SikterBre 31 Posted June 12, 2013 Jel dimi pozadi crno? Zvuči mi na neki problem sa turbinom, obično kad vrisne se auto nećka tako, ali izbacuje i crni dim pozadi, mada bolje da sačekaš nekog iskusnijeg da napiše dijagnozu.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
thegoran021 1 Posted June 12, 2013 Pa gledao sam ne dimi nista drugacije neko kad ima punu snagu. Znaci i kad je lenj i kad ima snagu isto dimi. Jedino kad je lenj onda obrtaji ne prelaze 4000 a i sporo se kazaljka penje do tih obrtaja. Sto je cudno kad ga palim hladnog ili toplog nije bitno, nekad radi normalno a nekad nece dok nestanem ugasim auto i obrnem kljuc, mada nekad nece ni tad. Cudno ! A kad jednom proradi sve radi ok, cak sam tako dosao iz Austrije. Kad sam se popeo na auto-put pravio je probleme jedno 80 kilometara nije hteo da vuce i bio je lenj, i kad sam ga ugasio i okrenuo kljuc, ostalih 500km je bilo sve ok. I tako drugo jutro kad sam krenuo posle dva kilometra stanem ugasim okrenem kljuc i opet radi normalno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
slavisa75 3 Posted June 13, 2013 Ja sam imao slicnih problema s tim sto je meni konstantno slabo vukao a problem je bio banalan puklo je crevo vakuma sa turbine i ona naravno nije punila.Najlaksi nacin da to proveris je da podignes haubu i da pogledas da li kad upalis auto polugica na vakum ventilu turbine krece na dole i ostaje u tom polozaju dok je na leru.Za to ce ti trebati necija pomoc da on pali auto a ti da gledas Quote Share this post Link to post Share on other sites
thegoran021 1 Posted June 22, 2013 Pozdrav Slavisa, Bas sam danas proverio i kad se upali posle 5 sekundi pocne da gura polugicu dole i tako ostaje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
thegoran021 1 Posted June 24, 2013 Nasao sam danas malo vremena i izgleda da sam pronasao u cemu je problem. Citao sam ovede negde na forumu da moze da pravi problem protokomer. Uzmem ja i skinem dzeksu koja vodi do njega, i auto kao preporodjen .Ima obrtaje, super vuce, i kad ugasim okrecem kljuc, opet radi super. Jedino me kopka to sto na satu stoji 6000 obrtaja, a on ide samo do 5200. Pa bih zamolio nekog go zna da mi odgovori koja je gornja granica za obrtaje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
thegoran021 1 Posted June 24, 2013 Pa sto samo 4000, zar ne bi trebalo malo vise . Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted June 24, 2013 ...Jedino me kopka to sto na satu stoji 6000 obrtaja, a on ide samo do 5200. Pa bih zamolio nekog go zna da mi odgovori koja je gornja granica za obrtaje. Pa, jesi li ti video ikada na bilo kom autu da ide do kraja onoga što mu je gravirano za brzinu ili obrtaje? Opusti se, imaš dizela, maksimalna snaga mu je ionako na koliko...oko 4.000 obrtaja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
thegoran021 1 Posted June 28, 2013 Ma jasno je to meni kad se auto krece da ne moze da postigne obrtaje koje sam sa napisao, nego ja pitam u leru kad se auto turira koja mu je granica otprilike.Jos samo da napomenem da ne bi ispao smesan, od skoro sam vozac dizela... pozdrav svima Quote Share this post Link to post Share on other sites
odejan 3 Posted August 21, 2013 u mestu meni ide oko 5 Quote Share this post Link to post Share on other sites
-Jovan-FF- 1 Posted September 2, 2013 Razlika u zadatim i trenutnim pritiscima u usisnoj grani su znak lošeg senzora pritiska u usisnoj grani tako je bilo kod mene, jer kad on neradi kako treba ECU jedinica daje pogrešne parametre ubrizgavanja i usisavanja vazduha i otud loše ubrzanje! Quote Share this post Link to post Share on other sites
frit 0 Posted June 19, 2015 moj problem je skoro identican,dijagnostika je pokazala ovo majstor kaze da mora redom,imate li iskustva sa tim sta bi ustvari moglo biti jer nemoguce je da bude sve ,postovanje Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted June 19, 2015 Ma taj ce da te odere...ko zna od kada stoje te greske...treba ih izbrisati pa onda da se vidi sta ce da izbaci. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sinovac 1 Posted June 24, 2015 Nasao sam danas malo vremena i izgleda da sam pronasao u cemu je problem. Citao sam ovede negde na forumu da moze da pravi problem protokomer. Uzmem ja i skinem dzeksu koja vodi do njega, i auto kao preporodjen .Ima obrtaje, super vuce, i kad ugasim okrecem kljuc, opet radi super. Jedino me kopka to sto na satu stoji 6000 obrtaja, a on ide samo do 5200. Pa bih zamolio nekog go zna da mi odgovori koja je gornja granica za obrtaje. samo ti nadji nov protokomer i stavi ga umesto tog i uzivaj moj problem je skoro identican,dijagnostika je pokazala ovo majstor kaze da mora redom,imate li iskustva sa tim sta bi ustvari moglo biti jer nemoguce je da bude sve ,postovanjepametno ti je deki rekao izbrise sve greske vozi koji dan i opet dijagnostika i videces sta i kako Quote Share this post Link to post Share on other sites