Jump to content
FAS Goran
RedMan

Fiat Bravo 1.6 16v - regulator pritiska goriva

Recommended Posts

Da li Fiat Bravo 1.6 16 v 1997god.sa metalnom usisnom granom ima regulator pritiska goriva i gde se on nalazi,ako moze slika!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

pozz sta je ovo posto mi deluje kao da pravi vakum i ovo crevo mi skupilo dosta?

 

ret100.jpgret101.jpg

 

 

Edited by neshaoct
prebacio slike na FLCS server

Share this post


Link to post
Share on other sites

fiat bravo 1.6 16V 1996 god pokusacu bolje sliku sutra da uslikam znaci crevo mi stislo kao da je vakum unutra da l treba tako ili ne? inace vozim ga na plin pa mi dizne zapekle pa nema dobar rad na benzinu da l je moguce zbog toga nesto?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prva slika je vod benzinskih dizni. Sa slike ne vidim problem.

Druga slika pokazuje nestručno odrađen vakum na gasnom isparivaču. Pod hitno menjaj.

Edited by Mijailović P.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od prve slike ispod tog konektora to cudo vodi do gore gde se vidi to providno crevo, sta treba da menjam?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Loše slike, ispravljam se.

Dakle, nisam do sada video ovakvo rešenje ali, neko je vezao vod benzinskih dizni na usis. (za ovo treba bolja slika)

Znači da ventil nž railu/vodu pušta, pa kao da se ne bi rasipalo gorivo vratili ga na usis. Svašta!

Nađi pouzdanog majstora da reši ovu glupost.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sa kosova sam tako da pouzdan majstor nema za fiat ima ali siptari a cim vide da si Srbin udaraju cene ko nenormalni, moze li to nesto uradi sam varijanta? postavicu bolje slike kasnije

Share this post


Link to post
Share on other sites

znaci to providno crevo mi povezano sa regulatorom pritiska goriva pa vodi gore na usis da li treba tako da bude?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije to regulator pritiska goriva, bar ne bi trebalo da bude. Tu se isteruje vazduh iz sistema /raila.

Treba da bude zatvoren, sem u slučaju koji sam naveo.

Ovako ubacuje benzin u usisnu granu i povećava /pojačava smešu, što nije dobro.

Proističe da znog toga lošije "ide" na benzin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obično je jedno crevo vezano za regulator pritiska. Preko tog vakuuma smanjuje se pritisak u railu tj regulator pritiska ranije otvara. Cela je fora da pri paljenju ima veći pritisak ubrigavanja.

Zeznuto je kada ode membrana u reg. pritisaka onda svo gorivo završi preko vakuum creva u usis tj motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ret110.jpgret111.jpgret112.jpg
ret113.jpgret114.jpgret115.jpg
ret116.jpgret117.jpgret118.jpg

 

znaci taj regulator (ako je regulator) nalazi se ispod tih kablova od svecica pored tog konektora pa crevo to providno ide iz njega do gore na usisu

 

 

 

Edited by neshaoct
prebacio slike na FLCS server

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malo sam se edukovao i priznajem gresku !

Jeste regulator pritiska goriva i treba proveriti pritisak goriva obzirom da je problem u radu na benzin.

Svakako zameniti to sugavo crevo nekim homologovanim.

Jos jednom se izvinjavam zbog greske!

Share this post


Link to post
Share on other sites

koje crevo to providno? i da l treba da ide znaci iz regulatora do gore na usis ili ne?
po slikama ovako je l deluje da je sve ok ili je nesto premestano posto sam auto kupio skoro pa ne znam kako sta treba da bude

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vakuum crevo ima funkciju da smanji pritisak goriva u vodu. Recimo pre verglanja 2,5 bara a kar motor krene sa radom vakuum smanji na 2. Cifre su odokativno napisane ali veći pritisak može da utiče na količinu ubrizganog goriva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sta mu je onda sto mi ne radi lepo na benzin, na leto sam planirao da kupim onu tecnost za pranje dizni pa da sipam u rezervoar, mada kad dam kontakt zuji pumpa za gorivo par sekundi i stane ne zuji iritantno ali zuji priguseno

Share this post


Link to post
Share on other sites

To sto ces sipati za ispiranje nece ti bog zna kolko pomoci,najbolje je skinuti dizne i oprati ih u ultrazvucnoj kadi,ujedno ce se i proveriti da li su ispravne!

Share this post


Link to post
Share on other sites

i to sto kazes najbolje na prolece kad sredim lamelu sednem u auto i u neki servis na dijagnostiku i sredim te sitnice naravno u centralnoj Srbiji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li je problem ako je pukao filter na regulatoru pristika? Jel moze da se vrati bez njega jer ga neki slicni regulatori i nemaju. U pitanju je Bravo 1996- god

ret120.jpg

 

 

Edited by neshaoct
prebacio sliku na FLCS server

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat bravo 1.6 16v 2001 god , moze li neko da mi kaze gde se nalazi regulator pritiska goriva , auto dugo vergla dok upali pogotovo ujutru kad odstoji nekih 8 sati ?

 

IMG_20170930_111153.jpgreceived_1825165427500657.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...