Jump to content
FAS Goran
Petza

Fiat Grande Punto 1.3 / 1.9 MJet - podiže obrtaje

Recommended Posts

E ovako imam jedan problem ,desilo mi se par puta kad ocu negde da se okrene i krenem prvom napred i kada stisnem kvacilo obrtaljka ode do jedno 3000rpm i posle toga radi sve normalno znaci to mi se desilo 2-3 puta i auto mi cesto radi u leru na 1000rpm a temperatura je na sredini ,da li neko moze da mi pomogne ili ipak mora u servis?

Share this post


Link to post
Share on other sites

E ovako drugari probao sam da skinem maf senzor da ga ocitim misleci da cu resiti problem ,ali pojavio se jos jedan ,kada skinem onaj kablic ne mogu da skinem senzor nisam smeo mnogo da ga cimam da ne bi nesto puklo nema nikakav sraf koji ga drzi gledao sam u onoj temi na forumu ali nije isti moj nema srafove koji ga drze,evo slika pa ako neko moze da mi pomogne kako da skinem bilo bi korisno :)

 

zza2152.jpgzza2153.jpgzza2154.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bosch je uveo tu "novinu" da se eliminise mogucnost skidanja ulozaka meraca mase vazduha kako bi se "smanjile zloupotrebe koje mogu dovesti do havarije motora" jer navodno je svaki ulozak posebno kalibrisan za svoje kuciste. Gluposti. Pokusaj da demontiras maf i da ga ocistis kroz postojece otvore. Iskreno mislom da ti on nije odgovoran za problem zadrzavanja gasa. Predlazem dijagnostiku,ocitavanje vrednosti pedale gasa i pritiska goriva. Taj problem jos moze da prouzrokuje i ventil za regulaciju pritiska goriva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ili ti neki prikljucak na crevima goriva vuce fals vazduh

Share this post


Link to post
Share on other sites

E sad to tesko... Ceo sistem dovoda goriva je pod pritiskom pumpe iz rezervoara tako da ne verujem da negde vazduh moze da udje. Pre ce na "fals" mestu da izadje gorivo napolje nego da vazduh udje unutra.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok hvala drugari ,sve jedno idem ujutru kod Gorana na dijagnostiku pa javljam sta je ,mada danas ceo dan je radio lepo i evo veceras sam se vozikao nema nikakvih problema ,a i sipao sam pre neki dan ona cistac dizni mozda mu je pomogao :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas mi se desilo posle malo ostrije voznje kada sam stao auto je dimio kao lud i drzao obrtaje na 1000rpm ,ugasio sam auto sacekao malo i kada sam ponovo upalio sve bilo ok radio na 800 obrtaja. Na dijagnostici ne prijavljuje nikakvu gresku kod Gorana odradjena dijagnostika kaze motor radi ok. Da li neko zna sta mu je bilo svi filteri su novi? I jos ovo kada se sve to desavalo primetio sam da je digao potrosnju nije spustao ispod 6l ,i kada sam ugasio i upalio sve radilo normalno i spala potrosnja...

Edited by Petza

Share this post


Link to post
Share on other sites

...kada se sve to desavalo primetio sam da je digao potrosnju nije spustao ispod 6l ,i kada sam ugasio i upalio sve radilo normalno i spala potrosnja...

Pa, naravno kad si oštrije vozio da je potrošnja porasla. :thumbup:

Malo je radio ventilator (toplo napolju, oštrija vožnja), možda i klima, i obrtaji moraju da skoče u leru. Takođe, to što je dimio...dimio dok si vozio oštrije, ili kad si stajao u leru?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad sam stajao u leru i to je dimio ko sporet ali nije skroz crn dim vise je vukao na belicasto ,i klima nije radila bili otvoreni prozori.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I sta je bio problem ako si ga nasao Petza?

Ja vozim GP mjet sa 90ks i desava mi se kada kocim pri zaustavljanju, u leru, kao da se motor malo zagusi i zatrese kao da ce se ugasiti i obrtaji na sekund skoce sami na 1000 obrtaja i odmah se vrate i sve bude ok. Sta mislite o cemu se radi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mene na puntu srecom nema pokazivac obrtaja pa ne moram da se tripujem :rofl:

meni na 1.3 mjtd 69ks nekad kao da zaleti malo kad ga ubacim u prvu a on hladan al se necimam oko toga

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav

Imam jedan problem. Vozim GP 1.3 mjet 75k i desi mi se nekada kada pri voznji izbacim iz brzine obrtaji malo poskakuju.

Inace kad radi u mestu na leru obrtaji su zakucani na 800 i nema variranja.

Radio sam mali servis ali nisam promenio filter goriva jer su mi u radnji da lipogresan,zamenio sa ga i sad cekam nekoga da mi to zameni. Da li mozda ime veza sa tim ili je mozda nesto drugo u pitanju?

Pozz!

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z10,benz., apsolutno isti simptomi . Kad se u voznji izbaci na ler, nekad drzi malo visi ler od normalnog...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kada motormi racunar dobija inform. da se vozilo krece a pustite gas i pritisnete kvacilo, namerno zadrzava ler malo iznad normalnog jer ocekuje da nastavite voznju. Za njega nije normalno da se vozilo krece a motor radi na leru. Meni Craysler drzi 1500 obrtaja dok se ne zaustavim a ubrizgavanje je isto kao na Stilu 1,9 jtd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gorane ,

slazem se ja da treba da drzi veci broj obrtaja kada se vozilo krece u leru ili kad se stisne kvacilo.

I na mom GP kada se krece u leru npr 60 na sat drzi na 1000 obrtaja ali mi se desi da mi dok se tako krece nekad obrtaji poskoce

sa normalnih 1000 i do 1300 obrtaja,tako par puta i onda se smire i vrate na 1000.

Vidim da su ljudi imali slican problem al opet ti si strucno lice koje verovatno zna o cemu se radi? :)

Pozzz!

Share this post


Link to post
Share on other sites

I meni radi na 1000 dok se krece ,ali problem je bio sto je radio na hiljadu i kada se zaustavim (u leru) ,problem je na kraju bio budjavi DPF filter...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kada motormi racunar dobija inform. da se vozilo krece a pustite gas i pritisnete kvacilo, namerno zadrzava ler malo iznad normalnog jer ocekuje da nastavite voznju. Za njega nije normalno da se vozilo krece a motor radi na leru. Meni Craysler drzi 1500 obrtaja dok se ne zaustavim a ubrizgavanje je isto kao na Stilu 1,9 jtd.

Ovo je sasvim ok, ali onda bi to trebalo da se stalno desava ako je citav sistem ispravan. Mozda gresim?

Kod mene je nekad tako, a u vecini slucajeva drzi ler u mestu i tokom pokreta na istom.

Retko tokom voznje u leru(auto u pokretu a izbacen na ler) malo dodaje gas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Razlikujte dve stvari o kojima se priča. :thumbup:

Jedna stvar je držanje obrtaja malo iznad ler broja obrtaja. Držanje, nema preteranih oscilacija broj obrtaja.

Druga stvar je poskakivanje broja obrtaja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neso, ovo kod mene ne znam ni kako bih nazvao. Povremeno drzi 100 o vise nego uobicajeno, ali povremeno malo doda pa spusti na normalu i tako dok se ne stane potpuno.

Najredje sto radi je da padne za nekih 100-ak, pa vrati na normalu.

Goran je sumnjao na klapnu, ali gledano sad po ovim postovima, nemoguce da su svima zveknule klapne. Ipak se radi o razlicitim motorima i markama vozila.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobri ljudi, treba mi savet...

Grande Punto 1.3 mjet 2006 godiste, na leru radi na oko 1000 obrtaja, u stvari nesto malo ispod 1000 obrtaja. Racunam da je to zbog toga sto je jos uvek poprilicno hladno, ali videcemo... Druga stvar je ta sto sam juce primetio da na leru variraju obrtaji, a to se nije desavalo do sada. Ne variraju mnogo., oko 100-150 i to samo na sekundu i onda se vrati... Kasnije kada se motor zagreje nisam primetio da obrtaji variraju. Dodatni problem je taj sto sam ja iz Valjeva i sto ovde nema nekog krstenog majstora koji bi mogao da mi to pogleda.

I da pitanje za one koji znaju, ima li ovaj moj taj cuveni DPF filte (od par vozaca Pezoa sam se naslusao kukanja na njega)... Hvala vam...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa kad je motor hladan normalno je da radi na visem broju obrtaja ,a za dpf pogledaj ispod auta ako na auspuhu imas nesto sto lici na srednji lonac resices misteriju ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav!

Peugeot ima velikih problema sa filterom cadji :thumbdown: a sto je najgore i vecina drugih a to su dosta skupi problemi! Cudno mi je, tvoj je 2006 a ima to "govno"! Ja sam mislio da samo ovi noviji koji ispunjavaju euro 5 normu o emisiji imaju DPF filter. Hajde proveri to jos jednom da li je to zaista to i ako jeste napisi iskustva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako ima nesto sto lici na srednji lonac to je dpf nema sta drugo jbg ... A mozda je i njegov euro 5 cim ima dpf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...