joca99 0 Posted May 13, 2013 Ja sam na Kappi imao slican problem pa mi je elektricar izveo posseban kablic sa releja i stavio poseban osigurac i sada radi.Raspitaj se kod elektricara pa probaj..mada ne mora biti...bar pitaj.Pozdrav... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted May 14, 2013 Presostat, kolicina gasa u sistemu, elekrtricni problem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marjan 0 Posted May 27, 2013 Zdravo svima. Promenio sam presostat,kolicina gasa i pritisak ok ali klima opet ne radi.Na releu koji se nalazi u kutiji ispod sofersajnbe kada mu dajem minus od akomulatora kompresor radi ali ne ide preko presostata.Kabel koji dolazi u kompresor kada je pod komtaktu ima struju kada zapalim autom nema struju???????? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vlada Jovanovic 0 Posted July 2, 2014 Pozdrav svima. Meni je probusen hladnjak za klimu. Da li neko zna pouzdan servis u Beogradu ili okolini gde bih mogao da ga zamenim? Radi se o Lyri 1.9 JTD. Hvala unapred Quote Share this post Link to post Share on other sites
CrazyMF 0 Posted July 2, 2014 (edited) Pozdrav svima, nadam se da se ne ljutite što nisam aktivan na forumu i javljam se samo kad mi nešto treba! Imam problem sa klimom, pre dve nedelje sam radio servis klime u FIATovom ovlašćenom servisu u Pa, od tada je nisam puno koristio do pre par dana kada je baš upeklo.Lepo je hladila 15-ak minuta pa je odjednom prestala da hladi, u kabinu je ulazio vazduh sa spoljnom temperaturom. Pomislio sam da je neki kompjuterski bag pa sam je ugasio i posle minut ponovo uključio! Klima je proradila ali je vazduh bio "hladnjikav" i postepeno sve topliji. Dok se to dešavalo u kabini je postalo nepodnošljivo toplo pa sam otvorio sve prozore na kolima, u jednom momentu je prošao neki krš od kombija iz kog je kuljao crni dim i dobro nadimio nežni enterijer moje libre! Taj miris se ustvari kratko zadržao, smrdela je remenica kompresora klime, to sam primetio tek posle 500m dok sam čekao na semaforu! Iz prednjeg dela auta se pušilo i smrdelo kao da nešto gori! Odma sam ugasio auto i otvorio haubu i imam šta da vidim! Remenica kompresora se pregrejala toliko da iz njene sredine izlazi neka topljena bela plastika i sva se nešto dimi kao da gori... Ispod kompresora, na onim plastikama, sam video nekoliko kapi neke tečnosti, ne znam kakve ali na slici se vide tragovi. Od tada nisam palio klimu. Nadam se da nisam udavio sa detaljima, hteo sam da dočaram događaj bez onog dela kad psujem i čupam kosu z'glave Pomislio sam na najgore, crk'o kompresor pa zaglavio i preopteretio remenicu! Veliki servis i servis klime rađeni pre 100km, planirao sam ovih dana da idem na kontrolu klime od curenja koja sledi posle servisa. E sad mene zanima kolike su šanse da je neki manji kvar i šta bi to moglo da bude?Uskoro bi na more pa bi da imam i klimu i evriće Edited July 9, 2014 by neshaoct prebačeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zlatara 0 Posted July 13, 2014 Pozdrav svima,imam sledeći problem: Hteo sam pre nekoliko dana da dopunim klimu, i pre nego što sam krenuo uzeo sam da proverim da li sve radi kako treba pošto klima nije korišćena jedno vreme i ustanovio sam da vazduh ne može da struji u pravcu vozača i suvozača(crveno označen položaj na slici). Kada namestim klimu da duva prema vetrobranskom staklu vazduh struji sasvim normalno a kada prebacim u srednji položaj vazduh uopšte ne prolazi kroz ventilacione otvore. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bglion 401 Posted July 13, 2014 To procitaj ovdehttp://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/37406-lybra-usmeravanje-ventilacije/?hl=klime#entry637274 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted July 13, 2014 Klapna pokretana elektromotorom za duvanje ka šajbni odradi svoje i zatvori protok dok ona za duvanje napred ne. Tada se čuje samo šištanje vazduha ali nigde ne izlazi. Mislim da se motorčić klapne za napred nalazi sa suvozačeve strane u visini kasete. Mora tabla da se skida, rasklapa da bi ga iole lako skinuo, inače može i kroz prostor kada se skine kaseta ali ima da se polomiš da mu priđeš. Mada probaj kada skineš kasetu da ga malo samo mrdneš moguće da će da proradi i bez skidanja. Pametan linkuje a ti Marko kucaj! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zlatara 0 Posted July 14, 2014 Hvala puno na odgovorima! Quote Share this post Link to post Share on other sites
bglion 401 Posted July 15, 2014 (edited) Grujic koji ima par Libri koje rastura kaze da moze armatura da se nategne spanerom i da se pridje motoricima i da ne mora tabla dole.Mora da se skine piksla pre toga i naravno kaseta. A evo i malo slicica ovde Edited July 15, 2014 by bglion Quote Share this post Link to post Share on other sites
MaverickY10 0 Posted July 5, 2015 (edited) Pozdrav ljudi,Naime, dok vozim bez upaljene klime auto se ponasa normlano, medjutim, kada upalim klimu i krene da radi kompresor narednih nekoliko min voznje auto gubi snagu na trenutke, kao da secne, i tako nekoliko puta, ali se unormali posle par minuta i ide normalno. Da li znate sta bi mogao biti problem?Hvala Edited July 7, 2015 by neshaoct prebačeno & edit Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted July 5, 2015 Kad si servisirao klimu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MaverickY10 0 Posted July 5, 2015 Full servis klime radjen prosle nedelje Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted July 5, 2015 Onda opet tu nesto ima da se radi vidis i sam da to nije normalno. Lici na lager mada bi lager uvek tako radio. Mozda ima previse freona, ne znam.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MaverickY10 0 Posted July 5, 2015 (edited) MS PK, izgleda da mora bas mi je cudno ti simptomi bas u tih prvih par minuta secka u voznji nikada to nisam cuo od bilo koga. Znam da kad upalim klimu auto malo izgubi snage ali meni nije samo to nego kao da ima u trenutku neki prekid pa bude ok pa opet prekid i tako par minuta. Mozda kompresor nesto baguje... Edited July 7, 2015 by neshaoct tehnički edit Quote Share this post Link to post Share on other sites
MaverickY10 0 Posted July 6, 2015 (edited) Update od danas...Isao na kontrolu pritiska gasa i sve ok. Ono sto se danas desavalo, klima radi sve ok lepo hladi u voznji ali i dalje secka, ali kada recimo stojim na semaforu, obrtaji variraju i klima ne hladi uopste. Kako krenem da vozim tako krece hladjenje uz gore pomenuto seckanje pri voznji. Neka ideja sta bi moglo biti? Edited July 7, 2015 by neshaoct tehnički edit Quote Share this post Link to post Share on other sites
@bane@ 102 Posted July 6, 2015 ne znam tacno koji je kompresor u Lybri moguce da on zeza.Kvacilo ne drzi dobro pa stalno ukljucuje iskljucuje ili ventil na kompresru pokvaren ili ekspanzioni ventil neradi dobro pa se opet odrazava na sam kompresor. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted July 7, 2015 Ne može to ''prvo, drugo, treće''...tj. ne može ''kupusara'' od teme...trpanje svih tehničkih pitanja u jednu temu. Ne može jer sadržaj foruma treba da koristi zajednici jednako kao što koristi i pojedincu. Nije sporno da je pojedincu lakše da natrpa sve na jedno mesto...ali to nije dobro za zajednicu jer se: - 100 puta piše (odgovara) na isto, a to smori ljude pa na kraju niko ne odgovara na ništa. - ne može da se pretražuje forum jer sadržaj nije pregledan, što onda opet povlači da ljudi pitaju ono na šta je već odgovoreno, ali oni ne mogu to da pronađu jer naslov teme nema veze sa sadržajem teme. Zato je ta nekadašnja ''kupusara'' od teme spojena sa ovom na kojoj smo sada.Ali, isto zato je moralo da bude pobrisano sve ono što je činilo ''kupus'' jer tehnički nije moguće naknadno sve to izdvojiti u posebne teme.Izvinjavam se svima čiji komentari (3-4 posta) su takođe otišli, ali tehnički nema drugog rešenja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
edvard81 0 Posted January 6, 2016 |Da li se menja lezaj kompresora klime ili mora da se menja cela remenica,gde kupiti? Quote Share this post Link to post Share on other sites
aleksa_indjija 4 Posted January 6, 2016 Ima posebno lezaj kompresora... al mozda mora sve da se menja, nemam pojma... Nego koji je rezim ventilacije, kad ne sija nijedna lampica, ni ECON ni AUTO? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marko Topola 50 Posted January 6, 2016 Kad ne siha ECON onda je ukljucen kompresor valjda... Quote Share this post Link to post Share on other sites
aleksa_indjija 4 Posted January 6, 2016 Meni je trenutno kompresor iskljucen, znaci skinut je kais sa njega, jer remenica nesto zeza... i kad pogasim sve lampice, sve radi standardno, greje super ovih dana... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Woodoo 22917 Posted January 6, 2016 Nego koji je rezim ventilacije, kad ne sija nijedna lampica, ni ECON ni AUTO?Manuelni mod sa uključenim kompresorom, s tim što ako ti je kaiš skinut radi ventilacija kao kod auta bez klime, jedino što nemaš opciju brzog odmagljivanja vetrobranskog stakla. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marko Topola 50 Posted January 6, 2016 Kad se pritisne dugme za brzo odmagljivanje, pali se kompresor, a smerovi duvanja se menjaju ili ne? Smer mi je uvek okrenut na soferku, i plasim se da menjam smerove zbog motorica, pa zato ne ukljucujem brzo odmagljivanje... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sedla 2576 Posted January 21, 2016 Drugari,na dijagnostici klime ocitane sledece greske:B0003B0018Moze neka pomoc? Npr koje delove zameniti i gde se isti nalaze? Cini mi se da Ivan.ik uvek ima prave odgovore na ova pitanja... Quote Share this post Link to post Share on other sites