Damjanović 9 Posted December 6, 2011 (edited) Imam ja isti slučaj. Crko podizač klapne za vozačev deo i jedino što može da se pomogne u ovim uslovima je zatvarnje klapne za hladan vazduh u zimskom periodu, odnosno, vraćanje klapne u otovreni položaj u letnjem periodu. Ovo je provizorno rešenje koje ne rešava trajno problem, nego za period "leto-zima". To je ono što ja upravo radim, odnosno majstor Miki, svakog Marta, odnosno Novembra. Postupak se sastoji u tome što se obloga sa desne strane vozačeve noge skine potpuno, majstor koji rešava problem legne leđima na patos vozačeve strane i levom rukom podigne ili spusti klapnu (u zavisnosti od godišnjeg doba).Postoji i drugi način. Da se demontira cela instrument tabla, da se dođe do postrojenja za grejanje i hladjenje i promeni elektromotor podizača-spuštača klapne i problem reši za uvel. Ja koristim prvu varijantu. Edited December 6, 2011 by Damjanović Quote Share this post Link to post Share on other sites
aleksa_indjija 4 Posted December 6, 2011 ALI , vozaceva strana stalno duva topli vazduh,bilo koja temperatura da se stavi i kad se stavi na LO (najhladnije),ono duva toplo bez obzira dal je na ECON ili AUTO!Danas sve normalno radi!? Ali u svakom slucaju hvala kolegi Damjanovicu na savetima,verovatno ce se ovo ponovo desiti,pa da zanam sta mi je ciniti! Quote Share this post Link to post Share on other sites
MISHONNIUM 15 Posted December 6, 2011 Ah ti motorcici, uzbude se, navlaze, i umru od uzbudjenja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
aleksa_indjija 4 Posted December 6, 2011 navlaze, a juce kisa ceo dan... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted May 2, 2012 Izdvojeno u novu temu:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=54189 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Karlo2105 0 Posted May 14, 2012 Evo danas napunio plin i primjetio jednu zanimljivu stvar, kada je klima namještena na LOW obadvije strane pušu jednako hladno, čim se temperatura digne suvozačeva strana puše malo toplije od vozačeve, i što sada reći ?!?! stvarno me ta klima zbunjuje Quote Share this post Link to post Share on other sites
vivicav 1 Posted June 4, 2012 (edited) Imam čudan problem sa radom rashladnog sistema u mojim kolima. Kada auto radi u mestu, a zagrejan je na radnu temperaturu počinje da isključuje i uključuje kompresor klime non stop. Kao za imat je tada uglavnom u isključenom stanju. Ovo me je ubilo danas na pančevačkom mostu koji smo prelazili pola sata . Ludo je to, da čim se auto pokrene, počinje i hlađenje koje je inače odlično. Brzina vožnje nije bitna jer već pri brzinama 10 do 20 kmh hladi. Sistem je prošlog septembra vakumiran, i dodato je nešto malo freona. Inače, ovo se dešavalo i prošle godine pa sam mislio da će jesenjašnji servis klime rešiti ovaj problem.... Edited June 5, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
MISHONNIUM 15 Posted June 4, 2012 Jesi li probao da povecas broj obrtaja dok stojis? Da li onda pocinje da hladi? Hocu da pitam da li ima veze sa brojem obrtaja?Ako da, onda sigurno ima neke veze sa kompresorom. Mozda kuplung kompresora ne hvata kako treba. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vivicav 1 Posted June 4, 2012 Nisam siguran, danas dok sam čekao u koloni dodavao sam gas ali mislim da nije reagovao kako treba. Proveriću.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted June 5, 2012 Imas problem sa radom ventilatora hladnjaka kad je klima upaljena. Najverovatnije se uopste ne ukljucuje, a kad krenes u naletu vetra hladnjak i freon u njemu uspeva da se ohladi i hladjenje u kabini pocinje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vivicav 1 Posted June 5, 2012 Nisam obraćao pažnju na ventilator, ali zar nije samo jedan ventilator na Lybri, i to onaj koji hladi i hladnjak motora. Kako sam juče pančevački most prelazio 30-ak minuta, temperatura motora je bila zakucana na 90 stepeni. kao što sam napisao na početku, već vožnja od 10-20 km/h je dovoljna da hlađenje radi normalno. Treće, u tih pola sata se nebrojeno puta uključio isključio kompresor što se vrlo lepo oseti kada motor radi na leru.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MISHONNIUM 15 Posted June 5, 2012 Ma nemoj da nagadjas, idi lepo u neki servis dok ti jos nesto nije crklo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted June 5, 2012 pronadji na internetu upustvo kako da pokrenes auto diagnostiku klime i vidi koje kodove ce da ti izbacipo opisu kvara moze da bude 100 stvariko ti je servisirao klimu jel punjena stanicom ili rucno s` bocu Quote Share this post Link to post Share on other sites
vivicav 1 Posted June 5, 2012 (edited) Servisiranje je rađeno kod Ninića, uređaj koji je vakumirao sistem, pa potom ga punio, je Bosch-ov i izgleda vrlo profesionalno. Radnik je uneo tip i model vozila pre ponovnog punjenja sistema. Takođe je utvrđeno testiranjem pod pritiskom da nema nikakvih poroznosti u sistemu. Na kraju sam dobio papir sa rezultatom urađenog koji je potom zakačen u servisnu knjižicu.... Edited June 5, 2012 by vivicav Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted June 5, 2012 ok onda nadji na internetu upustvo za auto diagnostiku pomenutog tipa klime i vidi koje ce kodove da ti izbaci... ja sam sad zaboravio kako se pokrece kod tebe ali znam da trebas da pritisnes neka dva dugmeta i drzis 3 sec i onda on pocne da izbacuje kodove a ti uzmes upises kodove i vidis sta znace... Quote Share this post Link to post Share on other sites
vivicav 1 Posted June 5, 2012 Hvala, tek popodne ću biti u prilici da pokušam nešto. Hvala. Quote Share this post Link to post Share on other sites
cile3578 0 Posted June 9, 2012 Ja sam kupio auto pre 3 dana,klima je radila normalno ali kad sam danas ukljucio klimu duva mlak vazduh...na leru se cuje cak-cak-cak svake 3 sekunde kao zvuk kad se ukljuci kompresor samo sto se kod mene ne ukljucuje i nema hladnog vazduha ,da li je neko od vas imao slicne simptome? Quote Share this post Link to post Share on other sites
DR.G 0 Posted June 13, 2012 Evo koristim priliku da se obratim po pitanju klime.I sam sam imao slicne problemcice s klimom ali su oni vec opisani pa ne bih dalje tupio.Htio bi da kažem par rijeci o prevenciji problema.Problemi s klimom nastaju zato što se praktično u zimskom periodu ne koristi,i ne održava pravilno/iako proizvođač navodi u uputstvu kako sprijeciti probleme/Elem za ubuduće par savjeta:1. Klimu treba dopuniti svake 2 godine/freon i ulje/,što sada radi automatika koja sam prethodno provjeri intaktnost sistema.2. klimu paliti u zimskim uslovima svakih 15 dana/najbolje u garaži,ili u toplijim danima/3. redovno čistiti prostor ispred prednjeg vetrobranskog stakla,uključujući i mijenjanje filtera klime/običan je jeftin,postoji i karbonski koji je skup/4. ne palite klimu na kraćim relacijama/bolje otvoriti prozor/5. na dužim relacijama gasiti klimu 10-ak minuta prije kraja vožnje/da se isparivač osuši/Ove dve zadnje tačke će vas poštedjeti neprijatnih mirisa.6. svi sprejevi i sredstva za dezinfekciju su od slabe koristi/većina časopisa objavila testove,rezultat:mala korist/7. neprijatnih mirisa riješit će te se samo detaljnim čišćenjem i dezinfekcijom ozonom/specijalizovane radnje/Ja inače ovo radim u svojoj lybri 4.godinu i nemam nikakvih problema/za sada/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
MARINER 0 Posted June 13, 2012 Imaces ako budes palio klimu u garazi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
cile3578 0 Posted June 13, 2012 Bio sam danas u klima servisu,problem je bio sto je na prethodnom servisu sistem prepunjen,covek je uradio vakumiranje i ponovno punjenje i sad sve radi normalno Quote Share this post Link to post Share on other sites
vivicav 1 Posted June 19, 2012 (edited) Dužan sam ostao epilog. Još nisam sasvim siguran jer auto ovih dana uglavnom vozi moja lepša polovina i čini joj se da je problem rešen...Razmišljajući sam došao do zaključka da bi presostat klime mogo biti uzrok problema. Ono što sam preduzeo je "dotezanje" konektora kojim je povezan presostat. Presostat se nalazi na cevi visokog pritiska freona uz sam hladnjak motora :Dotezanje sam uradio tako što sam razdvojio konektor, uklonio žuti plastični deo (oklop?) na konektoru i svaku od buksni nategao špenadlom. Tačnije, pokrivio jezičak unutar buksne. Zatim je sledilo vraćanje žute plastike i postavljanje konektora na presostat.Istu "reparaciju" sam učinio i na ovom konektoru, ovešenom na lim iznad hladnjaka, tačno iznad presostata. Prethodno je potrebno konektor svući sa nosača pa tek onda razdvojiti,sledi uklanjanje žute plastike, "natezanje" jezička unutar buksne itd, itd... Edited June 19, 2012 by vivicav Quote Share this post Link to post Share on other sites
vivicav 1 Posted June 25, 2012 Ponovo se isto ponaša, uključuje, isključuje... Idemo dalje, sumnjam na presostat... Quote Share this post Link to post Share on other sites
misarw 7 Posted June 25, 2012 Kada ti motor radi na leru i uključi se komresor, šta se desi sa obrtajima?Na koliko obrtaja radi , kada nije uključena klima i na koliko obrtaja se poveća/padne kada se uključi kompresor? Quote Share this post Link to post Share on other sites
vivicav 1 Posted June 25, 2012 (edited) Razlika se ne registruje, uvek je na 800 o/min. Jedino se oseti blagi trzaj i na kratko promena u radu motora.... Edited June 25, 2012 by vivicav Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marjan 0 Posted May 13, 2013 (edited) Zdravo svima, imam lancia lybra 2,4jtd tri meseca i imam problem sa kompresorom za klimu.Kad mu dam direktno struju sa akumulatora kompresor radi i duva hladni vazduh,ali kad povezm kabel koji dolazi do njega kompresor ne ukljucuje? Edited May 14, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites