TheWickerMan 923 Posted August 3, 2010 Uh...odakle da pocnem...Kada sam kupio Punta,nisam imao obrtaljku i pokazivac temperature na instrument tabli .Pre neki dan sam ugradio tablu sa obrtomerom i temperaturom i zamenio davac temperature,koji sam kupio u AP Sportu u Cacku.Trazio sam za moj model,oni su mi po katalogu da liFacetov,na kome pise Croma 2.5TD,Dukato 2.5 TD,jos par Croma i Dukata... stari davac je imao jedan pin u konektoru a novi ima dva...a u dzeku iakodje jedan pin... Kad povezem dzek na jedan pin nista se ne desava,tj. ne pokazuje temperaturu a kad povezem drugi,pokazuje ... e sad,temperatura normalno raste ali se ne zaustavlja na pola nego na 3/4 skale i tu stoji ...cim je vece opterecenje krene za pola kazaljke preko 3/4 ka crvenom i onda se pali ventilator i vrati na 3/4 skale... isto se desava i na plinu i na benzinu...E sad,znam da ovo nije normalno i zanima me sta moze da bude...prosle jeseni stavljen nov termodavac (cini mi se 84-92 C) i nov ventilator ... termodavac,termostat ili jednostavno ne valja mi davac?I jos jedno pitanje.Verovatno sam tako vozio 2 godine posto nisam imao skalu.Da li je to moglo da ostavi posledice na motor? Unapred hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted August 3, 2010 Nisu upareni davac i instrument.Instrument pokazuje napon koji mu salje davac a on je izgleda veci nego na original davacu.Mozes i tako da ga teras.Naviknes se gde stoji kazaljka i vozi... Quote Share this post Link to post Share on other sites
TheWickerMan 923 Posted August 3, 2010 Aha...navikao sam ja,nego sam dao ortaku auto na 2 sata,zove posle 10 minuta i dere se : Ode temperatura preko pola .... bitno mi je da je stailna i da ne varira... Hvala Bokija Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted August 4, 2010 mozes da saniras vrednost davaca dodavanjem otpornika na zicu koja ide sa njega Quote Share this post Link to post Share on other sites
TheWickerMan 923 Posted August 4, 2010 Aha...ima li neka vrednost otpora koju da vezem? ili da stavim potenciometar pa da regulisem sam? Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted August 5, 2010 bolje potenciometrom ili ako imas vise otpornika pa da kombinujes,ko ce povatati sve proizvodjace i njihove vrednosti Quote Share this post Link to post Share on other sites
TheWickerMan 923 Posted August 5, 2010 Aha...ok,gracijac Miki Quote Share this post Link to post Share on other sites
nebojsa77 0 Posted August 31, 2010 Ako nisam zakasnio ovako izgleda davac temperature na bloku motora kod sipke za ulje.davač Quote Share this post Link to post Share on other sites
TheWickerMan 923 Posted August 31, 2010 Ma navikao sam se na ovo,nemam vremena da isprobam neki otpornik da vezem... bitno je da znam gde mi je radna temperatura Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 283 Posted August 31, 2010 Ne bi bilo loše da nekako proveriš ipak radnu temperaturu, čisto radi mirnog sna, iako ste verovatno sve u pravu...E sad kako je izmeriti kad ti davač ne paše to nemam pojma...možda da gurneš toplomer u rupicu za šipku za proveru ulja Quote Share this post Link to post Share on other sites
TheWickerMan 923 Posted August 31, 2010 možda da gurneš toplomer u rupicu za šipku za proveru ulja :rofl: hahahaha... toplomer ima do 50C a ovde je malo vise...slazem se,i mene kopka da to proverim,samo da li ima nacina? Tj,gde meriti? jer sto se tice samogmerenja nije problem,imam instrument Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 283 Posted August 31, 2010 a kakvu ti sondu ima taj instrument? Quote Share this post Link to post Share on other sites
TheWickerMan 923 Posted September 1, 2010 60mm duzine a 6mm precnik... mada,imam i 200mm duzine a 6mm precnik... nije to instrument za auto,specijalne namene je Samo me zanima gde meriti ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
John 0 Posted September 1, 2010 Ispod miske ili u rektum Sto se zezas uzmi odgovarajuci davac. Verujem da je za punta kao i za stojadina do 500din Quote Share this post Link to post Share on other sites
TheWickerMan 923 Posted September 3, 2010 Ispod miske ili u rektum Hahahahahaha... nije problem u parama uopste,ovaj je kostao 1000 dinara,nego je problem da li je odgovarajuci...ovaj sadasnji sam uzeo u AP Sportu u Cacku gde su me ubedjivali da je za Punta iako je na kutiji pisalo Croma 2.5 TD,Dukato2.5TD,a ispod flomasterom neko dodao Punto... Kad bih znao koja je oznaka mog davaca i gde ima da se kupi, odmah bi ga zamenio... Quote Share this post Link to post Share on other sites
mareza 0 Posted February 28, 2012 (edited) pre neki dan sam zamenio km sat (ubacio onaj sa pokazivacem temperature) promenio sam i termodavac bio je neki sa crnom kapicom sad sam stavio facet 7.3000 crveni. e sad temperatura se podigne do 1/4 skale i ukljuci se ventilator jel to normalno ili trebam da menjam termodavac..hvala Edited February 28, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
rkoma1986 1080 Posted February 28, 2012 ja sam tako vozio punta 4 godine, evo sad je kod sestre i dalje nema nikakvih problema Quote Share this post Link to post Share on other sites
mareza 0 Posted February 28, 2012 ma realno nema razloga da bude problema, ali opet me nervira sto stoji pri dnu skala. ne plasim se da se ne pregreje nego cisto radi neke estetike da bar stoji na pola pa bi mi bilo lakse... Quote Share this post Link to post Share on other sites
johan 0 Posted February 28, 2012 pitanje je i kako se taj sat ponašao pre ugradnje na tvoje vozilo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mareza 0 Posted March 2, 2012 (edited) a kako to saznati probao sam jos par termodavaca i nista... zvao sam nekog majstora koji mi je rekao da treba elektricar da pogleda mozda nesto ne valja sa nekim kablom. mada ja sam stavljao termodavac u lonce sa vrelom vodom i nista se ne desava, kad stavim zicu direktno na motor skala skoci koliko god moze... sa ovim facet 7.3000 (navodnim jer su mi u ap sportu uvalili domaci za cenu facetovog) temperatura je izmedju 0 i prve crte...pomagajteeeee pocinje da me nervirap.s. punto 1.1 '99 god sa motora procitah da je 176b2.000 ukoliko pomaze nesto Edited March 2, 2012 by mares Quote Share this post Link to post Share on other sites
sashko69 0 Posted March 26, 2012 (edited) I mene baš nervira što nema pokazivača temperature na instrument tabli (za obrtomer još i mogu da im progledam kroz prste), pa bih se rado upustio u avanturu ugradnje i povezivanja iste, ali imam jedno pitanje - gde kupiti odgovarajuću instrument tablu? Tražio sam po sajtu AP Sporta ali nisam uspeo da nađem, a nešto je nisam video ni po oglasima. Edited March 26, 2012 by sashko69 Quote Share this post Link to post Share on other sites
chikavili 511 Posted March 29, 2012 Samo auto otpadi Quote Share this post Link to post Share on other sites
neca 0 Posted March 31, 2012 a kako to saznati probao sam jos par termodavaca i nista... zvao sam nekog majstora koji mi je rekao da treba elektricar da pogleda mozda nesto ne valja sa nekim kablom. mada ja sam stavljao termodavac u lonce sa vrelom vodom i nista se ne desava, kad stavim zicu direktno na motor skala skoci koliko god moze... sa ovim facet 7.3000 (navodnim jer su mi u ap sportu uvalili domaci za cenu facetovog) temperatura je izmedju 0 i prve crte...pomagajteeeee pocinje da me nervirap.s. punto 1.1 '99 god sa motora procitah da je 176b2.000 ukoliko pomaze nestojesi gledao da li je odgovarajuci sat.kod tebe treba da bude ovakavovaj se ugradjivao od 95http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=matlwctkbqib a ovaj do 95 razlika u instalaciji.ja sam u mog samo ubacio prvi koji mi je pao pod ruku i zamenio termo davac i dan danas radi normalno.probao sam u jednog 97 god desetak zelenih satova nijedan nije radio kako treba dok nisam probao crni i sad sve normalno radi.pozz Quote Share this post Link to post Share on other sites
nikola.983 0 Posted July 19, 2012 I meni je pokazivala skala da se greje auto, islo do crvenog. otisao kod elektricara on izmerio i utvrdio da skala laze za trecinu. skala cak ne pokazuje uvek isto, a kada su mi izmerili normalna temperatura, ne mrda. Quote Share this post Link to post Share on other sites
amladenbk 1 Posted July 19, 2012 Davac temperature je drugacije bazdaren ili otpornik na tabli je osetljiviji u odnosu na originalni. Ja sam imao problema sa pokazivacem goriva isti model kola isto godiste ma sve isto ali radi obrnuto . kada je rezevoar pun pokazuje prazan i obrnuto. resenje otpornik sam razlemio i kontra zalemio i radio tacno. Ustvari bio je kratkog veka stavio sam drugu celu tablu. Isto se desava sa brzinomerom hoce da krade po 20 km posle brzine od 50 km/h taman da te svaki saobracajac zaustavi u gradu a ti gledas i vidis vozis ispod ogranicenja. Quote Share this post Link to post Share on other sites