Jump to content
FAS Goran
Singer021

Fiat Stilo 1.9 JTD - kompjuter

Recommended Posts

Pa ima momak u beogradu koji bi 99% uspeo da ti ozivi komp ali sta ti to vredi jedino ako dolazis ovamo,mogu ti dati njegov broj

Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

To mi je daleko , ja sam iz tuzle - bih , znal ko dal je moguce stavit drugu kutiju ECU od 1.9 jtd 115 ks ... posto sam nasao na jednom auto otpadu 100 eura , kutija sama ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gdje se to nalazi, jel i to neka kutijica? Izvini sto ovako lajicki pitam ne razumijem se bas nesto u to... hvala unaprijed

Share this post


Link to post
Share on other sites

"To" se nalazi ispod volana sa leve strane i zove se body computer !

znn5.jpg

Ne mogu jedan bez drugog ! :thumbsup: Ima na forumu dosta reci o tome! :welcome:

p.s. Ovde se vidi da je od benzinca. Ovaj beli ,sredisnji,deo sa osiguracima je prednja strana body c. Ostalo ti je poznato sem onog sivog dela ,sa dva konektora, koji predstavlja ECU od benzinca!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako sam skonto treba promjenit sve to i brave zajedno? :S

Pit'o sam jednog majstora kaze da je moguce samo ecu promjenit al da nadjem drugi ecu sa istim nekim brojem.. i da se preko compa ukinu kodovi kljuca :S

Share this post


Link to post
Share on other sites

ako kupujes novi ecu ne moj ubijati imoo.vec kupi zajedno,brave ne moras menjati ali gledaj da uz taj ecu i imo dobijes 2 kljuca ili makar code karticu...i dalje mislim da ti je najbolje resenje da popravis svoj

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odnio sam ecu na popravku, pa cemo vidjet sta ce mi covjek javit...Ako ne mogne ne preostaje drugo.... :( hvala na savjetima svima...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svim forumašima,

što bi rekao Srećko Šojić, pomagajte braćoooo.

Stilo JTD upalio engine fault i neće preko 3000 obrtaja.

Majstor kaže over bost ventil kupim on zameni pet isto, proba direkno vakum na turbinu ona radi, a kako i nebi kad su je momci u Užicu uradili svaka im čast, a tek je prošlo oko 6 meseci tj, još je u garanciji, kad nije to onda je EGR da ga blokiramo, rekoh ajde. Opet isto, sad da očistimo Map senzor i opet ništa.

Setio se majstor da ima dijagnostiku pa ajde i sa njom da proba. Izbaci ona 5-6 grešaka obrisa on to ali stilo ko ludi Milojko šta je zapamtio on ne zaboravlja, naime izvinite od muke pokušavam da se šalim bez startovanja motora komp vrati ponovo sve greške.

Odem kod drugog majstora ista stvar obriše greške čim se ponovo da kontakt on ih vrati.

Pošto imam 2 stila ovog na slici koji fala bogu odlično radi bez grešaka majstor ovaj drugi znajući za to traži da skine komp sa njega i stavimo na ovog drugog što se meni posle svega nikako ne sviđa pa bih Vas molio za savet da li mu to duzvoliti i da li se na neki drugi način može ustanoviti gde je kavar, jer auto odlično pali čak i uzbrdo solidno vuče ne prelazi 3000-3200 jedino što pretiče kao fića, sporo ubrzava. Hvala.

Pozdrav Ninoslav.

Edited by ninoeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neces moci ni ds upalis sa drugim kompom, to je sve kodirano tj morao bi da prebacis u body i kljuc...... Menjaj majstore. Inace greske koje se posle brisanja vrate znaci da su prisutne tj to sto je prijavio to je i neispravnno, pa treba krenuti od tih gresaka

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja promenih majstora on opet iz početka proverava očisti protokomer promeni map senzor pobrisa greške, kad on čim se da kontakt bez da se pali vrati nazad greške: EGR, ventil turbine (boost), protokomer i dodade još leptir modif. protok (gasa), ni njemu nije jasno zašto vraća greške koje bez palenja ne bi trebalo mogle da se manifestuju. Auto i dalje radi u safe mode do 3 200 obrtaja bez srzanja i zadovoljavajuće.

Da li je prema ovom opisu stvarno " crko " komp, voleo bih i Vaše mišljenje pre nego krenem u popravk ili kupovinu istog.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hteo bih da probam da popravim kompjuter (ispod haube), gledao sam snimke na YT kako se otvara od Stila 1.6, za 1.9 ne mogu da nadjem, jer nije mnogo drugacije i mnogo komplikovano da probam da izvedem to?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verovatno zato sto na 1.9 ne crkava komp :D
Koji problem imas uopste? Nisam cuo da se nekom na dizelu pokvario komp tako da je drugi polovan verovatno bas jeftin.

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Radi mi ovaj ali auto nece da vuce, tek posle 3000 krece, ne rade mi komande sa leve strane pored volana i mogu da upalim brisace bez kontakta uz to se i relej brisaca stalno greje bilo da oni rade ili ne.
Bio sam kod majstora isproveravo sve i nasao da kompjuter ne daje masu (cini mi se) na overboost ventil, pokusali smo da ubacimo drugi kompjuter takodje sa stila medjutim kad se da kontakt automatski se upali ventilator hladnjaka, moja predpostavka je da je zbog klime jer je meni digitalna, a probao sam kompjuter sa auta koji ima analognu klimu, posle toga smo probali i kompjuter sa Alfe 147 (takodje digitalna klima) i auto proradio - poceo da vuce, proradile komande, brisaci se ne pale bez kontakta i sve ostalo, ali sa tim kompjuterom mi svetle lampice za ABS, Check Engine i jos 2-3.

Skinuo sam malopre kompjuter i otvorio poklopac, sa one strane koja se vidi deluje sve uredu ali nisam smeo da vadim plocu da ne bih nesto pokidao/polomio, tako da cu sutra da nosim kod majstora da on pogleda, pa ako nista morace da se uzme drugi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pitaj ove sto prodaju polovne delove, mislim da je komp za njega takoreci dzaba. Verovatno ces morati uz njega i druga brava za paljenje i jos nesto bese.

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pre par meseci kad sam bio kod mog mehaničara, bio je jedan Stilo 1.6 sa problemom na računaru.
Kako mi reče mehaničar, on takve šalje na popravku i uspešnost servisa je dosta velika.
Kod koga šalje, ne znam, ali ako te zanima daću ti broj telefona mehaničara, ili ću ga ja zvati.
To dalje na PM.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cuo sam se jutros sa jednim majstorom ovde kod mene koji popravlja to (sredio mi je body na Alfi 147), danas je u guzvi sutra idem do njega, ako ne bude uspeo, javljam se za broj. Hvala u svakom slucaju

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bio kod majstora, pokusao da popravi, zatim pokusao da ubaci drugi, medjutim nista, auto upali ali radi isto kao i do sad.
Bio sam od jutros do jos jednog otpada da probam jos jedan kompjuter ali  ni on ne odgovara, kad dam kontakt pali se ventilator hladnjaka.
Gledao sam po oglasima sve kompjutere koje sam video imaju oznaku u donjem desnom uglu nalepnice 115, a na mom pise E80, da li je ovo uopste kompjuter od Stila jel zna neko?
Evernote_Snapshot_20150910_120229__84882
A ovakvu oznaku ima moj (slika je sa interneta)
0_0_productGfx_1a286f816b1a0e0f4d75a56e4

Share this post


Link to post
Share on other sites

  

34 minutes ago, JankelA said:

a na mom pise E80, da li je ovo uopste kompjuter od Stila jel zna neko?

Ovo ti je, druze moj, sa Multiple. Ako uneses kod dela (osmocifreni broj) u ePer, dobijes potvrdu:

 

3.thumb.png.a0925c0cbafa2b5563cea0c89954f441.png

 

Kliknuo sam ti i na "sijalicu" :) , tj. islo je na verzije motorizacije M6 i M7, tj. 1.9 110 i 1.9 115. Isto to i laicki moze da se vidi sa leve strane nalepnice, jer je Fiatova kodna oznaka Multiple kao modela "186".

 

Ovaj prvi komp ti je sa prvih verzija Stila, vidi se po tome sto ima noviju "Replace" alternativu. Evo sta kaze ePer konkretno za taj koji si okacio, kao i za noviji koji ga menja:

 

1.thumb.png.58ebd194c2280bf9042ef3ad788b26e3.png 2.thumb.png.2a0fe246515fcc6a6c02eff550231228.png

 

Opet sam kliknuo detalje, verzije motorizacije M40 i M50, tj. 1.9 80 i 1.9 115. Isto kao i gore, na nalepnici se vidi i velika Fiatova kodna oznaka Stila, koja je "192".

Sta je fabricki islo kod tebe, lako mozes da vidis kada svoj VIN uneses u ePer i pronadjes SN kompa u specifikaciji konkretno za tvoj auto.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na informaciji, gde god da sam isao da probam/kupim svi su mi davali kao ovaj sa prve slike, i svaki radi istu stvar kad ga prikacim - na davanje kontakta auto upali ventilator hladnjaka.
Pogledao sam malopre po google-u i vidim da mi izbacuje za Multiplu ali rekoh sta znam mozda su ih ugradjivali u oba vozila.
Na mom kompjuteru se izlizan jedan deo nalepnice pa ne znam sta pise na levoj strani, samo vidim E80 i jos par istih brojeva, evo slike mog kompjutera:
20200621-170659.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo da se oglasim posle malo duzeg vremena.
Pronasao sam i kupio kompjuter sa navedenim brojem, medjutim nije on u pitanju. Ovaj kompjuter je za Stilo sa 59kW, stavio sam taj koji sam uzeo ali i sa njim je ista situacija, auto ne dobija masu na overboost i do 3000 obrtaja se vuce po putu.
Probao sam od drugara sa Alfe 147 1.9 85kW i sa njim ide kako treba, pali nekoliko gresaka na tabli ali sve radi kako treba, dok sa fabrickim kompjuterom od Stila na davanje kontakta pali ventilator hladnjaka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...