Punto multijet 3 0 Posted November 13, 2014 Veki kako mislis da gurnem sivu plastiku unutra, odnosno jel mislis ka kabini ili tocku auta? Pokusavao sma al ne ide nece ni pola milimetra da se mredne. Ne znam da li da sipam malo WD-a ili sl. ako je zapekla?gurnes unutra sivu plastiku i jace malo iscupas i to je to tako se skidaju sva 3 ona creva bitno je samo znaci bar malo da gurnes onu plastiku sivu ka unutra i iscupas,a tebe mozda buni ko imene jer se siva plastika jedva moze odnosno ni pola milimetra gurnuti unutra nema veze samo povucem unutra i jace izvadim konektor i to je to Quote Share this post Link to post Share on other sites
Punto multijet 3 0 Posted November 13, 2014 Uspeo sam da skinem crevo za dovod goriva. Gurnuo sam mali odvijac izmedju sive spojnice i crnog prstena na samom crevu i poceo da guram lagano odvijacem crni prsten od spojnice. Posle milimetar dva culo se cak i crevo je ispalo.Kada sam zamenio filter i sve vratio na svoje mesto nakon startovanja motora pocelo je da curi gorivo na prstenu za stezanje poklopca filtera. Posto sam citao druge postove video sam da ljudi imaju slican problem i stavio sam ponovo stari dihtung i sad vise ne curi gorivao. Da li je pametno da ostavim stari dihtung, koji ima znatno vise lufta od novog? Da li neko zna kako da stavim novi, a da gorivo ne curi? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veki 8 Posted November 13, 2014 (edited) Ja ne bi nista diro ako necuri,ali ipak na tebi je izbor jer sto vise to odvces pocece ti posle i na onim plastikama gde ulaze creva da curi ja sam mazao novi dihtung(gumicu) tovatnom masti pa safio i nepusta jer tad lepo legne i udihtuje ne znam da li bi mogli da napakujemo ovaj filter deluje mi kao mnogo bolje resenje http://www.youtube.com/watch?v=rrYQg1PXJ6I Edited November 13, 2014 by Veki Quote Share this post Link to post Share on other sites