kole 2 Posted July 8, 2010 Vn Engleske će se održati u Nedelju 11.07. s početkom u 14h po našem vremenu.Nezvanični treninzi biće voženi sutra u petak u 11 i 15h i subotu 11h. Kvalifikacije će biti u subotu u 14h.Stazi Silverstone (bivši aerodrom iz II svetskog rata) pripala je ta čast da je na njoj vožena prva trka F1 1950god. Trke na ovoj stazi se voze od 1947.Vn Engleske se na ovoj stazi voze skoro neprekidno sve do danas. Staza je tokom vremena doživela nekoliko modifikacoja, a pravci su zapravo bivše sletno/uzletne piste. Spada u grupu bržih staza (srednje brzih)preticanje je omogućeno , pa se može očekivati dobra trka. Tehničke karakteristike:Race Date: 11 Jul 2010 Number of Laps: 52 Circuit Length: 5.891 km Race Distance: 306.747 km Lap Record: 1:18.739 - M Schumacher (2004) Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 8, 2010 Silverston je jedna od meni omiljenih staza...naročito deo između ciljnog pravca i Hangar pravca...tj. one tri vezane krivine (Maggotts, Becketts, Chapel)... Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted July 10, 2010 Nisam gledao kvalifikacije, ali po rezultatima Red Bull prilično dominanatan 1,2 ,Alonso 3, Hamilton 4.Kompletni rezultati www.formula1.com/results/season/2010/833/6758/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 10, 2010 Red Bull je bio klasa za sebe...trkali su se jedino međusobno. Schumacher je bio dobar sve do poslednjeg dela kvalifikacija (uvek među prvih 5), ali kad je bilo najvažnije, tj. u tom poslednjem delu...tek na 10. poziciji. Button očajan, tj. nije ni ušao u poslednji deo kvalifikacija...a, odmah na početku drugog dela se žalio preko radija da mu beži zadnji deo i da nema dovoljno gripa pozadi...tako da posle te komunikacije i nije bilo iznenađenje što je tako loše plasiran.Alonso je dobro vozio... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 11, 2010 Ponovo loš vikend za Ferrari...bez ijednog osvojenog boda, tako da Alonso može polako da se oprašta od borbe za titulu...jer mu sada treba čitav niz pobeda u narednim trkama kako bi dostigao vodeće.Hamilton osvojio 2. mesto i zadržao poziciju lidera šampionata...a, Vettel katastrofalno startovao i izgubio prvo mesto već posle 100, 200 metara, onda kontakt sa Hamiltonom i probušena guma zbog čega je morao u boks...na kraju je dobro i prošao jer je konačno uspeo da pretekne Sutila i osvoji bar nešto bodova. Mogao je i Alonso da se tu umeša, da nije napravio glupost u duelu sa Kubicom...onda kazna ''prođi kroz'' ali u najgorem trenutku (odmah po odlasku SC sa staze)...Nije to bila jedina glupost vozača Ferrarija, jer su i oni po startu imali međusobni kontakt u kojem je Massa izvukao deblji kraj sa pocepanim zadnjim desnim pneumatikom..pa je i on morao u boks kao i Vettel.Nico Rosberg pametnom vožnjom do trećeg mesta.Webber zasluženo pobedio...ali još uvek nije prvi u plasmanu, kao što i Red Bull (iako ima najbolji bolid ove godine) još uvek nije na prvom mestu u šampionatu konstruktora...Obe pozicije drži McLaren...Sledeća trka za 2 nedelje - VN Nemačke. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Damjanović 9 Posted July 12, 2010 Kao poluvekovni vatreni navijač Ferarija neke stvari tu ne mogu da progutam, a ako ja ne mogu, kako li će tek ogroman broj ljudi širom stveta, a da ne govorim o tradicionalno vatrenim navijačima u Italiji. Nešto tu ozbiljno ne valja. Može vozilo (kao celina) trenutno da zaostaje u osobinama u odnosu na konkurenciju, ali faktor "sreće" više ne mogu nikako da prihvatim. Jednom uradjena glupost sa pit stopovima se ponavlja malte ne iz trke u trku, ovog puta čak u direktnom TV prenosu gde glavni inženjer Alonsov ovome direktno nalaže da udje na promenu guma tek kad sigurnosno vozilo napusti stazu čime mu je potrošeno bar par sekundi (stotinak metara najmanje), obzirom da bi držao ritam na kratkom rastojanju iza poslednjeg, ovako je došao u situaciju da iz boksa juri za vozilima koja se već bila u punoj brzini....Onda ponovno ulaženje u box gde praktično hvata na spavanju kompletnu ekipu iznenadjenih mehaničara (još par sekundi bespovratno izglubljenih), potom tantalove muke oko borbe "prsa u prsa" sa Force Indiom, Hispaniom,.. dobro da su i od njih brži. Navijači Intera, Lacija, Milana ili Rome mogu da se naljute na svoje ljubimce, pa da im grdnu muku naprave, ali kad se svi udruže i stave na nišan jednog Ferarija koji im je nacionalni simbol br. 1 - to neće da valja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
space2703 1 Posted July 12, 2010 Ja vrištim Koletu već treću godinu kako je Domenicali nedorastao svom zadatku. I na ovoj trci je mogao da odmah naredi Alonsu da propusti Kubicu, zar je slep pa mu trebaju sudije? Moguće da je mogao i u drugom momentu da odradi drive-trough a on ga kao i na prošloj trci zove u najgorem trenutku. Učenik Ros Browna, ali loš učenik. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 12, 2010 ...glavni inženjer Alonsov ovome direktno nalaže da udje na promenu guma tek kad sigurnosno vozilo napusti stazu čime mu je potrošeno bar par sekundi (stotinak metara najmanje), obzirom da bi držao ritam na kratkom rastojanju iza poslednjeg, ovako je došao u situaciju da iz boksa juri za vozilima koja se već bila u punoj brzini....To je naređeno Ferariju, tj. nisu oni birali da Alonso uđe da odradi kaznu po odlasku SC, nego je to traženo od direktora trke. A, traženo im je baš zbog Alonsa. Sve se to lepo čulo i u prenosu.Sećate se kako je na prošloj trci Alonso kukao da kazna Hamiltonu nije bila zadovoljavajuća, jer je ovaj iskoristio priliku i obišao SC, a onda kasnije dobio kaznu koja nije uticala na plasman. Upravo da se to ne bi opet dogodilo, tj. da Alonso odradi kaznu, a da to ne utiče na plasman (a, upravo bi to bilo da je ušao da odradi kaznu odmah po izlasku SC), naređeno mu je da kaznu odradi odmah u krugu po odlasku SC sa staze.Naravno, to pravilo će biti i ubuduće za sve, ali eto...paradoks je da upravo Alonso koji je najviše kukao na ranije kazne, bude sada prva žrtva novog sistema... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Damjanović 9 Posted July 12, 2010 Sve je to lepo i krasno, mogu da prihvatim i razumem, ali neke druge stvari mi ne idu u glavu...kao recimo vidljiv gubitak snage motora u zadnjih deset krugova (nemogućnost preticanje Toro Rosoa, o Force Indiji da ne pričam, pa onda ona uspavanost kod Masine promene guma... Uopste mi kao ekipa ni izdaleka ne igledaju kao iz vremena Žana Toda, Rosa Brona... pa manitog Luke di Montecemola koji je utrčavao na stazu. Kao da im je ponestalo adrenalina, nešto tu ozbiljno nedostaje. Svojevremno je Ferari važio za najbolje plaćenu ekipu, a na nekim listama najbolje plaćenih i najpoželjnijih poslova bio je upravo Ferari. Sada mi ne ostavljaju takav utisak. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 12, 2010 Ni Vettel koji ima još bolju mašinu od Force India nije mogao da obiđe Sutila ko zna koliko krugova. Masin odlazak u boks nije bio planiran, tj. Massa je napravio grešku, okrenuo se na stazi, iscepao gume kočeći...i morao je odmah da ode u boks. Nije bilo vremena da se ekipa spremi.Da ne ispadne da ih nešto mnogo branim...jer npr. tamo gde su mogli da utiču je odmah po Alonsovom preticanju Kubice...tu su morali da mu narede da se skloni i tako vrati neregularno stečenu poziciju, kako ne bi bio kažnjen... Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted July 12, 2010 Trku nažalost nnisam bio u mogućnosti da gledam. Video sam samo rezultate i kako navijač Ferrarija bio veoma razočaran iako ne znam detalje ali sa 3. i 7. pozicije na startu na 14. i 15. u trci Mislim stvarno...Čeda Brkić bi bolje vodio tim od Domenikalija . Quote Share this post Link to post Share on other sites