Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Nova Dacia Logan & Sandero stižu 2012. / Dacia Lodgy

Recommended Posts

Nova Dacia Sandero proglašena automobilom godine u Francuskoj

 

dacia sandero 2021 nagrada.jpg

 

Francuski automobiliski časopis L'Argus proglasio je novi Dacia Sandero Automobilom godine 2021. i Gradskim automobilom godine 2021.

 

Žiri automobiliskih novinara iz različitih medija (uključujući La Tribune, Le Monde, L'Équipe, RTL, La Voix du Nord i druge) proglasio ga je pobednikom u konkurenciji od 32 modela. Sa prodajom od gotovo 2.3 miliona primeraka, od čega trećina prodaje otpada na Francusku, Sandero još od predstavljanja 2008. godine uživa status prvog izbora privatnih kupaca u Francuskoj i ostatku Evrope.

 

Novi Sandero je jednako pristupačan kao i njegovi prethodnici, iako je odvažniji, savremeniji i bitno osvežen novim dizajnom, novom opremom i najnovijom generacijom LPG motora ECO-G i benzinskih motora koji povećavaju efikasnost i smanjuju potrošnju goriva. Upotrebom platforme CMF-B povećan je prostor u unutrašnjosti, opšti utisak kvaliteta iznutra i spolja, udobnost i vozački užitak. Osim titule Automobil godine 2021. koji dodeljuje časopis L'Argus, Sandero je u prošlosti osvojio i druge evropske nagrade, uključujući titulu Britanskog automobila godine po izboru časopisa Whatcar?, nagradu Good Deal na dodeli automobiliskih nagrada Automobile Awards u Francuskoj i titulu Automobila godine u Rumuniji.

 

''Upravo predstavljeni novi Sandero nastavlja priču o uspehu svojih prethodnika koji su prodati u gotovo 2.3 miliona primeraka sa ciljem da i u narednim godinama održi status najprodavanijeg vozila za privatne kupce u Francuskoj i Evropi. Kao prvo Dacijino vozilo konstruisano na Alijansinoj modularnoj platformi CMF-B, ali i dalje verno Dacijinom duhu, novi Sandero više nego ikad odgovara na zahteve promišljenih kupaca. Titula Automobila godine je priznanje za naš trud i podsticaj da nastavimo da stvaramo privlačna, moderna i pre svega pristupačna vozila. Novi Sandero je savršen primer toga'', Denis Le Vot, glavni direktor marke Dacia.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Edited by neshaoct
dodao sadržaj sa linka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobro su je odradili. I predjasnji model u varijanti Stepway je bio dobar (istina licio dosta na stari), posebno sto je imao dizel motore. Ovde u ponudi samo benz (kod nas bar). 

 

Na zalost i dalje skrtare na  sigurnosti (broj a-bagova), al su bar dodali ESP (mk1 to nije imao, mk2 ne znam), grejace retrovizora. Da li su ista jos od sigurnosti menjali, NCAP ce pokazati. 

Edited by ISV_01

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni izgleda bolje Dacia. A tek 2.5 Dacie za cenu ovog levo :lol:

 

Da ne bude da pljujem VW, smatram da imaju preciznost i lakocu koriscenja od koje mnogi treba da uce, ali preskupi su. Pogotovu sto ne nude nesto vise od svojih derivata Seata i Skode za dosta vise novca

Share this post


Link to post
Share on other sites

Steta sto nema sa 1.3 tce motorom 130 ks, za neke male pare, to bi bas bila topina, na ovu skupocu :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaje*avajte se vi, ali Dacie od predmeta sprd*e pre par decenija, polako ali sigurno deluju kao sve ozbiljniji automobili.

Nisam verovao da cu to ikada i pomisliti za jednu Daciu - ali meni je ovaj najnoviji Sandero Stepway poprilicno dopadljiv auto spolja:

 

dacia_sandero_stepway_2021_0000.thumb.jpg.8058c38c3c76d2b12cf4125658339ed1.jpg hqvtwu8s-900.thumb.jpg.00c6a0374760103208d4c1d9046d951f.jpg 4w319vst-900.thumb.jpg.06b08d62a9beb75d2017e4e686e89a45.jpg

 

 Vidi se Renault-ov dizajnerski pecat i iz nekih uglova me trunku podseti na Clio. Mozda mi je cak i najlepsi od svih budget modela evropskih proizvodjaca.

Evidentan je napredak i u enterijeru, da se to podigne na jos malo visi nivo i izuzetno pristojan auto za narodne mase. Pitanje je naravno, koliko ce to Renault dozvoliti (a ni oni nisu neki sampioni kvaliteta enterijera). Uz ovakvu motorizaciju i najveci adut u vidu cene - nije ni cudo sto je Sandero osvojio nagrade iznad. I sto su neki modeli u vidu Dustera i Sandera u samom vrhu prodaje u Evropi u svojim klasama. Frapirao sam se kada sam video da je relativno skoro neka od Dacia bila medju 4 najprodavanija modela u Evropi u jednom od meseci. Svaka im cast, u neku ruku idu stopama Skode, izgurali su svoju pricu pod okriljem daleko poznatijeg brenda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mobilautotv.jpg MobilAutoTV: Nova Dacia Sandero Stepway u Srbiji

 

Dacia je krajem septembra predstavila novu, treću generaciju modela Sandero, Stepway i Logan.

Sada je u Srbiji održan drugi deo prezentacije:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 2/3/2021 at 9:37 PM, Ivan said:
 Vidi se Renault-ov dizajnerski pecat


Ma i meni se svidja nego mi zanimljivo sto se vide razni dizajnerski pecati a ne samo Renaultov ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 2/4/2021 at 8:44 AM, Martin said:
Jek neko vozio 0.9 tce u Sanderu ili Loganu?

Moj kum je kupio neki troklipas prosle godine, verovatno je 0.9 a dal ima turbinu ne znam. Vozio sam ga i odlican je po gradu, onako da kazem "startan" :D lepo ide
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 2/3/2021 at 4:50 PM, totti said:

 

Od svakog uzmu po neku ideju i eto ga... emoji3.png

Meni je prva asocijacija led dnevnih svetala na:

 

Screenshot_20210203-164908_Google.jpg

 

On 2/3/2021 at 4:57 PM, horvat said:

Meni je ovo :

 

image.thumb.png.f70675ceac1492f776d7462474607f1d.png

 

Alvirovicu je ovo

 

image.thumb.png.28105edb7c50343541b7d1b36cdafdc1.png

 

Ako se slabo vidi - Lambo Urus je na slici :D 

 

image.thumb.png.e66bcf0e93a682e58e31e365f646cdbe.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

emisijaSATyoutubelogonovi.jpg EmisijaSat: Dacia Sandero Stepway

 

Doskoro smo za modele rumunskog brenda najčešće govorili da su za jednu Daciu veoma dobri.

Sada, po prvi put, možete da zaboravite na deo rečenice ''za jednu Daciu'' jer je Sandero Stepway dobar automobil s kojim god modelom drugog brenda da se poredi. Sandero, koji smo sada vozili, nastupaće u Srbiji isključivo u Stepway verziji koja će se ubuduće predstavaljati kao kao esencija onoga što mora da ponudi moderan krosover. Svoju aktuelnost sa najmodernijim tehnološkim trendovima Sandero Stepway ističe time što je nastao na istoj (novoj) platformi CMF-B kao i renault Clio i Captur, a dugačak je 4 metra i 99 milimetara. U ovom videu prisećamo se i testa stabilnosti iz 2005. u kojem je učestvovao Dacia Logan...

 

 

 

Edited by neshaoct
update link

Share this post


Link to post
Share on other sites

vrelegume.jpg VreleGume: Dacia Sandero Stepway

 

Treća sreća ili...? Nova Dacia Sandero Stapway ECO-G 100 je pred nama. U narednih desetak minuta naš urednik je u stilu psihoterapeuta ''rasklapa'' do najsitnijih detalja. Podvojena ''ličnost'' (benzin/TNG) je osnovna dijagnoza. I nije to sve...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacia Sandero Stepway 1.0 Eco-G 100

 

fel14.jpg

 

Treća generacija modela Sandero Stepway dolazi u trenutku kada je ne samo automobilsko tržište već i čitava svetska ekonomija pa i društvo na staklenim nogama. Ako ne računamo one koji se u u ovakvim uslovima hvale kojekakvim ekonomskim ''pobedama'' i čudima, većina u otvaranju novih poglavlja uglavnom stvari drže pod ''ručnom''. Igra se samo na sigurno. Dacia se, bar kada je u pitanju politika novih modela, drži svog plana. To zapravo ima i smisla jer svaka kriza vodi ka sveobuhvatnom stezanju kaiša ali i pruža ogromnu šansu za one koji pametno odigraju.

 

fel13.jpg

 

Sa Sanderom Stepway treće generacije sigurica je zagarantovana, neizvesna je samo dobitna kombinacija. Najbolje da krenemo redom sa posebnom pažnjom na detalje za koje nije bilo vremena ili su ostali nejasni u TV recenziji koja se radi u jednom dahu, emotivno i bez naknadne pameti, što mnogi zloupotrebljavaju. Za razliku od standardne škole dizajna, da se izrazim potpuno šablonizirano, novi Sandero najavljuje verovatno i sasvim novi pravac kretanja rumunskog proizvođača. Konačno se pobeglo od socrealističnog izgleda kroz nekoliko već oprobanih fazona dizajnerskih biroa najvećih proizvođača.

 

fel01.jpg fel02.jpg fel03.jpg

 

Nekada okrugli farovi sada se u LED tehnologiji (dnevno svetlo) spljošteni su, razvučeni u blatobran, gril probuđen i živ sa zanimljivim off road metalnim aplikacijama ispod branika. Profil je dinamičan, zadnji deo konačno da se niko ne postidi. Da ne bude zabune, ipak je jasno sa kilometar da je ovo Dacia, ali sa nekim drugim šmekom. Tehnički gledano novi Sandero Stepway je postavljen na tehnološku ideju Renaulta Clio V, ali na novu platformu grupacije koja je pružila velike mogučnosti “igranja” sa gabaritima i tehnikom. Po dužini ostalo se na nivou ranijih generacija a najveći je benefit došao iz veće širine karoserije.

 

fel12.jpg

 

Klirens je takođe povećan u odnosu na prethodnika i sada iznosi 17.4 cm. Ostaće nejasno zašto proizvođač u zvaničnim tabelama iskazuje njegovu vrednost od 20 cm. Najkraće rečeno, dopadljiv automobil!

 

fel11.jpg

 

Koliko se otišlo daleko spoljašnjim dizajnom, toliko ako ne i više stvari su se pomerile i u kabini. Unutrašnjost Sandera je sada šira, prostranija i vrlo lako pristupačna na svim pozicijama. 

 

fel05.jpg fel06.jpg

 

Organizacija prostora je korektna, materijali robusni i očekivano ne preterano kvalitetni, uz odličan dizajn koji čak ima i šarma. Poslednje što bi na ovom mestu očekivao. Dominiraju oštre linije koje su iznenađujuće slične VW školi oblikovanja enterijera. Meni to baš ne smeta, dapače. Unutrašnjost novog Sandera Stepway uspešna je kombinacija novih generacija Clia i Captura, neočekivano disciplinovanih germanskim duhom. Upotreba multimedije je jednostavna, novi monitor smešten po ''ostrvskom'' principu je kooperativan i pregledan. Instrumenti klasični i pre svega jasni! Rešenje USB priključnice na prednjoj konzoli tik pored istrument table uz fabrički nosač mobilnog telefona je odličan štos (kod jeftinijih opcija koje nemaju monitor). Pohvalno prati duh vremena, a i komunikacija telefona i komandi na upravljaču je podrazumevajuća.

 

fel10.jpg

 

Sedišta su prostrana i rekao bih maksimalno udobna za jednu Daciju, pa i više od toga. Kod njih se vidi francuski pečat Renault grupacije i možda i najveći napredak u pogledu na stare Dacije. Zadnja klupa je komforna, ali za osobe koje nisu previsoke. Mojih 190 cm su rekao bih maksimum preko kojeg plafon napada glavu...

 

Kompletan tekst pročitajte klikom ovde na VreleGume.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nova Dacia Logan u Srbiji od 9.990 evra

 

dacia logan srb.jpg

 

Uvoznik Dacije za Srbiju je na svom sajtu objavio cene za novu generaciju Logana. Cene za ovaj model na našem tržištu počinju od 9.990 evra, koliko košta bazna verzija sa Essential paketom opreme i benzinskim motorom SCe 65. Više informacijana možete pogledati na sajtu uvoznika klikom ovde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacia priprema karavanski model

 

211434-dacia karavan.jpg

 

Dacia je u oktobru završila proizvodnju karavanskog Logana i objavila da će taj model biti deo i nove generacije, ali u drugačijoj formi. Sada imamo uvid u opšti izgled tog automobila zahvaljujući ovim špijunskim snimcima. Prednja maska koja se nazire ispod kamuflaže sugeriše da je reč o Stepway trimu, sa kojim se prodaje i novi Sandero. Može se pretpostaviti da je karavan nasledio dizajnerski stil od hečbeka i limuzine, barem od B stubova pa dalje napred.

Najveća izmena je u masivnom zadnjem kraju koji nagoveštava obilje prtljažnog prostora. Ne bi bilo iznenađenje da ovaj model u katalogu potpuno zameni i minivan Lodgy. Ostaje da se vidi da li će Dacia profilisati ovaj automobil kao zaseban model ili kao deo postojeće serije Sandero/Logan. Automobil će skoro sigurno koristiti istu CMF-B platformu kao Renualt Clio. Premijera se očekuje tek sledeće godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

marekdrives.jpg MarekDrives: 2021. Dacia Sandero Stepway

 

Dacia Sandero je skroman auto koj sigurno nema ono što možda i ne bi ste hteli od opreme...ne morate da se mislite - nema to sigurno.

Iako danas spada u mini automobile, on je ustvari veličine C segmenta pre 30 godina. I ne samo to, nego je i bolje opremljeniji od takvih automobila jer ima ABS, ESP, TPMS, eCall, USB, bočne vazdušne jastuke... Naravno, nema sve to jer vas Dacia voli, nego ima sve to kao standard ili zato što je zakonom obavezno kako bi se auto uopšte mogao prodavati kao nov u EU, kao i da bi Sandero imao solidan bezbednosni rejting:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...