Jump to content
FAS Goran
nebriga

Fiat Stilo 1.6 16v / 1.4 16v - problem sa paljenjem

Recommended Posts

Pozdrav svima, treba mi pomoc... imam stila 1.6 16v imam problem kod paljenja. kad krenem da upalim auto okrenem kljuc sacekam da cekira i kad krenem da upalim on vergla i tek mi uplai posle nekog vremena a nekad mu treba i mnogo duze, a kad ga upalim i onda izgasim on od tad normalno pali. to mi se desava teka kad mi se auto kako se kaze ohladi. cistio sam mu pumpu od goriva pa onda i dizne nvise ne znam sta da mu radim, molim vas pomozite mi ako neko nesto zna oko ovoga problema....unapred hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jos uvjek nisam otklonio problem, sad mi pali bolje ali mi ponekad opet vergla, nekad mi se desava kao da preskace kad verglam i upali, molim vas pomozite mi ako neko ista zna, pa makar da pokusam nesto.....hvala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jos uvjek se ponekad mucim sa paljenjem, kad mi vergla isto kao krene da upali ali on nastavi da vergla i tako nekoliko puta, danas mi se upalila lampica loose connection onda se ona ugasila pa onda engine fault i9 gorila je jedno vrijeme i ona se na kraju ugasila, zna li neko nesto o tome...poludecu :wallbash:

Share this post


Link to post
Share on other sites

nemam iskustva sa time ali probaj pretražiti forum sa "loose connection " ima dosta tema pa možda neka pomogne. Akumulator, nešto u tabli,...

Pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

loose connection je opšta poruka koja se uvek izbacuje kada komp izgubi konekciju sa nečim. Jes' da ovo ne zvuči mnogo pametno napisano, ali je tako. :thumbup:

Npr...i kada se zaprljaju senzori na točku koje koristi ABS i prestanu u momentu da šalju signal, opet će biti izbačena ta ista poruka.

Zato je najbolje na dijagnostiku da se vidi tačno sa čim je to komp izgubio konekciju... :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

da li je moguce da mi ponekad kad nece da upali ja kucnem relej koji se nalazi ispod volana i onda upali, da lije moguce da ja do njega, molim vas pomozite mi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

jos uvjek nisam resio problem, ali sam provalio da kad dam kontakt nesto kvrcne ispod haube i onda lako upali a kad se to necuje onda vergla, da li neko zna nesto o tome??????? molim vas

Edited by nebriga

Share this post


Link to post
Share on other sites

........pazi,ovako sigurno nećeš rešiti problem.........forum(i) samo mogu da te upute na neko od rešenja i iskustvo nekog od članova ali ni to opet nije garancija da ćeš rešiti problem......kao prvo nisi naveo tačnu oznaku motora i godište.......besmisleno je tražiti bilo kakvu pomoć a ne uraditi dijagnostiku............iako je Boss napisao da poruku "Loose conection" izbacuje za sve i svašta jedan od najčešćih uzroka je pad napona tj loš akumulator......dakle daj neke specifičnije detalje pa idemo dalje........pozzzz!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ nebriga

Nema popravljanja novijih automobila po sistemu Yuga.

Najbolje je otići na dijagnostiku i videti šta je sa čim izgubilo komunikaciju, pa je zato izbacio poruku loose connection...

Share this post


Link to post
Share on other sites

isto danas kod mene ... upalio sam ga na booster ali kad ga ugasis i opet pokusas da upalis opet nece ... ja cu sutra da probam da punim akumulator ili da ga zamenim ... inace kazu za loose connection da ode senzor i popravka kosta oko 50 eur

Share this post


Link to post
Share on other sites

odveo sam akumulator na testiranje i nije valjao zamenio sam ga i sad normalno pali ali posle paljenja mi daje engine fault mozda zbog jaceg akumulatora ( umesto 55 ampera je sad unutra 62 amperski )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snaga akumulatora nema ama bas nikakve veze sa tim :thumbdown: ...12V su svi, a 62Ah znaci da sa njim mozes duze da verglas nego sa 55Ah. U oba slucaja anlanser vuce istu jacinu struje

Share this post


Link to post
Share on other sites

jeste danas ujutru nije bilo vise greske sad rad ko nov a svejedno sam otisao kod servisera i kaze da je verovatno samo zbog akumulatorja javio

Share this post


Link to post
Share on other sites

To sa idikacijom engine fault se gubi posle treceg paljenja ,ako nema vise greske.

Ja sam odkacinjao lambda sondu i tek posle treceg paljenja se pojavilo engine fault....isto i nestalo kada sam je vratio posle tri paljenja.Naravno greska ostaje memorisana i brise se dijagnostikom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od pre par (3-4) dana imam sledeci problem . Posle hladnog paljenja , na benzin, motor radi nekih 30-tak sekundi i tada se ugasi. Nakon toga ponovo startujem i vise mi ne pravi problem. Ugradjen TNG uredjaj s tim da startuje na benz. dok ne postigne 35c pa prebaci na GAS . Auto radi lepo u oba slucaja

i pri startu nema neobicnosti. Mozda malo pri hladnom startu moram duze verglati (treci, cetvrti zub rekli bi neki) ali me ne cudi toliko posto vec ima i godina. Topao motor "sastavi" na prvi zub i sve prilicno lepo funkcionise. Hteo sam otvarati merac s plovkom ali nisam nasao resenje da to sigurno odradim , bez havarije. Inace , nisam ni filter goriva pronasao a sumnjam na dotok benzina ! Eto ! :p

Edited by zulurbr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugari imam problem sa Stilom 1.6 16v.Naime pre par nedelja ispraznio mi se akomulator skroz,skinuo ga,dopunio destilovanom vodom i napunio.Dok je bilo toplo super je alio,a cim je zahladnelo nije imao struju uopste.Kupio sam drugi,nov akomulator,palio je bez problema.Cim je ponovo zahladnelo nece da pali kao da je prazan akomulator.Pali sve lampice u kabini,daje signale da je sve ok,ali nece da vergla.Bio sam kod elektricara,alternator puni odlicno,nigde ne vuce struju.Upalio sam ga kablovima i upalio je iz prve,ali mi sada prijavljuje razne greske,ASR failure,ABS failure,a od ranije mi je pokazivao i Engine failure i AIR bag failure.Bio sam na dijagnostiku pre svega ovoga sto mi se izdesavalo i sve je bilo ok.ne znam sta da mu radim?da lineko moze da mi pomogne,da li je neko imao slicne probleme?

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugari imam problem sa Stilom 1.6 16v.Naime pre par nedelja ispraznio mi se akomulator skroz,skinuo ga,dopunio destilovanom vodom i napunio.Dok je bilo toplo super je alio,a cim je zahladnelo nije imao struju uopste.Kupio sam drugi,nov akomulator,palio je bez problema.Cim je ponovo zahladnelo nece da pali kao da je prazan akomulator.Pali sve lampice u kabini,daje signale da je sve ok,ali nece da vergla.Bio sam kod elektricara,alternator puni odlicno,nigde ne vuce struju.Upalio sam ga kablovima i upalio je iz prve,ali mi sada prijavljuje razne greske,ASR failure,ABS failure,a od ranije mi je pokazivao i Engine failure i AIR bag failure.Bio sam na dijagnostiku pre svega ovoga sto mi se izdesavalo i sve je bilo ok.ne znam sta da mu radim?da lineko moze da mi pomogne,da li je neko imao slicne probleme?

 

Meni zvuci kao da imas problema sa masom. Sto kaze Gusar, prvo kreni od osnovnog pa dalje. Pregledaj i ocisti sve konektore gde vodi masa. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...