Jump to content
FAS Goran
shone sd

Vraćanje / provera kilometraže / provera godišta (podmlađivanje)

Recommended Posts

Auto je u mom vlasnistvu vec duze vreme. Uvezen je iz Nemacke 2004.god i ovde, kod nas, ja sam drugi vlasnik. Sada ima ukupno predjenih 184000km, ali ono sto me stalno kopka je to da li je to pravo stanje sa kilometrazom. Da li dijagnostikom moze da se utvrdi koja je realna kilometraza, da li u upravljackoj jedinici ili negde drugde postoje ti podaci?

Share this post


Link to post
Share on other sites

kod mene isti motor, kad sam ga uzeo, na satu je bilo oko 185 000, a dijagnostika je pokazala oko 210 0000 :)

Samo ti njega prikaci i ne brigaj, sve ce cika-majstor da ti kaze! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod tebe i nije tako strasno, samo da ne pokaze razliku od 100 000km. Mada mislim da je sve OK sa kilometrazom, auto i suvise dobro ide, provericu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ Danas sam bio u jednom servisu. Ono, cvrc, kaze ne moze to da vidi sa programom koji ima. Tako da nista nisam uradio sto se toga tice, ali bar su mi detaljno pregledali auto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E koliko su ti naplatili dijagnostiku ceo taj pregled? voleo bih i ja da to odradim jer idem za grcku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije me nista kostalo, zbog poznanstva, a mislim da im je dijagnostika 1000din. Mada, kako mi oni kazu, nema potrebe da radis dijagnostiku ako ti auto normalno pali, ako mu se nijedna lampica ne pali. Sad, svako radi po svom nekom principu, tako da ne moras ovo da uzimas zdravo za gotovo, ipak pitaj nekog od ljudi sa foruma koji imaju vise iskustva od mene. I ako ne radis dijagnostiku, bar mogu da ti pogledaju auto sa svih strana, pa da znas sta ti je u kakvom stanju. I ja sam imao tripove oko auta pred odlazak u Grcku, zato uzmes lepo clansku kartu (Zuta kartica) auto moto saveza Srbije koja kosta 2000din i na neki nacin si osiguran. Raspitaj se kod njih oko pogodnosti koje nude,a veruj mi da se nisam ni jednog trenutka razmisljao oko uzimanja kartice. Dovoljan razlog je sto bi te slep sluzba u inotranstvu mozda kostala koliko i celo letovanje, a ovako bi tu uslugu imao kao clan saveza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nadjosmo neku mareu, 1.9 jtd, 2001 god, ELX oprema... pise presao 149000... jos je nismo kacili na komp, al' nekako mi to malo... e sad kad je prikacimo pa ako opet pokaze 149000, dal je moguce i tamo promenjeno, mislim, da prodavac smanji i onu kilometrazu koju pokazuje dijagnostika? je l' to izvodljivo uopste?

Share this post


Link to post
Share on other sites

...koji su ipak savladali lokalni preprodavci, pre svega jer cena koju plaćaju za to vraćanje nije više tako velika kao ranije.

Ne znam kako je kod Maree, ali kod Stila imaš više od dva mesta (sat, motorni kompjuter) na kojima on pamti kilometražu...npr. kod njega pamti i city servo, kao i centrala za vazdušne jastuke...tako da možda i ta Marea ima šansu da joj negde nije vraćano...

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ a kako bih ja to mogao proveriti?

stvar je sledeca, neka marea jtd karavan, onako poprilicno povoljna, na satu 120000, a plac garantuje za ispravnost vozila i tacnost kilometraze... ko moze da utvrdi da l' je to bas tako i da li se to uopste moze utvrditi sa sigurnoscu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam sto se toliko nervirate oko tog pitanja.

Svi znamo da dobro odrzavan automobil moze da ima i 250.000 i da po svemu bude bolji od lose odrzavanog kome je neko izvadio dusu vec na 100,000

Ako ti auto dobro ide i lepo radi, zasto razbijati glavu koja je tacna kilometraza koju je presao

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa zbog onih skupih delova koji se ne mogu videti prilikom kupovine auta, a koji mogu vrlo brzo da dođu na red za zamenu kao što je npr plivajući zamajac... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ah, pa to ih svakako ceka kod svakog auta koji je presao vise od 100.000 samo je pitanje kad

Ja shvatam da bi ljudi da plate 4000 i dobiju savrsen auto koji je jelte vozila baba vikendom na pijac i koji je odrzavan ah, originalnim delovima u ovlastenom servisu, ali to se ovde ne prodaje, posebno ne za pare koje vecina nas moze da izdvoji

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pre 15ak dana sam kupio Stilo 1,9multijet i danas bio da uradim servis,na satu mi stoji kilometraza 156.000 ali posto su mi na placu garantovali kilometrazu oko 120.000 zamolio sam servisera da pogleda kolika je stvarna KM,ustanovio je da je kilometraza dignuta 40.000,kada sam ga pitao da KM vrati na stvarnu rece mi da to ne moze a i da mi ne preporucuje zbog mogucih problema sa elektronikom ili crkavanja table itd.

Sta vi mislite da li je bezopasno vratiti KM i gde bih to mogao da uradim? :thumbup:

Edited by omega

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja sam kupio Stilo Multijet 2006 na satu je pisalo 180 000 i receno mi je da je zbog carine podizana kilometraza. Prava je 109 000, Otisao sam u Tosin Bunar 188 kod studentskog grada "autoelektoronika"

Momak izvadio neko cudo od kompa sa touch screen ekranom, ubo u komp samih kola kaze sta hoces da pise, ja reko 110 000, on ucukao racunar blinknuo i na displeju stoji nova kilometraza. Sve je trajalo manje od 2 min.

Ako je vec dizana kilometraza to je isto kao i da se spusta, ne vidim razlog da ce praviti problem sa kontrolnom tablom ako se spusti. Cena je 2500din za Stila.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se desilo da sam kupio Punta 2 na kome nije radila jedna kazaljka.

Majstor mi je zamenio komplet tablu jer nije hteo da se cima da menja procesor

samo za tu skazaljku...

Elem,pošto je tabla od drugog punta,normalno da mi i piše druga kilometraža koja je veća

za 20.000 km.

Nije da mi smeta ali mi je cimanje da matematišem kad mi je vreme za redovan servis i ostalo...

Tako da se razmišlja da korigujem kilometražu što realnije može...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod nekih je lakše promeniti i može preko OBD2 konektora kod vozača, ali kod nekih ECU kao Marelli (multijet-ovi) to teško ide jer upisuje na više mesta i tada se upisuje direktno u ECU kod motora. Ali i tada može kasnije da se otkrije promena.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja sad kad sam menjao instrument tablu pita me majstor da li da stavi koliko je i bilo ili imam neku zelju. Izabrao sam da namesti kako je i bilo, doduse omasio je za 2000km u minus ali sta da se radi. Nisam nikad trazio da mi se gleda kolika je ona prava.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prilikom kupovine moje Brave (sa placa u NS) na staklu je pisalo 158000 a na tabli koja je bila samo tako stavljena bez srafica,je bilo 203000.I ja pitam prodavca ^sta je ovo??on kaze vracana zbog carine, kao ustedi 1000-2000 evrica na jednom sleperu ako je na kolima kilometraza veca od 200000.

I posle dolazi jedan momak da vrati sat (20 evra) i prodavac me pita koliko ocu i ja normalmo trazim kolika je i bila.Tako da po svemu sudeci je prava mada bi voleo da proverim.

Zao mi je sto nisam izaso da vidim kako vraca kilom. jer sam bio u kancelariji,davao podatke j*biga

Edited by brava jtd

Share this post


Link to post
Share on other sites

A kako je kod punta? Da li se tu moze utvrditi prava kilometraza?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...