Jump to content
FAS Goran
shone sd

Vraćanje / provera kilometraže / provera godišta (podmlađivanje)

Recommended Posts

@Ivan tako je. I kod mene je razlika u km u par hiljada na 235k koliko ima sada na mesu i na tabli. 

 

@bit skroz realno razmišljanje, al šta uneti onda u pređeni km na tehničkom?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

To niko ne zna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šta pokazuje test tri nova automobila: Nameštanje kilometraže na njima nije nikakav problem

 

namestanje.jpg

 

Mada se i Evropska unija izjasnila po pitanju nameštanja kilometraže na polovnim vozilima, promena nema, odnosno na novim automobilima nije nikakav problem poigravanje sa kilometrima. To pokazuje i istraživanje Nemačkog autokluba (ADAC). U tu svrhu su izabrana tri automobila: Ford Kuga iz 2019. Opel Grandland X iz 2020. i Peugeot 208 iz 2019.

 

Rezultati su pokazali da se kilometraža može falsifikovati već nakon nekoliko minuta pristupom odgovarajućim uređajem. U dva od tri pregledana automobila bilo je dovoljno priključiti uređaj u ugrađenu dijagnostičku utičnicu. U slučaju Opela, uređaj je morao da bude priključen na brzinomer. Tako se, prema ADAC-u, još uvek ne primenjuje trenutna uredba EU-a prema kojoj se kilometraža mora sistematski štititi u automobilu. Zakon je na snazi za nove modele vozila od septembra 2017. godine, a za sva nova vozila od septembra 2018. godine.

 

Većina žrtava su privatni kupci polovnih automobila. Plaća se viša cena za polovni automobil, ali takve manipulacije opasno utiču na bezbednost automobila i servisne troškove. Ako se, na primer, zupčasti kaiš pokvari jer se ste zbog nameštanja kilometara propustili servis, to može dovesti do oštećenja motora koje košta nekoliko hiljada evra. Prema ADAC -u, većina radionica i stručnjaka za motorna vozila ne mogu da otkriju profesionalno izvedenu manipulaciju brojačem kilometara. Pretpostavlja se da je svaki treći automobil u Nemačkoj sa nameštenom kilometražom.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma otkud to?

Pa to su nemci,oni su postenjacine i imaju servisne knjizice.

To je ono kad ja kazem da u Nemackoj ima najmanje nemaca  jer su ih preplavile ostale nacije i ne vredi objasnjavati nabedjenim likovima  da tamo nije zlato sve sto sija.

Ali dobro,neki treba da zivi i u oblacima kao sto kod nas  kad kupe auto sa 180k km  veruju da su  bas oni ti srecnici koji su uboli pravu kilometrazu a pobegnu od mojih kola za koja im kazem da imaju npr 300k km. Eto pre neki dan sam prodao Peugeot 308 2010 sa 268k km i toliko je bilo i na oglasu i nije da nije bilo odziva ali je to verovatno bilo zbog cene.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozda ti malo pretpostavljas.

Imao je servisni karton da je uradjen servis krajem 2019 na 240k km a i po tablicam je sve ok tako da mani se corava posla i pretpostavki. 

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

U svakom slucaju set kvacila i zamajac su besprekorni i bez najmanje promene prilikom stiskanja i otpustanja pedale kvacila,turbina bez i najmanjeg lufta i zvizduka, dizne odlicne jer sam ih nosio na kontrolu...i jedino sta je ostalo da se promeni je egr i to sam promenio tako da od ulaganja je bio egr od 40€ a sve ostalo je vec verovatno zamenjeno jer je u ovako odlicnom stanju.  

Da je imao 180k km cekalo bi ga i kvacilo i mozda turbina jer ti 1,6HDI su poznati po odlasku turbine jer menjaju ulje na 30k km. Zato sam dao sabet coveku da menja ulje na 10k km i da cisti karter i sito pumpe na 50k jer to je takodje mana tog motora jer mu se koksira ulje u karteru. 

Edited by igor0511
Izrazavanje!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zato kupiš taj isti HDI koji je kao nov prodat u Srbiji, pa je na njemu servisni interval bio 10.000 km i nema sta da "čistiš" bilo šta ne njemu, jer ne može da postoji bilo kakvo "koksiranje" ni posle više od decenije...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dule nemam ja nista protiv tebe i tvog Pezoa :D Hteo sam da kazem, ko garantuje da vozila koja imaju 200+ na satu nisu isto vracena kao ona ozgloglasena od 180k km ? 

Mozda to postane novi trend da sa 380k spuste na 250k i kazu evo bolje kupite ovaj sa pravom kilometrazom nego onaj sa 180k, oni su svi vraceni :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dok ne počne da se kažnjava bilo kakvo muljanje, biće to. Ovaj narod ne zna za pošten posao i poštenu zaradu već samo mufte… nema da se razvija posao godinama već odmah uspešni poslovni ljudi.. par godina i kuca i vikendica na planini, kuca na moru isl..

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

@dekirs

To moze mozda neko da radi ali ja sam imao i servisne nalepnice i servisnu knjizicu kao i proveru po broju tablica. 

Uostalom BMW 320d 2012 koji sam imao sam prodao coveku iz Smedereva i rekao mu da ima 315k km i dao mu i servisnu knjizicu gde je poslednji servis radjen na 298k km. 

@moron

Dok je nov pod garancijom menjaju mu na 20k i nece ranije da menjaju. To sto ti hoces ne mozes jer onda gubis garanciju. Surak je tako hteo da menja na 10k pa mu nisu dali. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
29 minutes ago, igor0511 said:

Nema pomoci sa kilometrazama. Ja znam za ljude koji su skidali kilometrazu po kupovini kola. Posle par godina proda i ima urednu servisnu od te brojke. I ko ce posle da udje u trag

Upravo to. Svako drugo menjanje  radi u ovlaštenom, a skine 20k km

na 20k km odradi kod majstora

na 40k km skine na 20k km odradi u ovlaštenom itd.

A ti imaš servisnu istoriju 

Share this post


Link to post
Share on other sites
50 minutes ago, igor0511 said:

Ja znam za ljude koji su skidali kilometrazu

Ja znam koji su i podizali :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Dule 021 said:

Dok je nov pod garancijom menjaju mu na 20k i nece ranije da menjaju. To sto ti hoces ne mozes jer onda gubis garanciju. Surak je tako hteo da menja na 10k pa mu nisu dali. 

 


naravno da moze. U bilo kom servisu. Mozes i da menjas diskove na 13kkm ako zelis, zamenio drugar jer je istripovao da su losi.

 

A garancija se gubi kada se prekoraci kilometraza ili godine, ne na manje.

Edited by igor0511

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Dule 021 said:

Dok je nov pod garancijom menjaju mu na 20k i nece ranije da menjaju. To sto ti hoces ne mozes jer onda gubis garanciju. Surak je tako hteo da menja na 10k pa mu nisu dali. 

Nije to tačno, imao sam 16 godina dva pežoa u Srbiji i znam kako funkcioniše ovlašćena servisna mreža (ne jedan servis, više njih i to za vreme vladavine "Verana" kao uvoznika, kao i za vreme negovog "naslednika"). Kao što znam koliki je bio servisni interval na 1,6 HDI Euro 4 ( 10.000 km, tako je bio setovani računar automobila ) i ja sam ga u ovl. servisu uvek menjao na toj kilometraži, pa i češće. Na Euro 3 je kod HDI bio setovan na 15.000 km (znam, imao).

To što je "napolju" bio neki drugi servisni interval ( 30 kkm ), to je drugi par rukava, ali, priča o "koksovanju" onih koji su kupljeni u Srbiji i održavani po planu za Srbiju ( i navodnoj potrebi pranja kartera ili sita uljne pumpe), to ne pije vodu "za domaće".

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Dule 021 Ma nisam rekao da ti vracas, u to ne ulazim, kazem samo da je doslo vreme gde auto od 250k km ima pravu kilometrazu a onaj od 180k ima vracenu sigurno :D A zapravo u oba slucajeva je verovatno vracena... 

Kilometri su samo broj, kao i godine! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 hours ago, Dule 021 said:

...

Dok je nov pod garancijom menjaju mu na 20k i nece ranije da menjaju. To sto ti hoces ne mozes jer onda gubis garanciju. Surak je tako hteo da menja na 10k pa mu nisu dali. 

 

:rofl:

Jooooj, aj' neka neko proveri je l' Dule živ   :rolleyes:   Lupio je k'o otvoren prozor pa se plašim da mu se nešto nije desilo... Ne mislim ništa loše, bez uvrede  :innocent:

Edited by PremieRacing

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 minutes ago, PremieRacing said:

 

:rofl:

Jooooj, aj' neka neko proveri je l' Dule živ   :rolleyes:   Lupio je k'o otvoren prozor pa se plašim da mu se nešto nije desilo... Ne mislim ništa loše, bez uvrede  :innocent:

Vidi,kao sto rekoh surak je otisao sa svojim novim autom da mu odrade u ovlasxenom servis na 10k km i nisu hteli. Sta dalje pretpostavljate i ispadate pametni to je do vas. 

@igor

Ja i dalje stojim iza napisanog a ti misli sta hoces. Doci ce vreme kad ces imati bov auto i kad ce poceti da ti crkava sve potrosno izmedju 150-200k km i tad ces fino da se naulazes i onda ces da prodas auto a sledeci vlasnik ce imati sve zamenjeno. Motor kao motor ce preci jos 3x toliko kao i sasija. 

Al ko sam ja posle 1000 + prodatih automobila pa da vam solim pamet. Obican trgovac,prevarant,kupuje smece od kola na otpadima i ovde ih valja sa uradjenim velikim sercisom i laznom servisnom knjiziom jel tako? 

Problem je samo sto niko za 13-14 godina nije napisao ni jedan los post o meni i mojim kolima i to je ono sto vas sve jebucka ali doci ce sve napidabo na svoje pa cete se uveriti ko pise iskreno a ko lupeta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
38 minutes ago, Dule 021 said:

Vidi,kao sto rekoh surak je otisao sa svojim novim autom da mu odrade u ovlasxenom servis na 10k km i nisu hteli. Sta dalje pretpostavljate i ispadate pametni to je do vas. 

Eto, a ja ti rekao da za 16 godina nisam doživeo da me ovl. pežo servis ikada "vratio" i da nije želeo da uradi kao servisnu radnju ono što sam od njega tražio (pri čemu sam na 2,0 HDI Euro 3, koji je imao servisni interval 15 kkm, ulje menjao svakih 5-6 -7 kkm, jer mi se u to vreme tako "prosto htelo", menjao sam ga i po 3-4 puta godišnje ). A periodično sam tražio i zamene ulja u manuelnom menjaču ( svakih oko 50 kkm ) iako plan održavanja ni za 2,0 HDI Euro 3, ni za 1,6 HDI Euro 4, to uopšte nije imao kao stavku redovnog održavanja.

Da li su tvog šuraka "vratili", ne znam, ali, ja ti kažem šta je bilo moje iskustvo prilikom više desetina poseta ovl. servisu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Dule 021 ima smisla to sto kazes, zaista.

Ali postoji jos jedna bitna stvar. Recimo da imas sledece scenarije:

 

  1. Ja pazim kola i ne silazim sa autoputa i ne crkne sve na 180kkm vec na, recimo 250
  2. Auto ne izadje iz grada i crkne sve na 90kkm
  3. Totalno me boli uvo za kola i kakvo je stanje i ima da teram dok se ne raspadne
  4. Picajzla sam i ima da menjam sve preventivno


E sad ti ne znas u kojem je od ovih scenarija auto bio i koliko dugo. Mozda je prvi vlasnik bio broj 4 i naredni 3 i onda si dobio neku XYZ kombinaciju stanja.

 

Ja i dalje verujem da stanje automobila najvise zavisi od vlasnika. Verujem da se i tebi pokazao nesto pouzdanijim automobil od neke sume kilometara, ali smatram da to ne treba da postane pravilo.

 

Molim te da obratis paznju da nigde nisam rekao da nisi u pravu, samo da to sto je tako vazilo za tebe ne mora da bude apsolutino isto za sve.


A za servise iskreno i dalje ne mogu da poverujem. Prosto mi je neverovatno da neko ne zeli da ti uzme novac i zarad cega?!

Svakako oni nece docekati kvar na tim kolima bio servis na 10/30/50kkm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...