tox 42 Posted August 3, 2012 Ako ti je upalio lampicu onda je ostala greska zapamcena u memoriji racunara i dijagnostika ce je ocitati sta je u pitanju.I da si ubacio nov senzor radilice ne bi bilo iskljuceno da ce riknuti za kratko vreme a tek sa polovnim je lutrija. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Acomarea 0 Posted August 3, 2012 da upalila se,ali nakon sto sam sacekao i duze zaverglao,upalio onda se i ona iskljucila,nadam se da ce dijagnostika ocitati,ali prosli put nije nista.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
srle187 0 Posted October 11, 2012 Pumpa goriva druze, meni isti problem bio prije godinu dana, vozis, odjednom pada gas, auto "zakaslje" i ugasi se, osjeti se gorivo, zamijenio pumpu goriva i sve ok Quote Share this post Link to post Share on other sites
denis022 0 Posted March 25, 2013 (edited) Pre nekih mesec dana auto mi se gasio u vožnji, bez pravila - hladan, zagrejan, pri gasu, u leru... Majstor odmah utvdi da je problem pumpa visokog pritiska, stavim drugu pumpu (naravno polovnu) i do juče je sve bilo OK! Počeo je motor da se gasi, ali zanimljivo je da se gasi samo kad "kočim motorom" ?!Na tabli samo izbaci onu crvenu lampicu koja je i pre mesec dana iskakala - brizgaljka ili kako se već zove taj simbol!E, sad , moje pitanje je - da li je moguće da je pumpa opet riknula ili mi je neki drugi kvar "sredio" i prethodnu i ovu pumpu? Edited March 25, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
dule1 0 Posted August 18, 2013 (edited) Pocne da gubi gas i posle kratkog perioda se ugasi,sacekam par sekundi upalim bez problema i nastavim voznju dalje,to mi se desilo pri raznim brzinama,nebitno je da li vozim 50 ili 120.Da li neko zna sta to moze da bude? Edited August 19, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 798 Posted August 18, 2013 Senzor položaja radilice. Quote Share this post Link to post Share on other sites
lanciathema 1 Posted August 18, 2013 + 1@ Maki Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojankov 36 Posted August 18, 2013 Meni kada je taj senzor otisao i kada se ugasi nije mogao da se upali 20minuta...tebi je mozda neki drugi senzor...jesi vodio na dijagnostiku Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted August 18, 2013 nije senzor radilice proveri dovod goriva... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7727 Posted August 19, 2013 Meni je isto pao prvo senzor radilice napamet ali mi simptomi lice i na filter goriva ili na dovod uopste.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dule1 0 Posted August 26, 2013 bio sam na dijagnostici,izbacilo je da je regulator pritiska goriva.Neki nabedjeni majstor je radio tako da ne znam ni da li da verujem u to,a nov regulator je oko 15000 dinara,a nasao sam i neke polovne po 40 e,pa ne znam sta da radim,a primetio sam da je usisna grana puna masnoce i sve one cevi oko nje.Glavni problem je sto se to ne desava cesto, pa me strah i ako zamenim taj regulator da se ne desi opet. Ljudi sta da radim? e da, jos nesto sam zaboravio da kazem,to je sve pocelo da se desava kada sam rezervoar napunio kod coveka koji prodaje na crno, ne znam da li to ima neke veze.Nikakve lampice mi ne pali Quote Share this post Link to post Share on other sites
iveco 0 Posted August 28, 2013 mali savet sa moje strane sto se tice polovnih regulatora prstiska goriva u 90 posto slucajeva jako brzo cete staviti drugi il nov moj je izdrzao do nemacke i nazad hteo sam da ustedim al na kraju platicu duplo ruke + novi deo e da, jos nesto sam zaboravio da kazem,to je sve pocelo da se desava kada sam rezervoar napunio kod coveka koji prodaje na crno,ne znam da li to ima neke veze. dzaba ti menjanja regulatora ako ne ocistis komplet dovod goriva ako ima nekog trunja a uvek ima zapusice ti se i nov Quote Share this post Link to post Share on other sites
Acomarea 0 Posted September 22, 2013 Sinoc vozio normalno auto,parkiram nakon nekih 40min. pokusam da upalim nema sanse samo vergla nakon drugog puta i duzeg verglanja upali.Danas takodje normalno vozim,palim mozda malo slabije vuce,parkiram se dodjem nakon odredjenog vremena i opet vergla vergla nista,sacekam nekih 10min. i upali.Za sada mi u voznji ne gasi se.Sta bih mogao biti problem? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted September 22, 2013 Za početak i kraj čuveni senzor položaja radilice. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Acomarea 0 Posted September 23, 2013 Hvala druze,pokusacu s'njim. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Acomarea 0 Posted September 26, 2013 Da li moze biti problem gorivo,posto sam osetio da mi malo slabije vuce...Evo 3 dana vozim bez ikakvih problema? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7727 Posted September 26, 2013 Odradi dijagnostiku, sve parametre, korekciju dizni, pumpe itd.., ako do toga nije, onda probaj senzor radilice kad vec neces prvo njega. Da je do goriva ponasao bi se uvak isto, a i Cr dizel bi crkao do sada skroz. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Acomarea 0 Posted September 27, 2013 U pravu si,nije do goriva danas me opasno zeza.Sutra odoh promeniti senzor. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mesa 0 Posted October 13, 2013 (edited) Imao sam mogu reći identičan problem na bravo jtd 2001 godina auto se iz čista mira ugasi u voznji ja stanem vratim ključ i on upalibio je problem u regulatoru pritiska zaprljao se goriva loša ali ja sipam svugdje gorivo i kupujem na crno tako da nije slučajnoi još da gore bude stavljam filter od golfa 2 pase u regulatoru je bilo sitnih dlačica od filtera to sa lagano pincetom izvuko i na kompresoru ispuho i normalno zamijenio filter gorivai auto nikakvih problema vozio oko 9-10 mjeseci i opet isti problem ja isto uradim i vozim vec neka 4 mjeseca sve ok razgovaro sam sa bosistom on kaze da kad je losi filter pa gorivo prljavo dodje do regulatora i na pravi taj problemi rekao je da ni slucajno ne sijecem sitku na regulatoru jer ona sve sto filter propusti ona zaustavi i kad zeza ocisti i nastavi dalje ako nju osiječem da sve ide u pumpu i na dizne Edited October 13, 2013 by Mesa Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicaNo 0 Posted November 5, 2013 Koliko je komplikovano promeniti taj regulator pritiska goriva u kucnoj radinosti ? Po izgledu, bi rekao da bi trebalo biti jednostavno... Quote Share this post Link to post Share on other sites
simce747 0 Posted January 21, 2014 Pozdrav svima.Imao sam problem i ja sa upaljenom lampicom za dizne i prijatno iznenadjenje kad mi se Marea ugasila nasred Gazele,Slabo vukla i samo se ugasi.Problem je bio sa regulatorom visokog pritiska.NE KUPOVATI POLOVAN !!! Resenje je u Omladinskih brigada kod jednog predstavnika (da ne imenujem) i tamo kupiti kesicu sa dva dihtunga i dve gumice za regulator pritiska i samo reci da je za neki cdi motor komsijin pa ce oni da potraze i naci.Cena je 1100 din. I nikako ne reci da je za Fiata ,to ih vredja iako je deo Bosch.Zamena jos 1000 din kod Kukice u V.M.L. i gotovo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Shumadinac 0 Posted April 30, 2014 Eto i ja da se pozalim na moju mareu.Od sinoc signalizira lampicu sa diznom a od jutros je pocela da se gasi pri kocenju,naglom oduzimanju gasa (ali ne svaki put),mozda je za nijansu slabija nego pre i ima nemiran rad (ne stalno).Ali sve ovo nema ama bas nikakvih pravila!Dogegao sam se nekako kuci,parkirao je ispred kuce,presvukao se i upalio da je uteram u garazu i gle cuda vise ne blinka lampica dizne WTF?Ko bre koga ovde zeza???Palio sam je jedno 10-tak puta i samo jednom je pokazala lampicu dizne i jednom je imala nemiran rad ali posle blagog turiranja motor je nastavio da radi normalno.Ako je zaprljan taj regulator pritiska na bosh pumpi,da li to moze da se ocisti ili je neminovna kupovina novog dela?Pretpostavljam da se on nalazi na suprotnoj strani od one strane gde je onaj zupcanik gde se zupci? I meni najvaznije pitanje,ako ja to menjam da li tu ima neko stelovanje i podesavanje posle zamene ili samo da ga vratim i zasrafim? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Shumadinac 0 Posted May 2, 2014 (edited) Danas sam ocistio regulator pritiska na kojem je bilo nesto nalik celofanu , do duse ne toliko veliko parcence, ali ipak dovoljno da pravi probleme.Vise se ne gasi u voznji i sve radi kako treba.Nadam se da ovo nije kratkog veka i da necu morati da menjam i senzor radilice.Eto ja cisto da napisem moje iskustvo.....mozda nekome zatreba! Edited May 2, 2014 by Shumadinac Quote Share this post Link to post Share on other sites
gagi69 0 Posted April 3, 2019 (edited) Marea.Ugasi se u viznji nebitno vruc ili hladan kako kad.Upali se lampica brizgaljke.Nema sanse upaliti dok ne skinem klemnu ,vratim klemnu uz malo verglanje upalim vozi par dana i opet.Menjao sam reg.pritiska pet komada doduse polovni i menjao senzor radilice nov bosov i uvek isto.pomagajte Edited April 9, 2019 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
banjo1990 264 Posted April 4, 2019 @gagi69 Pretpostavljam da je JTD u pitanju. Treba na dijagnostici da ti očitaju šta se dešava sa vrednostima pritiska goriva od dobavne pumpe i pritiska u common railu. Takođe treba videti šta očitavaju i ostali senzori, MAP, MAF, mada zbog njih ne bi trebao da se gasi... Ne znam koliko je prešao motor, ali nije nemoguće i da je u pitanju sama pumpa visokog pritiska. 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites