totti 13164 Posted October 7, 2020 13 hours ago, Flex said: Samo budala moze da ceka 220k da odradi veliki servis. Fabrika kaze i za neke da se mali radi na 30k pa posle nekog vremena problema koliko hoces zbog predugog intervala. Uopšte nisi u pravu. 3 Axic, Zvezdo and alfini0507 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 7013 Posted October 7, 2020 Najbolje da uskoro radimo v servis na 40k km! Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted October 7, 2020 Pa mi sa starijim vozilima tako i radimo, 40-60hkm Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 699 Posted October 7, 2020 (edited) Po meni 70-80k km je ok. 40k km je malo, fakticki bi morao raditi veliki servis 1.5-2god ako radim na 40k km. Edited October 7, 2020 by danijel55 Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted October 7, 2020 Koliko znam 1.9jtd i mjet su skloni pucanju zupcastog iznad proseka, sad ne znam sta je tacno uzrok, mozda nije do kaisa, vec do spanera ili vodene pumpe, ali znam za dosta slucajeva takvih, tako da je bolje skratiti interval i da bude mirna glava. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Quadrifoglio Verde 9319 Posted October 7, 2020 Privi put čujem za to vezano za jtd i mjet, ali sam za TS 100% siguran da mora najkasnije na 50.000 km jer su zupci specifični i kaiš se vrlo brzo najede. 1 TheWickerMan reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted October 7, 2020 Ko voli da baca pare nek izvoli, suludo na 50000 a fabrika na 140000. To za pucanje je možda zbog problematičnih SKF pumpi za vodu ili podbacivanjem PK kaiša. Drugo se ne dešava a znao bi jer kod ortaka prođe dnevno veliki broj fiata. Moj Stilo gura blizu 80 000 sa setom iz originala (ko zna šta je tu upakovano) i SKF pumpom za vodu. Sad da kupujem samo Saleri (prva ugradnja) pumpa za vodu a za zupčasti Conti ili INA (voli kineske ležajeve.). Kod Rendže srećom lanac pa se svodi na dobro uJe. Ime pametno si uradoi za uJe, glupo je bacati na Seleniu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan BG 720 Posted October 7, 2020 Remenica radilice koju malo ljudi zameni zna da napravi problem. Pukne ona guma untar nje, raspe se sama remenica i PK kais podleti pod zubcasti, to je u 90% slucajeva razlog prezupcivanja JTD/MJET motora. Kod mene se sad cula remenica kad smo je skinuli, koliko bi potrajala, ko to zna, 5000/1000/15000km a posle mozda havarija motora.....zamenjena je novom iz originala, totalno na oko drugacije izgleda od ove koja je bila na kolima, a koja je bila zamenska. 1 Martin reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flex 1778 Posted October 7, 2020 On 10/7/2020 at 8:20 AM, totti said: Uopšte nisi u pravu. Mozda i nisam ali da vozam isti kais 220k mi je suludo. To bi znacilo da 20 godina (prosecna km u Srbiji) ne odradim veliki servis a to mi nikako nije normalno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted October 7, 2020 Neće dugo ako je krenula da se čuje. Bolje što si je zamenio jer sa njom se nikad ne zna. Remenica strada zbog remenice alternatora kod zablokira. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13164 Posted October 7, 2020 Kaiševi se sad prave i od kevlara, gde je udeo gume 0%. Ne znam da li neko daje i neograničen vremenski interval za set razvoda (obično je 10 godina), ali nikad se ne bih ni milimetar zabrinuo od preporuka fabrike za to konkretno. 4 Zvezdo, Woodoo, Flex and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flex 1778 Posted October 7, 2020 Pa za Audi konkretno nema vremenskog intervala, samo kilometraza. Za B8 po knjizici je 180k, nevezano za godine. Na satu je trenutno 149800km i 12 godina starosti. Da li bi ti radio servis ili cekao do 180k? Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13164 Posted October 7, 2020 Ako je tako, ne bih. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flex 1778 Posted October 7, 2020 Ja ne bih ni slucajno cekao, odradio bih servis jos odaaavno. Inace, pitanje je da li bi se to kotrljalo bas kako treba do 180k (sto ce biti za jedno 5 godina verovatno) s obzirom da kais nije bio nov nov vec je bilo na par mesta, da se tako izrazim, poderano. A i poznato je da im pumpe nisu bas dugovecne, iznenadjujuce je da ova nije prolupala i ranije. Sent from my SM-J530F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13164 Posted October 7, 2020 Ti si navukao traume od Stila, zato tako razmišljaš 4 Woodoo, knezevic76, Axic and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flex 1778 Posted October 7, 2020 Ko se na mleko opece i u jogurt duva. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dejan_ns 90 Posted December 30, 2020 (edited) Veliki servis ide na 210.000km ili na 6 godina,pa sta pre dodje. Edited December 31, 2020 by neshaoct prebačeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2879 Posted December 30, 2020 Samo 210kkm. Pitao sam vise puta i ne postoji vremensko ogranicenje,cak ni u servisnoj Quote Share this post Link to post Share on other sites
dejan_ns 90 Posted December 30, 2020 Izgleda da svakom pricaju drugacije, meni je receno za moj auto ili 210000 km ili 6godina (5 ili 6, ne secam se tacno). 1 igor0511 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted December 30, 2020 Prosle godine sam se vozio u tiguanu, 214hkm je imao na satu, prvi vlasnik, kaze sprema se polako da radi veliki servis. Ovako lepo radi, ne cuje se nista a koliko se secam ni cena nije bila nesto puno veca nego meni npr.koji radim kod majstora sa delovima iz prodavnice 1 igor0511 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
dejan_ns 90 Posted December 30, 2020 Nema tu pravila, drugar vozi VW CC iz 2015 godine, 2.0 tdi euro6, pravih 120000km na satu, propisala mu vodena pumpa, cuje se i neki spaner, danas radi veliki servis. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2879 Posted December 30, 2020 Meni su rekli da kontrola kanalnog kaisa krece na 90kkm, ali se ocekuje da zupcasti tera do 210kkm, mada VW za neka trzista cak daje i dozivotnu garanciju na zupcasti. Ne bih bas terao do 200kkkm, ali 120kkm ili 7-8 god bez velikog servisa zvuce prilicno lepo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted December 30, 2020 Svasta pricaju po ovlascenim servisima i prodajnim salonima, npr. kod bmwa za automatski menjac ZF kaze zamena ulja od 80-120.000km zavisno od stila voznje i opterecenja, a najkasnije na 8 godina nebitno od kilometraze, a bmw salon i servis naravno tvrde da menjac nema odrzavanja. Inace kod 2.0 tdi CR pogotovo euro6 vodene pumpe crkavaju kao lude, poznat kvar. 2 igor0511 and horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13164 Posted December 30, 2020 Ja sam na njima naučio da postoji i pomoćna električna pumpa za vodu 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2879 Posted December 30, 2020 Meni su rekli da kontrola kanalnog kaisa krece na 90kkm, ali se ocekuje da zupcasti tera do 210kkm, mada VW za neka trzista cak daje i dozivotnu garanciju na zupcasti. Ne bih bas terao do 200kkkm, ali 120kkm ili 7-8 god bez velikog servisa zvuce prilicno lepo. Za vodenu pumpu nisam znao. Videcu vec sta uraditi povodom toga. Zao mi je da radim veliki servis na 65-70kkm, a mislim da preko toga nece imati do kraja sledece godine. Quote Share this post Link to post Share on other sites