Jump to content
FAS Goran
vujasin

Stilo JTD - Malo kapa ulje na spoju menjača i bloka

Recommended Posts

Primjetio sam na spoju mjenjača i bloka da malo slini ulje. Kad ga parkiram kapne jedna kap dnevno. Po mirisu bi rekao da je ulje iz motora, jer ulje iz mjenjača ima dosta jači miris. Auto imaoriginalnih 140 kkm. Sad mene zanima po vašem iskustvu, da li na toj kilometraži ode semering radilice ili semering mjenjača? Nekako mislim da na toj kilometraži ne odlaze baš semerinzi. Prijašnji vlasnik je mijenjao zamašnjak u ovlaštenom servisu pa sam čuo ako se ne stavi ljepilo na šarafe da zna kroz njih puštati. Da li jedino rješenje skidanje mjenjača?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako pušta na šrafovima nažalost mora menjač dole. Ali ako je ulje već dospelo u prostor zamajca/lamele, lamela bi trebalo da bude masna i proklizava, ili možda još nije došlo dotle ?

Meni je puštao ulje kroz semering druk ležaja, nigde nije curilo ali lmela proklizavala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

meni je isto pustalo na semeringu i sve je bilo masno kao pomfri u fritezi. to zamijenio i komlet korpa lamela zamajac druk lager i nesto mi je majstor jos stavljao na spoju menjaca i motora i od tada sve pet. Cujem od drugih ljudi da ne mora bit uzrok samo semering nego i nesto drugo, a sta nemam pojma stvarno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lamela je stvarno odlična i mekana zato mi je i žao skidati mjenjač. Ulje je iz motora, mislim da najvjerjatnije malo pušta na semeringu radilice pa se cijedi prema dolje i ne može ni doći do lamele. Bilo kako bilo izgleda da se bez skidanja mjenjača ne može ništa, a opet i ne pušta tako jako pa može i pričekati dok se lamela ili zamajac potroše.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma nemas potrebe skidat dok ti ne pocne proklizavat,a i je ti to semering od radilice kolko ja znam meni ti je kapalo dobrih 2 god. i nikad mi nije proklizao a kad sam mijenjao mogo si spatulom skidat kolko je ulja bilo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imao sam slicnu situaciju, kapalo je nesto oko menjaca, mislio sam da je ulje iz menjaca ili nesto drugo a to sam primetio kada sam otisao do servisa da nakacim suspleh...

Enivej, majstor je mislio isto sto i ja da je menjac ulje u pitanju ali nije bilo to posto se konsultovao sa kolegom. Ispostavilo se da je u pitanju filter koji proverava ima li vode u gorivu, otisla mu je gumica pa je pustao naftu malo po malo. U svakom slucaju resen mi je bio problem na licu mesta i sada je sve suvo :):thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bio kod majstora, promijenio semering radilice, kad ono opet curi. Izgleda da je na karteru točno kod mjenjača. Nije mogao negdje drugdje nego baš tu da zavara i izgleda ko da je iz semeringa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo već 3 dana poslije promjene semeringa auto stoji kod majstora. Kaže da nikako nije mogao otkriti gdje curi i na kraju je otkrio da curi na nekom čepu bloka kod mjenjača. Sad navodno tokar radi novi čep koji će on ponovo nabiti i ne bi smio tada puštati. Sad mene zanim postoji li uopće takav čep negdje na bloku ispod zvona mjenjača?

Ne znam više da li vjerovati tom majstoru jer me par dana zavlači, a možda ništa i ne radi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

cep postoji ali ne za ulje vec antifriz koliko se secam, a inace postoje tri mogucnosti gde najcesce procuri:

- semering radilice,

- semering spojnicke menjaca i

- kroz srafove sto drze zamajac

Share this post


Link to post
Share on other sites

meni ti je isto to bilo da je curilo na spoju menjaca i motora stim da mi je majstor to napravio i sve super kao kad ono meni srna mrlja na betonu ispred kuce ajmo reklamacija i gledao dgde curi na kraju uopste nije na menjacu nego na jednom malom crevu na turbini kroz koje prolazi ulje pod pritiskom,i to se od voznje sve rasprsi po menjacu i cini ti se da je menjac,dobio ja crevo od čelica i bokija zamenio i sve super sad suv ko barut.

Savjet provijeri i tii to crevce

Edited by a.m

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je sad napravljeno i suh je ko barut. Majstor kaže da je promijenio nekakv čep na bloku iako mislim da takvo što ne postoji. Prvo je promijenio semering radilice, što nije pomoglo paje tada rekao da je promijenio taj čep.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo nakon svega danas primjetio da opet malo curka između mjenjača i bloka. U pitanju je motorno ulje. Ako je majstor zadnji put promijenio semering radilice i navodno taj nekakav čep na bloku, ne znam di više može curiti. Jako malo curi, ali ipak se vidi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad sam malo pratio situaciju. Počinje lagano curiti tek kad se ulje zagrije, dok je hladan ne curi, valjda je ulje gušće pa ne može. Slijeva se niz karter. Zamašnjak se malo vidi s donje strane i izgleda suh. Koliko sam uspio viditi izgleda da se karter jako teško skida ako se ne skine mjenjač. Ne može se skiniti niti onaj lim izmežu zvona mjenjača i kartera, a ispod njega ima 2 šarafa od kartera. Na karteru je original pasta, još nikad nije skidan, tako da mislim da je malo vjerojatno da na njemu pušta i to baš ispod zvona mjenjača, nisam valjda toliki pehist. Ja mislim da majstor tu ipak nije stavio loctite na sve sarafe zamašnjaka i da tu pomalo pušta. Sad se samo radi te sitnice ne isplati skidati mjenjač.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je li se karter uopće može skinuti bez skidanja mjenjača? Čini mi se jako teško. Kakva su iskustva s originalnom masom za brtvljenje na karteru? Zna li ona često procuriti? Nekako mi se čini malo vjerojatno da baš ispod zvona mjenjača procuri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas sam vidio na jednom TD-u kako sve to izgleda. Karter se šarafi sa 2 manja torx šarafa na kučište semeringa radilice. Problem je što su ta dva šarafa ispod zvona mjenjača pa me zanima kako ih vi skidate kad se skida karter. Htio bi ih malo dotegnuti ali ne može im se prići.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uspio sam nekako riješiti problem. Uzeo sam crevo od vode i spojio na iberlauf. Provukao ga ispod auta da mogu puvati u njega da vidim gdje pušta na semeringu. Ispostavilo se da pušta negdje između kučišta semeringa i bloka. Čulo se kako pišti, ali je bilo nemoguće doći do tog mjesta jer smeta zvono menjača i lim između menjača i bloka. Lim je u jednom komadu tako da se ne može izvaditi bez skidanja menjača. I sad još mislim da je potrebno skidati menjač da bi se skinio karter. Uzeo sam dihtung pastu i nekako nagurao do tog mjesta bez skidanja ičega. Uzeo usisivač i spojio na iberlauf da stvori potlak u karteru i povuče pastu u rupu gdje pušta ulje. Prije toga sam isto napravio sa brake cleanerom da se tomjesto odmasti. Ostavio sam preko noći da se suši i evo sad probao i ne pušta ništa. Ne znam koliko če izdržati, ali ja sam prezaovoljan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...