Jump to content
FAS Goran
Mihailovic

Servisni interval / skraćivanje servisnog intervala?

Recommended Posts

13 hours ago, Flex said:
Samo budala moze da ceka 220k da odradi veliki servis. Fabrika kaze i za neke da se mali radi na 30k pa posle nekog vremena problema koliko hoces zbog predugog intervala.

Uopšte nisi u pravu.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po meni 70-80k km je ok.

40k km je malo, fakticki bi morao raditi veliki servis 1.5-2god ako radim na 40k km. 

Edited by danijel55

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko znam 1.9jtd i mjet su skloni pucanju zupcastog iznad proseka, sad ne znam sta je tacno uzrok, mozda nije do kaisa, vec do spanera ili vodene pumpe, ali znam za dosta slucajeva takvih, tako da je bolje skratiti interval i da bude mirna glava.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ko voli da baca pare nek izvoli, suludo na 50000 a fabrika na 140000.

To za pucanje je možda zbog problematičnih SKF pumpi za vodu ili podbacivanjem PK kaiša.  Drugo se ne dešava a znao bi jer kod ortaka prođe dnevno veliki broj fiata. 

Moj Stilo gura blizu 80 000 sa setom iz originala (ko zna šta je tu upakovano) i SKF pumpom za vodu. 

Sad da kupujem samo Saleri (prva ugradnja) pumpa za vodu a za zupčasti Conti ili INA (voli kineske ležajeve.).

 

Kod Rendže srećom lanac pa se svodi na dobro uJe. 

 

Ime pametno si uradoi za uJe, glupo je bacati na Seleniu. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Remenica radilice koju malo ljudi zameni zna da napravi problem. Pukne ona guma untar nje, raspe se sama remenica i PK kais podleti pod zubcasti, to je u 90% slucajeva razlog prezupcivanja JTD/MJET motora.

Kod mene se sad cula remenica kad smo je skinuli, koliko bi potrajala, ko to zna, 5000/1000/15000km a posle mozda havarija motora.....zamenjena je novom iz originala, totalno na oko drugacije izgleda od ove koja je bila na kolima, a koja je bila zamenska.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/7/2020 at 8:20 AM, totti said:
Uopšte nisi u pravu.


Mozda i nisam ali da vozam isti kais 220k mi je suludo. To bi znacilo da 20 godina (prosecna km u Srbiji) ne odradim veliki servis a to mi nikako nije normalno.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neće dugo ako je krenula da se čuje. 

Bolje što si je zamenio jer sa njom se nikad ne zna. 

Remenica strada zbog remenice alternatora kod zablokira. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaiševi se sad prave i od kevlara, gde je udeo gume 0%.
Ne znam da li neko daje i neograničen vremenski interval za set razvoda (obično je 10 godina), ali nikad se ne bih ni milimetar zabrinuo od preporuka fabrike za to konkretno.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa za Audi konkretno nema vremenskog intervala, samo kilometraza. Za B8 po knjizici je 180k, nevezano za godine.
Na satu je trenutno 149800km i 12 godina starosti. Da li bi ti radio servis ili cekao do 180k?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ne bih ni slucajno cekao, odradio bih servis jos odaaavno. Inace, pitanje je da li bi se to kotrljalo bas kako treba do 180k (sto ce biti za jedno 5 godina verovatno) s obzirom da kais nije bio nov nov vec je bilo na par mesta, da se tako izrazim, poderano. A i poznato je da im pumpe nisu bas dugovecne, iznenadjujuce je da ova nije prolupala i ranije.

 

 

Sent from my SM-J530F using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veliki servis ide na 210.000km ili na 6 godina,pa sta pre dodje.

 



 

Edited by neshaoct
prebačeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prosle godine sam se vozio u tiguanu, 214hkm je imao na satu, prvi vlasnik, kaze sprema se polako da radi veliki servis. Ovako lepo radi, ne cuje se nista a koliko se secam ni cena nije bila nesto puno veca nego meni npr.koji radim kod majstora sa delovima iz prodavnice

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema tu pravila, drugar vozi VW CC iz 2015 godine, 2.0 tdi euro6, pravih 120000km na satu, propisala mu vodena pumpa, cuje se i neki spaner, danas radi veliki servis.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni su rekli da kontrola kanalnog kaisa krece na 90kkm, ali se ocekuje da zupcasti tera do 210kkm, mada VW za neka trzista cak daje i dozivotnu garanciju na zupcasti.

 

Ne bih bas terao do 200kkkm, ali 120kkm ili 7-8 god bez velikog servisa zvuce prilicno lepo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svasta pricaju po ovlascenim servisima i prodajnim salonima, npr. kod bmwa za automatski menjac ZF kaze zamena ulja od 80-120.000km zavisno od stila voznje i opterecenja, a najkasnije na 8 godina nebitno od kilometraze, a bmw salon i servis naravno tvrde da menjac nema odrzavanja.

 

Inace kod 2.0 tdi CR pogotovo euro6 vodene pumpe crkavaju kao lude, poznat kvar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni su rekli da kontrola kanalnog kaisa krece na 90kkm, ali se ocekuje da zupcasti tera do 210kkm, mada VW za neka trzista cak daje i dozivotnu garanciju na zupcasti.

 

Ne bih bas terao do 200kkkm, ali 120kkm ili 7-8 god bez velikog servisa zvuce prilicno lepo.

 

Za vodenu pumpu nisam znao. Videcu vec sta uraditi povodom toga. Zao mi je da radim veliki servis na 65-70kkm, a mislim da preko toga nece imati do kraja sledece godine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...