MS PK 7732 Posted June 28, 2018 Steta samo sto svi kupujemo ta vozila sto im je menjano ulje na 30k, jer preko svi idu u servis po propisanim intervalima Jedino da kupis nov pa sam da skratis 1 totti reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
shomispc 832 Posted June 28, 2018 E, ali bolji imje put, tako da se to potire Quote Share this post Link to post Share on other sites
jevta 251 Posted June 28, 2018 Mineralno 10000 Polusintetika 20000 Sintetika 30000 To otprilike kažu proizvođači uz manje razlike. Sad što su ljudi kod nas u veku mineralnog ulja to je druga stvar. Da i filteri se menjaju na svaku drugu promenu ulja ako se ne manja vrsta ulja. 1 Zvezdo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted June 28, 2018 On 6/28/2018 at 10:21 AM, dekirs said: Steta je samo sto ce neko na kraju kupiti auto od ovih sto menjaju ulje na 30k.. Pa ti si kupio takav od žabara Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted June 28, 2018 Nemo' se vredjamo, iz Njemacke je Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted June 28, 2018 Uuuu, švabe još gore... za njih je uputstvo sveto pismo Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted June 28, 2018 Zao si covek 1 totti reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
djomla 8386 Posted June 29, 2018 Sad ti@dekirs opali jedno 20ak servisa 5kkm, da smanjis prosek sa 30kkm. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted June 29, 2018 Ja na 10k kako Bog zapoveda 1 djomla reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted June 29, 2018 Ja sam popio negativnu recenziju na Googlu zato sto sam rekao da radimo mali servis na 10000 km. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted June 29, 2018 Ne bi me cudilo da je doticni gospodin na forumu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted June 29, 2018 Ja bi voleo da jeste...da diskutujemo... Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted June 29, 2018 Uz svo tvoje znanje i znanje ostalih clanova ne verujem da bi mogli objasniti zasto treba da se radi na 10k.. Ako fabrika tako kaze ko smo mi da kazemo suprotno Quote Share this post Link to post Share on other sites
dach@ 4904 Posted June 29, 2018 Mozda pre 10 god.drugar hteo da kupi Subaru impreza onaj prvi sto je izašao kao golf zastupnik je bio kod dušanovca iza mosta fabrika je kod nas propisala mali servis na 15 hiljada vratili se sa probne vožnje kad gazda tu i krene priča o autu i pomenu da oni menjaju ulje na 5 hilj. i to sintetiku ja kažem pa prodavac reče 15 hilj. da tako je ali ja praktikujem na 5 hilj.da se radi ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 991 Posted June 29, 2018 Ako se auto u 80posto svog radnog veka muči u gradu (kratke relacije sa nezagrejanim motorom) onda interval zamene može biti i 5000 km. U drugim slučajevima nema ekonomske opravdanosti preterivanja sa skraćenjem servisnog intervala. Meni su u ovlaštenom stručnjaci pokušali objasniti da se zbog lošeg goriva i loših puteva treba prepoloviti zamena pk kaiša!?! Pri tome me nitko nije pitao gde se najčešće koristi auto. Filter goriva sam menjao na 55 hiljada i kada sam ga rasekao bio sam razočaran jer sam mislio da je unutra Bog zna šta. E sad ako se kod nas prodaju falš delovi i ulja pod original onda je druga priča. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted June 29, 2018 Moj komšija dobio Stila jtd od brata iz D. U priči kako ga služi, kaže, odlično, nikakva ulaganja ! Ček bre, ja znam da je auto 3 god kod tebe . Neeee, 5 god ili 60 hkm. Pitam, na koliko menjaš ulje, kaže, nikad ima ga još na šipci. Doliću kad padne ispod min. Ja pametan, ajd ležeći da mu zamenim, ulje u vidu katrana, vazdušni filter u vidu lopate sitnog uglja i sl. Od tada dajem samo savete i ništa drugo. Na kasnijoj dijagnostici (problem pravio nepovratni ventil na kućištu filtera goriva) ustanovimo da je Stilo prešao 870 hkm. JTD je mazga, lepo ja kažem, na 300 hkm je tek razrađen. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nikolaa 5 Posted June 29, 2018 10k km je sasvim okej za 90% automobila u Srbiji, svejedno se ne predje vise za god dana... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 991 Posted August 13, 2018 (edited) On 8/13/2018 at 1:41 PM, Milutinac said: zamena na 10.000 - sto da ne. Isto je, menjao ih na svakih 100 ili bar 30 000 km. Dajte si par minuta vremena pa otvorite bilo koji filter goriva i bit će te razočarani jer je i nakon puuuno Km još uvek relativno čist. Nemojmo preterivati gde nije neophodno. Vremena smeća u gorivu su prošla odavno, gorivo je loše ali nije prljavo kao nekada. Edited August 14, 2018 by neshaoct prebačeno 1 Djuk85 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted August 14, 2018 17 hours ago, Zvezdo said: Isto je, menjao ih na svakih 100 ili bar 30 000 km. Kad je isto na 100 i na 30.000km "verujem" da je isto i na 100.000 pa onda i ne vidim zasto menjamo filtere uopste. Nije isto i ne moze biti isto. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 991 Posted August 14, 2018 Za 100 000 ne znam jer ga nisam toliko držao na autu ali skoro 60 jesam tako da znam o čemu pričam. A menjamo prečesto sve jer smo bogat narod koji mnogo drži do svog voznog parka koji se mahom sastoji od isluženih auta sa tržišta gde ljudi kupuju nove aute i servisiraju ih po preporuci proizvođača. A šta proizvođači znaju o autima? Mi ovde u ovom jadu od državice hoćemo da umesto na 30 hiljada radimo servise na manje od 10 hiljada i da time napravimo od babe devojku! Ili time možda hoćemo da vozilu produžimo radni vek koji je uglavnom istekao. Da se razumemo tko ne izlazi iz grada servisni interval od 5 hiljada mu neće mnogo pomoći ali tko godišnje prelazi preko 30 hiljada i naravno ne samo po gradu nema potrebe preterivati. Poenta svega ovoga je da se nerazumnim skraćivanjem servisnog intervala neće povećati vrednost vozila pri naknadnoj prodaji! Naravno svako ima pravo da se o svom vlasništvu brine kako hoće i smatra da je tako najbolje. 1 lemy reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dezurni 399 Posted August 14, 2018 5 hours ago, Zvezdo said: Da se razumemo tko ne izlazi iz grada servisni interval od 5 hiljada mu neće mnogo pomoći Ovde si pogrešio. Ko ne izlazi iz grada i pređe samo 5.000 km svakako ga čeka godišnji servis. To što se negde "preko" servisi radne na 30, a kod nas na 10.000 km ima veze i sa kvalitetom goriva koje utiče na dugotrajnost ulja. I naravno da lošijem i starijem motoru sa dosta pređenih kilometara više pomogne skraćeni servisni ontervan nego ona narodna "što da menjam ulje kad ga već troši? Samo dolivaj". Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted August 14, 2018 Jbt ja menjam ulje u menjacu na 30k, a neko ulje u motoru na 30 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dezurni 399 Posted August 14, 2018 Menjaš ulje u menjaču?????? Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted August 14, 2018 Tako mi rekli neki "majstori". 1 Dezurni reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites