Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Nova Dacia Logan & Sandero stižu 2012. / Dacia Lodgy

Recommended Posts

Nova Dacia Sandero do kraja godine

 

201955-dacia sandero 03.jpg

 

Magazin Auto Bild je objavio nove rendere kojima pokazuje kako bi trebalo da izgleda nova, treća generacija Dacije Sandero. Treba podsetiti da su Sandero i Logan aktuelne generacije predstavljeni 2012. godine na sajmu u Parizu, a početkom 2013. im se pridružio i karavanski Logan MCV. Novi Sandero će biti napravljen i na novoj platformi, što u praksi znači da će umesto B0 arhitekture biti upotrebljena CMF-B platforma. Takođe, automobil će biti dugačak oko 410 cm, dakle nekoliko cm više nego sadašnji model, dok će prtljažnik imati zapreminu od oko 330 litara.

 

201956-dacia sandero 02.jpg

 

Uz moderniji eksterijer, pominju se i prostraniji enterijer sa kvalitetnijim materijalima i bogatijom opremom (i uz moderniji infotainment sistem).

 

201957-dacia sandero 01.jpg

 

Što se motora tiče, u gami će se verovatno naći benzinac sa 75KS, turbo sa 100KS, kao i dCi dizelaš sa 85KS (a možda i u verziji sa 115KS). Moguće je da će neke verzije dobiti i mild hybrid sistem (pojedini izvori kažu da će ga imati Sandero Stepway), a opet će se nuditi i TNG varijanta. Sandero Stepway opet neće dobiti 4x4 pogon, pa će pažnju kupaca i dalje privlačiti povišenim klirensom i dodatnim zaštitnim elementima za eksterijer (modifikovani branici, pragovi, proširenja blatobrana, krovni nosači...).

Premijera novog Sandera će biti održana do kraja ove godine, mada će njegova prodaja verovatno startovati početkom 2021. godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

automotovisionHR.jpg Automotovision.hr video: Dacia Lodgy TechRoad 1.3 TCe

 

Dacia Lodgy je na tržištu već sedam godina, ali izgleda bolje nego ikada sa novim motorom i bogatom opremom.

Od samog početka pravi se na B-platformi Renault-Nissan alijanse, a 2017. doživela je restajling:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

automarkethr.jpg AutoMarket.hr video: Dacia Lodgy

 

Aktuelni Lodgy je na tržištu punih 9 godina tokom kojih se nije puno menjao, ali...ionako mu dizajn nije bio karta na koju je igrao.

Kupovina automobila sa 7 sedišta može biti prava avantura:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uskoro novi Dacia Sandero, Sandero Stepway i Logan

 

206551-dacia 2021 01.jpg

 

Dacia je objavila veoma kratki video kojim najavljuje skoru premijeru nove, treće generacije Sandera, Sandera Stepway i Logana. Treba podsetiti da su Sandero i Logan aktuelne generacije predstavljeni 2012. godine na sajmu u Parizu, a početkom 2013. im se pridružio i karavanski Logan MCV. Novi Sandero će biti napravljen i na novoj platformi, što u praksi znači da će umesto B0 arhitekture biti upotrebljena CMF-B platforma. Takođe, automobil će biti dugačak oko 410 cm, dakle nekoliko cm više nego sadašnji model, dok će prtljažnik imati zapreminu od oko 330 litara. Uz moderniji eksterijer, pominju se i prostraniji enterijer sa kvalitetnijim materijalima i bogatijom opremom (i uz moderniji infotainment sistem).

 

Što se motora tiče, u gami će se verovatno naći benzinac sa 75KS, turbo sa 100KS, kao i dCi dizelaš sa 85KS (a možda i u verziji sa 115KS). Moguće je da će neke verzije dobiti i mild hybrid sistem (pojedini izvori kažu da će ga imati Sandero Stepway), a opet će se nuditi i TNG varijanta. Sandero Stepway opet neće dobiti 4x4 pogon, pa će pažnju kupaca i dalje privlačiti povišenim klirensom i dodatnim zaštitnim elementima za eksterijer (modifikovani branici, pragovi, proširenja blatobrana, krovni nosači...).

 

Premijera novog Sandera će dakle biti još tokom ove godine, mada će njegova prodaja verovatno startovati početkom 2021. Kao i novi Sandero, i novi Logan će biti napravljen na CMF-B platformi. Takođe, automobil će biti i nekoliko cm duži nego sadašnji model, uz širi trag točkova. Ostaje da se vidi da li će prtljažnik imati veću zapreminu od sadašanjeg modela (510 litara). Automobil će odlikovati moderniji eksterijer i LED svetla, uz prostraniji enterijer sa kvalitetnijim materijalima i uz novi infotainment sistem. U paleti pogonskih agregata će se verovatno naći 1.0 trocilindrični benzinac sa 75KS, turbo sa 100KS, kao i dCi dizelaš sa 85KS i 115KS. Moguće je da će neke verzije dobiti i mild hybrid sistem, a opet će se nuditi i TNG varijanta.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

vrelegume.jpg VreleGume video: Test Dacia Sandero Stepway

 

Šta donosi specijano izdanje povodom 15 godina od kada Dacia posluje kao podbrend Renault-a?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nova Dacia Sandero, Sandero Stepway i Logan premijerno 7. septembra

 

dacia s l.jpg

 

Dacia je objavila još dve teaser slike kojima najavljuje novu generaciju Sandera i Sandera Stepway. Takođe, sada je i zvanično saopšteno da će novi Sandero i Sandero Stepway (kao i novi Logan) premijeru imati u ponedeljak 7. septembra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nova Dacia Sandero, Sandero Stepway i Logan na prvim zvaničnim ilustracijama

 

dacia 2021 06.jpg

 

Dacia je danas objavila set prvih fabričkih fotografija nove, treće generacije Sandera, Sandera Stepway i Logana, ali slike unutrašnjosti i tehnički detalji će biti objavljeni 29. septembra, na zvaničnoj promociji ovih modela. Treba podsetiti da su Sandero i Logan aktuelne generacije predstavljeni 2012. godine na sajmu u Parizu, a početkom 2013. im se pridružio i karavanski Logan MCV.

 

dacia 2021 05.jpg

 

Novi Sandero je napravljen i na novoj platformi, što u praksi znači da je dobio platformu najnovijeg Renault Clia.

 

dacia 2021 04.jpg

 

U kratkom saopštenju se navodi i da novi Sandero ima širi trag točkova i nižu liniju krova.

 

dacia 2021 03.jpg

 

Ranije nezvaničen informacije kažu da je automobil dugačak oko 410 cm, dakle nekoliko cm više nego sadašnji model, dok će prtljažnik imati zapreminu od oko 330 litara. Uz moderniji eksterijer, pominju se i prostraniji enterijer sa kvalitetnijim materijalima i bogatijom opremom (i uz moderniji infotainment sistem). Što se motora tiče, u gami će se verovatno naći benzinac sa 75KS, turbo sa 100KS, kao i dCi dizelaš sa 85KS (a možda i u verziji sa 115KS). Moguće je da će neke verzije dobiti i mild hybrid sistem (pojedini izvori kažu da će ga imati Sandero Stepway) ili hybrid pogon sa 140KS, a opet će se nuditi i TNG varijanta.

 

dacia 2021 02.jpg

 

Sandero Stepway opet neće dobiti 4x4 pogon, pa će pažnju kupaca i dalje privlačiti povišenim klirensom i dodatnim zaštitnim elementima za eksterijer (modifikovani branici, pragovi, proširenja blatobrana, krovni nosači...). Premijera novog Sandera će dakle biti krajem ovog meseca, dok se njegova prodaja verovatno startovati početkom 2021. godine. Kao i novi Sandero, i novi Logan će biti napravljen na novoj platformi. Takođe, automobil će biti i nekoliko cm duži nego sadašnji model, uz širi trag točkova. Ostaje da se vidi da li će prtljažnik imati veću zapreminu od sadašanjeg modela (510 litara).

 

dacia 2021 01.jpg

 

Automobil odlikuju moderniji eksterijer i LED svetla, uz prostraniji enterijer sa kvalitetnijim materijalima i uz novi infotainment sistem. U paleti pogonskih agregata će se verovatno naći 1.0 trocilindrični benzinac sa 75KS, turbo sa 100KS, kao i dCi dizelaš sa 85KS i 115KS. Moguće je da će neke verzije dobiti i mild hybrid sistem ili hybrid varijantu, a opet će se nuditi i TNG verzija.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Unutrašnjost nove Dacije Sandero

 

dacia sandero 2021.jpg

 

Pre nekoliko dana su objavljene prve slike novog Sandera i Logana, jednog od najočekivanijih modela godine. Dacia, odnosno Renault, objavili su slike eksterijera rumunskog jeftinog automobila čija zvanična promocija je zakazana za kraj septembra. Bilo je upadljivo da nedostaju tehnički podaci i slike unutrašnjosti, što je pojačalo zanimanje za novi Sandero i Logan te popularnu verziju Stepway. Sada je rumunski portal Promotor objavio ekskluzivnu sliku unutrašnjosti jednog od predserijskih modela, očigledno napravljenu u fabrici u Piteštiju.

 

Fotografija prikazuje radno mesto vozača novog Logana ili Sandera. Naime, crossover Stepway će imati specifični logotip na dnu upravljača, koji nedostaje na ovoj fotografiji. Centralna konzola je skrivena iza upravljača, tako da se ne mogu videti komande klima uređaja i multimedijskog sistema, ali se pretpostavlja da će podsećati na iste elemente u Dusteru. Prava ''senzacija'' je prekidač na centralnom tunelu, ispred ručice menjača. To bi trebalo da bude električna kontrola parking kočnice, koja zamenjuje klasičnu ručicu. Još jedan dokaz da je nova generacija Dacia modela dobila tehnologije o kojima se donedavno moglo samo sanjati. Nema iznenađenja što upravljač i ručica menjača izgledaju poput onih na Dusteru. Armaturna tabla je zapanjujuće slična novom Renault Cliu, doduše sa klasičnim umesto digitalnih instrumenata (možda budu ponuđeni kao opcija). Druga razlika u odnosu na Clio su uski prorezi u ventilacionom sistemu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nova Dacia Logan na novim slikama

 

dacia logan 2021 07.jpg

 

Dacia je ranije ovog meseca objavila prve zvanične fotografije nove generacije modela Sandero, Sandero Stepway i Logana, ali je ostala dužna za fotografije unutrašnjosti.

 

dacia logan 2021 06.jpg dacia logan 2021 05.jpg

 

U tom prvom kompletu nije bilo ni slika zadnjeg dela novog Logana, a sve to sada možete videti u novom setu koji se danas pojavio u javnosti.

 

dacia logan 2021 04.jpg dacia logan 2021 03.jpg

 

dacia logan 2021 02.jpg dacia logan 2021 01.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo zašto se novi Sandero neće prodavati u Srbiji

 

dacia sandero 02.jpg

 

Prošto je već skoro mesec dana od kako je su objavljene prve zvanične fotografije nove generacije Dacie Sandero. Pre neki dan su objavljeni i detaljni podaci o Sanderu, Sanderu Stepway i Loganu. Među njima su i dve važne činjenice: prva je da u ponudi uopšte više neće biti dizel motora, a druga je da se neće prodavati kod nas klasična verzija modela Sandero, već samo njegov povišeni brat sa OffRoad detaljima - Stepway. Naravno, u ponudi će ostati i limuzina Logan.

 

Odgovor na pitanje zašto je to tako je zapravo vrlo jednostavan. Renault je odlučio da se Sandero u klasičnoj verziji proizvodi u Maroku kako bi bio što povoljniji za tamošnja tržišta. Za našu zemlju je to problem u vidu činjenice da mora da se plati carina od 12.5%, pa bi zbog toga bio skuplji od Stepway varijante. Samim tim, potpuno je neisplativo uvoditi ga u prodaju.

 

207357-dacia stepway 01.jpg

 

Inače, lepa vest je da su novi modeli Dačije konstruisani na aktuelnoj Renoovoj CMF-B mehaničkoj platformi koju će deliti, između ostalog, sa aktuelnim Cliom. Osim što će biti daleko bezbedniji u slučaju sudara, imaće i mnogo više opreme, među kojima su automatsko kočenje, kontrola mrtvog ugla, beskontaktno otključavanje, krovni otvor, električna ručna, automatski brisači. Osnovni motor biće 1.0 SCe, odnosno trocilindarski atmosferac sa 65 KS, TCe 90 koji će dobiti i CVT menjač, ali i 1.0 turbo od 100 KS sa plinom.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

mobilautotv.jpg MobilAutoTV video: Dacia Sandero Stepway Proud

 

Dacia je povodom 15. godišnjice svog postojanja u Evropi predstavila ograničenu seriju svojih modela. Pored modela Duster i Logan MCV Stepway, tu je i limitirano izdanje modela koji je nama bio na raspolaganju Sandero Stepway - pod imenom ''Proud''. Na testu je verzija 1.5 blue dCi 95:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacia seli proizvodnju Sandera u Maroko

 

dacia sandero 1.jpg

 

Iz razloga što Logan nije dostupan širom Evrope, Sandero je najčešće ime koje se vezuje za Dacijinu ''niskobudžetnu'' strategiju. Naravno, kada u ponudu stavljate nešto što je najjeftinije neminovno ćete se suočiti i sa nekim izazovima. Plata radnika u fabrici je direktno povezana sa profitnom maržom, odnosno sumom uz pomoć koje prihod iz prodaje nadmašuje troškove i donosi zaradu kompaniji. Maroko je iz tog razloga najbolja solucija koju je Renault mogao da pronađe kada je reč o proizvodnji Sandera, dok je Evropa bolja za skuplje i profitabilnije modele kao što su Sandero Stepway i Duster, ali i neke koji treba tek da pristignu i koji bi mogli da uključe novi krosover. Nazvan ''Grand Duster'', novi sedmosed bi definitivno dao značajan doprinos u nastojanju rumunskog proizvođača da raširi svoje poslovanje na Starom kontinentu. Trebalo bi da zameni Lodgy i Dokker monovolumene, mada još uvek nije zvanično potvrđen, uprkos sve brojnijim izveštajima koji sugerišu njegov dolazak uključujući i francusku publikaciju L'argus. Ipak, treba reći da je komercijalni direktor, Fransoa Mariot, pre tri godine rekao da krosover sa tri reda sedišta ne dolazi u obzir. Da mu verujemo?

 

Ne znamo za sada mnogo ni o Springu, prvom elektromobilu rumunske marke, ono što se očekuje da će biti pravljen u Kini, pored Renaulta K-ZE, na kojem je i baziran. Međutim, problem sa prozvodnjom u Kini predstavlja to što EU primenjuje carinu od 10% na uvoz automobila. Ukoliko Spring bude dolazio iz proizvodnih pogona u Evropi, Dacia bi profitirala jer bi dotični procenat mogao da bude iskorišćen za smanjivanje cene, što bi automatski privuklo veći broj kupaca, posebno onih koji ranije nisu u razmatranje uzimali jednu Daciju.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

automarkethr.jpg AutoMarket.hr Test Dacia Sandero Stepway LPG

 

Ko nema pare za neki skupi SUV, a želi tu i tamo sići sa asfalta i jeftino se voziti - Sandero Stepway sa fabrički ugrađenim plinom u kojem 100 kilometara vožnje košta manje od 5 evra TNG-a:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nova Dacia Sandero u Nemačkoj od 8.490 evra

 

dacia sandero novi02.jpg

 

Ključno pitanje kod nove Dacije Sandero je: koliko će koštati?

U Nemačkoj su upravo objavljene cene i možda najvažnija vest je povećanje od 1.200 evra za početni model. Naime, novi Sandero Access SCe 65 u Nemačkoj će koštati 8.490 evra, a prethodna generacija je koštala 7.290 evra. Početni Sandero Stepway će u Nemačkoj koštati 11.390 evra, a dolazi sa 0.9 turbobenzinskim motorom sa 91KS.

 

dacia sandero novi01.jpg

 

Model u početnoj opremi ima instalirani radio sa integrisanim držačem pametnog telefona. Nivo bezbednosti je takođe značajno proširen, a od osnovne verzije uključuje aktivnu pomoć pri kočenju, funkciju poziva u nuždi (SOS) i kratka LED svetla. Tu su i električni servo upravljača, upravljač podesiv po visini, električni podizači stakala za vozača i suvozača. Stepway u seriji dolazi i sa aluminijumskim felnama.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

polovniautomobili.jpg PolovniAutomobili video: Test Dacia Sandero Stepway

 

Kada proizvođači predstave redizajn određenog modela automobila, još neko vreme na raspolaganju su i ''izlazni'' primerci prethodne generacije. Na testu se tako našla posebna verzija Dacia Sandero Stepway sa oznakom ''Proud'' koja je rezultat želje da se proslavi 15-godišnjica rada u Evropi. Uz 1.5Dci motor i dosta dodatne opreme, ovaj Sandero predstavlja dobar način za osnovnu motorizaciju ''širokih narodnih masa''. Kako se vozi i šta sve ima od opreme - pogledajte u najnovijem testu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prva generacija Logana će se ponovo proizvoditi u Iranu

 

renault tondar 90.jpg

 

Kompanija ''Saipa'' sa sedištem u Teheranu je drugi najveći iranski proizvođač automobila. Sada najavljuje da planira ponovnu proizvodnju iranske verzije prvog Logana, i to dve godine nakon što je Renault napustio Iran pod pritiskom Sjedinjenih Američkih Država. Izvršni direktor ''Saipa'' Javad Soleimani je za Press TV rekao da je taj proizvođač automobila uspeo da lokalizuje preko 85% delova i proizvodnog znanja potrebnog za proizvodnju rumunskog budžetskog automobila. Francuski proizvođač automobila je 2018. godine prestao da proizvodi lokalnu verziju Logana, koji se nekada prodavao u Iranu kao Renault L90, Renault Tondar 90 i Renault Pars Tondar.

 

''Kada je Renault napustio Iran sa početkom sankcija, mi u ''Saipa'' smo započeli plan da proizvedemo L90 u roku od 18 meseci, koristeći postrojenja stvorena u zemlji, uključujući motore i menjače, kao i seriju uvezenih delova''. Direktor je dodao da će nova lokalna verzija Logana biti napravljena po višim standardima u poređenju sa prethodnim modelima napravljenim pod Renaultovim kontrolom. ''Saipa'' je imala glavni doprinos širenju francuske kompanije na iransko tržište nakon što je prethodna runda sankcija Iranu istekla 2016. godine kada je Teheran postigao nuklearni sporazum sa svetskim silama.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Logan u Južnoj Americi kao Renault Taliant

 

renault-taliant 03.jpg

 

Dacia je u septembru na evropskom tržištu predstavila novu, treću generaciju Sandera i Logana, a sledeće godine će ovi modeli na pojedinim tržištima biti ponuđeni i sa Renault znakom. To potvrđuju i patentne slike koje su se pojavile u javnosti, a koje otkrivaju da će naslednik Renault Logana u Južnoj Americi dobiti i novo ime - Renault Taliant (to bar važi za Brazil).

 

renault-taliant 02.jpg

 

U odnosu na evropski Logan, budući Renault Taliant će dobiti modifikovani prednji deo (drugačija maska i svetla), kao i nova zadnja svetla.

 

renault-taliant 01.jpg

 

Takođe, Taliant će u odnosu na prethodnika odlikovati i moderniji enterijer sa kvalitetnijim materijalaima i bogatijom opremom. Što se dimenzija tiče, ovde podsećanje da je novi Logan za Evropu dugačak 4.396 mm, širok 1.848 mm, visok 1.501 mm i da ima prtljažnik zapremine 528 litara. Ostaje još da se vidi koji motori će biti u gami Renault Talianta.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacia će zameniti Lodgy hibridnim SUV-om sa sedam sedišta

 

dacia suv 01.jpg

 

Šef za produkte u kompaniji Dacia Marc Suss je rekao da MPV forma automobila više nije popularna kao nekada, što znači da je došao kraj za Lodgy, model koji je prisutan od 2012. godine.

Dacia namerava da Lodgy zameni novim SUV-om sa sedam sedišta. Ovaj model će biti važan i zbog činjenice da će postati prvi Dacijin hibrid. Baza će mu biti platforma Sandera, a osim novog hibridnog pogona, dobiće i niz sigurnosnih sistema, poput automatskog kočenja u hitnim situacijama, sistema za praćenje slepog ugla, sistema za pomoć pri kretanju uzbrdo, električne parking kočnice i još mnogo toga. Ispod haube će se naći 1.6 motor sa hibridnom tehnologijom koji će razvijati oko 140 KS. Dokazanom pouzdanošću u Renaultovom Cliju, motor će imati nešto manje komplikovan hibridni sistem, kako bi troškovi bili niži. Vest je i da dizelske verzije neće biti. Mnogi će reći da je dobra stvar što se rumunska kompanija drži jednostavnosti čak i kad priprema svoja najnaprednija vozila. Novi SUV će debitovati sredinom 2021. godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

AutoservisEmisija.jpg AutoservisEmisija video: Dacia Sandero Stepway 1.0 TCe

 

Verzija sa fabrički ugrađenim plinom:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovako izgleda bazna Dacia Sandero

 

dacia-sandero 2021 04.jpg

 

Dacia je pre nekoliko meseci prikazala novu generaciju Sandera, a nedavno je objavila i evropske cene za taj model (u Nemačkoj bazna verzija startuje od 8.490 evra).

 

dacia-sandero 2021 03.jpg

 

Prilikom promocije Dacia je objavila i promotivne fotografije novog Sandera, ali sa bogatijim paketima opreme. Sada su pred nama i slike one bazne, dakle najjeftinije verzije kakve se obično stavljaju u drugi plan prilikom promocija, budući da takve varijante i nisu baš vizuelno najatraktivnije.  

 

dacia-sandero 2021 02.jpg

 

U ovom slučaju imamo Sandero sa dna ponude, što podrazumeva model u beloj boji, sa crnim branicima, crnim retrovizorima, crnim ručicama na vratima, bez svetala za maglu i bez ukrasnih poklopaca točkova.

 

dacia-sandero 2021 01.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nova Dacia Sandero Stepway u Srbiji od 10.990 evra

 

Dacia Sandero Stepway

 

Uvoznik Dacije za Srbiju je na svom sajtu objavio kompletan cenovnik za novu generaciju Sandera Stepway. Cene za ovaj model na našem tržištu startuju od 10.990 evra, koliko košta bazna verzija sa Access paketom opreme i benzinskim motorom 1.0 Tce 90. Kompletan cenovnik, spisak opreme i tehničke karakteristike za novi Sandero Stepway možete pogledati na sajtu uvoznika za Srbiju, klikom OVDE.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mobilautotv.jpg MobilAutoTV video: Odlazeći Sandero, i novi Sandero Stepway/Logan

 

Počevši od jednog modela koji se proširio u kompletnu i raznoliku paletu modela, Dacia već 15 godina sprovodi transformaciju automobila. Dacia je krajem septembra predstavila novu, treću generaciju modela Sandero Stepway i Logan:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovako bi mogla da izgleda Dacia SUV sa sedam sedišta

 

210002-dacia lodgy.jpg

 

Dacia planira novi model kojim će zameniti Lodgy, a njegov mogući izgled je prikazan na ovom novom renderu iz nemačkog Auto Bilda.

Više o Daciji SUV sa sedam sedišta možete pročitati u jednom od ranijih postova klikom ovde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

whatcar.jpg WhatCar: 2021. Dacia Sandero

 

Jeste jeftin, na mnogim tržištima i najjeftiniji u svom segmentu....ali to ne znači da mu je cena jedini kvalitet:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...