zoranpl 0 Posted August 13, 2010 E ovako....vozim punta 1,2 16v 85sx (toliko i konja) 98,gp. i crkla mi pumpa goriva....novu necu kupovat jer kineske ne valjaju nicemu a talijanske neka orginalne su papreno skupe ,pa bi na otpad, pa me zanima jel svi punti kecevi imaju iste pumpe ili su razlicite pri tome ne mislim na oblik jer to logicki cu trazit istu oblikom ...nego neke druge razlike vezane uz bas odredjen motor? Hvala unapred.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ChobbyNS 283 Posted August 13, 2010 Ne znam bas da se u punta keca ugradjivao 1.2 16v Trazis na otpadu pumpu za taj motor koji je kod tebe i nema sta da pogresis Quote Share this post Link to post Share on other sites
TheWickerMan 923 Posted August 13, 2010 Ne znam bas da se u punta keca ugradjivao 1.2 16v Jeste, 1.2 8V je singlepiont a 1.2 16V je multipoint... Cini mi se da nije ista za sve,trazi za tvoj model... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ChobbyNS 283 Posted August 13, 2010 Sad sam video da se ugradjivao,bas sam bio ubedjen da nije . . .Pogresi covek Quote Share this post Link to post Share on other sites
zoranpl 0 Posted August 14, 2010 je,je kec ima taj motor od 97 do 99 godine, a poneki sporting i do 2001 gp. oni su bili zamjena za 1.6 motore sa 90 konja koji su previse trosili, nego da se vratim na temu znam da cu trazit istu pumpu na oko al sta ako je ista pumpa oblikom ko i za slabiji punto npr 75sx ili 60sx mozda isto pasu al pumpa drugacije radi ,veci pritisak pravi ili sta vec nisam mehanicar....zato me zanima da mi ne uvale nesto sto se isto meze ugradit al autu bude smetalo slabije isao i tako te stvari... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted August 14, 2010 Tehnicki nisu pumpe iste. SPI radi na oko 1 bar, a MPI na oko 2,5. Nije da ne moze pumpa iz SPI da zadovolji i MPI ali ce biti vrlo kratkog veka zbog veceg radnog pritiska a samim tim i opterecenja. Pumpa ti original pase od Punta mk1 75,85 i 90. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zoranpl 0 Posted August 15, 2010 ...covjek koji se razumije!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
virke 73 Posted September 14, 2010 Pre par dana poceo da mi se oseti miris benzina u kabini i naravno nema sta drugo da bude nego benzinska pupma. Cevcica na koji ude crevo ima malu pukotinu i kroz nju curi gorivo. Probao sam da je zalepim, kobinacija plastike a onda oko tecni metal ali je drzalo par dana i onda ponovo isti problem. U pitanju je Punto 1998 godiste sa motorom 1.2 16V. 85 ks.Treba mi vas savet sta raditi:1) kupovina nove pumpe sa kucistemcena ide od 5.5k do 10.5k, najjeftinije sto sam nasao je HOFFER za 5.5k ali mi rekose da je pumpa druge klase stagod to znacilo. Takodje mi nude MAGNETI MARELLI za 10.5k (malo sam se raspitao i kazu da sa MM proizvodima ljudi imaju samo problema) i naravno kineska varijnata pumpe za nekih 6k dinara.2)kupovina samo kucista pumpe, nasao neko za 3,5k ali mi bas deluje jeftina plastika.3) Polovna pumpa, tesko se nalazi i frka mi je da mi ne uvale pumpu od klasicnog puntica. Da li je pametno kupovati polovnu pumpu s obzirom da mogu imati isti kvar koji me sada muci. Cena od 40-80e4) probati od nekog belog metala ili mesinga napraviti cevcicu koja bi trebala da zameni polomljenu. Problem je sto ce nova cevcica malo smanjiti dotok goriva s obzirom da se u postojecu rupu stavlja nova cevcica pa je pitanje da li ce to raditi. Kapiram da ce to raditi ali poenta price je da radi kako treba Unapred zahvalan na odgovorima Quote Share this post Link to post Share on other sites
virke 73 Posted September 14, 2010 Cackao sam malo po netu i nasao neke informacije pa mozda nekad nekome zatreba Kao sto rekoh ponudjena mi je HOFFER pumpa za 5500 rsdhttp://www.meat-doria.com/en/product_hoffer/7506453/8961Ponudjena pumpa ima kod 74506453/1 dok takva ne postoji na sajtu proizvodjaca, nema onog /1Druga koja je ponudjena je MEAT & DORIA za 10500 rsdhttp://www.meat-doria.com/en/product_meat/76453/8961U principu to je ista firma,prozivodi su isti vizuelno i po karakteristikama ali je velika razlika u ceni Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vidankv 0 Posted September 14, 2010 ......kućište nađi negde na otpadu pa stavi novu Meat&Doria,odlične su pumpe.....kao što si i predložio možeš da napraviš manji metalni reducir i rešiš problem.....nećeš smanjiti protok goriva a i ako smanjiš ipak ga nećeš voziti na trkama(predpostavljam)....ja sam isti problem rešavao kod plastičara:zagreje, zalepi, zalije - košta 10 evra i radi!....pozzzz! Quote Share this post Link to post Share on other sites
virke 73 Posted September 14, 2010 Meni pumpa radi Samo mi se polomila ona cevcica na koju ide crevo za gorivo tj. naprsla je ali sam je ja polomio dok sam je skidao. Ma na otpadima nece niko da proda samo kuciste a novo je 3500 rsd a za 5500rsd imam novu HOFFER pumpu sa kucistem.Idem na varijantu reducira pa ako to ne bude radilo kako treba uzecu novu pumpu sa kucistem i to je to. Samo mi je trebala potvrda da je to neko probao da uradi i da to moze. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zoran rakita 0 Posted September 25, 2010 Dvokonponentni silikon resava stvar,kod mog brata drzi vec mesecima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
punto75 0 Posted March 11, 2016 (edited) pozdrav ,jel zan neko da mi kaze sta su ovi releji vidite na sliku,2 crni releji za sta su i onaj sivi dolje,zna neko da mi pomogne hvala Edited March 12, 2016 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan81 24 Posted March 12, 2016 Ukucas te brojke na netu sto ima na njima i videces cemu sluze,ovako se ne vidi lepo!Mali su,verovatno za svetla! Quote Share this post Link to post Share on other sites
puntino 0 Posted November 22, 2017 Pozdrav! Pre par dana sam imao nocnu posetu sakupljaca goriva iz tudjih rezervoara. Skinuli cep, posluzili se i otisli. Primetio sam posle 2,3 dana i nasuo sam goriva za oko 500din. Medjutim, od tada pumpa za gorivo bas zuji dok radi. Tj. pocne da zuji kada se zagreje, posle par minuta rada.. Da li su mogli nesto da poremete u svom pohodu? Npr, da promesaju mulj u rezervoaru, ako ga ima, i da zacepe pumpu, ili nekako drugacije da naskode pumpi? Posto auto ima ugradjen plin, da li da nabudzim relej koji ce iskljucivati pumpu dok auto radi na plin? Vec sam imao to ugradjeno, ali je relej crkao pa sam to raskacio. Neko kaze da treba, da bi se cuvala pumpa. Drugi kazu ne treba, jer pumpa treba da radi i kada auto ide na plin, da ne bi zapekla i pokvarila se. Auto je Punto mk1. 1.1, benzin/plin Quote Share this post Link to post Share on other sites