Jump to content
Goran
neshaoct

Nova Dacia Logan & Sandero stižu 2012. / Dacia Lodgy

Recommended Posts

13 hours ago, Martin said:

...ali moram naglasiti da nakon 20k km kreće potrošnja ulja. Tako je bilo u toku prvog servisnog intervala i u toku drugog servisnog intervala.

 

 

Ovo ti sve govori o apsurdnosti tog 30hkm servisnog intervala. 

 

između ta dva 'fabrička' servisa je mnogo bolje da sam zameniš ulje na cca. 15hkm nego da voziš to loše, već 'razbijeno' ulje još toliko, i da dolivaš neke količine svežeg ulja pa makar to bilo i samo 1l. 

Ako ćeš menjati auto pre nego napraviš 100-150hkm i ako te je baš briga šta će biti posle, onda i ne moraš, ali ako će auto ostati kod tebe ili ga prodaš/prepustiš rođaku/prijatelju onda i te kako treba da poslušaš...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@PremieRacing  Apsolutno.  Sledeća zamena ide na 15k km. Nemam dileme. A trošak zamene ulja u ovlašćenom servisu do 10k rsd. 

 

@moronNa pređenih 62000 km, ukupno sam dolio 8dl ulja. I sve je moralo da se dosipa nakon 20k km. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovako će izgledati nova Dacia Sandero Stepway

 

Dacia Sandero Stepway

 

Render: Auto Plus

 

Dacia Sandero i njegova krosover modifikacija Stepway ostaju među najprodavanijim automobilima na evropskom tržištu. Prema rezultatima iz prošle godine, dileri na Starom kontinentu prodali su više 309 hiljada primeraka ovih automobila, što odgovara povećanju od 14,5% u poređenju sa brojkom iz 2023. godine. Ista priča je i 2025. Ali, životni ciklus aktuelne generacije Sandera se bliži kraju i Dacia planira da predstavi potpuno novi model do 2027. godine.

Dacijom već nekoliko godina prilično dobro napreduje. Mora se reći da rumunska kompanija sa niskim troškovima ima mnogo prednosti, počevši od veoma atraktivnih cena. Pored toga, Dacia ima šta da ponudi, od električnog Springa, preko bestselera Sandera i Dustera, do novog velikog SUV modela, Bigster. Prema francuskom magazinu “Autoplus”, novi Sandero u Stepway verziji će se od jednostavnog hečbeka pretvoriti u krosover i postaće bliži Dusteru.

 

Platforma će biti preuzeta sa novog Clia

Novi Stepway će biti baziran na istoj platformi kao i budući Renaulst Clio šeste generacije i biće potpuno drugačiji automobil u poređenju sa jednostavnim Sanderom. Još nije poznato koje će motore da dobije krosover Stepway, ali će obični Sandero biti opremljen benzinskim, hibridnim, benzinskim i električnim motorima. Dužina automobila bi trebalo da dostigne 4,2 metra, a pogon na sva četiri točka bi mogao biti dostupan kao opcija.

U stvari, ova verzija će postati model za sebe, budući da kompanija namerava da je napravi pravi mali SUV, bliži Dusteru nego običnom gradskom automobilu sa povećanim klirensom. Budući Sandero Stepway bi stoga mogao da postoji i u električnoj verziji, međutim, nije isključeno da proizvođač nudi i verzije na TNG. Ova alternativa je veoma popularna među kupcima rumunskog brenda. Jedno je sigurno, ovaj novi model će imati oblik pravog SUV-a.

 

Preuzeto sa: autoblog.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacia C-Neo

 

Dacia C-Neo

 

Nakon promocije svog do sada najvećeg modela – Bigstera, a dok se čeka na promociju obnovljenih verzija Sandera i Joggera, Dacia priprema i novi model C segmenta koji se vodi kao projekat C-Neo.


C-Neo se zvanično očekuje tokom sledeće godine, a Dacia ima za cilj da njime ponudi kupcima vozilo sa prostranim enterijerom i konkurentnom cenom. Ovo bi trebalo da bude Dacijin odgovor na izuzetno uspešnu Škodu Octaviju koja se nudi kao liftbek i karavan.

U vezi izgleda, C-Neo usvaja novi dizajnerski jezik koji su uveli SUV modeli Duster i Bigster. Ranije najave iz Dacije kažu da bi C-Neo trebalo da bude na raspolaganju u dve verzije, i to kao fastbek i karavan.  

Očekuje se da će C-Neo biti dugačak oko četiri i po metra, što će rezultirati prostranom kabinom. Podsećanja radi, Jogger je dugačak 455 cm, a Bigsger 457 cm.

Moguće je da će instrument tabla i većina kontrola biti preuzeti sa SUV modela Duster i Bigster, što će Daciji omogućiti da uštedi na troškovima.

Kao baza će poslužiti CMF-B arhitektura Renault grupe, dok bi opcije pogonskih sklopova trebalo da uključuju blagi hibrid, bi-gorivo (gas/TNG) i hibridne verzije.

Pominju se 1,2 litarski trocilindrični turbo benzinac, sa blagim hibridnim sistemom od 48 V, koji proizvodi 96 kW/130 KS, kao i hibri sa 1,8 litarskim motorom.

Imajući u vidu cenovnu politiku Dacije, C-Neo će verovatno biti jeftiniji od konkurenata, ali više detalja tek sledi.

 

Preuzeto sa: autoblog.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebao bi doći facelift za Sandero sad u Munchenu, svakako do kraja godine.

 

1.0 tce motori odlaze, 1.2 dolaze. Barem je takva priča.

 

Instrument tabla i/ili infotainment iz Dustera.

 

Ćemo vidimo...

 

dacia-sandero-restyling-2025-spy.jpg.fd00e865638ad4456a73122400c28326.thumb.jpg.1b9c19999af61bfcbc16c712f23f3f54.jpgimage.jpeg.67cb4e19294baef57e38966e38685247.thumb.jpeg.8953e2f2ebd8c904f9aa502cbc18c1ff.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fino, sviđa mi se. Nisu značajne konzmetičke promene, ali opet dovoljne da izgleda sveže. Virtuelna tabla, novi infotainment, takođe fino osveženje, da ostane konkurentan.

 

Ali motorizacija je ozbiljan napredak, ni tu više nema kompromisa. Jedino što sada očekujem ozbiljan rast cene, verujem da će Stepway sa ovako napakovanom opremom u hibridnoj varijanti ići na cca 20k, što više nije povoljno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sandero Stepway kao 1,8 hibrid da će ići na 20 hiljada ? Neće sigurno. Šanse nema.

Jer, već sada postojeći Sandero Stepway 1,0 TCe 90 CVT sa svim opcijama ( metalik boja, prednji park. senzori, alu felne ... ) košta 20.200 :) Tako da će hibrid na bazi SUS-a 1,8 sa opcijama da ide na bar 26-27 hiljada.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
32 minutes ago, moron said:

Sandero Stepway kao 1,8 hibrid da će ići na 20 hiljada ? Neće sigurno. Šanse nema.

Jer, već sada postojeći Sandero Stepway 1,0 TCe 90 CVT sa svim opcijama ( metalik boja, prednji park. senzori, alu felne ... ) košta 20.200 :) Tako da će hibrid na bazi SUS-a 1,8 sa opcijama da ide na bar 26-27 hiljada.

 

 

Nije baš toliko, evo u jačoj expression opremi i CVTom  je 18.200 :) još ako se uhvati neka akcija za lager, može to i niže. Ali da, verovatno sam premalo rekao.

 

image.thumb.png.ac0c8f3b6ffbf6dd542b45bc9f19395e.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa, dodaj opcije koje sam ti rekao i cena je onda 20.200. Samo saberi. Nema greške :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.0 tce ostaje... Ne žele udarati na Clio.

 

Nego ne znam jesam dobro shvatio.

 

Sandero sa 1.0 tce 90 KS 5 brzina ide na 1.0 tce 100 6 brzina.

 

Sandero Stepway gubi 1.0 tce 90 KA sa 6 brzina. Inače ovaj ja imam.

Sad je za sva tržišta unificirana ponuda sa 1.0 tce GDI sa 110 KS.

 

Oba gube 1.0 TCE LPG sa 100 KS. Mijenja ga 1.2 TCE GDI sa 120 KS koja opcionalno može doći sa Magma/Getrag novik jeftinim DCT-om. Je li mokri?

 

I dolazi 1.8 hibrid viđen sad već na svim CMF-B modelima. Kažu da je bolje nego stari 1.6 hibrid. Ja stvarno ne znam a i ne zanima me ovaj motor.

 

Infotainment, tablu i novi volan pozdravljam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...