Jump to content
FAS Goran
shone sd

Vraćanje / provera kilometraže / provera godišta (podmlađivanje)

Recommended Posts

Moron a ko je rekao da se radi o Pezou? 

Preko se na svim brendovima menja ulje na 30k km a surak je konkretno tad vozio Renault i nisu hteli da mu menjaju ulje van fabricke preporuke dok je u garanciji. 

Uostalom,ovlasceni servisi su se u dosta slucajeva pokazali kao prevaranti i naolate ti zamenu ulja a obrisu samo filter i naplate ti. 

Sta i to je nemoguce?

Dokazano x puta do sada da naplacuju a ne menjaju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gde je dokazano da ne menjaju? 

Postoji video/slika? Ili samo komentari na ovom i slicnim forumima tipa "Meni nisu zamenili"?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Dule 021

Izvini, nisam mislio ništa loše, samo sam rekao moja iskustva sa ovl. servisnom mrežom pežoa. Da si odmah rekao da je u pitanju Renault, ne bih možda tako reagovao, ali, možda i bih zbog onoga što si pisao oko "koksovanja" kod 1,6 HDI (ako se ulje menja kao u inostranstvu, svakih 30.000 km)  i tvoje preporuke kupcu (uvoznog?) polovnjaka da ulje ubuduće menja svakih 10.000 km ( a kako se inače i menjalo na "srpskim" primercima ).

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ovo je upravo ono o cemu pisem ali je nekima smesno. 

Napljuvase mu auto u komentarima na fejsu a ne shvayaju da je to tako napravljeno i da se na tim kilometrima na vecini automobila ulaze ali ima i onih na kojima se na oko 200k ulaze kao sto je npr BMW i zato je pametnije uzeti auto sa 250+ jer tu je dosta toga promenjeno i to uglavnom sa originalnim delovima. 

Screenshot_20210903-061051_Facebook.jpg

Screenshot_20210903-061022_Facebook.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije lako posle 10 godina na kola baš uvek staviti originalan deo. Ja sam sa 10 godina starim 308 ušao u ovl. servis ( „Auto Nena Still“ ) i nakon defektaže rečeno je da treba da se menja kraj spone, pa sam tražio da mi to zamene, ali smo odmah došli do toga da nemaju na stanju originalan deo ( i da bi se on čekao 10-15 dana), već da mogu da mi stave samo zamenski koji ja izaberem ( nabrojali su mi par proizvodjača, sećam se sada samo da su rekli i Febi Bilstein ). A pošto je trebalo „da putujem“, izabrao sam zamenski (rekao sam „dajte onda najskuplji, valjda nije najgori“ ), jer mi je to delovalo kao manje zlo (nego da ništa ne promenim pre putovanja).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod polovnjaka nema pravila.Neko ga je akao,neko ne,neko przio,neko davio itd.

Pre bih birao sa manje km.Npr bmw,onaj preko stavio najskuplji lanac i odradio sve u sklopu velikog servisa i nakon 30k km prodao ga,vrlo teško.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako poredis desavanja u Srbiji sa Evropom onda zestoko gresis.

Koliko sam samo automobila uzeo sa tek uradjenim servisom tj proslo je svega nekoliko hiljada km od velikog sercisa. 

Evo npr cerkin C3 sam uzeo da 96k km a na 94k je odradjen veliki servis i upisan u servisnu i zalepljena nalepnica u motornom prostoru a pkus sam proverio kais i jeste Daico koji je sad na motoru. 

I to je samo jedan od primera.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam prodao Stila sa uradjenim velikim servisom te godine, zamenjenim komplet trapovima i amortizera, 6 meseci starim zamajcem i kvacilom i jos repariranim alternatorom.

 

Jedino su diskovi imali neki 80-90kkm  jer sam ih bas sporo trosio.

 

Zasto? 
Pa tada sam bio klinac, krenula da raste plata i nisam nesto razmisljao unapred da cu da prodajem nego daj sto vise da sredim da me ne smara na putovanjima.

 

I onda mi dodje da kupim kola i ode za 2500e sa ulozenih 1500-1800e u toj godini u ispravnost :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Isto sam i ja sa Stilom uradio i evo vozaju se bez ikakvih kvarova. Ali to su jako retki slucajevi, gde neko sredi sve i proda.

Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po narodski budala :D 

Ali sta cu, nervira me kada nesto suska, grebe i lupa i nisam nesto cinculirao kada ce prodaja

Edited by igor0511

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, moron said:

Tako radi samo neko ko ne postupa baš maksimalno planski

Citaj, entuzijasti :D.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li je moguće tačno proveriti kilometražu polovnog automobila?

 

kilometraza.jpg

 

Kupovina polovnog automobila je uvek ''mačka u džaku'' - nikad sa sigurnošću ne znate šta ćete dobiti. Što je automobil stariji i što je promenio više vlasnika, ta verovatnoća značajno raste. Ključni faktor je naravno kilometraža automobila koja se skoro pa po pravilu smanjuje. Ovim vidom prevare se ne služe samo profesionalci, već često i obični prodavci. To im omogućava da značajno povećaju cenu automobila jer je razlika u vrednosti vozila koje je prešlo 150.000 kilometara nekoliko hiljada evra veća od istog sa kilometražom od 250.000-300.000 kilometara.

 

Jednostavno, na određenom broju kilometara koji često obuhvata magičnu cifru od 200.000 zbog istrošenosti kreću da otkazuju određene komponente vozila i to one čija je zamena najskuplja. Stručnjaci tvrde da broj automobila sa promenjenom kilometražom obuhvata više od 30 odsto tržišta polovnjaka. U praksi je to znatno više, bar na našem podneblju. Iako nikad nije moguće sa stoprocentnom sigurnošću utvrditi tačnu kilometražu vozila, postoji nekoliko koraka koji će vam omogućiti da dobijete bar približnu vrednost, što vam može pomoći da se bolje uverite u stanje vozila i spustite mu cenu.

 

Pre svega, potrebno je detaljno proveriti servisnu knjigu vozila, u kojoj je bar do određenog trenutka vođena evidencija kilometraže i popravki. To vam može dati ideju koliko je vozilo prelazilo godišnje u proseku pa da dođete do neke prosečne vrednosti to trenutka u kojem ga vi kupujete. Osim toga, preporučuje se da odvezete automobil u servis koji poseduje opremu za kompletnu dijagnostiku automobila, koja može ukazati i na određene defekte njegovih komponenti. Što je novije godiše vozila, to ćete moći da dobijete tačniju informaciju o pređenoj kilometraži, čak i kada je manipulisano brojčanikom. Međutim, ni to neće odrediti tačan broj pređenih kilometara, ali će vam bar dati mnogo jasniju sliku koliko je vozilo prešlo i koliko se to (ne)poklapa sa onim što je obeleženo na satu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 9/4/2021 at 8:38 AM, igor0511 said:

Ja sam prodao Stila sa uradjenim velikim servisom te godine, zamenjenim komplet trapovima i amortizera, 6 meseci starim zamajcem i kvacilom i jos repariranim alternatorom.

 

Jedino su diskovi imali neki 80-90kkm  jer sam ih bas sporo trosio.

 

Zasto? 
Pa tada sam bio klinac, krenula da raste plata i nisam nesto razmisljao unapred da cu da prodajem nego daj sto vise da sredim da me ne smara na putovanjima.

 

I onda mi dodje da kupim kola i ode za 2500e sa ulozenih 1500-1800e u toj godini u ispravnost :D 

Ja sam proletos prodao Opel Astru sa urađenim velikim servisom, novim amortizerima,oprugama, auspuhom, diskovima.... Utegnuta ko nova. A izvukao sam para isto koliko bi dobio i da je nisam odrzavao nikad....
jednostavno kad se nesto pokvari ja popravim.  A u medjuvremenu mi naleti ideja da kupim noviji auto :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas sam kačio auto na dijagnostiku i usput da bacim pogled na kilometražu, kad moj auto ima manje km na ECU nego što prikazuje na satu :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@stex_pb

Uobicajena razlika je do 3%.

Cak ti to pise i u MES, kada odaberes prikaz kilometraze u motornom ECU:

 

Untitled.thumb.png.dc450ece5afdb2afcb09deb96d8e039c.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...