Karlo2105 0 Posted July 8, 2010 Poslednjih par dana klima mi čudno radi, u kabini na lijevoj strani puše hladni zrak i to normalno radi, dok na desnoj strani puše slabije i puše puno topliji zrak, cijelo vrijeme je na mono stavljena, dakle i jedna i druga strana na low, u čemu bi mogo bit problem?? Quote Share this post Link to post Share on other sites
notorni 0 Posted July 8, 2010 najverovatnije motoric dvozonske klime na toj strani otisao desilo se mom tastu na citroenu C5. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Karlo2105 0 Posted July 8, 2010 razgovaro sam s jednim poznanikom i reko je da moguće da je i senzor protoka zraka... a koliko košta cca taj motorić ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
gileii 0 Posted August 7, 2010 I ja sam imao isti problem (na levoj strani je izlazio hladniji vazduh nego na desnoj). Nema dovoljno gasa u sistemu. Kod mene posle punjenja evo 1,5 godinu sve radi normalno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Karlo2105 0 Posted August 12, 2010 evo da javim, promijenjen je hladnjak klime i sad sve radi savršeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
ellbe 0 Posted September 27, 2010 Zamima me da li je neko imao sličnih problema i kako ih je riješio.Vozim lancia Lybra 1.9 JTD 85kw.Imam problem sa klimom i grijanjem.Kada god upalim klimu ili grijanje na lijevoj strani mi izbaciva topao zrak, a na desnoj hladan.U čemu je problem? Da li je u pitanju elektronika ili mehanika? Kako bi se to moglo ukloniti, riješiti? Inače sam zadovaljan automobilom u cijelosti luksuzom i udobnosti kojom nudi Quote Share this post Link to post Share on other sites
Damjanović 9 Posted September 27, 2010 Elibe - nisi sam. Imam ja sličan problem. Klima mi radi perfektno, kad dodje zimski period, moja strana ne greje uopšte, a suvozačeva normalno. Taman kad se nakanim da popravim...prodje zima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Karlo2105 0 Posted September 27, 2010 meni je također tako bili ali nakon što sam promijenio hladnjak klime jer je pušto, sad sve radi normalno no nema nikakve logike da je do hladnjaka, al eto meni je sve proradilo Quote Share this post Link to post Share on other sites
igorovski 0 Posted September 27, 2010 Pozdrav ljudi.i kod mene je isti slucaj,znaci kada ukljucim klimu moja strana normalno hladi,a suvozaceva greje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
skimyou 1 Posted August 16, 2011 I , kako ste rijesili taj problem sa grijanjem - hladjenjem? Ja sam isao prije neki dan na put, ukljucena klima, hladi kao luda, kad, odjednom, u kabini se osjeti neki smrad, kao na vlagu, odjednom se poveca vlaznost u kabini i poce da duva topli vazduh...ne bas vruci, ali ne ni hladni, kako to obicno biva sa klimom.Iskljucim klimu, probam da je ukljucim opet, ali nita, opet iti problem, klima ne radi, nece da hladi. Juce bio do ``majstora``, on nesto kacio freon, probao nesto sa plusom na akuulatoru i kaze da kompresor ne radi...ali kada gha prikljuci na akumulator, on je poceo da radi, a unutra, vozaceva strana hladi, a suvozaceva grije????!Katastrofa, ne znam sta da radim, ali nesto mi tu sumnjivo da je otisao kompresor.Da li ima neko neku preporuku, rjesenje...? Quote Share this post Link to post Share on other sites
zeljkoci 58 Posted August 16, 2011 odvoj pare i idi u servis za klime da ti vakumiraju sistem i ponovo napune. Naravno pre svega valja proveriti da li negde pusta. To je sve i trebalo bi da bude ok. Quote Share this post Link to post Share on other sites
skimyou 1 Posted August 19, 2011 Ma bio prije neki dan do jednog servisera, on nesto kao probao i utvrdio da je crkao kompresor!???Mada, to je utvrdio za jedan minut, nesto mi je cudan bio sa svojom dijagnostikom. IDem danas u drugi servis, da vidim sta ce mi oni reci, a ko zna, mozda je i kompresor otisao. Javjam kada otkrijem sta je! Quote Share this post Link to post Share on other sites
zeljkoci 58 Posted August 19, 2011 Važi, javi šta je bilo Quote Share this post Link to post Share on other sites
skimyou 1 Posted August 19, 2011 Bio danas kod majstora za klimu. Probao, prikacio uredjaje i konstatovao kvar.Blokira kompresor od klime, zbog toga nece da radi.Jedino sto nijesam uspio da provalim (a ne pitah majstora) zasto mi je kada je prikacen uredjaj sa freonom lijevo hladilo, a desno grijalo. Mozda upravo zbog tog kompresora, ali dobro, nadam se da nije jos nesto crklo, jer mi je sve radilo kako treba do sada.Tako da, nekada ovo uzivanje ljeto moze dosta da kosta Kod ovog majstora, kompresor (polovni) je 200 eura, ugradnja 20 eura, a servis klime je 50 eura. Quote Share this post Link to post Share on other sites
msg4zaza 0 Posted August 26, 2011 (edited) Lancia LYBRA 1.6 kad upalim klimu ona hladi ali ubacuje vazduh od 22 stepena a iz nekih prica sam cuo da treba da ubacuje ispod 10 stepeni,bio kod majstora i kompresor radi,pritisak idealan ,ima sve uslove da radi normalno ali ne radi. malo se cuje motoric klapne iza kasete napred.cas se cuje cas ne.da li neko mozda zna sta je u pitanju? mozda ta klapna?Kako resiti? Edited August 26, 2011 by neshaoct spojena tema Quote Share this post Link to post Share on other sites
kloki 0 Posted August 26, 2011 (edited) ne zatvara klapna skroz pa verovatno meša hladan i topao vazduh ili je crkao motor ili se slomila veza motora i klapne ili klapna jednostavno ne zaptivakod mene je to bio problem na jtd sve ok a slabo hladi štos je u tome što vruća voda prolazi kroz hladnjak za grejanje i kada grejanje neradi. ako klapne ne zatvaraju perfektno hladan vazduh od klime prolazi malo i kroz radijator za grjanje i meša se sa toplim vazduhom pošto nisam mogao da rešim zaptivanje klapni zbog komlikovanog veđenja klima box-a najjednostavnije mi je bilo da stavim ventil na crevo za grjanje koje vodi od termostata u kabinu.u letnjim mesecima zatvorim ventil i klima nemeša sa toplim vazduhom iako je klapna malo otvorenakad dođe zima otvorim ventil jer klima više neradi i grejanje radi ok Edited August 26, 2011 by kloki Quote Share this post Link to post Share on other sites
Damjanović 9 Posted August 27, 2011 Imao sledeće probleme:Kad je hladan motor (a spoljna temperatura 40), klima radi perfektno do momenta kada motor ne postigne radnu temperaturu. Kada postigne radnu temperaturu, pa čak malko i predje polovinu (stajanje na Gazeli), počinje da ubacuje "polutopli, vlažni vazduh", a iz dela otparivača (ispod plastične maske sa brisačima)...počinje da se dimi! Tako je, izlazi para! Pored ovih nemilih dogadjaja, sutradan ujutru, ili posle par sati pošto se sve ovo ispodešavalo, da kresnem motor, a u kabinu ulaze čudni mirisi, nit je nafta, nit je parafin...sačuvaj bože. To traje jedno pola sata dok ventilatori ne izduvaju, pa se motor ponovo zagreje, pa ponovo para iz šoferšajbne, a od hladjenja samo mlakoća.Kako je ovih dana bilo preko 40, skupim ja hrabrost (pare) i pravac kod Bogunovića (u cik zore, negde oko 8 sati), gde su mi pre 3 godine radili klimu (bile popucale aluminijumske cevi - skupe ko oči).Majstor, na sve ovo što navedoh prvo otvori masku otparivača (ono" skidao Brisače, pa 8 šrafova...i to, pisao Mihailović svojevremeno) imam šta da vidim: Blato, katran, lišće, grančice, sve to sjedinjeno u žitku masu, začinjenu isparenjima iz motora... Prvo je palo pranje i čišćenje ovog oluka. Onda otčepljivanje oluka kroz koji kondenz otiče! (kondenz uopšte nije oticao, nego je povećavao nivo i žitkost trogodišnjeg (a možda i decenijskog) blata...Kad je sve to deterdžentom sredjeno, isprano i osušeno, potom je zamenjen filter za vazduh. Moj stari, siroma, bušan, trošan gnječen i deformisan...dobio je zamenu od Alfe 156 - koja pasent odgovara Libri. To košta 1800 din. bez PDV-a. Potom priključenje sistema na manometar, gde je konstatovano da je pritisak manje za oko 20%. Potom pražnjenje sistema, vakumiranje, ubacivanje tečnosti sa bojom (proba dihotovanja) i na kraju punjenje sistema. Ubacuje se i ulje za podmazivanje kompresora...(vrlo važan momenat, posle ću navesti zašto) Na bilansu je konstatovano to, da bi se postigao propisan pritisak gasa u sistemu, potrebno je bilo dodati 200 gr. tok čuda R154 (ili kako se već zove).Uglavnom, cela rabota je završena, odobren popust kao članu FLCS-a i to je sve koštalo 5.500 din (sa filterom). Postupak traje do 2 sata.Sada klima radi na 23-24, brzina ventilatora od početne sa 4 (na automatici), pada u roku od 2 min na 3, a posle jedno 10-tak minuta na 2 sa usmerenjem pravo-dole. Onda na scenu stupaju mešači vazduha koji po nekom ritmu mešaju vazduh po kabini (verovatno je to postignuto nekim dodatnim klapnama, ne verujem da je u pitanju treći ventilator...mnogo bi bilo).Drugo, kompresor ne seče onako divljački motor, mnogo lakše radi (podmazan), i ne čuje se onako žestoko "caktanje" kao pre. Ne podiže se radna temperatura motora, uopšte, praktično rad klime postaje neosetan... A efekat izvanredan. Vazduh u kabini - "zlatiborac" (baz mirisnih aditiva) Preporučujem svakom, kome je prošlo bar 3 godine od predhodne provere sistema...@msg4zaza, @skimyouVrlo često taj motorčić ume da otkaže. Znam mnogo vlasnika Libri na kojima se dešava ova muka. Naravno, medju njima sam i ja. Meni ne radi levi regulator. Odnosno, sa proleća, zamolim Mikija da mi zatvori klapnu za grejanje, a negde oko Oktobra da je otvori. Kad ishod ovog imam da ne mogu da regulišem leti hladjenje mog dela kabine, pa obično obaram direktno duvanje sa moje strane, a sa suvozačeve mogu da kontrolišem kako hoću. Obrnuto zimi. Jeste, slažem se postoji mogućnost da se to popravi, ali to podrazumeva demontažu malte ne ce šalter table, vadjenje celog uredjaja za hladjenje i grejanje, popravku motora (ako je moguća...a, ako nije??). Sa ovakvim modom sam zadovoljan. ZA sada. Quote Share this post Link to post Share on other sites
M626 0 Posted August 27, 2011 Pozdrav,Evo i mene muce slicni problemi, vozaceva strana duva toplo a druga hladno. Dijagnostika je pokazala da cak 5 (i slovima PET) motorica klime ne rade, kao i neki senzor. Jezivo. Nov motoric je oko 60-70e komad, polovni (ako se uopste nadju) oko 20-ak. Nisam znao za tu foru sa zatvaranjem klapni, moram da vidim koji majstor hoce da se petlja sa time.Nadam se da cu pregurati ovaj topli period pa polako da krenem da skupljam delove za sledece leto Quote Share this post Link to post Share on other sites
Damjanović 9 Posted August 28, 2011 ...moram da vidim koji majstor hoce da se petlja sa time.Miki Quote Share this post Link to post Share on other sites
msg4zaza 0 Posted August 29, 2011 ...pošto nisam mogao da rešim zaptivanje klapni zbog komlikovanog veđenja klima box-a najjednostavnije mi je bilo da stavim ventil na crevo za grjanje koje vodi od termostata u kabinu.u letnjim mesecima zatvorim ventil i klima nemeša sa toplim vazduhom iako je klapna malo otvorenakad dođe zima otvorim ventil jer klima više neradi i grejanje radi okpa da, to je verovatno najbolje resenje. a gde i koji ventil da kupim i gde tacno da ga stavim,verovatno cu i sam provaliti ali bolje da pitam. Quote Share this post Link to post Share on other sites
brus 0 Posted September 6, 2011 sve to se i meni desava i jos kada upalim klimu kazaljka za temparaturu skoci sa 90*C na 120*c a kad je iskljucim ona se vrati na 90*c da li je to u vezi sa termostatom ili klimom Hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
bglion 401 Posted September 6, 2011 Mislim daje tebi to skakanje kazaljke vezano za masu i to masa na koju je vezana klima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
skimyou 1 Posted September 12, 2011 Pozdrav svima.Pokusavao rijesiti problem sa mojom klimom i dosao do jednog kompresora, polovnog, medjutim, kompresor je od Lybre 105ks, a moja je 115 ks.Da li neko od vas zna da li pasuje taj dio za libru od 115 ks, jer ne mogu naci trenutno ovaj original njegov. Moje je misljenje da moze, ali ne znam da li ima iko tu informaciju tacnu.Hvala! Quote Share this post Link to post Share on other sites
skimyou 1 Posted September 14, 2011 Rijesen problem sa klimom, radi perfektno, hlade obije strane, problem je kao sto sam napisao bio kompresor koji je povremeno blokirao. Onda se pojavila okolnost da je lijeva strana hladila, a desna grijala. Nabavio kompresor za lybru od 105 konja, identican,radi super. Problem je bio sto je negdje i freon iscurio pa je zbog toga jedan dio grijao, a drugi hladio. NApunjem sistem freonom, podmazan kompresor.Cijena: 70 eura kompresor, 60 Eur punjenje i montaza. 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
aleksa_indjija 4 Posted December 5, 2011 Da se i ja upisem u ovu temu! Suvozaceva strana radi pefektno,znaci i hladi i greje i na AUTO (kompresor skljoca,radi,znaci ispravan skroz) i na ECON ,tacno duva koliko zadas na tockicu za temperaturu,znaci od ledenog do vrelog vazduha!ALI , vozaceva strana stalno duva topli vazduh,bilo koja temperatura da se stavi i kad se stavi na LO (najhladnije),ono duva toplo bez obzira dal je na ECON ili AUTO!Da vas cujem ukratko, gde da gledam, sta da cackam, jel imate neke preporuke... Quote Share this post Link to post Share on other sites