Jump to content
FAS Euroauto Goran
nebriga

Fiat Stilo 1.6 16v / 1.4 16v - problem sa paljenjem

Recommended Posts

Da je senzor radilice dijagnostika bi morala da se poveze. Nemora da znaci ni da je ecu,moze da bude problem u instalaciji,masa,neki pin da nema kontakt i slicno.Drugo nemoze niko sa foruma da zna sta ti  je sa autom.  pokusaj nesto iz citata da primenis,ako neda rezultate treba ti neko ko radi te stvari.

 

On 4/8/2014 at 10:50 AM, Mijailović P. said:

Raspakuj osiguračku kutiju u motornom prostoru, sredi konektore i proveri senzor radilice. Kao i relej za ventilator. Pojačaj mase (-) na motoru. Poklopac na akumulatoru moraš imati.
Ako nije greška u nekom konektoru i ožičenju, ja sumnjam na ECU.
Nisi rekao da li se javio problem pre ili nakon ugradnje gasa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije ni bitno gde je senzor radilice :) bar za sad...problem je bio u releju za ventilator, skinuo ga i sve radi normalno, sutra kupujem nov, star relej se raspao jos pre godinu dana ali na to nisam obracao paznju, ne mogu da verujem da jedan relej moze da napravi ovoliko biiip...Hvala svima na odgovorima i na pomoci...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravo svima...imam veliki problem pa ako moze mala pomoc...Auto mi je kod majstora vec nekoliko dana u pitanju je fiat stilo 16...problem je u tome sto sam digne gas na 3000 obrtaja i nece ni da prima gas ni da oduzme...kad ga ugasim on se ugasi pa se sam upali i ponovo se ugasi ali se cuje neko krcanje...onda kad opet upalim auto radi normalno ali sve dok ne pustim da obrtaji padnu na 1000 i onda opet ista prica, podizanje lera i nece da prima gas...u cemu je problem? Hvala unapred na odgovoru

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolege forumasi, od kako sam kupio Stila primecujem da kad auto "odstoji" par ili vise sati, moram nesto duze da verglam da bih ga upalio. Otprilike iz nekog 5-6-7 okreta radilice upali, kako kad. Dogadja se na hladnom i mlakom motoru (kad malo odstoji posle voznje). Inace nema gresaka na dijagnostici, lepo ide, ne trokira, lepo pali ako npr izadjem da natocim gorivo ili na brzinu skoknem do trafike/prodavnice itd, samo kad odstoji duze od par sati imam ovo produzeno verglanje... Nisam pridavao neki preteran znacaj ovome, posto uvek upali, samo se malo duze vergla (a i auto nije bas mlad i presao je ko zna koliko).

Goran mi je pre neki dan, kad sam ga onako usput pitao pri odlasku, rekao da probam da dva put zaredom dam kontakt pa da vidim sta se desava. Elem, kad odradim ovo, auto zavergla i skoro odmah upali.

 

Posto je ocigledno problem sa kasnijim dotokom goriva, interesuje me da li mozda postoji neki nepovratni ventil koji ne dozvoljava da se gorivo vrati ka rezervoaru kad se ugasi auto (a koji je kod mene izgleda zaglavljen u otvorenom polozaju, tj ko da ga i nema) ili je nesto drugo u pitanju?

Edited by ostoja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aj i ja da se javim sa ovim problemom. Od kako sam ga kupio, takođe posle dužeg stajanja auto vergla malo duže. Počeo je kasnije posle svakog paljenja da izbacuje ESP, ASR, Loose Connection, Alternator Failure, dok mi jedno jutro nije ugasio servo. Istog dana sam proverio punjenje koje je dobro i kupio nov akumulator. Prvih 10tak dana je palio odlično, sada opet ume da upali Alternator Failure na paljenju, juče opet ESP, ASR failure. Šta bi moglo da bude u pitanju? Alternator, alanser možda?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni sporadicno ispise "alternator failure" posle verglanja od kada je kod mene,zamenjen akumulator, provereno punjenje( 13,5 - 13,8),takodje nekad posle krace voznje duze vergla - i tako vec 3 godine.

Ali " asr,esp,loose conection" nikad nisam imao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav,

 

Imao sam problem sa paljenjem na Fiat Bravo 2 1.4 16v , kad odstoji duze  4 - 5 sati ( prvo paljenje nista ,drugi put upali i radi lose,  tek iz treceg puta upali i radi normalno), bio sam na diagnostici, prijavljuje MAP senzor, i greske u radu 1 i 3 cilindra.Kad upali svi parametri su odlicni. Promenio MAP i nista nisam resio. Niko nezna sta je u pitanju. Mozda su dizne, pritisak pumpe goriva....

Inace tankujem na OMV pumpi, gas i benzin maxx motion 95, odem i kupim wynn s petrol clean PC3 (2000 din) sipam u tank, dolijem 20 litara benzin 100 i, vozio 10 km, sutra ujutru problem resen. Pali iz prve.  

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 6/20/2015 at 10:56 PM, ostoja said:

Kolege forumasi, od kako sam kupio Stila primecujem da kad auto "odstoji" par ili vise sati, moram nesto duze da verglam da bih ga upalio. Otprilike iz nekog 5-6-7 okreta radilice upali, kako kad. Dogadja se na hladnom i mlakom motoru (kad malo odstoji posle voznje). Inace nema gresaka na dijagnostici, lepo ide, ne trokira, lepo pali ako npr izadjem da natocim gorivo ili na brzinu skoknem do trafike/prodavnice itd, samo kad odstoji duze od par sati imam ovo produzeno verglanje... Nisam pridavao neki preteran znacaj ovome, posto uvek upali, samo se malo duze vergla (a i auto nije bas mlad i presao je ko zna koliko).

Goran mi je pre neki dan, kad sam ga onako usput pitao pri odlasku, rekao da probam da dva put zaredom dam kontakt pa da vidim sta se desava. Elem, kad odradim ovo, auto zavergla i skoro odmah upali.

 

Posto je ocigledno problem sa kasnijim dotokom goriva, interesuje me da li mozda postoji neki nepovratni ventil koji ne dozvoljava da se gorivo vrati ka rezervoaru kad se ugasi auto (a koji je kod mene izgleda zaglavljen u otvorenom polozaju, tj ko da ga i nema) ili je nesto drugo u pitanju?

 

 

Identicnu situaciju imam. Bez ikakvih gresaka na tabli, znaci nista od navedenih "loose connection" i ostale, takodje na dijagnostici apsolutno nista. I meni deluje kao da je do pumpe goriva ali nisam siguran. Takodje kad je hladan, pali ko mina bukvalno...

 

Jesi nasao resenje na kraju ili si se pomirio sa tim?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da je kod mene bio uticaj vise faktora. Npr, ciscenjem MAP senzora, dobio sam dosta brze paljenje na vruc/mlak motor, medjutim i dalje je nekada trebalo zaverglati dva puta ili nekad malo dodati gas.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 2/23/2017 at 8:25 PM, horvat said:

 

Identicnu situaciju imam. Bez ikakvih gresaka na tabli, znaci nista od navedenih "loose connection" i ostale, takodje na dijagnostici apsolutno nista. I meni deluje kao da je do pumpe goriva ali nisam siguran. Takodje kad je hladan, pali ko mina bukvalno...

 

Jesi nasao resenje na kraju ili si se pomirio sa tim?

I dalje isto, jedan kontakt duze vergla, dva kontakta I nema problema. Ako pocne ozbiljnije da zeza preseci cu negde vod gde bude zgodno (tj majstor Goran ce) I staviti nepovratni ventil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cao momci. Imam jedan problem. Juce sam se vracao iz crne gore i javio se problem sa autom . Ugasio se na uzbrdicu i ako je bio pun rezervoar benzina. Nije hteo da upali samo je verglao u nedogled. Zatim nekako ga okrenem na nizbrdo i on nekako nekako upali. I radi neravnomerno ali radi i radio je sve do opet neke uzbrdice. Onda se desilo to sto mi je na tabli pokazivac goriva otiso skroz do nule tj skroz prazan. Sva sreca imam plin pa sam se vratio na plinu i malo benzinu . Ali se gasio tj pokusavao na svaku uzbrdicu. I palio je par puta na voznji na benzinu lampicu za gresku motora onako pistala non stop kao kada se radi kalibracija leptir gasa. Danas sam skidao crevo kod motora  i bio je neverovatan kontra pritisak benzina iz pravca motora znaci neverovatan pritisak. Zatim sam probao pumpu i ona radi tj izbacuje gorivo na crevo ali ne znam kakav pritisak tu treba biti . Nije mi neki pritisak vise kao na slavini da si pustio onako vodu da tece. Ali kad sam vratio crevo i sve upalio je na benzin i vozio sam i uz brdo i bas velike uzbrdice radio je perfektno. Sada prvo paljenje posle malo duzeg stajanja , duze vergla bas duze. I upali zatim paljenja su extra iz prvog okretanja kljuca. Sta bi moglo biti da li neko zna da li se susretao sa takvim problemom. Izvinite na dugackom postu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cao ljudi, imam problem sa fiat stilo 1.6 2002 god, zamenjen mu je dihutng glave I sve sto treba uz to I uradjen veliki servis ali nakon sklapanja I uzubljivanja prijavio je greske P1121, P1122, P0105, P0110  I auto nece da upali, samo vergla...Gledala su ga nekoliko majstora I nemaju resenje...Jedan je napomenuo da kad iskljuci senzor radilice onda ima napon na njoj kada da kontakt a kada vrati dzek I da kontakt on izgubi napon… MOLIM ZA POMOC posto mi je auto vec 4 nedelja kod majstora i razmisljam vec koga prvo da obesim od njih...Hvala

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites
25 minutes ago, Donnhuandemilan said:

Jedan je napomenuo da kad iskljuci senzor radilice onda ima napon na njoj kada da kontakt a kada vrati dzek I da kontakt on izgubi napon

Probao je sa drugim senzorom radilice?

Baci pogled sada, nakon spajanja tema, i na sve ranije napisano u temi na kojoj smo. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK. Hvala

Pa ja sad ne mogu nista posto oni trebaju  da probaju sa drugim senzorom, uporno mi prica kao da nije problem do ECU a ECU je bio kod troje mikroelektronicara  I provereno je da je sve u savrsenom stanju…….Kaze da ne dobija masu od ECU-a ako sam ga ja dobro razumeo malopre preko telefon…...Majko moja posle cetri nedelje oni ne moze da rese problem, pa kao da je bespilotna letelica :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Racunacu da su ga uzubili kako treba jer ga je cetiri majstora pregledalo.Nadam se takodje da su proverili osigurace? Ne izlece ecu osigurac pri verglanju?

Edited by werp690

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta da probaju da nadju kada kazes da je ecu pregledalo tri elektronicara I svi su potvrdili da problem nije do njega? 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja to znam ali ajde objasni to njima, cak sam i jos jedan ecu povezivao iste greske prijavljuje kao i sa ovim sto je sada na njemu... Neka traze sta hoce samo neka ga poprave... 

Ne znam da li ima neko ko moze da pomogne, ali s obzirom da su oni sve uradili tesko je bilo sta reci

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...