Jump to content
FAS Goran
damir71

1.9 JTD - prevelika potrošnja ulja?

Recommended Posts

Pozdrav. Imam nekoliko problemčića sa stilom. Nedavno sam ga kupio, tad je dimio i ulje je bacao po motoru, ali turbina je radila i išao je kao lud.  

Pre neki dan primetim ja da me auto ne lepi za sedište više na 2000 kao pre, počeo da dimi više nego inače, a kad mu dolijem ulje, meni i dalje na displeju daje upozorenje da nema ulja.. Na štapiću ima mrvica ulja pri samom dnu. Moram da šaltam nazad u treću da preteknem kamion, jedva izvuče 100. Preko 3000 obrtaja neće da ide. Prikačim ga na dijagnostiku ovu moju, blutut, i imam šta da vidim. Turbocharger problemi. E, sad, ono što mene brine je to što ove greške sve ukazuju na neki problem elektronske prirode, a on zbog toga ne bi smeo da piša ulje po motoru. Bivši vlasnik kaže da je turbina nedavno menjana, da je još pod garancijom. Takodje mi je rekao da su zatvorili EGR ventil i skinuli protokomer, što mi je odmah bilo sumnjivo, nego ajde. Najčudnije mi je to što on ne sagoreva ulje, nego ga bukvalno PIŠA, ali ne mogu da provalim odakle zato što je ceo motor pod uljem.

Takodje, ima nekih otkačenih džekova svuda po motoru. Kod akumulatora ima neki sivi konektor sa dva pina i negde na sredini ima neka plastika sa rebrastim crevom što visi.

Da nadodam još da su mi grejači neispravni, a on po ovom kijametu pali bez mnogo muke, tako da mislim da za ovaj motor i dalje ima nade, ali ako bi me popravka istog izašla mnogo para, razmislio bih o kupovini novog motora.

Imam i video rada motora, ali ne mogu ovde da ga postavim, iz nekog razloga.

Tako je kad seoski fušeri rade kola. Molim za pomoć.

 

IMG_20220113_010633.jpg Screenshot_2022-01-12-23-18-36-861_com.obdautodoctor.jpg

 

Edited by Ivan
sredjene slike i format

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, lv2307_ said:

Moram da šaltam nazad u treću da preteknem kamion, jedva izvuče 100

Turbo. 

3 hours ago, lv2307_ said:

Preko 3000 obrtaja neće da ide.

Safe mode. 

3 hours ago, lv2307_ said:

Takodje mi je rekao da su zatvorili EGR ventil i skinuli protokomer, što mi je odmah bilo sumnjivo, nego ajde.

 

4 hours ago, lv2307_ said:

Takodje, ima nekih otkačenih džekova svuda po motoru. Kod akumulatora ima neki sivi konektor sa dva pina i negde na sredini ima neka plastika sa rebrastim crevom što visi.

Verovatno nisu EGR gasili softverski (mozda kod stila ne mora, kod Brava mora) ali videti kako su ga blokirali. Protokomer vadili... Pa ici ce bez njega ali to ne valja.. Ne valja sto nije tu gde treba. Sigurno nije ni njemu vukao ili prijavljivao neki problem koji nisu resili pa je 'resio problem' ovako. Zato prijavljuje elektronski problem za Mass Airflow - protokomer. Za ovo ostalo... No comment. 

 

3 hours ago, lv2307_ said:

ali ako bi me popravka istog izašla mnogo para, razmislio bih o kupovini novog motora.

 Uf druze, gde prvo kupi ovakav auto.... 

 

3 hours ago, lv2307_ said:

Bivši vlasnik kaže da je turbina nedavno menjana, da je još pod garancijom.

Dokaz o tome (racun i slicno)? Cuje li se uopste turbo ili ne? 

 

3 hours ago, lv2307_ said:

a kad mu dolijem ulje, meni i dalje na displeju daje upozorenje da nema ulja.. Na štapiću ima mrvica ulja pri samom dnu

Dovoljan pokazatelj zasto nema ulja, moguce da je ispod granice jer izbaci svo ulje ili je upozorenje mozda vezano i za samu pumpu ulja. 

 

Trebala bi ovde valjanija dijagnostika i dobar majstor i vrlo verovatno odmascivanje motora da se uopste vidi odakle da se krene. 

 

To sto dimi zlo moze biti svasta, od dizni do karika... 

 

Za pocetak nadji krstenog majstora sa odgovarajucom Fiatovom dijagnostikom, ne nekim univerzalnim i spremi se na najgore. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@lv2307_

Pozdrav i dobrodoslica na forum.

Uzas jbt, da me niko pogresno ne razume, ali tipican obrazac "odrzavanja" Stila tamo od 2012-2013, kada su se ovde omasovili kao Golf II. Najtuznije mi je kada ih vidim danas i uporedim kako smo primerke sa foruma svojevremeno odrzavali - utegnuti kao puske, motorni prostori kao apoteke, samo predu...

Nisam ni iscitao sve iskreno, vec samo na pomenuto kod kupovine odavno je trebao da bude u servisu na sredjivanju, a ne da se gazi i problemi nadovezuju. Problem vuce ne mora da bude sa turbom ako je skoro radjen - mozda i neko naprslo crevo, zacepljena T-racva... Treba pod No1 utvrditi otkud toliko ulje po motoru i to sanirati.

Konektor koji si zaokruzio na slici mi deluje da je raskacen senzor nivoa vode u gorivu. Pogledaj filter goriva sa donje strane - ako je samo plasticni cep (nema konektora), to je u pitanju.

@ISV_01 Na EDC15, EGR moze samo fizicki da se zatvori, ne javlja nista na tabli (samo na dijagnostici).

Na sve to, ako su raskaceni konektori svuda, bez MAF, pocrkali grejaci i ako je sa'ranjen JTD (koji je poznat kao neki od najrobusnijih dizela ikada)... Od palamu*enja po forumu nikakve vajde - pravac kod krstenog majstora i jedno po jedno ili ce se vec dobiti najpametniji savet...

Nepotrebno otvorena tema spojena je sa postojecom, pa je moguce izlistati malo.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znam, greota, kakav auto su pajseri sahranili. To su uglavnom ljudi koji su vozili jugice i golfa 2, pa im je jedino ulaganje bilo sipanje goriva. Mali i veliki servis nikad. Ovaj stilo me izašao relativno jeftino, zato sam ga i uzeo. Imam neki karton od autoservisa gde je upisano šta je sve menjano, menjan je turbo, uljni filteri, itd. Sve to na 280.000, a on sad ima 288. Znači ili nije ništa menjano ili ga je "majstor" samo skino s k***a, skinuo MAF, zarvorio EGR i to je to, vozi. Iskreno, ni ne znam kako turbo treba da se čuje, ovo mi je prvi turbo dizel. Kad dam gas negde na 1500 obrtaja kao da se čuje neko cvilenje, valjda je to to. Je l zna neko nekog krštenog majstora u okolini Odžaka u Vojvodini, koji će ga uraditi kako treba, a ne sređivati probleme na motoru tako što će uklanjati ono što ne valja i nazivati to popravkom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@lv2307_

Aca je stari alfista,a Vojin mu je sin.
Servis je u Karavukovu,posle pruge prvo skretanje levo, pa treća kuća sa desne strane

 

Screenshot_20220113-151150.jpg Screenshot_20220113-151252-885.jpg Screenshot_20220113-151635.jpg
 

Edited by Ivan
Skinut nepotreban citat, dodat tag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala, videću kod Ace da ga odvezem onda. Inače, u toku rada dimi na meraču za ulje i na čepu od ulja. Na čepu toliko jako duva da ga pomeri. Meni se čini da je ovaj motor sahranjen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta su tom gresnom motoru radili kad tako duva svuda i slini... Pravac kod majstora da utvrdi nivo razvaljenosti tog motora i celog sklopa pa onda sedi i stavi na papir sve 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...