fiatBL 0 Posted August 8, 2010 U maju sam kupio Stilo karavan 1.9 MultiJet, 2006.god. Poslije toga sam ga odvezao majstoru na zamjenu filtera, ulja i sl. Nakon zamjene ulja, kad je majstor startovao motor, dugo se nije ugasila lampica ulja, tek nakon nekoliko paljenja/gašenja motora. Neko vrijeme sam vozio auto i nije bilo problema ali mi se onda povremeno počelo dešavati da nakon dužeg stajanja (preko noći ili kad se ne vozi cijeli dan) prilikom startanja motora ostane upaljena lampica ulja i javlja mi da je nedovoljan pritisak ulja u motoru i da odmah ugasim motor. Ugasim, ponovo startam i sve OK. Nivo ulja je OK. U međuvremenu sam zamjenio filter ulja i neko vrijeme je bilo u redu i neki dan mi se ponovo desila ista stvar prilikom pokretanja motora. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dfast 2 Posted August 8, 2010 Nisi napisao predjenu kilometrazi ili bar pretpostavku, ali trebao bi izmeriti pritisak ulja u nekom servisu. Moguce je da merac nije ispravan, a mogao sipati neko od sredstava za ispiranje motora Wyns ili slicno i promeniti ulje pre datog merenja u servisu jer bi ti to dalo najispraviniji rezultat.Po tvom opisu moze biti do uljne pumpe koja je oslabila, ili do nekog mehanickog problema zbog cega se javlja pad pritiska.Najbolje bi bilo da je samo merac. Losi filteri ulja prouzrokuju iste simptome ili ako je motor iznutra bas prljav pa napuni filter posle izvesnog vremena. Vise stavki za proveru pa kreni redom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
BaneJ 294 Posted August 9, 2010 1. Zapušeno sito uljne pumpe (zbog neredovnih intervala zamene ulja);2. Olabavljeni spojevi uljne pumpe;3. Filter ulja (mada je ovo malo verovatno)Najverovatnije ono prvo ali idi obavezno u servis. Ako nastaviš da voziš moguće je ozbiljno oštećenje ležajeva radilice. Inače ako dobiješ pravu dijagnozu dopisivanjem, onda ja počinjem da radim generalke preko interneta bez skidanja motora, tek da se zna Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted August 9, 2010 bre isprepadaste coveka.mozda je samo neki trun upao u senzor pritiska ulja,ne znam tacnu cenu za mjtd ali ako je kao i kod drugih u pitanju je stotine dinara i nije tesko ga proveriti ni zameniti Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 613 Posted August 9, 2010 Da ti nije možda slab akumulator? To može da objasni što se to dešava nakon dužeg stajanja na parkingu. Da li se anlaser muči kad vergla u tim slučajevima? Quote Share this post Link to post Share on other sites
fiatBL 0 Posted August 24, 2010 ^^^ Moguće da je to, jer kad sam kupio auto rekoše mi da je dugo stajao pa mu je akumulator bio prazan totalno. Pokušaću sa novim akumulatorom i sa update-om softvera. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted September 10, 2010 Imam slican problem na benzincu posle zamene ulja i filtera ! Javlja se povremeno . Sa novim uljem (selenia 20k) sam presao skoro 10k . Staro je bilo izrazito crno i neugodnog mirisa. Sada je jos uvek lepo i zuto . Inace vozim i na gas(sekvent) ! Gde se tacno nalazi senzor pritiskaulja? Nisam ga uspeo naci , sa sigurnoscu ! Zamenio bih ga . Ako moze' da pojasnis (prethodi post) " Update softvare" ? Sta konkretno predstavlja ? Znaci li to da se moze osveziti softver na racunaru ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
stef 0 Posted September 10, 2010 Pa da, kao na mobilnom.Ubacis cd sa softwareom u player, izaberes setup.exe i pustis da radi. Samo ne pritiskaj gas i ne podizu rucnu - onda ce da se butuje sa rezervnog tocka. A to ne valja )))) Salim se naravno, nisam izdrzao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted September 10, 2010 trebao bi da je u blizini filtera ulja i ima konektor sa jednom zicom Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted September 10, 2010 Prtpostavio sam da je neki za.b al' ko velim sta kosta da prijupitam ! Evo crvenim ! Sto se tice senzora , upravo je to sto sam i pretpostavljao ! Hvala ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
stilo jtd 1 Posted June 15, 2011 Poceo mi se javljati ovaj problem na stilu vec par dana izbaci na bordu "low oil pressure" ali samo kod prvog paljenja ujutru!Samo nakratko izbaci i nestane opet! Ugasim auto i opet upalim nista ne izbacuje! Selenia je u motoru i presao sam mozda nekih 8000km od zadnje zamjene ulja i filtera! Sta bi mogao biti uzrok? Jel imao neko slican problem? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivansd 13 Posted June 15, 2011 jel si proveravao nivo ulja?? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mihailovic 29 Posted June 15, 2011 Ako pretpostavimo da je senzor pritiska ulja ispravan, uzrok slabog pritiska ulja može biti pumpa i filter. Quote Share this post Link to post Share on other sites
stilo jtd 1 Posted June 15, 2011 Nivo ulja je ok to sam prvo provjerio! A nije mi jasno da samo kod prvog paljenja nakon duzeg vremena,znaci ujutru! A sta moze biti do filtera? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted June 15, 2011 Pogledaj ovu temu:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=24664 Quote Share this post Link to post Share on other sites
stilo jtd 1 Posted June 15, 2011 To je za senzor nivoa ulja,a ovo je pritisak ulja! Quote Share this post Link to post Share on other sites
zoranv 0 Posted August 2, 2011 (edited) Cao svima,evo i meni je pocelo od skoro da se pojavljuje "low oil pressure".Isto kao i ostalima,prvo paljenje samo a posle je ok.U pitanju je stilo 1.6.Nisam siguran da sam shvatio na kraju iz ove teme sta je uzrok.Da li senzor pritiska ili filter ulja.Ulje je selenija 20k a filter meet & doria.Sta od svega toga da menjam? Edited August 2, 2011 by zoranv Quote Share this post Link to post Share on other sites
milanmimi 0 Posted August 2, 2011 Ovde je rec o JTD motoru, a ti, vidim, vozis 1.6 benz. Ja sam na 1.6 imao isti problem, naime, palila se lampica na leru uz poruku "low oil press", a u veim obrtajima se gasila i bilo senzor pritiska ulja. u AP Sportu 600 dinara. Quote Share this post Link to post Share on other sites
AleksandarV 0 Posted August 10, 2011 Pa da, kao na mobilnom.Ubacis cd sa softwareom u player, izaberes setup.exe i pustis da radi. Samo ne pritiskaj gas i ne podizu rucnu - onda ce da se butuje sa rezervnog tocka. A to ne valja )))) Salim se naravno, nisam izdrzao.hahahahhahahahahhahah :D Kralju! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bomark55 0 Posted August 18, 2011 imam slican problem kada se motor zatrese. da li neko moze da mi kaze gde je senzor nivoa ulja? Quote Share this post Link to post Share on other sites
DjoleKG 0 Posted February 13, 2012 (edited) Ovde je rec o JTD motoru, a ti, vidim, vozis 1.6 benz. Ja sam na 1.6 imao isti problem, naime, palila se lampica na leru uz poruku "low oil press", a u veim obrtajima se gasila i bilo senzor pritiska ulja. u AP Sportu 600 dinara.slicna situacija mi se desava na 1.8 stilu, u leru hoce ponekad da pokaze low oil pressure i ugasi se. Znaci li to da bi zamena senzora pritsika bila resenje? Edited February 13, 2012 by ilegala Quote Share this post Link to post Share on other sites
klauski 0 Posted April 18, 2012 ^^^ Kod mene ista prica vec par dana unazad...na istom modelu....ali vidim da ni ti nisi dobio odgovor...tako da ja necu ni da pitam... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted April 19, 2012 A, možda da se pročitaju postovi koji su napisani pre vaših cenjenih reči ...ono, postojao je svet i pre nego što ste vi došli na ovu temu ....dakle:...trebao bi izmeriti pritisak ulja u nekom servisu. Moguce je da merac nije ispravan...Po tvom opisu moze biti do uljne pumpe koja je oslabila, ili do nekog mehanickog problema zbog cega se javlja pad pritiska.Najbolje bi bilo da je samo merac. Losi filteri ulja prouzrokuju iste simptome ili ako je motor iznutra bas prljav pa napuni filter posle izvesnog vremena. Vise stavki za proveru pa kreni redom.1. Zapušeno sito uljne pumpe (zbog neredovnih intervala zamene ulja);2. Olabavljeni spojevi uljne pumpe;3. Filter ulja (mada je ovo malo verovatno)Najverovatnije ono prvo ali idi obavezno u servis. Ako nastaviš da voziš moguće je ozbiljno oštećenje ležajeva radilice. Inače ako dobiješ pravu dijagnozu dopisivanjem, onda ja počinjem da radim generalke preko interneta bez skidanja motora, tek da se zna bre isprepadaste coveka.mozda je samo neki trun upao u senzor pritiska ulja,ne znam tacnu cenu za mjtd ali ako je kao i kod drugih u pitanju je stotine dinara i nije tesko ga proveriti ni zamenitiAko pretpostavimo da je senzor pritiska ulja ispravan, uzrok slabog pritiska ulja može biti pumpa i filter. Quote Share this post Link to post Share on other sites
marybo 0 Posted October 12, 2012 (edited) meni juce na jtd izbacio low oil press i ugasio se ...i tako sve cesce dok sam se jedva odvukao kod majstora, na diagnostici pokazuje nesto da je pritisak goriva los, zamenio sam filter za naftu pa cemo videti, ako neko ima neki pametniji savet neka pomaze, ulje i filter ulja sam zamenio pre 1500 km Edited October 12, 2012 by neshaoct prebačeno Quote Share this post Link to post Share on other sites