Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
TheWickerMan

Punto mk.1 1.2 8v - pokazivač temperature posle zamene table

Recommended Posts

Uh...odakle da pocnem...

Kada sam kupio Punta,nisam imao obrtaljku i pokazivac temperature na instrument tabli .Pre neki dan sam ugradio tablu sa obrtomerom i temperaturom i zamenio davac temperature,koji sam kupio u AP Sportu u Cacku.Trazio sam za moj model,oni su mi po katalogu da liFacetov,na kome pise Croma 2.5TD,Dukato 2.5 TD,jos par Croma i Dukata... stari davac je imao jedan pin u konektoru a novi ima dva...a u dzeku iakodje jedan pin...

Kad povezem dzek na jedan pin nista se ne desava,tj. ne pokazuje temperaturu a kad povezem drugi,pokazuje ... e sad,temperatura normalno raste ali se ne zaustavlja na pola nego na 3/4 skale i tu stoji ...cim je vece opterecenje krene za pola kazaljke preko 3/4 ka crvenom i onda se pali ventilator i vrati na 3/4 skale... isto se desava i na plinu i na benzinu...

E sad,znam da ovo nije normalno i zanima me sta moze da bude...prosle jeseni stavljen nov termodavac (cini mi se 84-92 C) i nov ventilator ... termodavac,termostat ili jednostavno ne valja mi davac?

I jos jedno pitanje.Verovatno sam tako vozio 2 godine posto nisam imao skalu.Da li je to moglo da ostavi posledice na motor? :)

Unapred hvala :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisu upareni davac i instrument.Instrument pokazuje napon koji mu salje davac a on je izgleda veci nego na original davacu.Mozes i tako da ga teras.Naviknes se gde stoji kazaljka i vozi... :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aha...navikao sam ja,nego sam dao ortaku auto na 2 sata,zove posle 10 minuta i dere se : Ode temperatura preko pola :D .... bitno mi je da je stailna i da ne varira... :)

Hvala Bokija :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

mozes da saniras vrednost davaca dodavanjem otpornika na zicu koja ide sa njega

Share this post


Link to post
Share on other sites

bolje potenciometrom ili ako imas vise otpornika pa da kombinujes,ko ce povatati sve proizvodjace i njihove vrednosti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne bi bilo loše da nekako proveriš ipak radnu temperaturu, čisto radi mirnog sna, iako ste verovatno sve u pravu...

E sad kako je izmeriti kad ti davač ne paše to nemam pojma...možda da gurneš toplomer u rupicu za šipku za proveru ulja :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

možda da gurneš toplomer u rupicu za šipku za proveru ulja :D

:rofl: :rofl: hahahaha... toplomer ima do 50C a ovde je malo vise...slazem se,i mene kopka da to proverim,samo da li ima nacina? Tj,gde meriti? jer sto se tice samogmerenja nije problem,imam instrument ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ispod miske ili u rektum :lol:

Hahahahahaha... nije problem u parama uopste,ovaj je kostao 1000 dinara,nego je problem da li je odgovarajuci...ovaj sadasnji sam uzeo u AP Sportu u Cacku gde su me ubedjivali da je za Punta iako je na kutiji pisalo Croma 2.5 TD,Dukato2.5TD,a ispod flomasterom neko dodao Punto... :thumbdown: Kad bih znao koja je oznaka mog davaca i gde ima da se kupi, odmah bi ga zamenio... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

pre neki dan sam zamenio km sat (ubacio onaj sa pokazivacem temperature) promenio sam i termodavac bio je neki sa crnom kapicom sad sam stavio facet 7.3000 crveni. e sad temperatura se podigne do 1/4 skale i ukljuci se ventilator jel to normalno ili trebam da menjam termodavac..

hvala

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma realno nema razloga da bude problema, ali opet me nervira sto stoji pri dnu skala. ne plasim se da se ne pregreje nego cisto radi neke estetike :) da bar stoji na pola pa bi mi bilo lakse...

Share this post


Link to post
Share on other sites

pitanje je i kako se taj sat ponašao pre ugradnje na tvoje vozilo. :question:

Share this post


Link to post
Share on other sites

a kako to saznati :)

probao sam jos par termodavaca i nista... zvao sam nekog majstora koji mi je rekao da treba elektricar da pogleda mozda nesto ne valja sa nekim kablom. mada ja sam stavljao termodavac u lonce sa vrelom vodom i nista se ne desava, kad stavim zicu direktno na motor skala skoci koliko god moze... sa ovim facet 7.3000 (navodnim jer su mi u ap sportu uvalili domaci za cenu facetovog) temperatura je izmedju 0 i prve crte...

pomagajteeeee :) pocinje da me nervira

p.s. punto 1.1 '99 god sa motora procitah da je 176b2.000 ukoliko pomaze nesto

Edited by mares

Share this post


Link to post
Share on other sites

I mene baš nervira što nema pokazivača temperature na instrument tabli (za obrtomer još i mogu da im progledam kroz prste), pa bih se rado upustio u avanturu ugradnje i povezivanja iste, ali imam jedno pitanje - gde kupiti odgovarajuću instrument tablu? Tražio sam po sajtu AP Sporta ali nisam uspeo da nađem, a nešto je nisam video ni po oglasima.

Edited by sashko69

Share this post


Link to post
Share on other sites

a kako to saznati :)

probao sam jos par termodavaca i nista... zvao sam nekog majstora koji mi je rekao da treba elektricar da pogleda mozda nesto ne valja sa nekim kablom. mada ja sam stavljao termodavac u lonce sa vrelom vodom i nista se ne desava, kad stavim zicu direktno na motor skala skoci koliko god moze... sa ovim facet 7.3000 (navodnim jer su mi u ap sportu uvalili domaci za cenu facetovog) temperatura je izmedju 0 i prve crte...

pomagajteeeee :) pocinje da me nervira

p.s. punto 1.1 '99 god sa motora procitah da je 176b2.000 ukoliko pomaze nesto

jesi gledao da li je odgovarajuci sat.kod tebe treba da bude ovakav

ovaj se ugradjivao od 95

23022012309.jpg

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=matlwctkbqib

a ovaj do 95 razlika u instalaciji.ja sam u mog samo ubacio prvi koji mi je pao pod ruku i zamenio termo davac i dan danas radi normalno.probao sam u jednog 97 god desetak zelenih satova nijedan nije radio kako treba dok nisam probao crni i sad sve normalno radi.pozz :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

I meni je pokazivala skala da se greje auto, islo do crvenog. otisao kod elektricara on izmerio i utvrdio da skala laze za trecinu. skala cak ne pokazuje uvek isto, a kada su mi izmerili normalna temperatura, ne mrda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Davac temperature je drugacije bazdaren ili otpornik na tabli je osetljiviji u odnosu na originalni. Ja sam imao problema sa pokazivacem goriva isti model kola isto godiste ma sve isto ali radi obrnuto . kada je rezevoar pun pokazuje prazan i obrnuto. resenje otpornik sam razlemio i kontra zalemio i radio tacno. Ustvari bio je kratkog veka stavio sam drugu celu tablu. Isto se desava sa brzinomerom hoce da krade po 20 km posle brzine od 50 km/h taman da te svaki saobracajac zaustavi u gradu a ti gledas i vidis vozis ispod ogranicenja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...