MS PK 7728 Posted January 1, 2017 Pa jedino da naliva nenormalno nafte pa da razredi ulje i tako... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dejan Abarth 0 Posted January 4, 2017 obicno kod cipanja ljudi se malo zeznu pa vjerojatno malo promase omjer nafte i zraka,kada omjer nije idealan za dobro izgaranje moze doci do pregrijavanja,pri tome nemislim na temp.vode nego do samih elemenata u kompresijskome prostoru ˙(klip,karike.....) i kada je temp.povecana elementi se brze trose nego u normalnim uvjetima rada.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
rocket 643 Posted January 6, 2017 (edited) Prelistao sam forume i nisam nasao odgovor, zato otvaram ovde temu. Gde god se pominje potrosnja ulja, sve su neki ekstremi! Ili jtd 85 kw trosi litru ulja na 1000 km , ili ne trosi ni kap !? Meni je od zamene ulja za 2500 km voznje spustio nivo ulja na meracu za oko 2-3 mm. Sipao sam Seleniu 5 w 40 sintetiku. Do duse proslog meseca sam ga minimum 10 puta navlacio do 190 kmh. Mora malo jbg ☺. Konkretno pitanje je- kolika je normalna potrosnja ulja kod stila 1.9 jtd 85 kw. Hvala... Edited January 11, 2017 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13160 Posted January 6, 2017 Pa nepotrebno si otvarao novu temu i postavljao pitanje, a u postu si sam dao odgovor...Ako postoji mnogo onih kojima od zamene do zamene ne potroši ništa primetno na meraču, onda je to normalno. Šta tu nije jasno? Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 348 Posted January 6, 2017 Ispada da ti troši 1 deci na hiljadu km, ništa strašno. Ići će još dugo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7728 Posted January 6, 2017 Kao sto si video tj.nisi video, jtd ne trosi ulje kad je sve "normalno". Cim se pise neki je problem, obicno bude turbina mada dosta njih lepo i ne izmeri pa digne frku Quote Share this post Link to post Share on other sites
rocket 643 Posted January 6, 2017 Hvala momci Quote Share this post Link to post Share on other sites
rocket 643 Posted January 6, 2017 Kad malo popuste ovi mrazevi teram ga kod Gorana u servis. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan BG 718 Posted January 7, 2017 Pali li dobro po ovim mrazevima? Quote Share this post Link to post Share on other sites
rocket 643 Posted January 7, 2017 Pali iz cuga. Jutros na -16 sam ga upalio iz drugog puta uz malo verglanje, inace pali kao mina. Pokazuje mi komp da mi je grejac pokvaren i pored toga pali super- osim jutros Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 348 Posted January 7, 2017 Onda ti je dobra kompresija, to je najvažnije. Što reče MS PK, treba videti prvo na turbini da li gubi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
rocket 643 Posted January 7, 2017 Pa slini mi tamo kod onog vakum ventila- ili kako se vec zove? Ali citajuci forum skapirao sam da je vecina slinava na tom mestu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jim9 81 Posted January 8, 2017 Ja ulje menjam na godinu dana, za godinu pređem oko 8000km. Na oko 4000 mi smanji jednu tačkicu i tada mu dosipam ono što mi je ostalo pri zameni, oko 0.3l-0.4l i to je to. Jel to ok potrošnja za jtd od 170.000 na satu a koji verovatno ima bar 300.000? Pitam zato što sam primetio ulje na crevu ispod levog točka. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted January 11, 2017 On 1/8/2017 at 9:25 PM, Jim9 said: dosipam ono što mi je ostalo pri zameni, oko 0.3l-0.4l i to je to. Skroooz ok potrošnja. Meni je sad prošli interval zamene ulja bio 15.000 kilometara, i spustio je nivo ulja za dve tačkice (na onom pokazivanju prilikom startovanja motora). Nisam dolivao ništa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jim9 81 Posted January 11, 2017 Ovo je trenutno stanje ulja posle 4000 km. Negde 3/4 ili 2/3 rebrastog dela skale. I smanjio je jednu crtu. Ne znam da li je puno ili ne. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted January 11, 2017 Sve je to ok. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Plonc3r 0 Posted February 18, 2017 (edited) Na koju stranu treba da se okreće motor (radilica), gledajući od strane zupčastog kaiša kao na slici.. Edited February 18, 2017 by Plonc3r Quote Share this post Link to post Share on other sites
miroslav c 0 Posted September 24, 2017 Pozdrav ljudi. Moze li mi neko dati neki savjet ili preporuku. Vozim fiat palio 1.9 jtd i nenormalno trosi ulje, oko 3 litre na hiljadu km, nigdje ne curi. Pri jacem gasu izbacuje plavi dim. Turbina ne "zvizdi" , motor ima normalan zvuk, vuce odlicno... Potrosnja goriva 4,5-5 litara. Nemam pojma gdke to ulje ode... Dajte bilo sta Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 730 Posted September 24, 2017 Pa turbina. Skini usisno crevo sa motora, gore. Pogledaj da li je vlazno unutra. Tu gde je klapna za gasenje. Jel odjednom poceo da trosi? Quote Share this post Link to post Share on other sites
miroslav c 0 Posted September 24, 2017 Kupio ga prije par mjeseci, bjerovatno je i ranije trosio al eto, nasjeo sam.... A nije mi jasno da bas toliko turbina baca ulje i sto je jos cudnije, vuce fantasticno al iza mene plavi oblak... Da nisu karike... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 730 Posted September 24, 2017 Prilicno retko su karike u pitanju, a i ventili. Kako pri paljenju ujutro kad je hladan? Kako kad drzis konstantno obrtaje? Quote Share this post Link to post Share on other sites
miroslav c 0 Posted September 25, 2017 Ujutro pali normalno, bez nekakvih dimova a kad drzim jace obrtaje javlja se ppavi dim koji predje u crni a ispod auspuha ostane fleka od cadji... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Falcon 4 Posted October 30, 2017 On 18.2.2017. at 5:38 PM, Plonc3r said: Na koju stranu treba da se okreće motor (radilica), gledajući od strane zupčastog kaiša kao na slici.. posto nema odgovora jako dugo evo ja cu ako se ne varam ,tako kako gledas sliku okrece se u smeru kazaljke na satu . Quote Share this post Link to post Share on other sites
answerbbx@gmail.com 0 Posted January 8, 2019 (edited) Pozdrav. U pitanju je fiat stilo jtd 85kw, presao 236000. Imao sam problema sa turbinom, trosila je ulje. Pre 500 km je ona remontovana sipano novo ulje selenia 10w40 i izvrsena zamena svih filtera i ciscenje creva. Od remonta turbine kao sto sam napisao presao sam 500 km uz jedan put na otvorenom dug oko 200 km. Auto je ranije dimio sad ne dimi uopste lepo vuce, ne prska i ne dimi na meracu za kontrolisanje ulja. Problem je sledeci: nakon tog puta na otvorenom u jednom pravcu 100 km ulje sam proveravao bilo je na maksimumu kao i pri povratku, e onda sledeceg dana ulje malo ispod maksimuma, znaci za otprilike 480 km nije potrosio kap ulja i onda za 20ak skinuo vise od 250-300gr. Moje pitanje glasi da li je moguce da se ulje zgusnulo, ( s obzirom da posle puta odmah sledeceg dana su nastupili veliki minusi i tad sam primetio da je nivo opao) i da na meracu prikazuje malo manje ulja nego sto je stvarno u motoru ili opet je velika potrosnja ulja? Hvala unapred. Edited January 8, 2019 by Ivan Spojeno sa postojecom temom Quote Share this post Link to post Share on other sites