Jump to content
FAS Goran
shone sd

Vraćanje / provera kilometraže / provera godišta (podmlađivanje)

Recommended Posts

2 hours ago, neshtry said:
Ima logike...
Zaista je velika verovatnoća da je autu od 300k km već sve odrađeno.
Zavisi od vlasnika i brenda
U rasponu od 150k km do 250k km auto obično i pokazuje znake zamora (materijala)
Ćaletov drug je ima MB w124 300d sa 450k, limarija urađena,motor urađen,prede bolje nego onaj od 200k koji nije pipnut(a redovno održavan)

Kako bre 300d radio motor na 400k!?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Osvežio je malo motor, ništa kardinalno nije radio...a limarija druga priča




Sent from my motorola one macro using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Flex said:

A sta ako je zamenjeno najjeftinim novim i polovnim delovima upitnog kvaliteta? Je l' i tada bolje sa 300k jer je "sve zamenjeno"?
Na ovom od 200k postoji fina sansa da je turbo fabricki, a na tom od 300 je 99% remontovan. Je l' bolji remontovan od fabrickog?
Nije bez razloga auto sa manje kilometara skuplji.

Jbg jel ti citas sta pisemo? 
Imas i skupljih sa vise km. 
I gledas Srbiju a kola su iz inostranstva a tamo je to druga dimenzija. 
O da, sad ce ovi da spominju turke i arape i ko zna koga ali vlasnik preko odrzava auto kako treba jer imaju pare koje mi nemamo. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Citam i ne verujem sta pises. To sto je neki auto sa 200k skuplji od onog sa 100 je izuzetak, ne pravilo.
Ta prica da u inostranstvu svi odrzavaju kako treba i originalnim delovima vise ne pije vodu.

Sent from my SM-A520F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svaki kvalitet delova drži motor u ok stanju narednih km do sledećeg servisa,a kaže lik u videu,serviser. Redovan servis je važniji



Sent from my motorola one macro using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa naravno da ne pije kad ti zivis u Srbiji i o kolima znas toliko da si uzeo auto koji je od prvog vlasnika iduci teorijom da je to najbolje pa si opet prosao lose. 
Pritom si ga platio bas momacki ali to je zato sto si isao prema svojim shvatanjima pa ti experiment nije uspeo. Sve je palo u vodu iako je taj covek bas voleo i cuvao taj auto a eto na 150k km se raspao zamajac.  Jel bolje onda bilo da se uzeo onaj sa 200k km kom je zamajac promenjen i koji ce da sluzi jos 10 godina? 
Ah kakve gluposti pisem pa naravno da je bolji ovaj sa 150 ba kom ce da ti crkava sad jos ko zna sta sve do 200-220k i taman dok sve ispopravljas prodaces ga. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zato si ti tu kao vrhunski strucnjak koji sve zna. Ti znas da je sve menjano originalnim delovima i da je sa 300k skoro kao nov.

Dule, mani me te price molim te. Ja se jesam zajebao i preplatio ali auto svakako odrzavam novim i originalnim delovima a ne krpim polovnim kao ti i ostali preprodavci.

Kvacilo je iskljucivo greska prethodnog vlasnika i da ga nije maltretirao ulaskom u "provaliju" prethodnih 10 godina i dalje bi bilo fabricko. A da sam uzeo neki sa 200k velike su sanse da bi bilo fabricko kvacilo i tu i samo bi se cekalo kad ce da pocne da pokazuje znake umora.

 

Sent from my SM-A520F using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo meni je na superbu bio i dalje fabricki zamajac na 250.000km kada je slupan auto, pritom nije pokazivao znake slabosti.

Sad dal bi crkao na 270 ili 300.000km ne znam, ali sigurno znam da je na 150.000km bio u boljem stanju nego na 250.000km i da bi moj superb bio bolja kupovina sa 150.000km nego sa 250.000km

 

To sto je prethodni vlasnik lose saltao, nije podizao rucnu na nagibu, vise potapao iz niskih obrtaja, vise vozio po gradu to nikako ne znaci da je bolja kupovina auto sa 250k nego sa 150k.

Superbu je do 250k jedino DPF prijavio gresku i odmah je izvadjen, a verovatno je mogao biti regenerisan, ali sam ja bio u fazonu vadi govno.

 

Takodje sam vozio i gledao za kupovinu dosta novijih bmwova i sa 200kkm im je uglavnom "savrsen lanac", cesce nego na 300kkm, a skoro nikad nije menjan ako auto dolazi preko, zato sto se po njihovoj ceni zamene lanca ne isplati da zamene lanac, kao sto ni ulje u automatiku ne menjaju.

 

Tako da su i automatici kojima nikad nije zamenjeno ulje uglavnom savrseni do 300 hiljada, nekad i 350, a onda odluce da crknu, pa nas narod prica nije dobro menjati ulje, crklo od zamene ulja.

 

Grande puntu sa hibridnom turbinom je crkao zamajac tek na 240.000km, a trkao sam se nebrojeno puta sa njim, posle kazu ljudi crkava zamajac na 150.000km.

 

Eh da, primetio sam na superbu da je tu oko 250.000km slabije hladila klima, sto bi preprodavci rekli samo da se freon dopuni, a dopunjen je freon i nista, tipovalo se na presostat ako se dobro secam, jednostavno od kilometraze i godina pocnu da crkavaju razne gluposti koje mogu da kidaju zivce.

 

A dizne, turbina i dpf ce na vecini automobila da dohvate 300kkm.

Edited by vagenovac

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije legalno vraćati km koliko god neko zeleo da objasni “dobre” strane tog postupka. Sve i da je ne znam šta, nije legalno, nije legitimno a nadam se i da će biti kažnjivo.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, Flex said:

kao ti i ostali preprodavci.

A ti mene poznajes i znas kako radim? 
Zasto pretpostavljas ako nisi 100% siguran? 
Jel si naso igde da me je neko ispljuvao sto sam mu prodao auto sa laznim km ili sto sam ugradio los deo? 
Secam se jednom na nekom Polu otisao silen na prednjem tocku i odem ja u prodavnicu i da mi prodavac neki sto se drzi u dve tacke a kosta 200 din i ja pogledam taj silen a on jadan i kazem prodavcu da mi donese nesto ozbiljnije i donese za 500 din i uzmem taj tako da Flex ne ne pretpostavljaj kad ne znas nista o meni. 
Jedno priliko sam radio neki motor i mogao sam da uzmem neke King lezajeve od 2500 dinara tj majstor mi savetovao da prebacim stare lezajeve od radilice koju sam uzeo polovnu jer ovu nisam hteo da budzim tj pravim samo jedan lezaj na petu specijalu a gde su mi savetovali majstori na masinskij obradi da ce to da drzi dovoljno, i iznenadim ga kad sam mu rekao da cu uzeti nove Kolben Smit lezajeve od 13000 dinara. 
Znaci,jel radim kao ostali prodavci? 

6 minutes ago, voodoons said:

Nije legalno vraćati km koliko god neko zeleo da objasni “dobre” strane tog postupka. Sve i da je ne znam šta, nije legalno, nije legitimno a nadam se i da će biti kažnjivo.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Sve se bojim kako ce tad prodaja da opadne samo tako jer i ovako svi znaju da su vraceni kilometri ali uporno traze jola sa 150-180k km i kupuju takva kola. 
Kad bidi pocela kola sa 200 i 300 pa i 400-500 k da se pojavljuju nema tu prodaje tako da ili ce cene ici gore dobrano ili cete kupovati onda kola od 200-300k lagano i opusteno. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pisao si u par navrata da si nesto menjao polovnim delom. Ne secam se zaista o cemu se radilo. Da li neka remenica ili sta bese.
Ali nemoj price o nekim ekstra delovima i servisiranju svega jer gledas kako da tebi vise ostane a kupac nek ulaze posle.
Za kilometrazu si pisao milion puta manju u oglasu nego sto jeste, sto si i sam priznao.

Sent from my SM-A520F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ocigledno je kako taj majstor radi, to krsten majstor ne bi savetovao.

 

A evo flex je sada stavio nov EGR, a vecina ljudi bi cistila stari, stavljala polovan ili ga gasila/blokirala.

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, Flex said:

Ali nemoj price o nekim ekstra delovima i servisiranju svega jer gledas kako da tebi vise ostane a kupac nek ulaze posle.

Opet lupetas i nagadjas. 
Kao prvo stavio sam remenicu radilice polovnu ali originalnu sto je bilje nego da sam kupio neku levu novu. Da se razumes u BMW kao sto se ne razumes znao bi da je ovo bolje resenje. 
I otkud ti znas sta ja gledam i kako gledam? 
Imas problem u glavi jer me ne poznajes a mislis da tadim kao neki koje ti poznajes. 
Zasto svi gledate na prodavce kao da su stipse i da ce samo da skarabudze da traje do prve bandere? Ja ne kazem da nas nema koji tako radimo ali zasto i nas normalne trpate u isti kos? 
Ti vagenovac pricas koliko ti traje zamajac a nisi razmislio o tome da si ti jedan od zilion koji zna kako se vozi dizelas? Koliko njih vec na 1200 obrtaja potopi gas do kraja i jel i njima zamajac traje 250k? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sve se bojim kako ce tad prodaja da opadne samo tako jer i ovako svi znaju da su vraceni kilometri ali uporno traze jola sa 150-180k km i kupuju takva kola. 
Kad bidi pocela kola sa 200 i 300 pa i 400-500 k da se pojavljuju nema tu prodaje tako da ili ce cene ici gore dobrano ili cete kupovati onda kola od 200-300k lagano i opusteno. 

Ne, nego će se korigovati cena u skladu sa ponudom i potraznjom u skladu sa novonastalom situacijom. Zakoni ekonomije su neumoljivi, sigurno prodaja polovnih auta neće opasti samo će se drugačije ljudi postavljati (i prodavci i kupci)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dok čitam kako Dule sprema auto za prodaju u glavi mi reklama za Matijević i kako njihovi parizeri imaju mesa...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po meni ne bi tako bilo. Kada nekim slucajem vise ne bi mogla da se menja km na vozilima, mislim da bi se promenilo sve. Cena polovnjaka kod nas bi bila maltene ista, jer vozilo koje preko kupe sa vecom kilometrazom je jeftino preko, doteraju ovde, srede i prodaju opet po nizoj ceni da bi brze okrenuli svoj ulozen novac i radili i dalje. Vozilo koje ima manje km preko je u startu skuplje tako da ce logicno biti skuplje i kod nas i teze se prodati. Doslo bi do promene da bi smo bili prinudjeni da kupujemo vozila koja su nam zaista potrebna. Na primer ne bi vise gledao recimo Audi a6 jer nisi u mogucnosti da kupis pristojan sa nekom normalnom kilometrazom nego neke sa po 500-600hkm, morao bi recimo da gledas Golfa sa nekih 200hkm jer za njega imas para a i realno ti zavrsava posao samo eto nije ti merak da ga vozis :D

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tako i treba da bude. Bez zavaravanja i samozavaravanja. Kad bi nam bilo jasno kakva govna od stanova, automobila, hrane, odece kupujemo, koliko to sve placamo i koja prava imamo, mozda bi se i potrudili nesto da promenimo.

 

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Opet lupetas i nagadjas. 
Kao prvo stavio sam remenicu radilice polovnu ali originalnu sto je bilje nego da sam kupio neku levu novu. Da se razumes u BMW kao sto se ne razumes znao bi da je ovo bolje resenje. 
I otkud ti znas sta ja gledam i kako gledam? 
Imas problem u glavi jer me ne poznajes a mislis da tadim kao neki koje ti poznajes. 
Zasto svi gledate na prodavce kao da su stipse i da ce samo da skarabudze da traje do prve bandere? Ja ne kazem da nas nema koji tako radimo ali zasto i nas normalne trpate u isti kos? 
Ti vagenovac pricas koliko ti traje zamajac a nisi razmislio o tome da si ti jedan od zilion koji zna kako se vozi dizelas? Koliko njih vec na 1200 obrtaja potopi gas do kraja i jel i njima zamajac traje 250k? 

A sto nisi kupio novu originalnu kad vec ne gledas da zbudzis? Mnogo skupo? Ne moram da se razumem u Bmw, novo je bolje od polovnog i tu nema diskusije.


Sent from my SM-A520F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja se jedno da Duletom slažem, a to je da jednostavno pojedini ljudi vole spolja gladac, a unutra...

Koliko ljudi dođe kod vlasnika i zagleda svaku ogrebotinicu spolja, a da ljudski ne otvori haubu i pogleda servisnu istoriju, a u isto vreme ti i takvi odu na plac i prosto se zaljube u ulickan, ispoliran auto i dubinski opran auto, opet ne otvori haubu i kupi ga na keca!?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad sam kupovao zeni auto, zanemario sa spoljasnji izgled, kilometrazu vise ni ne uzimam u obzir jer svi ti mali auti su napolju dobro razdrndani i krenuo sam sa tim da necu naci nista dobro. Na kraju sam kupio Colta kome je farbano zadnje desno krilo, celo, desna vrata malo ogrebana, menjana soferka. Iznutra bio veoma dobro sacuvan. Mehanicki je isto bio vrlo dobar, imao je original PK kais, diskove i kocnice jako malo potrosene. Evo posle godinu dana, jedina intervencija na njemu je bila zamena konusa auspuha i mali servis sa svecicama.

 

Jednostavno, neke stvari moras dobro progutati da bi bio miran. Auto je na kraju ispao tipa peri/deri i dobra kupovina.

Kakava ce biti prodaja, verovatno losa :)

Edited by srdjos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onaj ko se razume u bmw znao bi da je mnogo bolje staviti novu remenicu radilice :)

 

Originalna remenica kosta 400e, zamenske su 200-250, a tu je sarena situacija jer mogu biti kvalitet oem, a mogu biti kopije pa da ne znas koliko ce trajati kao i polovne koje su oko 100e.

 

Tako da se onda ljudi tese ako vec stavljaju krs bolje da stave polovnu iznjakanu remenicu (koja je naravno savrsena kao nova) za 100e i da potraje par hiljada km ili dok se ne proda auto nego da stave zamensku, a o originalu retko ko razmislja :)  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...