Jump to content
FAS Goran
lukatim

Bravo JTD - neće da upali

Recommended Posts

Imam brava 1.9 jtd 2001 74kw i danas kad sam krenuo da ga vozim posle nekih 10-ak km samo se ugasio i upalila se crvena lampica (dizna ili rasprscivas cini mi se) i od tada samo vergla i nece da upali.
Sta to moze da bude i sta bih mogao da uradim?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izgleda da ti zveknuo osigurac pumpe ili sama pumpa za gorivo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jako tesko pitanje ima puno toga sta moze bit npr.komijuter,ili ako si prao motor pa mokri konektori ili pumpa goriva,ili si bez goriva sto cisto sumnjam,ali sve u svemu servis ili majstor najednostavniji ali i skupo vjerovatno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goriva sam naravno imao, a nisam prao motor, pa ostaje da je pumpa.

Sutra ga slepujem do majstora pa sta mi Bog da ;)

Pitao sam vas da znam sta me ceka i da mi majsor ne prodaje pamet posto mi je ovo prvo sr... na auto i nisam sem servisa isao uopste kod majstora tako da i ne znam da li je prevarant ili posten covek.

U svakom slucaja vam hvala na savetima

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naj verovatnije je crkla pumpa.Ako je iskocio osigurac to opet znaci da je pumpa povukla preveliku struju jer ne valja...Dizlo slabo da moze tako naprasno da mre u voznji osim ako zvekne doticna stvar.

Edited by bokija

Share this post


Link to post
Share on other sites

provjeri filter goriva a i da rijesis dilemu oko pumpe skini crevo i neka ti neko zavergla da vidis da libaca gorivo ako da onda nije pumpa.e da pogledaj i u rezervaru navodno ima nekakva mrezica kao neki filter pa da se nije napunila smeca,to bi ti trebalo bit negde ispod zadnjeg sedista nagadjam.ajd neku sliku te lampice ako nije problem htjeli bi ti stvarno pomoc da ne dajes pare bezveze ako je nesto sitno

Edited by a.m

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne treba verglanje.Cim das kontakt ona odradi vremenski interval pa stane.Ako lose cujes,nabijes glavu u gepek a neko da kontakt,mora da se cuje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bio sam kod majstora i konstatovao je da je crko inercijalni prekidac(prekidac ispod volana koji u slucaju sudara iskljucuje dovod goriva od pumpe i gasi se auto). Blankirao je zice ispred prekidaca i direktno ih je spojio i auto je proradio. Sutra mi se auto jos jednom ugasio a ujutru nisam mogao da ga upalim na parkingu. Otisao sam kod istog majstora i videli da se one 2 zice koje smo povezali jako greju a majstor me salje na elektricara. Sad mene zanima sta tu moze da bude jer te dve zice idu direktno od pumpe. Auto sada radi normalno ali posle samo 2 minuta se zice veoma ugreju ida cak tope izolaciju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas sam je zamenio (ulozak pumpe kit komerc 7500 din) i nadam se da ce biti sada ok ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo i meni sinoć! U sred vožnje (tačno pole oko 10 km) i to na nizbrdici....iskljuci se motor, sreća da sam bio u leru i da je bila spora brzina, iza autobusa, usporavanje pred zaustaljanje na stanici...odjedanput primetim popaljene sijalice na instrument tabli...motor ne radi uopšte. Isključim, uključim, startujem, lepo vergla...a da upali nikako. Na sreću se nekako (uz ogromnu muku prilikom manevrisanja i zaustavljanja, pošto kad ne radi motor, ne radi ni servo volana, ni servo kočnice...) parkiram, zovem "doktora", on mi posavetova da kresnem auto kad se ohladi, što i uradim - kad ono NIŠTA. Prodje 3 sata, zaverglam - NIŠTA. Nema druge - danas šlepovanje! H O R O R !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Užas!

Da nije pumpa za gorivo? Srećom pa se desilo u gradu, mogu da zamislim da mi se to desi negde u nedođiji...

Čekamo izveštaj od Dr Mikija...

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ...

Pošto nema odgovora još uvek, mislim da je pumpa niskog pritiska. Samo dotična može na opisani način da umrtvi auto. Čest kvar na CR dizel motorima koji su prešli malo više. Za utehu na Lagunama pumpa niskog pritiska otkazuje mnogo, mnogo češće.

Edited by BaneJ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Večeras je "gospodja" dobila dijagnozu, sa izvesnim šansama i za brz oporavak. Naime, po uspešno obavljenom šlepovanju usledio je postupak u prijemnom odeljenju, sa sve "examiner"-om na čelu! Prve dijagnoze, pokazale su da "gospodji" nije ništa, medjutim praksa početnu dijagnozu demantuje, auto ne pali i dalje. Prva sumnja je pala na alarm i na blokadu motora, vrlo "stručno" spakovanu i ubačenu u deo osigurača...ni to nije. Onda "doktoru" pade na pamet da nije možda regulator pritiska na prednjoj pumpi kod motora, namesti jednu - isti djavo. Ne pali. Pade ideja da zadnja pumpa u tanku ne radi. Izvadi je "doktor", stavi je na probni sto, pusti struju u nju - ništa mrtva skroz! Onda "doktor" pokaza svu snagu svoje invencije i na gospodjin tank nakači jednu omanju puntovu (poluispravnu) pumpu - GOSPODJA KRESNU - bez oklevanja. Time je dijagnoza bila definitivno postavljena. Na žalost, nov ovaj deo za Lybru fcco fabrika košta 370e., pa se odlučismo za jednog proverenog Šabačkog dobavljača, sa čijim delom će doktor uz Božiju pomoć i moju finansijsku podršku ponovo gospa Lybru postaviti na noge!

Inače za proverene italijanoljubce, ovaj deo nije Marelli Magnetti-ev, nego "echt" Bosh-ov - prva ugradnja!. Znači opalio je nemački deo. Ne Italijanskithumbup.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

da se nadovezem da je svemocna dijagnostika pokazivala pritisak doturajuce pumpe od 3.5 bara i skrenula nam paznju sa pravog kvara i oduzela dobar deo vremena,a ne da nema tih 3.5 bara nego mrtav konj od pumpe.i sutra ce neko da se hvali sa slikama novog sus-pleha na libri,dugo ocekivanog.inace ovo sa dijagnostikom sam naveo iz razloga da se zna da ni examiner star nepunu godinu nije sveto pismo niti svemogucno-bezgresna masina zna i nas majstore da zavrne dobrano

Share this post


Link to post
Share on other sites

To nisam smeo da komentarišem, jer nisam majstor. U prom delu opisa naveo sam da je na prijemnom dijjagnostikovano "da joj nije ništa", što nije tačno, obzirom da "fantomski pritisak" od 3.5 bara nije mogao da postoji, jer je pumpa bila van funkcije! Medjutim znanje, iskustvo i sposobnost, i na kraju maštovitost (pupma od benzinskog puntića) imala je za posledicu talnu dijagnozu- PUMPA U TANKU!: (ne examiner)! Trvrdim ja poodavno da su kompjuerski i njihovi porgrami pomalo tupave sprave koje vrlo često od drveta ne vide šumu (raznorazni antivirus programi, koji ladno prelaze preko zaraženih fajlova a vataju se ko maniti za raznorazne spamove i kukije), da ne pričam o bagovanjima (ničim izazvanim). Nema ništa dok majstor ne uzme stvar u svoje ruke.

ili ti:

zadnja_pumpa.jpg

Da, gospodja će dobiti nove gaće! jeste da su nošene, ali neće više biti gologuza. Nadjen je na kraju na moju veliku radost i "Šuc pleh"! zvani gaće! Ide zima, a sa njom i vredni putari koji posipaju so, rizlu, šljunak, kamenice, cigle i sav asortiman kojim se na ovim prostorima judi bore protiv snega, pa i gospodjina crevca i zglobove malko da zaštitim!!

Edited by Damjanović

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bravo za gospođine gaće ipak idu `ladniji dani. A svaka čast i na ekspres pumpi.

Nego koliko će da košta (odokativno) ta polovna pumpa niskog pritiska?

Da li postojeća, neispravna može da se servisira? Nikad proverene bajke i legende kažu da sve što Nemac napravi to može i da se rasturi pa popravi.

Šta Miki preporučuje za neke dalje puteve (daaaleko od kuće), kako rešiti otkaz pumpe priručnim sredstvima (zihernadle iz PP - 5 komada po zakonu, trouglasta marama, disaljka i termo ćebence) a ne pozvati šlep službu?

Naravno kanta na krovu i crevo do pumpe visokog pritiska (Priče iz majstorske radionice) se podrazumeva kao rešenje u bespućima Srbije. Ipak su pumpu izmislili lopovi da uzmu pare sirotinji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na žalost-očekivane gospodjine gaće nisu prilika za moju "gospodju" pa je pala odluka da se iste vrate, Mnogo im je bilo rupa, a za te pare mogu da se nadju preko Ebay-a i nove, što će biti i uradjenio.

Zamena tankovske pumpe se pokazala kao izvanredna, obzirom da auto ide bolje nego pre!! O detaljima ove priče ne bih sad da zamaram čitalište, ali ova sadašnja radi perfektno!!. U odnosu na staru, kao nebo i zemlja.

Jednom kada budem prodavao ovo čudo od vozila ( a ne verujem da će se to desiti uskoro),budućem vlasniku ću otkriti tajnu, ali za sad NIKAKO.

Nego koliko će da košta (odokativno) ta polovna pumpa niskog pritiska?

Da li postojeća, neispravna može da se servisira?

Ne može. Veruj mi da sam "cincarskog" porekla i da sam sve okrenuo preko glave, ali deo koji "NIKAD KOD JTD MOTORA NE CRKAVA" - meni je crkao. Šta da radim! Kupio sam polovan deo. Auto ide ko šašav. Dokle će tako - niko ne zna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ne znam da li bi uspela varijanta sa kantom na krovu, mozda neko crevo sa vecim precnikom i voznja skoro na leru. ali tu postoji problem povratnih creva za gorivo....ja bih zvao slep u svom slucaju. polovna doturajuca pumpa sa sve kucistem, plovkom za gorivom je oko 70e u proseku. inace ta potapajuca pumpa je vrlo dugotrajan deo koji mnooogooo retko crkava kod JTD-a

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta reci nece grom u koprive ali opali neki put u vrbu.

A koprive rastu i ispod vrbe. :rofl::rofl:

Ponovila se prica koju sam imao kod UNA nova pumpa i jos bosova i nije radila.

Izgleda da ni bos nije sto je nekad bio.

Edited by Jagodinac

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ Imam jedno pitanje za vas , da niste slucajno cesto vozili s na rezervi pa da je zbog toga doslo do pregrijavanje pumpe i njenog otkazuvanja?

Naime gorivo u rezervoaru sluzi da hladi pumpu i i da je podmazuje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I to je 100% tačno, česta vožnja na rezervi doprinosi skraćivanju veka pumpi nafte, pride se u maloj količini nafte taloži i više mulja i prljavštine koji pa opet pomažu začepljenju i sve zajedno sahrane pumpu vrlo brzo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

imao priliku da par puta vadim pumpu iz rezervoara posle voznje i gorivo bude toplo,mlako i kod benzinaca i dizela sto znaci da definitivno gorivo i rashladjuje pumpu u rezervoaru.tako da veca kolicina u rezervoaru utice na manje zagrevanje pumpe izmedju ostalog navedenog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Paaaa, ako je stara pumpa izgledala ovako kao na slici ispod,

rucna_pumpa_vodu_slika_1297952.jpg

onda je Miki ispred svoje firme

kopambunareve.jpg

morao da zasuče rukave i ugradi gosn. Damjanoviću nešto ovako

Nova_rucna_pumpa_vodu_fontana_vise_komada_slika.jpg

Pošto g. Damjanović nije bio zadovoljan brzinom na otvorenom putu - ne prebacuje 260 km/h

onda je ugrađena potpuno nova poboljšana verzija iz 1.9 MJTD za 2016. godinu kao na slici dole

Najbolja_pumpa06.jpg

Izvinjavam se svim članovima i onima koji čitaju na off-u ali nisam mogao da odolim!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...