Jump to content
FAS Goran
nebriga

Fiat Stilo 1.6 16v / 1.4 16v - problem sa paljenjem

Recommended Posts

Dobar dan.

 

Nema par dana kako sam uzeo Stila, 1.4 benzin, 16v. Radi kao sat, ali se već par puta desio isti problem pri specifičnim dešavanjima.

Motor radi. Kada ga ugasim i pokušam odmah ponovo da upalim, brzo, bez vađenja ključa, neće ni da čuje! Vergla, ali da ukači da upali - ni slučajno. Dijagnostika ne pokazuje nikakav problem. Posle 5-6 verglanja akumulator počne već da "mjauče" i od paljenja nema ništa.

Interesantno je da mi računar sve resetuje na nulu - vreme, datum ...

Čačkanjem osigurača primetio sam da su neki, recimo loši, pa sam ih zamenio.

I rešenje situacije je drugi izvor struje - prikačim kablove sa drugog automobila, i Stilo upali.

 

E sad ... moje razmišljanje se svodi na to da mi akumulator nije dobar i da se brzo isprazni. No, to nije rešenje problema, koji ne znam zašto nastaje. Da ponovim, situacija je samo kada se motor ugasi i brzo pokusa da upali. Deluje kao da odradi neka blokada i da zbog nje neće da upali.

 

Predstoji mi odlazak kod električara, ali bih voleo da znam da li je neko imao ovakvih problema, šta je uzrok i šta je rešenje.

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam imao identičan problem na Fiat Stilu 1.6 16v. Zamenom akumulatora problem je trajno rešen.

 

Pozdrav!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, deluje kao da posle par verglanja akumulator nema više potrebnu kapacitivnost i ne daje dovoljno napona da upali. Svakako mi je prvi korak da pregledam akumulator, proverim kiselinu, da ga napunim ako treba i proverim punjenje dok motor radi.

Ipak, i dalje mi stoji pitanje - šta se desi i zašto neće da upali pri brzom okretanju ključa? Da li računar ne stigne da očita sve što treba i udari neku blokadu?

Edited by neshaoct
nemoj bojiti slova

Share this post


Link to post
Share on other sites

proveri akumulator, ili je prazan pa mu treba punjenje ili je definitivno crkao i ceka te zamena. A ovo drugo sto te zeza sa palenjem moguće je da je zbog kompa, naime posto od skora imas stildzu imaj na umu da pre palenja kad das kontakt uvek sacekas da ti pokaze na instrument tabli check ok pa tek onda krenes sa palenjem

Share this post


Link to post
Share on other sites

<...>. A ovo drugo sto te zeza sa palenjem moguće je da je zbog kompa, naime posto od skora imas stildzu imaj na umu da pre palenja kad das kontakt uvek sacekas da ti pokaze na instrument tabli check ok pa tek onda krenes sa palenjem

Hvala za ovu info ... jbga, neke stare navike o kojima moram da počnem da razmišljam da bih ih iskorenio ... Doduše, da se "operem" - meni se još nije desilo da pod mojom rukom zakaže, ali jeste tipu što mi je prodao auto i majstoru što mi je odradio veliki servis :)

 

Da pokušamo da apsolviramo sada, ako niko nema još sličnih iskustava:

- Nemogućnost da upali na ovaj način je iz razloga što kompjuter ne očita sve, ne pokupi čip sa ključa ili iz nekog sličnog razloga koji se može prenebegnuti ako se sačeka par sekundi pre nego se "kresne"?

- Prevazilaženje dotičnog problema bilo bi naivno, da se ponovi procedura paljenja, samo da se sačeka očitavanje svih parametara, ali moj akumulator nije dovoljno dobar da da dovoljno struje za start posle par verglanja u prazno?

- Novi akumulator bi rešio problem efikasnije nego kablovi u gepeku i stopiranje na putu da mi neko da malo struje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. to ces najbolje da utvrdis sam, jednostavnim ponavljanjem, obrati paznju kada  palis auto sa "zadrskom od 1 sekunde" ,ako ti iz 10 20 50 ponavljanja auto uvek upali onda se jednostavno navikni da se tako ponasas pri palenju, 'leba ne trazi sto kaze nas narod (ja sam isto imao slican problem, samo sednem i odma' rk verglaj i auto se mucio, od kad sam cuo za ovo, ponasam se tako i nikad me nije izdao po tom pitanju)

2. i 3. po svemu napisanom mi deluje kao da ti je akumulator zreo za zamenu ili barem dobro punjenje, ako imas da kazemo "tehnicke uslove" proveri sam akumulator, ako nemas, pozajmi od nekog ispravan i vidi kako ti se auto ponasa, ako se ponasa kako treba onda kupi novu bateriju

 

p.s. isto "pravilo jedne sekunde" ti vazi i kod ubacivanja u rikverc, pre ubacivanja u rikverc neka ti menjac bude izbacen iz brzine 1 sekundu pa onda saltaj

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav za sve. Imam problem sa paljenjem. Auto je palio na prvi zub, ali sada pali posle desetog puta jedva. Dijagnostika pokazuje da senzor radilice daje na leru 2700 RPM, a temperatura je -273 C. Majstor je zamenio senzor i sa novim-polovnim pokazuje isto. Auto je bio kod limara i bio je skinut sa akumulatora 41 dan. Treba mi pomoc. Pozz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravo svima, imam problem sa stilom 1.6 16v...2001 godiste. Desava se da kad dam kontakt pumpa za gorivo se ne cuje da zuji i nece da upali auto, tako dam kontakt nekoliko puta i ona tek tad proradi, a zna da me muci i po pola sata. Kad upalim auto (jedva) i ugasim i opet pokusam da upalim sve radi perfektno, ali cim auto stoji ugasen neko vreme onda ponovo mucim muku. Nznm, odakle da krenem, da li je stradao Ecu, ili nesto drugo, pumpa nije, zato sto kad je povezem direktno na struju ona radi, da li je nekoimao slican problem i zna o cemu se radi? Hvala unapred

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobro. Sledeće što može da je problem je relej na osiguračkoj kutiji motornog prostora. Probaj da im izmenjaš mesta vodeći računa da su iste jačine. Ako znaš koji je za pumpu goriva, onda samo taj.
Na toj liniji više nema elemenata i to su jedini mogući problemi sem naravno ECU-a.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stilo je 2003 god., ima ugradjen sekvent plin i radi sve odlicno dok je auto vruc. Problem nastaje kada je auto hladan i kad treba da ga upalim. Dam kontakt, temperatura gde i treba da bude kada je hladan, cim pocnem da verglam podigne temperaturu malo preko pola i upali ventilator, iz 10-tog puta upali i radi normalno ali temperatura je na oko 40 stepeni a hladan auto.

Gresku je izbacivao da je crkao senzor temperature, zamenio sam ga i ponistio na dijagnostici i vise ne izbacuje gresku ali problem je i dalje ostao.

 

Da li je neko imao slican problem i kako ga resiti?

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raspakuj osiguračku kutiju u motornom prostoru, sredi konektore i proveri senzor radilice. Kao i relej za ventilator. Pojačaj mase (-) na motoru. Poklopac na akumulatoru moraš imati.
Ako nije greška u nekom konektoru i ožičenju, ja sumnjam na ECU.
Nisi rekao da li se javio problem pre ili nakon ugradnje gasa.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tako sam kupio auto, naravno predhodni vlasnik mi nije rekao za taj problem. Poslusao sam te i danas sam lepo sve mase ocistio kao i tablu sa osiguracima pored akumulatora i naprskao kontakt sprejom. Sutra cu na prvom paljenju videti sta se desava.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izbacuje mi gresku na dijagnostici "Intake Air temperature circuit" obrisem je ali on je upali nakon pola minuta. Jos uvek nisam resio problem paljenja, sve sam probao sto ste predlozili :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravo svima, imam veliki problem za fiatom, u pitanju je stilo 2001 god 1.6 16v, ovako, nece d aupali, vergla normalno, ali mi izbacuje greske ako sto su loos conection, engine fault, air bag failure.. gori mi onaj zuti trougao...ponekad se desi da odmah upali ali po nekad zna da zeza i po nekoliko sati. Elektronicar koji nije bas strucan za auto elektriku, je pregledao i kaze da do ECU-a dolazi struja ali da on ne salje dalje struju...a kad upali radi normalno...isti taj elektronicar mi je prelemio sve lemove na ecu, i opet ista prica, to me zeza vec dve godine. I sad doslo vreme da se problem najzad resi. Ako je problem u ECU, zanima me koliko kosta polovan, i koliko kosta reparacija, i ako moze neko da mi posalje broj od coveka koji to reparira ili ih prodaje polovne da ga kontaktiram i narucujem drugu ili ovaj popravljam, to moram da uradim u narednih nedelju dana jer idem na suzi put, a ako mislite da nije do ECU-a onda mi kazite do cega moze da bude, citao sam mnoge postove neki kazu da je senzor radilice mozda u pitanju ali meni je to sumnjivo, da taj senzor pravi tolike rpobleme..Hvala unapred na odgovorima i pomoci...

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jel nece da upali kad je hladan ili vruc motor? Obicno kad je vruc motor zeza za senzor radilice. Ali se skoro kolegi ovde na forumu desilo da kad je hladan on nije hteo da upali. A to sto pali greske verovatno je do akumulatora, jer ga dugo verglas pa gubi-trosi struju...

Share this post


Link to post
Share on other sites

I kad je hladan i kad je vruc nece da upali, nema pravila...i kad upali te greske mu nestanu, a zanimljivo je i da kad nece da upali i kad pokazuje greske nece da se poveze na dijagnostiku...Jel moguce da je senzor radilice ili ECU otisao?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...