neshaoct 9591 Posted August 23, 2017 Porsche Cayenne zabranjen u Švajcarskoj Švajcarska je saopštila da više neće dozvoliti registrovanje Poršeovog luksuznog SUV-a, ''kajen'' sa dizel motorom, navodeći kao razlog negativne odjeke u javnosti zbog skandala sa emisijom gasova koji je potresao susednu nemačku automobilsku industriju. Ranije registrovani automobili mogu ostati na švajcarskim putevima, ali novokupljenim vozilima sa dizel motorima neće biti dozvoljena vožnja, navodi se u saopštenju Federalne kancelarije za puteve (FEDRO), koja se poziva na potrebu zaštite životne sredine. Ministarstvo saobraćaja u Nemačkoj je prošlog meseca objavilo da je u Poršeovim modelima ''kajen'' i ''makan'' otkriven nelegalni softver koji prikriva stvarni nivo emisije zagađujućih materija iz dizel motora. Opozvano je ukupno 22.000 vozila, čime je proširen skandal zbog varanja sa emisijom gasova koji već dve godine muči Poršeovu matičnu kompaniju Volkswagen, koji je priznao je da je koristo nelegalni softver radi obmanjivanja nadležnih organa regularnim eko testovima emisije azotnih oksida. Taj uređaj je omogućavao automobilima, koji tokom normalne vožnje na putu ispuštaju čak do 40 puta više azot-oksida od dozvoljene granice, da to prikriju tokom eko-testiranja. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
Irena HGT 2139 Posted August 24, 2017 Autogefühl video: Testiranje 2018 Porsche Cayenna Cayenne treće generacije biće predstavljen 29. avgusta, a do konačne produkcijske verzije testni modeli su u točkovima "sakupili" 4,4 miliona testnih kilometara. Jedna od glavnih zvezda na predstojećem Sajmu automobila u Frankfurtu biće treća generacija Porscheovog SUV-a Cayenne koji je u prethodne dve generacije (od 2002. godine do danas) pronašao put do 760.000 kupaca širom sveta. Podgrevajući atmosferu uoči predstavljanja koje je zakazano za 29. avgust, Porsche je ponudio video sa testiranja prototipa i pretprodukcijskih verzija novog Cayennea koje su snimljene na različitim podlogama i u različitim klimatskim uslovima, a u nemačkoj kompaniji naglašavaju da su test automobili ukupno prešli 4,4 miliona kilometara na različitim kontinentima i pri temperaturama vazduha od -45 do 50 stepeni. U cilju osiguravanja besprekornog kvaliteta i pouzdanosti, što kupci Porschea itekako cene, automobili su morali proći i ekstremne testove u ekstremnim uslovima, iako je malo verovatno da će se budući vlasnici ikada naći u takvim situacijama, a pojedini testni primerci su za samo nekoliko meseci prevalili na različitim podlogama i u različitim uslovima čak 240.000 kilometara. Cayenne je prilično mnogo vremena proveo i na različitim stazama među kojima su bile staze Nardo, Hockenheim i, naravno, Nürburgring Nordschleife. Zasnovan na evolutivnom dizajnu druge generacije, značajno lakši novi Cayenne platformu deli s modelima A7 (Audi), Bentayga (Bentley) i budućim Touaregom (VW). Na vrhu će biti hibridni model Turbo S E-Hybrid sa skoro 700KS. Nakon avgustovske online prezentacije novi Cayenne će premijerno biti predstavljen pred publikom na Sajmu automobila u Frankfurtu, a u evropskim prodajnim salonima bi trebalo da bude pre kraja godine. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted August 26, 2017 Ovo je novi Porsche Cayenne Mada je bilo planirano da Porsche treću generaciju modela Cayenne predstavnicima medija prikaže tek 29. avgusta, prve zvanične slike su se već pojavile u javnosti. Ovde i podsećanje da će šira javnost morati da sačeka septembarski sajam automobila u Frankfurtu kako bi ga bliže upoznala. Podsećanja radi, proizvodnja Cayenna prve generacije je počela 2002. godine, zatim je 2010. godine stigla i druga generacija koja je u restilizovanom izdanju predstavljena na sajmu u Parizu 2014. Koliko je Cayenne važan model za kompaniju pokazuje i podatak da je tokom 2016. širom sveta plasirano više od 70.000 primeraka, što predstavlja oko 30% ukupne prodaje ove marke. Sve u svemu, do sada je Porsche napravio više od 760.000 primeraka Cayenna. Potpuno novi Cayenne je dakle pred nama, i to na platformi koju će koristiti i Lamborghini Urus i nova generacija Volkswagena Touareg. Što se izgleda tiče, tu nema iznenađenja, što se uostalom nije ni očekivalo. Dakle, Porsche se odlučio da ne rizikuje (ponovo obratite pažnju na pomenute brojke o prodaji i biće jasno zašto), pa je primenjena evolucija dosadašnjeg dizajna. Po nekim ranijim informacijama, novi Cayenne je lakši od prethodnika, i to za oko 100 kg, što će se pozitivno odraziti i na potrošnju i performanse. Naravno, i unutrašnjost je modernizovana (trokraki volan, koža, drvo, nova instrument tabla sa dva digitalna displeja + široki displej infotainment sistema), sa najnovijim tehničkim igračkama, a što se motora tiče očekuju se agregati sa 6 i 8 cilindara. Takođe, u najavi je i nekoliko hibridnih varijanti, jedna verovatno i sa plug-in hybrid sistemom iz nove Panamere Turbo S E-Hybrid sa 680KS. Iz Porschea su takođe saopštili da su test primerci novog Cayenna ukupno prešli oko 4,4 miliona kilometara na različitim kontinentima i u različitim klimatskim uslovima (pri temperaturama vazduha od -45 do + 50 stepeni), kao i da su testirani na stazama Nardo, Hokenhajm i Nirburgring. Kako stvari sada stoje, Porsche će prvo predstaviti Cayenne III sa 3.0 litarskim V6 turbo motorom (330KS i 448 Nm) i 2.9 litarskim twin-turbo V6 agregatom sa 440KS i 548 Nm, a zatim će se na sajmu u Frankfurtu pojaviti i V8 verzija i Hybrid. Što se dizelaša tiče, ako ih i bude zbog posledica ''Dieselgate'' skandala, oni stižu kasnije. U svakom slučaju, novi Cayenne bi u prodajnim salonima trebalo da se nađe pre kraja ove godine, bar što se tiče evropskog tržišta. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites