fandjo 1 Posted July 17, 2010 Nisam ni sumnjao da ce 911 Carrera da pobedi samo je pitanje sa kojom razlikom?Da je bila prava asfaltna staza Cayenne bi jos vise zaostajao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
BKS_tmo 0 Posted July 17, 2010 Mislim da bi Carrera napravila i bolje vreme da je ogibljenje bilo podešeno na mekanije, a zbog onakve "staze" sasvim je realno što je Cayenne napravio onako dobro vreme u odnosu na 911. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted September 18, 2014 Porsche Exclusive Cayenne Palladium Porsche Exclusive je specijalno odeljenje nemačke kompanije za personalizaciju koje kupcima omogućava da svoj automobil doteraju zahvaljujući novim bojama eksterijera i enterijera, razlitičim točkovima, novim materijalima i bogatijom opremom. Nakon što su već predstavili više doteranih modela, na red je došao i nedavno restilizovani SUV model Cayenne. Kao baza je poslužio Cayenne S, a između ostalog je dobio Palladium metalik boju i SportDesign paket, zatamnjena Bi-Xenon prednja svetla sa Porsche Dynamic Light Sistemom, zatamnjena zadnja LED svetla, kao i komplet 21-inčnih SportEdition točkova u boji vozila i dvobojni kožni enterijer. Porsche Cayenne S pokreće twin-turbo 3.6 litarski V6 motor sa 309 kW/420KS i 550 Nm, dovoljno za ubrzanje do 100 km/h od 5.4 sekunde, dok je najveća brzina 259 km/h. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted November 6, 2014 2015 Porsche Cayenne GTS na sajmu u Los Anđelesu Zvanična promocija obnovljenog Cayenna druge generacije (type 958) je održana početkom prošlog meseca na sajmu automobila u Parizu, dok će kasnije ovog meseca na sajmu u Llos Anđelesu publika premijerno moći da vidi i obnovljeni Cayenne GTS. Podsećanja radi, Cayenne facelift (modelske godine 2015) je dobio doterani prednji deo (svetla, branik, maska, hauba), izmenjeni zadnji branik, zadnja svetla, vrata prtljažnika i izduvne cevi. Promena ima i u unutrašnjosti, a treba istaći da je 2015 Cayenne između ostalog dobio i novi multifunkcionalni sportski volan. Što se tiče novog Cayenna GTS, najvažniji novitet je novi 3.6 twin-turbo V6 benzinac (zamenjuje nekadašnji 4.8 V8 atmosferac) koji ovde raspolaže sa 440KS i 600 Nm. Ovaj motor inače pokreće i Cayenne S, ali tamo ima 20KS i 50 Nm manje. U poređenju sa starim Cayennom GTS sa V8 motorom, ovaj novi Cayenne GTS ima manju potrošnju goriva, i to za 0.9 l/100 km. Novi Cayenne GTS od 0 do 100 km/h ubrzava za 5.2 sekundi (za 5.1 sekundu sa opcionim Sport Chrono package-om), što je za pola sekunde manje nego kod starog modela, dok je najveća brzina 262 km/h. 2015 Cayenne GTS takođe ima i sportski izduvni sistem, retjunirani Porsche Active Suspension Management (PASM) sistem, jači kočioni sistem (diskovi 390 mm napred i 359 mm pozadi), modifikovano ogibljenje (auto je niži za 20 mm), Sport Design package, komplet 20-inčnih alu točlkova RS Spyder designa, crne izduvne cevi, bi-xenon prednja svetla, LED zadnja svetla, GTS sportska sedišta sa kožom i alkantarom, sportski volan...Cena za obnovljeni Cayenne GTS u Nemačkoj iznosi 98.152 evra. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted December 23, 2014 Porsche Cayenne S Diesel na Autocar probi Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted January 6, 2015 Walter Röhrl za volanom Porsche Cayenna GTS Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted January 13, 2015 Porsche Cayenne Turbo S Društvo Porscheu 911 Targa 4 GTS na sajmu automobila u Detroitu pravi i Cayenne Turbo S, najjača verzija ovog SUV modela. Ukratko, pod haubom je 4.8 litarski V8 bi-turbo motor sa 419 kW/570KS i 800 Nm obrtnog momenta, što je za 15 kW/20KS i 50 Nm više nego ranije. Ubrzanje do 100 km/h traje 4.1 sekundu (0.4 sekunde brže od prethodnika), najveća brzina je 284 km/h, a stazu Nirburgring prelazi za manje od 8 minuta (za 7 minuta i 59.74 sekunde). Automobil ima pogon na sva četiri točka, unapređeni Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) i Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) sistem, LED svetla, alu točkove od 21 inča, zadnji krovni spojler, sportski izduvni sistem i kožni enterijer, dok se za zaustavljanje brinu keramičke kočnice sa diskovima 420 mm napred i 370 mm pozadi. Porsche Cayenne Turbo S će se na nemačkom tržištu naći od drugog kvartala ove godine, i to po ceni od 166.696 evra. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted April 3, 2015 2015. Porsche Cayenne Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted July 2, 2015 2015. Porsche Cayenne: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted August 25, 2015 Proba 2015. Porsche Cayenne GTS Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted October 7, 2015 TechArt Porsche Cayenne Turbo TechArt privlači pažnju svojim tjuning paketom za modifikaciju Porscheovog SUV modela Cayenne. Radi se o doteranoj i pojačanoj Cayenne Turbo verziji, kod koje je bez obzira na značajno povećanje snage potrošnja goriva povećana za samo 1% (a emisija CO2 za 0.8 %). TechArt Cayenne Turbo sada ima 700KS i 920 Nm (serijski razvija 515KS i 750 Nm), ubrzanje do 100 km/h traje samo 3.9 sekundi, a najveća brzina iznosi 300 km/h. Takođe, u ponudi je i kit koji podrazumeva pojačanje na nešto skromnijih 640KS. TechArt je za Cayenne Turbo predvideo i Magnum aero body kit (izmenjeni branici, prednji spojler, hauba sa otvorima za vazduh, komplet pragova, zadnji difuzor, zadnji krovni spojler, spojler na prtljažniku, okviri svetala), set novih točkova, sportski izduvni sistem, modifikovano oslanjanje, jače kočnice i doterani enterijer. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted December 29, 2015 Vorsteiner Porsche Cayenne GTS Vlasnik Porsche Cayenna na slikama je svoj automobil opremio Vorsteiner alu točkovima kao i novom grafikom eksterijera, dok njegov V6 motor nije pojačan. Ovde imamo komplet Mystic Black Vorsteiner V-FF 103 Flow Forged točkova sa crvenim centrom, kao i upadljivu Martini Racing grafiku na bokovima i haubi vozila. Pod haubom je inače 3.6 litarski twin-turbo V6 benzinac koji fabrički raspolaže sa 440KS i 600 Nm. Auto do 100 km/h ubrzava za 5.2 sekunde (za 5.1 sekundu sa opcionim Sport Chrono package-om), dok je najveća brzina 262 km/h. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted February 14, 2016 Snimljen novi Porsche Cayenne Očekuje se da Porsche u naredne dve godine lansira model Cayenne naredne generacije koji bi trebalo da se prodaje kao verzija za 2018. godinu. Evo prvih fotografija SUV koja je trenutno u fazi testiranja. Iako je tek u prvoj fazi testiranja Porsche Cayenne naredne generacije imao je šta da pokaže fotografima-špijunima. Automobil će biti baziran na novoj platformi, koja je pozajmljena od Audi Q7 i Bentley Bentayga modela. Očekuje se da nemački SUV nove generacije bude lakši u odnosu na aktuelnu verziju. To znači bolje upravljanje i smanjenu potrošnju. Za sada nije poznato ali spekuliše se da bi Cayenne mogao da smrša oko 200 kg. Ono što se odmah vidi jeste razlika u liniji krova, zadnji prozor dobio je spojler, lukovi su nešto veći, naravno prednji i zadnji branik će biti značajno izmenjeni, a o napretku u tehnologiji je nezahvalno govoriti jer su dve godine na ovom polju prava večnost. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted December 7, 2016 Novi dizel Cayenne će se u SAD prodavati kao polovnjaci Na placevima u SAD nalazi se između 1.300 i 1.500 Porsche Cayenne sa dizel motorima koji već više od godinu dana čekaju zeleno svetlo za prodaju. Naime, zbog ''Dizelgejt afere'', vlasti u SAD su blokirali trgovinu modelom Cayenne sa 3.0-litarskim V6 agregatima, iako je Volskwagen pristao da ispravi grešku. Problem je što VW grupa još nije dobila zvaničnu dozvolu da počne sa popravkom motora, a nesporazum je nastao zbog spore papirologije. Međutim, dileri su pripremili strategiju koja će im pomoći da u kratkom vremenu ''počiste'' lager - Cayenne dizeli će se prodavati kao polovnjaci! Klaus Celmer, prvi čovek Poršea za Severnu Ameriku, kaže da će Cayenne biti poslastica na tržištu i da njihovi kupci znaju da će dobiti kvalitetan i luksuzan automobil po povoljnoj ceni. Celmer još nije otkrio za koliko će se Cayenne prodavati, verovatno da ne bi napravio redove pred prodajnim salonima. Inače, Porše, odnosno Volkswagen, dužan je da ispravi i greške na 10.000 već prodatih Cayenne modela sa dizel motorima. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted December 10, 2016 TechArt Porsche Cayenne Magnum Sport sa 720KS Nemački TechArt u svojoj ponudi još od ranije ima i kompletan tjuning program za modifikaciju Porscheovog SUV modela Cayenne Turbo S. TechArt je naime ovaj automobil prvo pojačao na 700KS i 920 Nm (nazvan je Cayenne Magnum), a za sajam tjunera u Esenu je pripremio još jaču verziju Magnum Sport, i to sa 720KS. Kao i ranije, ovaj SUV privlači pažnju aero body paketom (novi prednji branik, drugačija maska, okviri svetala, hauba sa otvorima za vazduh, set pragova, proširenja blatobrana, novi zadnji branik sa difuzorom, zadnji krovni spojler, spojler na prtljažniku), kao i LED svetlima, točkovima od 22 inča, sportskim izduvnim sistemom, modifikovanim oslanjanjem, jačim kočnicama i doteranim enterijerom (detalji od ugljeničnih vlakana, crna koža...). preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted December 21, 2016 Carlex Design Porsche Cayenne Nedavno se u ponudi tjuning kuće Carlex Design (specijaliovane pre svega za modifikaciju enterijera) pojavio i doterani Porsche Cayenne S. Opet je naglasak bio na uređenju unutrašnjosti, što u ovom slučaju podrazumeva crnu kožu, alkantaru, detalje od ugljeničnih vlakana kao i Acid green elemente (na volanu, vratima, centralnoj konzoli...). Takođe, i sigurnosni pojasevi su u Acid green boji, a takvi su i kontrastni šavovi na sedištima. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted February 5, 2017 2017. Porsche Cayenne Platinum Edition Porsche je prošle godine ponudio Platinum Edition izdanje za neke verzije Cayenna, a sada je Platinum Edition ponuda proširena i na varijante Cayenne S i Cayenne S Diesel. Kod Platinum Edition verzije se ističu stajling elementi na eksterijeru i bogatija standardna oprema, pri čemu su promene spolja prilično diskretne i podrazumevaju gloss black detalje i set 21-inčnih Sport Edition alu točkova. Što se opreme tiče, Cayenne Platinum Edition između ostalog ima i zatamnjena zadnja stakla, ParkAssist sistem, xenon prednja svetla, sportska sedišta sa kožom i alkantarom i Connect Plus sat-nav sistem. Cayenne S Platinum Edition u Velikoj Britaniji košta 64.802 funti, a Cayenne S Diesel Platinum Edition 66.847 funti. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted July 9, 2017 Snimljen novi Porsche Cayenne Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted July 17, 2017 Snimljen novi Porsche Cayenne Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted August 8, 2017 Snimljen novi Porsche Cayenne Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted August 23, 2017 Porsche Cayenne premijerno 29. avgusta Porscheov novi Cayenne, odnosno njegova treća generacija, imaće premijeru 29. avgusta. Bilo je i vreme jer je druga generacija na tržištu od 2010. Novi će biti predstavljen prvo sa V6 motorom, a V8 biće spreman za septembarski salon u Frankfurtu. U ponudi će biti i plug-in hibrid, koji će poput modela Panamera Turbo S E-Hybrid razvijati oko 700KS. Porsche Cayenne treće generacije na početku neće nuditi dizelske motore. Dok se do kraja ne rasplete situacija sa ''dieselegate'' skandalom, ispod lima novog Cayennea dizelaši nisu dobrodošli. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites