marija12 0 Posted December 30, 2010 :lol: Pa ti jedan moj grejač isprdiš na auspuh na svakih 200km samo za razliku u ceni vožnje po kilometru. A za 30 000 km sam zamenio samo jedan i možda ću sad još jedan ako budem imao vremena da utvrdim koji ne valja. Ako ne ništa i nije pali ko mina i bez toga na -9 °C. Benzinac Quote Share this post Link to post Share on other sites
sindrom 18 Posted December 30, 2010 Ma zezam Vas! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted December 31, 2010 Kad je već neko pomenuo (sad ću da se ureknem kao da gledam ), ali ja sam kupio auto pre tri i po godine i od tada prešao s njim oko 100000km i ne znam u kakvom su bili stanju grejači pre toga, ali znam da i dalje ferceraju bez problema Quote Share this post Link to post Share on other sites
goransid 0 Posted January 8, 2011 Bravo care onda nas je dvojica Sta bi mi bez naseg Jagodinca kako on to sve lepo objasni. Quote Share this post Link to post Share on other sites
klaywert 0 Posted January 9, 2011 a veoma zanimljivo je sve to, kod mene naime je pocela da trepti lampica grejaca 30 sec nakon paljenja kola, tako nekoliko dana i vise nije teo da upali, bio je mrtav, cak nije davao znake da ce uspeti, jedva ga upalimo na slepanje, odem kupim 4 nova bosh grejaca i oteram kod majstora, posto smo dobri odmah sam na redu i oni utvrde instrumentom na kratak spoj koji ne radi i zamenu taj jedan i auto upali na zub, i posle zamenuli i ostale.U cemu je fora, da li ecu ne da kolima da startuju ako ne radi jedan grejac? Quote Share this post Link to post Share on other sites
banetv 3 Posted January 12, 2011 Kada ne radi jedan grejač još nekako bar moj auto radi. Ove zime su mi crkla dva grejača za mesec dana i uvek je radio. Ne znam koji auto imaš i da li grejače uključuje rele ili elekronika, ali kod 1.3mjt radi elektronika pa kada je kratak spoj(što je ređe - obično crkne tako što pregori) ne može ništa radi jer ECU štiti auto od kratkog spoja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kakashi 3 Posted February 11, 2011 moze li neko da mi kaze gde su grejaci na jdt puntu i koliko su zaebani za skidanje Quote Share this post Link to post Share on other sites
kAcA 0 Posted June 18, 2011 Nakon 3 zime i skoro 50k i meni je pocela blinkati lampica grijaca. Vidim da se Champion treba izbjegavati. Pronasao sam sljedece:-SWAG (njemacki)-EYQUEM (francuski)Da li je neko imao iskustva sa njima?Da li prijavljuju gresku zbog otpornosti. Za koje da se odlucim?Pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
Petza 1 Posted June 18, 2011 Meni drugar donosi NGK iz Engleske ,posto ovde nema kod uvoznika Quote Share this post Link to post Share on other sites
kAcA 0 Posted June 20, 2011 (edited) NGK nema nigdje a pronasao sam jos i Beru, Bosch i Denso. Vidio sam da su Denso stavila 2 forumasa ali bih ipak volio da se neko od majstora na forumu izjasni. Hvala unaprijed Edited June 20, 2011 by FIAT driver Quote Share this post Link to post Share on other sites
veskesa 0 Posted October 29, 2011 Jedan grejac mi je bio neispravan , zamenio sam ga ali opet prikazuje "preheat fault" prilikom paljenja onih inicijalnih 30 sec ili min .Posle toga se u gasi i ne prikazuje vise . Da li treba jos nesto resetovati ili proveriti . Sva 4 grejaca su mi ok . Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted October 29, 2011 Jok, to ce nestati za dan, dva, tri. Ume ponekad da pali lampicu i nakon zamene.Ako ne bude za par dana promene proveri ih ponovo, nije na odmet proveriti relej grejaca, imas slikuu prvom postu gde se nalazi i kako izgleda. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vranic.a 0 Posted February 1, 2012 Naime desava mi se zadnjih par dana sledeci problem:Napolju -20 auto nece da upali, posle verglanja od par minuta, prespojim i verglam, motor se javlja ali jedva upali uz veliko mucenje.Kupim dva grejaca isto jutro (na nesrecu nisam znao da champion nije dobar, pa mi oni zapali), bio 3. zamenim kod majstora, ujutru ista prica, verglam 2-3 min pa jedva slozi i upali, ali prvo iscedim akumulator pa moram prespojit, ista prica jutros.Proverim unimerom sve grejace sinoc, svi na 1-1.2 oma, predpostavljam da su ok. Spajao i sijalicu od 55w na njih da vidim ako je neka zeza, ma svi isto.Na -12 pali ok , okrene par puta i upali. Inace svaki put se oseca nafta iz auspuha kad verglam.Napomenuo bih da se javlja i nakon zamene, lampica greske grejaca posle par sekundi, blinka malo i stane.Prosle godine palio ko mina, zanima me da li je moguce da je jos neki grejac oslabio, ja ih nisam odvijao, samo na kontakte istestirao.POMAGAJTE? Quote Share this post Link to post Share on other sites
rand0m 0 Posted February 1, 2012 Sto kaze moj majstor, od sada idem sa unimerom u prodavnicu u kupovinu grejaca Ja sam kupio 4 nova champion grejaca za punta (1.3 mjet) i kad smo ih zamenili nisu hteli da rade. Sve smo isproveravali (instalacije, rele grejaca, ecu...) i nisu hteli da prorade (posto smo mislili da ecu tj rele ni ne pali grejace). Na kraju smo merenjem otpornosti grejaca koje sam imao i ovih novih skontali da je na starim grejacima koji su bili ispravni, otpornost 1.5 dok je na championu varirao od 1.3 do 1.4oma. Uzeli iz drugog punta (ne mogu da se setim tacno koje marke grejac) i skontamo da je i na njemu 1.5oma otpornost i kad smo njega stavili (jedan je bio problematican) proradili svi. Na kraju sam stavio jedan taj champion (1.4 oma) i sa njim je uspeo da proradi.U svakom slucaju kod mene svi koji su ispod 1.4 oma nece da rade (ni ne pali grejace, samo prijavi gresku).Takodje, kad smo probali da stavimo drugi rele, ni on nije hteo da radi (posto ecu proverava neki kod, te se prilikom zamene mora reprogramirati da bi ga prihvatio). Quote Share this post Link to post Share on other sites
MARINER 0 Posted February 1, 2012 Kad vec skidate grejace nije na odmet da izmerite i kompresiju motora. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vranic.a 0 Posted February 1, 2012 Pa kako od silnih instalacija da provucem manometar, podebela cev a i nije duga svega 150mm ne mogu da dohvatim, ima li ideja kako drugacije?Jedva se i grejac vadi.Pa na dijagnostici davao dobre parametre. Samo na grejace javlja greskicu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest gall Posted February 2, 2012 pre desetak dana pojavi mi se greska "preheat fault"(lampice: spirala zute boje i zuti trougao sa uzvicnikom).juce odem u servis da zamenim grejac,kad ono tri crkla.zamenjena sva cetiri.kako mi rekose u servisu stavljeni grejaci za prvu ugradnju. ono sto mi je cudno auto sam predhodnih dana palio bez problema. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veki 8 Posted February 2, 2012 koliko su te izasli grejaci prva ugranja bosch? Quote Share this post Link to post Share on other sites
vranic.a 0 Posted February 2, 2012 (edited) E skidao sve grejace, 4. pocrveni tek posle 10s, zamenio ga. Sada su dva BOSH i dva CHAMPION.Primetio da BOSH pocrveni (zagreje) dve sekunde ranije.Skidanje i vracanje sa proverom trajalo sat, za sva cetri grejaca.Prilikom rada zaboravim da vratim konektor na 4. diznu, upalim bez problema naravno trokirao, i kad sam malo gasa dao, setim se sta je. Predpostavljam da je kompresija dobra kad je upalio na tri klipa?Sad ako bude problem nastojao, pada mi na pamet senzor radilice i podesavanje zazora ventila?Utisak mi je kao da se neki kontakt rastavi kad je veliki minus, posto prosto do -10 pali super a posle problemi?Molim ako ima neko ideju da mi kaze u kom pravcu da gledam?P.S. Npomenuo bih da su tri grejaca bili suvi i braonkaste garezi, a jedan crne garezi. Edited February 2, 2012 by vranic.a Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest gall Posted February 5, 2012 Cetiri grejaca sa ugradnjom - 7200 din. u servisu "Goran". Quote Share this post Link to post Share on other sites
klaywert 0 Posted February 7, 2012 Ne znam koji auto imaš i da li grejače uključuje rele ili elekronika, ali kod 1.3mjt radi elektronika pa kada je kratak spoj(što je ređe - obično crkne tako što pregori) ne može ništa radi jer ECU štiti auto od kratkog spoja.Nisi me razumeo, kad izvadiš grejač on mora da ima otpor dakle da je u kratkom spoju inače je neispravan, isto kao i svaki drugi grejač koji ima cekas žicu ili recimo sijalica sa užarenimn vlaknom, svi oni rade po principu kratkog spoja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vranic.a 0 Posted February 7, 2012 Dakle izgleda da nije MAF . Ima li neko ideju, ili slican dogadjaj? Quote Share this post Link to post Share on other sites
banetv 3 Posted February 18, 2012 Upozorenje za zamenu grejača na 1.3mjt: oprezno odvrtati jer su dosta tanki grejači a lako zapeku. Prošle godine zamenio dva bez problema.Sada sam pronašao da je treći neispravan, pokušao pažljivo da ga odvrnem - i ZALOMIO ga.Pukao odmah iza mesta za cevasti ključ.Pitam iskusne: šta je najčešće problem - loš kvalitet grejača, ili možda treba zagrejati motor?Sada moram na sevis za spašavanje. Da li neko imao ovakav peh? Quote Share this post Link to post Share on other sites