Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Nova Dacia Logan & Sandero stižu 2012. / Dacia Lodgy

Recommended Posts

Ultimativno vozilo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bogami kako mi nas Mk1 vozimo... Stvarno je cudo na tockovima sa 1.5dci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vrelegume.jpg VreleGume: Test Dacia Logan

 

Ako nas pitate Dacia Logan je čuvar tradicije cenovno pristupačnih, a pouzdanih automobila. Najnovija Renault tehnologija transpalatira se u ovaj brend brže nego što mnogi misle...

0.9 TCe sa tri cilindra i 92KS/160Nm u autu težine 1.200 kilograma:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 4/15/2021 at 11:06 AM, neshaoct said:

automarkethr.jpg AutoMarket.hr: Test Dacia Sandero Stepway

 

Dacia Sandero Stepway najjeftiniji je auto srednje niže klase, a Jura je proverio gde su mu granice:

 

 

Zna li neko, da li su ove krovne šine nekako obezbedjene od krađe?

Da li se šrafovi (ili poklopci šrafova) zaključavaju ili ima neko slično obezbedjenje ?

Ili to može "da odnese" ko god hoće ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 4/15/2021 at 3:43 PM, ISV_01 said:
Bogami kako mi nas Mk1 vozimo... Stvarno je cudo na tockovima sa 1.5dci.

Bez problema na Midzor... To si trebao da vidis... Paralelno sa Off road vozilima žandarmerije...
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, moron said:

Zna li neko, da li su ove krovne šine nekako obezbedjene od krađe?

Ako je kao na Mk1, plasticni poklopac je preko srafova (2 kom matica po strani nosaca) i ne deluje bas jednostavno i brzo za skinuti. Nas stoji na parkingu na otvorenom od 2007g i svi nosaci su jos na njemu. 

Edited by ISV_01

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jako mi se dopada nova Dačija Sandero Stepway i razgledao sam je detaljno u salonu.  Kao gradski autić bi mogla da mi prodje. Ali, kada joj na oglasima na PA vidim cenu od 14.000 za TCe90 i 14.600 za TCe100 TNG verziju, ja pomislim da je u pitanju "skrivena kamera", jer u tom rasponu cena (13-15k) ima svašta novo da se kupi ( pa npr. i škoda Scala TSI 110 za 14,5k )

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, neshaoct said:

carwow.jpg CarWOW: 2021. Dacia Sandero

 

Pun test najjeftinijeg novog auta na mnogim tržištima:

 

 

E, moj Matt Watson ... Tebi je jedna od pomena vrednih mana to što je kod novog Sandera rezervni točak opcional?

Tačno je, sve ja manje vozila sa rezervnim točkom kao elementom standardne opreme, ali, šta je sa vozilima koja uopšte nemaju predispoziciju za njega, a koja si takodje testirao, za koje to kao manu nisi pomenuo?

Šta je uopšte sa cenom tog opcionala, jer je on kod sandera par puta jeftiniji nego kod nekih.

Inače, ima nekih testera koji kod svakog testiranog vozila "zavire ispod", da vide ima li točak ili barem "rupa" za njega, što je pohvalno.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 4/15/2021 at 10:48 AM, Ivan said:

Videcemo, elektrifikacija je mnogo bliza, maltene vec tu, u odnosu na neki masovniji dolazak Kineza i njihove auto industrije u Evropu. Plus kada dodju, vreme dok steknu poverenje, stvori se prodajno/servisna mreza... Proci ce puno vode dok to sve zazivi, pretpostavljam i ja da je pitanje vremena - ali opet i sami smo trenutno svedoci kako nesto moze da se preokrene vrlo brzo.

To što je elektrifikacija blizu ne smeta njima, naprotiv...oni i ne planiraju da masovno šalju u Evropu svoje automobile sa benzincima/dizelima/hibridima, tj. takvih će biti tek usput. Akcenat će im biti na potpuno električnim modelima.

Oko poverenja u kineske brendove....skoro je jedan lik odgovorio na istu stvar oko kineskih guma u Evropi, kačio sam tu vest pre neki dan na Forum...uglavnom, isto je pomenuo nepoverenje u kineske brendove guma, ali je naglasio da toga više nema jer je 2010. godine jedva preko 5% novih guma u Evropi bilo kineskih, a 2020. godine ih je bilo malo preko 30%.

Za automobile im neće trebati 10 godina jer svi kod električnih automobila kreću od nule, ponovo se mešaju karte u autoindustriji i takoreći svi kreću sa novim imenima (brendovima). Značaj raširene mreže autosalona će se u narednim godinama smanjivati jer će se automobili sve više kupovati online...a električni automobili ionako traže manje održavanja (manji broj servisnih intervencija) od onih sa motorima SUS, servisni update za njih ide online (to već radi Tesla, i ne samo oni).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacia Sandero Stepway sasvim solidan na testu ''severnog jelena''

 

dacia stepway test.jpg

 

Ekipa km.77, kao i obično, sprovela je interesantan test ''severnog jelena''. Reč je o manevru koji simulira izbegavanje iznenadne prepreke koja se pojavila na putu. Bez obzira na ''mekše'' oslanjanje i nešto višem klirensu, Sandero Stepway je prošao ispit bolje nego ranije, prenose Vrele Gume. Španska publikacija kaže da su ''reakcije nalik na one kao kod nekog SUV-a iz B segmenta pri sličnim brzinama, kao i da se vozač ne oseća nebezbedno, niti da gubi kontrolu nad vozilom u bilo kojem momentu'' pri 73 km/h. Pri brzini od 80 km/h, ovaj priuštivi hečbek podupravlja rušeći čunj sa vozačke strane, uprkos intervenciji elektronske kontrole stabilnosti.

 

Kada je brzina povećana na 80 km/h podupravljanje je još izraženije, što naravno ne treba da čudi. Ipak, Stepway je imao predvidive i bezbedne reakcije pri svim brzinama. Napredak u odnosu na prethodnu generaciju je jasan. Novajlija je takođe bio odličan u slalomu bez obzira što upravljanje nije ''oštro''. Naginjanje karoserije je takođe prisutno, ali se elektronska kontrola stabilnosti ne meša previše u komande vozača.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

automarkethr.jpg AutoMarket.hr: Dacia Sandero Eco-G

 

Dacia Sandero jedan je od najpristupačnijih automobila na tržištu. Evo pregleda varijante sa fabrički ugrađenim plinom:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

cargurus.jpg CarGurus: 2021. Dacia Sandero Stepway

 

SUV izgled za kojim tržište već dugo luduje, ali baziran na jeftinom autu, tako da svako treba da zna da još kako postoje ''žrtve'' da bi cena bila manja.

Doduše, ni cena nije tako mala kao pre, ali ni odricanja nisu toliko velika kao ranije jer je sada Dacia napravljena na aktuelnoj platformi koju Renault koristi za svoje aute (Clio), a ne kao ranije na jednoj generaciji starijoj:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacia Sandero Stepway 1.0 TCe na testu Auto magazin portala

 

sndr07.jpg

 

Dok je svet već duboko bio zagazio u krizu izazvanu korona virusom, Dacia nije sedela skrštenih ruku. U septembru prošle godine je predstavila treću generaciju modela Sandero, koji je početkom godine stigao i na srpske puteve. Dacia Sandero se do sada obraćala kupcima prvenstveno pristupačnom cenom. Bio je to jedan od najjeftinijih automobila na tržištu. Međutim, vremena se menjaju i Dacia je odlučila da pored niske cene, novim Sanderom ponudi i druge kvalitete kojim može stati rame uz rame sa konkurencijom. Već na osnovu prvih fotografija, koje smo jesenas imali prilike da vidimo, bilo je jasno da se radi o promeni poput groma. Novi Sanderi je potpuno novi automobil. Sandero treće generacije izgleda modernije i skuplje od prethodnika.

 

sndr06.jpg

 

U dizajnerskom smislu, novi Sandero će sigurno izgledati sveže i moderno nekoliko godina jer su dizajneri napravili odličan posao. Prednji deo automobila karakterišu potpuno nove svetlosne grupe sa novom grafikom i dnevnim horizontalno orjentisanim svetlima u obliku slova ypsilon. Kompletan dizajn odiše visokim stepenom prepoznatljivosti i robusnosti. Visina automobila ostala je nepromenjena, ali je međuosovinsko rastojanje povećano, što vizuelno daje utisak da je automobil nešto niži. Tome je doprineo i položaj vetrobranskog stakla, koje je postavljeno pod oštrijim uglom. 

 

sndr05.jpg

 

I zadnji deo automobila lako ćemo prepoznati po svetlosnim grupama, koje takođe imaju LED potpis u obliku slova ''Y''.  Svetla na novom Sanderu zaslužuju posebnu pažnju, jer se standardno aktiviraju automatski, bez obzira na nivo opreme i pružaju bolju vidljivost noću (+37% u daljinu i +9% u širini svetlosnog polja). Felne mogu biti prečnika 15 ili 16 inča. Ako ste mislili da je naš test automobil bio opremljen aluminijumskim felnama, prevarili ste se. Novi Sandero je za felne prečnika 15 ili 16 inča dizajnirao specijalne ratkapne, koje vešto simuliraju izgled aluminijumskih felni. Ako želite aluminijumske felne, one su dostupne u prečniku od 16 inča. Zanimljivo je i da je, zbog aerodinamike, antena premeštena na zadnji deo krova. Naravno, verzija Stepway nudi crossover izgled jer je povišena za 41 mm i ima plastične obloge na blatobranima i pragovima. 

 

sndr04.jpg

 

Ni u enterijeru nije ostao kamen na kamenu. Unutrašnjost više nije samo praktična, već je i veoma lepo dizajnirana. Posebnu pohvalu zaslužuje tekstilna presvlaka koja se proteže celom širinom armaturne table, čak i na vratima uz određene nivoe opreme. Tekstilni pojas je uticao i na promenu u rasporedu funkcija - Infotainment sada je pronašao mesto iznad ventilacionih otvora.

''Moram da kažem da je novi Sandero pravo osveženje na našim ulicama. Kada bismo sakrili znak automobila, veliki broj ljudi ne bi prepoznato da se radi o automobilu marke Dacia. Ne pamtim da je neka Dacia privlačila ovoliko pažnje prolaznika. Što se enterijera tiče, dizajneri od mene dobijaju palac nagore. Materijali su odličnog kvaliteta i sve je lepo dizajnirano, a posebno pažnju privlači tekstilni pojas na armaturnoj tabli. Prijatan je na dodir i odaje utisak da sedimo u automobilu koji je za klasu iznad. Centralni displej ima jednostavnu grafiku, ali radi precizno i prilično brzo. Mislim da bi neki daleko veći brendovi mogli da uče od Dacie. Takođe, u višim nivoima opreme dostupan je i sistem povezivanja sa pametnim telefonom preko Wi-Fi. Bravo za Daciju'', objašnjava Vladan Petrović.

 

Komande na multifunkcionalnom volanu su pozajmljene od Renaulta, ali su pregledne i ergonomski dobro postavljene. Volan je podesiv po visini i dubini. Zadnja vrata se otvaraju široko, što olakšava pristup zadnjim sedištima. Tamo se udobno mogu smestiti i osobe od 185 cm visine. Prtljažnik meri zapreminu od 410 litara, dubok je i zato je utovarna ivica nešto viša. Nakon prekpapanja naslona zadnjih sedišta, zapremina prtljažnika dostiže 1.455 litara. 

 

sndr03.jpg

 

Ponuda motora za novi Sandero je ograničena isključivo na trocilindarske benzinske motore. Naš test automobil pokretao je motor za kojim će sigurno vladati veliko interesovanje - 1.0 TCe. Iako ima tri cilindra, zahvaljujući turbopunjaču, ovo je veoma živahan agregat.

 

''Iako na papiru deluje skromno, ovo je sasvim ok motorizacija za novi Sandero Stepway. Primetio sam da se motor iskreno budi od 1.500 obrtaja, ali to je nešto na šta smo navikli kod ovakvih agregata. Motor je uparen sa šestostepenim manuelnim menjačem, čija promena brzina je lakša i prijatnija nego kod prethodnika. Nema više onih blagih podrhtavanja ručice menjača, koja su bila izražena kod prethodne generacije ovog modela. Na autoputu, pri brzini od 130 km/h, motor beleži 3.100 obrtaja radilice u jednoj minuti, što znači da je šestostepeni menjač pun pogodak. Samo kod hladnog starta motor otrkiva da ima tri cilindra. Do stotke mu treba 11.7 sekundi, ali ovom solidnom rezultatu asistira mala masa automobila, koja je nešto viša od jedne tone'', ističe Petrović. U gradskim uslovima Sandero je trošio oko 6 l/100 km, dok je na autoputu potrošnja iznosila oko 7 litara na 100 pređenih kilometara.

 

sndr02.jpg

 

Iako se radi o jednostavnoj zadnjoj osovini, automobil uspešno filtrira neravnine na putu. Prelazak preko oštrijih neravnina i rupa rezultira nešto tupljim udarcima, ali zahvaljujući unapređenoj izolaciji, kabina ostaje tiha i prijatna za vožnju. ''Sandero je udoban automobil, ne samo zbog oslanjanja, već i zbog izbora pneumatika. Dimenzija 205/60 R16 uvek pruža odličnu udobnost i uspešno amortizuje čak i tvrđe podešeno oslanjanje. Primetio sam da se Sandero Stepway ne neaginje mnogo u krivinama. Ako nešto moram zameriti, onda je to lagani upravljač koji pruža minimalno informacija o tome šta se dešava ispod točkova. Naravno, postoje vozači kojima će se ovo posebno dopasti, ali moj lični osećaj je da bi vozač trebao dobiti više informacija sa podloge'', zaključuje Petrović.

 

sndr01.jpg

 

Nova generacija Sandero i Sandero Stepway je veliki korak napred. Sada je to automobil koji je na nivou skuplje konkurencije i zato i ne čudi informacija, da je u januaru tekuće godine Sandero prodat u 8.885 primeraka u Francuskoj, što je rast od 166% u odnosu na januar 2020. godine. Jeftini kompakt je iza sebe ostavio čak i francuske popularne automobile, kao što je Peugeot 208 ili Renault Clio. U Srbiji, novi Sandero Stepway je dostupan sa početnom cenom od 10.990 evra. Za bolje opremljen model - Stepway Comfort, kakav je bio naš test automobil, treba izdvojiti najmanje 12.690 evra.

 

Fotografije: Milomir Bošković

 

preuzeto sa - automagazin.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nova Dacia Logan karavan na novom renderu

 

214152-dacia mcv 01.jpg

 

Praktičnija verzija pridružiće se novoj generaciji Logan limuzine. Dacia je prošle godine predstavila potpuno novu generaciju familije modela Sandero/Logan, ali je tada izostala karavan verzija.

Auto-paparaci nedavno su snimili ''kamufliranog'' naslednika aktuelnog Logana MCV tokom test-vožnje u zimskim uslovima. Očekuje se da će novi Logan karavan biti ne samo zamena za postojeći MCV model, već i za minivan Lodgy. ''Špijunske'' fotografije su nastale u severnoj Švedskoj gde Dacia vrši testiranje novog karavana u snežnim uslovima i na niskim temperaturama. Rumunski proizvođač će verovatno ponuditi kupcima i atraktivniju, Stepway verziju novog Logan karavana, kao što je to učinio i sa prethodnom generacijom.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Startovao Renault Taliant

 

214574-renault 05.jpg

 

Dacia je u septembru prošle godine na evropskom tržištu predstavila novu, treću generaciju Logana, a ove godine je ovaj model na pojedinim tržištima ponuđen i sa Renault znakom. To praktično znači da će se ovaj sedan u Turskoj (i na nekim drugim tržištima) prodavati kao Renault Taliant.

 

214575-renault 04.jpg

 

U odnosu na Dacijin Logan, Renault Taliant je dobio modifikovani prednji deo (drugačija maska, svetla i branik), kao i nova zadnja svetla.

 

renault t 03.jpg

 

Taliant po najavama iz fabrike odlikuje i moderniji enterijer sa kvalitetnijim materijalima u poređenju sa prethodnikom Renault Symbolom.

 

214578-renault t 02.jpg

 

Taliant je dugačak 4.396 mm, širok 1.848 mm, visok 1.501 mm, ima međuosovinsko rastojanje od 2.649 mm, dok je prtljažnik zapremine 528 litara.

 

214576-renault 01.jpg

 

Prodaja Talianta u Turskoj je upravo počela, i to samo sa benzinskim motorima. To su 1.0 SCe sa 65KS i 1.0 TCe turbo sa 90KS, a nudi se i 1.0 TCe u TNG verziji sa 100KS. U zavisnosti od verzije, ugrađuju se manuelni menjači i X-Tronic.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

mobilautotv.jpg MobilAutoTV: Dacia Logan 1.0 TCe 90 Comfort

 

Dacia je svoj najprodavaniji model podigla na viši nivo, i time omogućila Loganu da ostane vodeći Dacia model u velikom broju zemalja.

Tu su novi motor, novi menjač, nove funkcije...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carbuyer.jpg CarBuyer: Dacia Sandero Stepway

 

Ko nema visoke, ili nikakve posebne zahteve u vezi automobila, već mu treba prost auto od tačke A do tačke B, za koji ne žele da plate ni evro više od onoga što je minimum za nekakav auto...e, oni su primarni target za Daciu Sandero:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na sajam u Minhenu stiže Dacia sa sedam sedišta

 

dacia 7.jpg

 

Rumunska Dacia je za sajam automobila u Minhenu najavila model sa sedam sedišta. Renaultov pristupačni brend će se pojaviti na sajmu u Minhenu, koji će se održati u septembru. Dacia priprema svetsku premijeru modela čije ime još nije otkriveno, ali je poznato da će to biti ''svestrani porodični automobil sa sedam sedišta''.

 

Novajlija u Dacijinoj ponudi će verovatno zameniti Logan karavan i model Lodgy.

U zavisnosti od početka prodaje, to bi mogao da bude prvi model sa Dacijinim novim logom predstavljenim pre nekoliko nedelja. Neki su špekulisali da će Dacia 3. septembra predstaviti model Bigster, veći SUV iz C segmenta pozicioniran iznad nedavno osveženog Dustera. Međutim, iako je koncept predstavljen početkom godine, produkcijski model se ne očekuje do sredine decenije. Sa druge strane, budući model s tri reda sedišta će verovatno biti mešavina crossovera i minivena, bazirana na najnovijoj generaciji Logana i Sandera. Očekuje se da će ga Dacia prodavati s većim motorom kako bi bio adekvatan za sedam ljudi i više prtljaga. Dacia u Minhen dolazi sa celom svojom ponudom, uključujući obnovljeni Duster i električni crossover Spring.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

yesautouklogoyoutube.jpg YesAutoUK: 2021. Dacia Sandero

 

Na mnogim tržištima Sandero je najjeftiniji nov automobil koji se trenutno prodaje. Ispod lima nalazi se osnova Renault Clia, pa je u suštini ovo jeftin auto napravljen na čvrstim temeljima.

Nije savršen, ali je svakako zabavan:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...