Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
fiatBL

Stilo 1.9 - oil pressure failure / low oil pressure

Recommended Posts

zamenio i filter ulja i filter goriva i senzor pritiska ulja i ponovo se gasi...mada malo redje nekad se i ne gasi. Bio u bg za vikend kod makija na zarkovu nije imao vremena da pogleda tog dana ali rekao je da los pritisak ulja izbacuje zato sto se motor ugasi zbog kvara a kvar je verovatno ili regulacioni ventil pritiska ulja ili senzor pritiska ulja nisam bas razumeo ali mi je rekao da jedan kosta oko 10 000 a drugi oko 13 000. u leskovcu je sigurno po 15 000 Ostaje mi jos da skinem karter i ocistim sito i sito u rezervoaru pa da menjam te senzore i ventile. Ako je neko imao isti problem neka javi da znam sigurno sta da radim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kao što ti je rečeno, low oil će prijaviti i ako ti se ugasi auto kada npr. krećeš sa semafora, kao neki početnik u vožnji i sl. Dakle, kada god se auto tako ugasi, upali se lampica za ulje i izbaci tu poruku. Ali, treba da tražiš zašto se auto gasi, a ne da juriš lampicu low oil press...

Share this post


Link to post
Share on other sites

...na diagnostici pokazuje nesto da je pritisak goriva los

Pumpa visokog ili pumpa niskog pritiska, ili regulator pritiska. Nek' tu traže i najbolje da počnu od regulatora, najjeftiniji je.

To ne znači da kupuješ redom, nego...imaju ti servisi prodavnice delova sa kojima rade, od kojih kupuju delove. Neka povuku od njih regulator, probaju sa njim i vide kako se auto ponaša. Ako više ne zeza, ti kupiš tek tada taj regulator (tj. platiš ga) i svi zadovoljni. Ako auto i dalje pravi isti problem, vrate taj regulator nazad u prodavnicu, a ti ga ionako nisi kupio, dok će prodavnica bez problema moći da ga proda jer nije mu ništa bilo jednom probom, takav je deo da se može probati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uzeo sam pre 2 nedelje stila, i generalno sam zadovoljan, no...

 

Svako jutro kad ga palim prvi put, kad je skroz hladan, chim okrenem kljuch zapishti i ispishe "Low Oil Pressure - Stop Engine", zatim obavi ostali checking - i ispishe Chack OK. Posle prvog paljenja, u toku dana vishe nikad ne ispishe istu greshku. shta da pogledam? mali servis treba da radim za 3500km...

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi imam problem... :no  stilo 2004 god 1.9 multijet 140ks...pri startovanju vruceg motora izbaci gresku "low oil pressure", i sija lampica od ulja. cim dam gas do 1500rpm lampica se ugasi, i posle se nepali. Da napomenem da se auto ponasa najnormalnije, nemenja zvuk i rad motora, nedimi, normalno ide. Ulje i filteri menjani pre 3500km, nije potrosio ni gram ulja.

Ako neko predpostavlja sta je u problemu nek da predlog-savet. ne znam dal smem da vozim auto :( ps:unapred hvala, i izvinjavam se na dugackom post-u.

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najbolje da odes do majstora,stim se ne treba zezati,nikako. Mozda je samo glupi senzor ulja a mozda,ko zna...definitivno kod majstora ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da nisi mozda ispirao motor onim sredstvima na malom servisu, u tom slucaju hoce sva prljavstina da se spusti na sito na luli uljne pumpe i da ti pravi problem, ako je tako mora karter da se skida i opere lula. Ali znace majstori da li je samo senzor. Predpostavljam da si sipao 5w40 koje i trebas da sipas a ne 10w40?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravo ljudi,

radi se o stilo 1.9 jtd 2002 godine, sa nekih 180 000 km...novi akumulator, promjenjen maslo(selenia) i masleni filter pre 5 mjeseca...
danas u tokom voznju kad sam promjenio od 3 u 2 brzinu, na otprilike 30km/h, na lagano kocenje, auto jednostavno se ugasi (nije bilo ENGINE FAULT il slicno), pise ono LOW OIL PRESSURE...nakon ponovo palenje, sve je bio u redu...

cuo sam da je to vrlo cesti probljem kad ubavicas u nizoj brzini pa zelim da znam kako da otklonim, jer nije bas svjedeno na otvoreni put...

ima li neko neko rjesenje?

hvala vam...

pozdrav.

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

to low oil pressure ne bi trebalo da te brine ako se auto ugasio sam :) jer to uvek izbaci ako se auto bilo kako drugacije ugasi osim na kljucu...e sad trebas da vidis zasto se auto ugasio, ne bi trebalo da se gasi pri promeni brzine

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa da ustvari to mi je bio pitanje, zasto se uopste ugasio...

a kazem imao sam prijatelja koji imao takodje stilo 1.9 i njemu vrlo cesto se to desavao, cak i na vece brzine, kad promjeni u nizoj brzini...on i nije pokusao da sazna sta se desava, ali je simptomaticno u svaku slucaj...


hvala u svaki slucaj...

Pozdrav :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve zavisi na kojem stilu. Kod ovih od 2004god.dosta redje se javljaju greske barem kod mene a dva sam ih imao do sad 2005god. Ovaj imam oko 7meseci i samo mi je jednom upalio gresku pri prvom startovanju na 2sec. da ne radi onaj merac za ulje,tacnije ne pokazuje one kruzice za ulje. Zaboravio sam kako je pisalo na ekranu,davno je bilo! Hteo sam da ocistim malo taj dzek ali sve danas sutra a greska se nije palila vise i tako ostalo. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa i na starijim je vise do odrzavanja auta i njegove istorije, vecina koja ima probleme nema sus plehove i podkrila i poklopac akumulatora, jedino sto se pripisuje tim starijim je problem sa ocs senzorom koji je posle i fabrika sama izbacila. Znam gomilu tih do 2004te koji bukvalno nemaju nikakvih problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vaistinu, uglavnom je sve do odrzavanja auta. Dodatno sto su novije serije zbog lose prodaje i gubitaka generalno osiromasili sa opremom i elektronikom.

Nego, rekao mi komsija pasenoga ortakove surnjaje da ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaze cica, inace tvoj vrsnjak, da je ovo nemoguca situacija na tabli Stila pre restyle :) :

 

040520141735.jpg

 

Ne bi ovaj Vagenovac u dusi koji hvali Forda a vozi Puga bio to sto jeste, a da nesto ne mrsi :stuart: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam imao stila 2004 sa bosch elektronikom i nisam imao ni jednom paljenje greske bez razloga

Share this post


Link to post
Share on other sites

A na koju to tacno elektroniku mislis kad kazes bosch, ili da preformulisem, sta to pre 2004te nije bilo bosch a na ovima jeste? Ljudi pricate napamet i onda onome koji iole nesto zna deluje jako smesno, pre par postova sam napisao koji su uzroci tih "kvarova" na elektronici i sta je kvar (ocs).

Jako me nerviraju price kad nekog zeza nesto od elektronike pa to ti je fiat, meni je ovo treci fiat za redom i zamisli ni na jednom nije bilo problema sa elektronikom, sto se tice lose elektronike fiat je za opela nauka, vektre, astre......ne mogu da se namenjaju unutrasnjih sijalica na prekidacima ventilcije i displeju, termometar skoro pa nijednoj astri g i vektri b ne radi tj nije tacan....podizaci prozora takodje, na astri g kad crknu zadnji podizaci svi stavljaju obicne, pogodi zasto?

 

Da sada ne duzim previse po temi dodao bi da na golf 4 nemozes da se napopravljas podizaca (a tu spadaju i oktavia i fabia) na golfu takodje kad god mrdnes suvozacevo sediste ides na dijagnostiku da resetujes gresku aitbag-a...... I da nista od ovoga nisam napisao napamet nego iz iskustva, i ne kazem da je stilo bolji auto od nabrojanih nego da i oni koji vaze za kvalitet imaji iste mane cak i gore samo eto to su nemci pa vlasnici o tome bas i ne pricaju a i jelte dosao iz nemacke pa bi mu oprostili i mnogo gore stvari.

 

Ustvari da, kazem da je bolji od svih gore navedenih minimum 2x.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moje pitanje je koji tacno deo elektronike? Inst.tabla, muzika, body,ecu.......?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...