Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Nova Dacia Logan & Sandero stižu 2012. / Dacia Lodgy

Recommended Posts

vrelegume.jpg VreleGume: Dacia Sandero Stepway Tce90

 

Kažete ''daj jeftinji auto, daj jeftiniji auto, daj jeftiniji auto, i evo vam ga... :D jedan od najjeftinijih automobila na tržištu'':

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

emisijaSATyoutubelogonovi.jpg EmisijaSAT: Koliko prelazi Dacia Sandero Stepway TNG bez točenja goriva?

 

Koliko kilometara prelazi Dacia Sandero Stepway TNG bez točenja goriva? Mladen Alvirović i Darko Gigić pokušali su da prevezu 1.300 km sa Dacia Sandero Stepway koji ima fabrički ugrađen uređaj za TNG. Po domaćim putevima vozili su duže od 20 sati i proverili tvrdnju proizvođača da taj automobil može da pređe 1.300 kilometara bez odlaska na pumpu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako sam dobro razumeo, vozeći kružnu turu, na TNG su prešli 601 km uz prosek potrošnje od 6,7, a na benzin 699 km uz prosek potrošnje 4,5.

 

Ispada da u "idealno realnim uslovima" (kako su ih autori nazvali), sa istim vozilom, imamo odnos potrošnje 4,5 (benzin) i 6,7 (TNG).

 

Na TNG u istim uslovima isto vozilo troši skoro 50% više, odnosno, 48,8% ( 6,7 : 4,5 ) ?

 

To mi malo baca sumnju na kalkulacije koje se obično nude u prilog visine ušteda pri vožnji na TNG.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam šta bih ti rekao.....meni na bordu stoji da je prosečna potrošnja benzina oko 13 litara (hladni startevi i slično...).:)

Za potrošnju plina mogu potvrditi da je toliko koliko su naveli, ali benzina ne znam. Na Spritmonitoru, nema nove Dacije da troši ispod 5.5 litara benzina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Realan je i tvoj, a i njihov prosek. Samo, nisu ostvareni u istim uslovima, pa su, po mom mišljenju, neuporedivi. Ti voziš mešovit režim, a oni su vozili vangradski režim. Tako da ni njihovih 4,5 prosečne potrošnje benzina nije nerealno. Nije to ništa neobično za benzinsko vozilo te klase i mase (i te uslove). Bezbroj puta sam otišao BG-Užice-BG sa benzinskim vozlima B segmenta i sa manjom potrošnjom (a išao i auto putem).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prosto, celi život prihvatam kao aksiom da vozilo sa ugradjenim TNG-om u istim uslovima troši oko 20% više TNG-a nego što bi trošilo benzina ako ide na benzin. A na ovom testu ispade da ta razlika u praksi može da bude "plus" 48,8%. To me je iznenadilo.

Sama postignuta ukupna autonomija testiranog Sandera je za svaku pohvalu.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kraj za Renault Sandero RS

 

221213-renault sandero rs.jpg

 

Renaultova sportska (pod)marka R.S. ili Renault Sport dala je neke od najboljih sportskih automobila u istoriji sa prednjim pogonom, setimo se samo Clija 2 i 3 RS ili Megana 2 (posebno Cup verzije) i 3 RS. Nova vremena, novi običaji - Renault je polako zatvarao svoju R.S. knjigu, koja je sada spala na samo jedno slovo.

 

Model koji povezujemo sa Dacijom, Sandero druge generacije, u Brazilu se prodaje kao Renault. On ima R.S. verziju, koja se sada gasi zbog strožih emisijskih propisa. Oproštajna serija R.S. Finale je ograničena na 100 primeraka, upravo je predstavljena i sadrži neka iznenađenja. Dodaci koji se odnose na Sandero R.S. Finale uključuju R.S. kapu, privezak za ključeve i novčanik, kao i poster sportskog automobila. U duhu jeftnijeg vozila ni pokloni nisu raskošni. Tu je takođe metalna pločica na centralnoj konzoli s oznakom finalne serije i proizvodnim brojem.

 

Osim tvrđeg oslanjanja, ovaj Sandero ima dvolitarski atmosferski motor sa 150 konjskih snaga u kombinaciji s ručnim 6-stepenim menjačem. Sandero R.S. je debitovao 2015. i bio je jedini takve vrste razvijen van Francuske. Ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 8 sekundi i postiže najveću brzinu od 202 km/h. Ulogu sportskih Renaulta uskoro će preuzima marka Alpine… Biće to niz električnih automobila.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

polovniautomobili.jpg PolovniAutomobili: Dacia Sandero Stepway

 

Pokušali smo da istražimo zašto se ovaj automobil prošle godine nalazio u samom vrhu tražnje kupaca širom Evrope. Opremljena je fabrički ugrađenom instalacijom za LPG, Dacia obećava vrlo bogatu autonomiju od čak 1.300 km. Proveravali smo da li je to baš tako u realnim uslovima eksploatacije:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

automotovisionHR.jpg Automotovision.hr: Dacia Sandero Stepway 1.0 TCe 90

 

Prilikom predstavljanja novih generacija Sandera, Sandera Stepway i Logana, na prvi pogled je bio vidljiv pomak u odnosu na prethodnike:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Udjem na sajt dačije i na jednom mestu ( pregled svih modela) piše da je sandero dostupan već od 13.910, a na drugom mestu ( detaljnije o sanderu ) da je dostupan od 13.490.
Pogledam dalje i sada je kod dačije sandero obavezna doplata za boju (420).
Znači, ne može Sandero manje od 13.910.
Nova škoda fabia, ako želite motor TSI 95 (malo jači nego u Sanderu), startuje sa 14.988.
Suzuki swift startuje od 12.900 ( a za 14.200 ima opremu da se smrznete u odnosu na ove gore ).
Zaigrala se dačija sa cenama Sandera. Ne mislim da je loše vozilo. Naprotiv. Ali, baš da startuje sa 13.910, to nije normalno.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 minutes ago, totti said:

Koliko vidim, trenutno je Clio najpovoljnija kupovina.

Ja neki dan pročitah svež test novog Clia sa DCI 100, a to ima i kod nas. Ne postoji bolja ponuda, za onoga ko želi dizel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dacia Sandero je trenutno najkompletniji i opremljeniji automobil u ceni kostanja, u Evropi i zato je i najprodavaniji...kome se ne svidja ima drugih u relativno klot opremi...

meni se u toj klasi hyundai istice sa i20

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bazni Sandero od 90ks za 13.910 nema ni zadnje parking senzore, a bazni Yaris sa 125 ks košta 15.790 (sa 1,0 je 14.790), a osim kamere za parkiranje i "nešto jačeg motora", ima aktivnu bezbednosnu opremu koja je kod brenda dačija nemoguća (u Srbiji i izvan nje) taman kada bi zlatom bio spreman da je doplatiš.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bio sam pre neki dan u Reno Savi, primetio sam parkiranog Sandera Stepway ispred, pa rekoh da bacim pogled...

Ukoliko sada naručite, isporuka je u septembru, a za posle ne znaju, nadaju se da će se ustaliti, ali na mesečnom nivou.

Em su cene Dačije otišle gore, em su uključili obaveznu metalik boju, ovaveznu navigaciju i još par sitnica (pitao sam za najjači paket). Najjači paket kreće od čini mi se nešto preko 14.500, odnosno 15.100 sa plinom...

Gospođa mi je navela da ukoliko se prelazi recimo 15k godišnje, na prvom servisu se samo menja ulje i filter ulja, a druge godine na 30k sve navedeno.

Pomenula mi je i cenu od 30k za servis plina!!!!

Auto je dopadljiv i prostran za svoje dimenzije. Spolja nemam zamerki, unutra je dosta tvrde plastike, kao i u drugim B autima, ali dizajn je ok i super deluju oni šareni detalji. Zadnja desna vrata se nakon prvog kolena jaaaako teško otvaraju!

Edited by bane1321

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 minutes ago, bane1321 said:

Pomenula mi je i cenu od 30k za servis plina!!!!

Kolega martin je izneo podatak za cenu servsa (verovatno je mali servis ukljucen) oko 40+ crvenih za servis. Mnogo za servis plina, realno. 

Edited by ISV_01

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolega narucio Stepway pre poskupljenja, kad je auto klima bila standardna oprema. Mislim oko 14-15 hiljada da je izasla, znaci svu opremu je uzeo bio. I onda je krenulo bice u februaru, pa u martu, pa junu, pa julu i njemu pukne film i ode po kaparu i otkaze. Vozio sam ono test vozilo, ide ok ali kao da okleva da krene, ne znam kako da opisem. Svaki normalan auto krene, ovaj stoji idalje (nije bio hillholder :D ). Generalno kvalitet izrade je dosta bolji nego kod prethodnih ali se vidi i usteda, nesto oko pragova je bilo (dal je radila heftalica il tako nesto). Jos jedna stvar koju je kolegu nervirala je ta sto je morao da uzme narandzastu jer koju god boju da je izabrao dobio bi narandzastu unutrasnjost. :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotragacyoutube.jpg AutoTragač: Dacia Sandero Stepway

 

Novi Sandero Stepway je ozbiljan iskorak napred u odnosu na stari:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

automotovisionHR.jpg Automotovision.hr: Dacia Sandero

 

Novi Sandero donosi moderan i potpuno novi dizajn, a već na prvi pogled možemo reći kako deluje mnogo ozbiljnije od prethodnika. Konkretan primerak je u paketu ''Comfort'' sa 1.0 ECO-G 100 motorom (na TNG):

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autoshopmagazin.jpg AutoShopMagazin: Dacia Logan Eco G

 

U Comfort paketu opreme, za kojeg Dacia u BiH traži okruglo 16.000 evra:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...