Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
Ticma

Punto 1.2 16v - rastu obrtaji ; trza na naglo davanje gasa

Recommended Posts

javio se novi problem, poceo je da se zalece motor dok radi na leru po nekih 200 obrtaja gore dole pa se smiri pa opet pocne i trza na naglo davanje gasa a sve je novo stavljeno pre 2000 km, probao sam opet da stavim druge kablove ali ista stvar. To je pocelo nekih 300 km otkad sam ugradio gas pa ne znam dal je moglo nesto da vrisne ili je cista slucajnost . . .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li su ti svecice BAS BAS one koje idu za taj motor? Ocisti leptir gasa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svecice NGK kupljene u Ap sportu za njega bas barem po serijskom broju . . . A leptir gasa je solidno cist mada neverujem da bi zbog njega trzao i trokirao . . .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zbog leptira brlja ler gas.Ne moze da trokira.A ako su ti da lipogresne svecice onda ima da ti napravi cudo.Za te motore idu dva tipa NGK u zavisnosti da li je sa dve ili jednom Lambda sondom... :geek:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa prvi put kad su mi da lipogresne sampionove poceo je da baca plavi dim toliko da sam za malo pao u nesvest, reko ode motor :wallbash: pa sa isao i uzeo NGK bar sam im rekao za 2 lambda sonde a sad sta mi je dao . . . moracu da ocistim step motora i leptir da vidi hoce li biti promene ali teram ga na dijagnostiku sutra prijavljuje mi gresku mada verujem da je zbog plina kao siromasna smesa . . .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne verujem da je plin,osim ako nije popustio neki falsh vazduh.Kazes da imas 2 L sonde?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ni ja neverujem da je plin, samo je mnogo osetljiviji kad radi na njemu pa se vise i promecuje problem . . . a gresku je prijavio odmah posle ugradnje plina tj nekih 20 km i pored emulatora na sondi. A da i cima samo do nekih 2000 rpm a posle ko blesav ide . . .

Share this post


Link to post
Share on other sites

To su te svecice nema greske. Jedino ako nije bobina oslabila ali ne verujem da je bas tako odjednom :crybaby:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja imam ispravnu bobinu,pa mozes da probas.Mada pre da je otisla neka od svecica il je neki kabel probio.U svakom slucaju ne valja kad curi struja paljenja,moze da ti sprzi izlaz iz racunara.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uf nemoj me plasiti, vozim ga 2 dana tako a sutra u 9 kod majstora pa ce biti trenutak istine . . . kablovi nisu probao sam a za svecicu ne znam stare su mesec dana nebi trebalo. koja je cena bobine u slucaju da je vrisnula?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zavisi ko pravi i ko prodaje.4-5 iljada pa na goooore.Odakle si?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja iz BG-a Rakovica, prolazio sam par puta pored skupa ali nisam imao vremena da svratim . . . Pa dobro prezivecu nekako ali ja mislim da je neka sitnica neki senzor nadam se, sve je pocelo sa ugradnjom plina tako da nemam pojma . . .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam imao problem identican tvom.Sta sve nisam radio a samo Nove svece nisam diro.Presle 300 km i pocele da j...u.Odatle mi ostala original moja bobina viska. :realmad: I meni se dogodilo po ugradnji plina....al nije on bio krivac,nego svece od tvog tipa motora a razlikuju se za jedno slovo.Inace ja sam na relaciji Zeleznik Brace Jerkovic sa pit-stopom u Tim servisu :rofl:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daj boze da su svecice, sutra ispituem komplet visokonaponsku instalaciju pa ako treba preci cemo i na one sitnije delove, sva sreca pa je za dz kod drugara :clap: bez dijagnostike nista za pocetak da vidim sta kaze komp dal je neka veca greska ili samo sonda zbog gasa. Mada ima pravih 150 000 sve mu je jos uvek fabricko a stajao je dobrih 6-7 meseci pre nego sto sam ga kupio mozda je jos negde povukao neku vlagu ali posle 2000 km bi trebalo da je osusio sta je imao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem resen, oslabila 2 izlaza na bobini i kablovi spaljeni zbog toga, AP sport bobina 3900 i kablovi 3290 i svi srecni i zadovoljni sem mog novcanika naravno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daaaa :thumbdown: oslabili izlazi iz bobine.Pa jos spalili kablove.....U mom selu se to kaze,lose utaknuti kablovi pa varnica spalila kablove. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eh da nisam ugradio plin mogao je jos tako nebi ni primetio :rolleyes: ali zato sada zakiva kako ide :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daaaa :thumbdown: oslabili izlazi iz bobine.Pa jos spalili kablove.....U mom selu se to kaze,lose utaknuti kablovi pa varnica spalila kablove. :rolleyes:

Nemoj tako... Ispostuj majstora...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ja nisam reko ko se igro s kablicima,nego posledice. :whistle::rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta mislite da je vrisnula zato sto su kablovi bili lose utaknuti? :crybaby:

Ili zato sto ih je on namerno mrdnuo da izgleda ko da su vrisnuli?

Share this post


Link to post
Share on other sites

imam jedan problem! Ne znam da li je veliki ili mali. Radi se o puntu mk2 1.2 16v -u zadnjih mjesec dana sam primjetio da prilikom ubrzavanja počne da trza i to ne bilo kad, nego tačno na 3500 obrtaja (u svim stepenima prenosa).

Mijenjao sam kablove, svjećice, bobinu i ništa. Prikopčavo sam ga na dijagnostiku - ne pokazuje nikakvu grešku. POMOĆ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem mi se ponovo javio (trzanje kada je motor zagrejan)... Jedno vreme je bilo ok (menjao sam svečice), ali je sada opet počeo da trza kada je motor zagrejan, na pr. i u leru pustim 4-5s radi normalno i secne jednom i sve tako, kada skrećem na semaforu i prebacim u 2.brzinu obavezno secne 3-4 puta malo jače.

Pri višim obrtajima skoro ništa, uglavnom na niskim. Kada je hladan isto ništa.

Šta bi moglo da bude, da nisu možda opet kablovi za svečice (menjao sam 3 x za četri godine)? U pitanju je Punto MK2, 1.2 16v

 

Pozdrav iz Kovina

Edited by neshaoct
prebačeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da je problem u visokom naponu...bobina...kablovi..svecice...ako si nesto od toga menjao kod nas javi se da zamenimo u garanciji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malopre sam došao iz Kragujevca u Trstenik i stao na neku pumpu da sipam plin, inače sipao sam ranije tu često... Krenuo sam normalno i auto se ponašao normalno nekih 20tak kilometara, a onda je jedva primetno počeo da štuca.:. Malo sam se poigrao sa gasom, stisnem, pa pustim, on nekad trzne, nekad ne, ali sve je to baš malo... Nastavljam dalje i držim ga na 2000-2500 obrtaja, pratim temperaturu, sve je u normali, ali počinju da rastu obrtaji, ali auto se čuje isto kao na 2.000 obrtaja... Stao sam sa strane, isturirao ga na prazno do 5000 obrtaja i nastavio vožnju, sve se ponašalo normalno... 

Šta li bi moglo da bude, može li od lošeg plina? Ni svećice mi možda nisu bog zna šta...


Da dodam, check engine se nije palio..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...