Jump to content
FAS Goran
damir71

1.9 JTD - prevelika potrošnja ulja?

Recommended Posts

obicno kod cipanja ljudi se malo zeznu pa vjerojatno malo promase omjer nafte i zraka,kada omjer nije idealan za dobro izgaranje  moze doci do pregrijavanja,pri tome nemislim na temp.vode nego do samih elemenata u kompresijskome prostoru ˙(klip,karike.....) i kada je temp.povecana elementi se brze trose nego u normalnim uvjetima rada.... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prelistao sam forume i nisam nasao odgovor, zato otvaram ovde temu. Gde god se pominje potrosnja ulja, sve su neki ekstremi! Ili jtd 85 kw trosi litru ulja na 1000 km , ili ne trosi ni kap !? Meni je od zamene ulja za 2500 km voznje spustio nivo ulja na meracu za oko 2-3 mm. Sipao sam Seleniu 5 w 40 sintetiku. Do duse proslog meseca sam ga minimum 10 puta navlacio do 190 kmh. Mora malo jbg ☺. Konkretno pitanje je- kolika je normalna potrosnja ulja kod stila 1.9 jtd 85 kw. Hvala...

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa nepotrebno si otvarao novu temu i postavljao pitanje, a u postu si sam dao odgovor...
Ako postoji mnogo onih kojima od zamene do zamene ne potroši ništa primetno na meraču, onda je to normalno. Šta tu nije jasno?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ispada da ti troši 1 deci na hiljadu km, ništa strašno. Ići će još dugo. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kao sto si video tj.nisi video, jtd ne trosi ulje kad je sve "normalno". Cim se pise neki je problem, obicno bude turbina mada dosta njih lepo i ne izmeri pa digne frku :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pali iz cuga. Jutros na -16 sam ga upalio iz drugog puta uz malo verglanje, inace pali kao mina. Pokazuje mi komp da mi je grejac pokvaren i pored toga pali super- osim jutros

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onda ti je dobra kompresija, to je najvažnije. Što reče MS PK, treba videti prvo na turbini da li gubi.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa slini mi tamo kod onog vakum ventila- ili kako se vec zove? Ali citajuci forum skapirao sam da je vecina slinava na tom mestu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ulje menjam na godinu dana, za godinu pređem oko 8000km. Na oko 4000 mi smanji jednu tačkicu i tada mu dosipam ono što mi je ostalo pri zameni, oko 0.3l-0.4l i to je to.
Jel to ok potrošnja za jtd od 170.000 na satu a koji verovatno ima bar 300.000?

Pitam zato što sam primetio ulje na crevu ispod levog točka.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/8/2017 at 9:25 PM, Jim9 said:

dosipam ono što mi je ostalo pri zameni, oko 0.3l-0.4l i to je to.

 

Skroooz ok potrošnja. :thumbup: 

Meni je sad prošli interval zamene ulja bio 15.000 kilometara, i spustio je nivo ulja za dve tačkice (na onom pokazivanju prilikom startovanja motora). Nisam dolivao ništa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na koju stranu treba da se okreće motor (radilica), gledajući od strane zupčastog kaiša kao na slici.. :) 

motor.jpg

Edited by Plonc3r

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav ljudi. Moze li mi neko dati neki savjet ili preporuku. Vozim fiat palio 1.9 jtd i nenormalno trosi ulje, oko 3 litre na hiljadu km, nigdje ne curi. Pri jacem gasu izbacuje plavi dim. Turbina ne "zvizdi" , motor ima normalan zvuk, vuce odlicno... Potrosnja goriva 4,5-5 litara. Nemam pojma gdke to ulje ode... Dajte bilo sta :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kupio ga prije par mjeseci, bjerovatno je i ranije trosio al eto, nasjeo sam....

A nije mi jasno da bas toliko turbina baca ulje i sto je jos cudnije, vuce fantasticno al iza mene plavi oblak... Da nisu karike...

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 18.2.2017. at 5:38 PM, Plonc3r said:

Na koju stranu treba da se okreće motor (radilica), gledajući od strane zupčastog kaiša kao na slici.. :) 

motor.jpg

 posto nema odgovora jako dugo evo ja cu :) ako se ne varam  ,tako kako gledas sliku okrece se  u smeru kazaljke na satu .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav. U pitanju je fiat stilo jtd 85kw, presao 236000. Imao sam problema sa turbinom, trosila je ulje. Pre 500 km je ona remontovana sipano novo ulje selenia 10w40 i izvrsena zamena svih filtera i ciscenje creva. Od remonta turbine kao sto sam napisao presao sam 500 km uz jedan put na otvorenom dug oko 200 km. Auto je ranije dimio sad ne dimi uopste lepo vuce, ne prska i ne dimi na meracu za kontrolisanje ulja. Problem je sledeci: nakon tog puta na otvorenom u jednom pravcu 100 km ulje sam proveravao bilo je na maksimumu kao i pri povratku, e onda sledeceg dana ulje malo ispod maksimuma, znaci za otprilike 480 km nije potrosio kap ulja i onda za 20ak skinuo vise od 250-300gr. Moje pitanje glasi da li je moguce da se ulje zgusnulo, ( s obzirom da posle puta odmah sledeceg dana su nastupili veliki minusi i tad sam primetio da je nivo opao) i da na meracu prikazuje malo manje ulja nego sto je stvarno u motoru ili opet je velika potrosnja ulja? Hvala unapred.

 

 

Edited by Ivan
Spojeno sa postojecom temom

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...