Milutinac 5906 Posted August 1, 2010 1.9jtd...2002. godiste Evo nas, prvi put me izdao, sve lepo pripremio, spakovao, rostilj, meso...i tako...Isao sam na search i koliko shvatam senzor radilice je u pitanju, i nadam se da je on...E sad da li je to to, navescu sve simptome i sve sta se desavalo, pa sta kazete, navodi li vas nesto da je nesto drugo...?!Prvo je izbacio ASR failure, mislim cak i vec da je tu pokazao loose conection, stao sam ugasio ga i upalio i sve normalno, posle 10 minuta stajem ispred prodavnice i njisam ni stigao ja da ga ugasim, sam je utihnuo 2 sekunde pre nego sto bih okrenuo kljuc, rekoh sta mu je, da ga upalim, nece, od tada samo vergla i izbacuje loose conection, probao sam kleme malo da namestim, nista. Cini mi se cak da je jednom na kompu i izbacio nesto...sensor. A inace skoro uvek mi se desava da kada stojim na semaforu obrtaji setaju gore - dole jedno 50 rpmI znate li koliko kosta zadovoljstvo popravke...? Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor.bozic 0 Posted July 16, 2011 Pozdrav svima... do sada sam samo citao ali sad resih i da se javim...Pre dva dana sam vozio ulicom Vojislava Ilica i na uzbrdici (pored Super Vera) izbaci mi gresku "Low oil pressure" i ugasi se... ulje skoro sipano, rezervoar malo ispod pola...Dvojica elektricara su ga kacili na dijagnostiku i ne pokazuje nikakvu gresku... Pumpe rade, senzor na radilici ok, baca struju na dizne, baca naftu, akumulator skoro nov, vergla ko lud... sve je ispravno ali on nece da upali.Majstor mi je rekao da sam jedan od retkih slucajeva.Evo vec drugi dan agonije ja ne znam sta se desava... evo dok sedim i kuckam poslednji info koji sam dobio je da Majstor sumnja na pumpu... naime treba da baca 6 bara a ona baca 3 bara... Pominje da se mozda zaprljala resetka u rezervoaru... Evo javlja mi da nije pumpa i da je sito ocisceno... ali ne pali...Inace auto je redovno odrzavan, pred odlazak na odmor sam ga detaljno pregledao i "utegao"... presao 2500 km za 15 dana i sve je bilo ok. Eto... sada sedim i cekam sta ce da bude... Pozdrav svima! Quote Share this post Link to post Share on other sites
marija12 0 Posted July 16, 2011 Pre će biti da se on tebi prvo ugasio pa onda izbacio Low oil pressure a što se gasi to je misterija koju dijagnostičar treba da ti reši. Ne bi se kladio ni da pumpa treba da gura 6bari, čak mislim da ni 3 ne treba nego nešto oko 2 ali nisam siguran.Svašta može biti, možemo samo da nagađemo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor.bozic 0 Posted July 16, 2011 Da... logicnije je da se ugasio pa izbacio gresku ali veruj mi da u momentu nisam obracao paznju nego sam se iznenadio... gde sad... uzbrdica, dve trake u jednom smeru, klinac na zadnjem sedistu... Sacekao da prodje "talas" pa u rikverc na trotoar i naravno kad sam video koliko je sati zvao slep sluzbu koja mi je uzela 2500 din za nekih 15tak km do majstora... Quote Share this post Link to post Share on other sites
milanmimi 0 Posted July 16, 2011 Meni se pojavio u voznji Low oil press i upalila se lampica ulja, ali se auto nije ugasio. Bio je to senzor pritiska ulja. Inace, rec je o stilu 1.6. Zamenio senzor koji kosta 600 dindzi u AP Sportu i sad sljaka. Quote Share this post Link to post Share on other sites
marija12 0 Posted July 16, 2011 Da... logicnije je da se ugasio pa izbacio gresku ali veruj mi da u momentu nisam obracao paznju nego sam se iznenadio... gde sad... uzbrdica, dve trake u jednom smeru, klinac na zadnjem sedistu... Sacekao da prodje "talas" pa u rikverc na trotoar i naravno kad sam video koliko je sati zvao slep sluzbu koja mi je uzela 2500 din za nekih 15tak km do majstora...Javi kako napreduje dijagnostikovanje kvara. To što ti se auto ugasio i ispisao to na displeju nema veze sa pritiskom ulja, zapravo nije se zbog toga ugasio nego je to ispisao jer se ugasio zbog nekog drugog problema.U međuvrmenu razmisli o ovomeJa je imam godinama i Bogu hvala još mi nije trebala ali neka je, nikad se ne zna kad može da se isplati. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted July 17, 2011 Pogledajte prelive na diznama. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor.bozic 0 Posted July 17, 2011 Najnoviji info od pre par minuta... Auto upalio... Majstor kaze da je riknuo "senzor pozicije radilice bregaste" i da moram da cekam do srede jer zaboga nigde nema jedva je nasao u Cacku...??! Grrr Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3431 Posted July 17, 2011 Nisu valjda oba istovremeno zviznula ? Kaakav peh! Kako Cacak ? - Pa zar je to toliko "ozbiljan deo" pa nigde nego Cacak ?! Quote Share this post Link to post Share on other sites
marija12 0 Posted July 17, 2011 Najnoviji info od pre par minuta... Auto upalio... Majstor kaze da je riknuo "senzor pozicije radilice bregaste" i da moram da cekam do srede jer zaboga nigde nema jedva je nasao u Cacku...??! GrrrRadilice ili bregaste su dva različita ili su oba? Svakako svako ko se iole razume u JTD bi prvo na to posumnjao, često otkazuje na visokim temperaturama a simptomi su slični tvojim. Inače deo se bezmalo na trafici kupuje, to svaka Fiat radnja u NS mora da ima a verujem i u drugim gradovima. Cena 20-ak €, sa sve zamene tu intervenciju ne bi trebalo da platiš više od 45€, jedino ako su oba senzora. Ali malo si neprecizno to napisao pa ne znam koji je ali pretpostavljam da je samo senzor položaja radilice. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor.bozic 0 Posted July 17, 2011 Senzor položaja radilice... odem u Top auto u Bulevaru i kupim... 3800 din ali sad ce da ga vratim jer je prilikom postavljanja istog primeceno da je sa kabla (valjda kabal radilice) oguljena izolacija jer je "upao na mesto gde nije trebao da bude" tako majstor kaze, kabal je sredjen i sada pali valjda sam sada dobro objasnio... ja samo prenosim ono sto mi kaze a razumem se kao... Sve to me je kostalo 3000 din (ruke). Eto, auto je na putu do mene i nadam se da je to bilo to sto ga je zezalo. Samo mi je malo krivo sto vec nije kupio kabal i zamenio nego sredio stari... malo sam skeptican po tom pitanju al' ajde... nedelja je i nista sad ne radi U međuvrmenu razmisli o ovomeJa je imam godinama i Bogu hvala još mi nije trebala ali neka je, nikad se ne zna kad može da se isplati.Popunio sam on-line prijavu za ovu varijantu od 600 din... TNX Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marko45 0 Posted June 19, 2012 (edited) Vozim fiat stila 1.9jtd,ugasi se se npr na semaforu sam od sebe...naravno,pokusam da da ga upalim,ali bez uspeha!odguram ga sa strane sacekam 15-20 min i upalim ga iz prve! A u voznji kad picim 70-80 se ne gasi! Znaci samo u leru!Jel zna mozda neko u cemu je problem?! (treba uskoro da radim mali servis) a ne bi rekao da je to do toga? Edited June 19, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Manfred 2 Posted June 19, 2012 Po dosadasnjim iskustvima bi mogao biti senzor pozicije radilice... Jel se gasi hladan ili na radnoj temperaturi? Ne bi trebalo da ima bilo kakve veze sa uljem i filterima... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marko45 0 Posted June 19, 2012 Pa kad ga vozim 5-10 min ugasi se,a sijalice su mi neke riknule napred,to nisam regulisao jos! Quote Share this post Link to post Share on other sites
acastilo 0 Posted June 24, 2012 imam stila 1.9jtd,sinoc mi se ugasio iz cista mira na auto putu i izbacio na displeju loose conection.Nema sanse da ga upalim,vergla ali nista.Kada je proslo 15tak min.on upali ali mi se opet ugasi nakon 100m,opet ista poruka na displ.Slep sluzba pa kuci......Sutra ujutru pali normalno kao da nista nije bilo.Po komentarima sa foruma vidim da je verov.senzor radilice,ali bi ipak otisao na dijagnostiku da utvdim sa sigurnoscu.Da li neko zna hoce mi na dijagn.pokazati na senzor rad.ako sada ne pokazuje nikakvu gresku i radi normalno? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MARINER 0 Posted June 24, 2012 U mom slucaju je zapamtio gresku i pokazao na diagn. Quote Share this post Link to post Share on other sites
acastilo 0 Posted July 22, 2012 zamenio sam senzor rad.2000 din.i sada je sve ok!otisao i na more,vratio se,auto radi najnormalnije.....malo je glup kvar jer auto cas pali cas ne,eto u mom slucaju me to lepo kostalo ,slep sluzba 100e,dosao kuci, auto upalio,ali treba zameniti taj senzor i biti miran,jer nikad ne znas kada ce opet zaglupiti i ostaviti te na putu! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted July 22, 2012 ako nisi stavio originalan senzor radilice,ti zamenski znaju da zezaju i brzo stradaju Quote Share this post Link to post Share on other sites
acastilo 0 Posted August 16, 2012 stavio sam facetov,tj eps-ov, on je ok.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
marybo 0 Posted September 21, 2012 kupio stila 1,9 jtd pre tacno nedelju dana...u prvoj voznji iz KG ka LE upali lampicu za kvar i izbaci engine fault ja ga odmah ugasim, posle 15 min upali i dovezem se kuci..tako sledeceg dana ponovo i sve isto...jednom upali lampicu ja nastavim da vozim i ona se ugasi sama. Kad danas zavrsim posao sednem u NOVI auto i nece da upali, niti bilo sta pise. Zvao sam DOBROG majstora kaze ili je senzor radilice ili je kais preskocio za jedan, dva zuba i zbog toga nece...Ako ima nekog da mi pomogne da ne brinem. Cim to sredim javljam se sa utiscima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted September 21, 2012 Zameni te senzore i ne pipaj nista vise... Kazi tako tom 'DOBROM' majstoru... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7728 Posted September 22, 2012 Obicno bude jedan od senzora, radilice ili bregaste ili i oba, ali bez dijagnostike nista...Ako si bas baksuz da je crko zupcasti sto kaze majstor, ali garant je do senzora. Imas ovde temu o tome pa procitaj malo Quote Share this post Link to post Share on other sites
marybo 0 Posted September 28, 2012 bio sam na jednoj diagnostici pokazalo da je u kvaru neki ventil regulacije pritiska goriva izbrisao greske i od tada vec 5 dana nikad se nije ugasio ili upalio lampicu kvara...sledeceg dana sam isao kod drugog majstora na diagnostici kao savremenijoj on ustanovio da je citac pozicije bregaste ali posto auto radi i voznji je bez problema rekao mi da ne menjam taj senzor vec da prvo zamenim zupcasti kais jer ionako moram...pa da onda vidimo sta ce biti...kaze da ne moze da se desi da nekad ne radi pa ponovo proradi. ali posle resetovanja kompjutera auto me vise ne zeza...videcemo jos koji dan ako se ponovo desi da pali lampicu ili nece da upali menjam i taj citac na bregastoj Quote Share this post Link to post Share on other sites
Terza 1 Posted September 28, 2012 Ja sam imao skoro problem sa tim ventilom. Manifestovao se tako sto auto izgubi snagu, ispise kvar i ugasi se, onda ili nece da upali ili upali radi par sekundi i ugasi se. I tako nekoliko puta, onda upali bude sve ok i radi neko vreme, nema pravila... Inace, problem sam resio nekim ultra zvucnim ili magnetnim ili kakvim vec talasima kojima je sve to ocisceno, ne znam tacno jer ja nisam mogao pa je brat odvezao auto kod majstora i to su sredili. Sad ne pali greske i auto ide normalno kao pre, mozda cak i za nijansu bolje Quote Share this post Link to post Share on other sites
marybo 0 Posted September 28, 2012 verovatno zacepljenja na diznama ili filterima pa mozda i na pumpi za gorivo ili ventilu za regulisanje pritiska...kakvo nam je gorivo u Srbiji treba to raditi jednom godisnjeKoliko te kostalo to ultra zvucno ciscenje Quote Share this post Link to post Share on other sites