vicent 1261 Posted November 2, 2014 Dugme treba da bude u donjem položaju (sabijeno),kad iskoči, tada gasi instalaciju. Pogledaj dobro imobilajzer,simbol kjuča MORA da se ugasi par sekundi po davanju kontakta. Ako se ne gasi, to je razlog. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lybra1.9 0 Posted November 3, 2014 Simbol kljuca se uopste ne pojavljuje na tabli. Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1580 Posted November 8, 2014 Ajd da pitam nesto kad vec spominjete regulator goriva. Vidim da nije problem da se skine a onaj pantrljak sto viri, jel on nekog slabijeg kvaliteta, da se ne polomi kod vracanja ili skidanja? I jos nesto, cime se cisti, ultrazvuk ili moze i neki carbon cleaner? Quote Share this post Link to post Share on other sites
bglion 401 Posted November 8, 2014 Sve moze da se polomi Ultrazvuk je najbolja varijanta Quote Share this post Link to post Share on other sites
momirski igor 0 Posted November 12, 2014 pozdrav .da li bi neko mogao da mi da neki savet . lancia libra 1.9 jtd.u voznji 2,3, brzina izmedju 1500-2000 obrtaja hoce da blago trza .auto ide po meni dosta dobro lepo puni kada stisnem gas ali imam utisak kao da neradi rastereceno . dosada sam vozio benzice pa je mozda to ta razlika . inace upravo uradjen mali servis(ulje,antifriz,svi filteri) zamenjen overboost ventil i creva vakuma od njega,egr zapusen ,menjan senzor obrtaja radilice,zamenjena plivajuca remenica na alternatoru (mozda nisam dobro rekao) ,lamela,korpa i druk lezaj,protokomer ok,map senzor nije nesto prljav,pali lepo i uvek isto ,pri prvom paljenju baci malo crnog dima i generalno malo dimi koliko ja mogu da vidim iz retrovizora .netrosi ulje ,nepali nikakve lampice sem airbega ona sija non stop,katalizator cist i u funkciji. MOZDA SE JA TRIPUJEM ALI VOLIM ISPRAVAN AUTO ! voleo bih da cujem misljenje nekog iskusnijeg tj. vase komentare ? i da fiatova dijagnostika nista nepokazuje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jastrebov 6 Posted August 24, 2015 pozdrav .da li bi neko mogao da mi da neki savet . lancia libra 1.9 jtd.u voznji 2,3, brzina izmedju 1500-2000 obrtaja hoce da blago trza .auto ide po meni dosta dobro lepo puni kada stisnem gas ali imam utisak kao da neradi rastereceno . dosada sam vozio benzice pa je mozda to ta razlika . inace upravo uradjen mali servis(ulje,antifriz,svi filteri) zamenjen overboost ventil i creva vakuma od njega,egr zapusen ,menjan senzor obrtaja radilice,zamenjena plivajuca remenica na alternatoru (mozda nisam dobro rekao) ,lamela,korpa i druk lezaj,protokomer ok,map senzor nije nesto prljav,pali lepo i uvek isto ,pri prvom paljenju baci malo crnog dima i generalno malo dimi koliko ja mogu da vidim iz retrovizora .netrosi ulje ,nepali nikakve lampice sem airbega ona sija non stop,katalizator cist i u funkciji. MOZDA SE JA TRIPUJEM ALI VOLIM ISPRAVAN AUTO ! voleo bih da cujem misljenje nekog iskusnijeg tj. vase komentare ? i da fiatova dijagnostika nista nepokazuje.Probaj negde da se prikačiš na komp i da voziš. Dijagnostika ima mogućnost da snima sve parametre u toku voznje ,pa kada počne to cimanje da se snimi rad motora i da se kasnije proveri . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sedla 2542 Posted September 9, 2015 Ako nisi primetio,dao si odgovor na pitanje postavljeno pre skoro godinu dana... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jastrebov 6 Posted September 10, 2015 Tako je ! Možda neko bude tražio odgovor baš na ovakvo pitanje . Nikad se ne zna moze li kome da koristi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sale82 0 Posted March 18, 2016 (edited) Imam problem sa autom,vozim lanciu lybru 1.9jtd vec tri godine i iskreno sam zadovoljan autom.Medjutim zadnjih 10 dana imam problem sa paljenjem,tj desava se da upali zaredom jedno pet puta pa sledeci put nece ,pa opet iznova.Nema veze dali je hladan auto ili zagrejan,simptomi su isti!Na dijagnostici nikakvu gresku ne izbacuje,probao sam da zamenil senzor radilice ali nije do njega! Ima li iko kakav predlog sta bi moglo biti!U voznji se normalno ponasa, nema nikakvih promena. Edited March 19, 2016 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted March 19, 2016 @sale82 Krštenica auta. Sad ozbiljno, pogledajte na dijagnostici kako radi EGR, koliko je otvoren/zatvoren. Ima iskustava da kada on krene da zeza, auto tako sa vremena na vreme teže pali, tj. ne upali uopšte iz prvog puta, pa makar verglao do sutra, a čim se okrene ključ sledeći put upali bez problema. Mogu i dizne da budu uzrok otežanog paljenja, kada ''curkaju'', naročito kada auto duže odstoji. Kod Stila njihov rad (kolike su korekcije) može da se pogleda preko dijagnostike, ne znam može li i na Lybri. Baci pogled sada, nakon spajanja tema, i na sve ranije napisano u temi na kojoj smo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sale82 0 Posted March 19, 2016 Dizne su proverili i kazu da su ok,a EGR ventil mi je zatvoren.Sto se potrosnje tice nisam primetio da se povecala pa da sumnjam na neku od dizni.Hvala u svakom slucaju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vladeling 0 Posted February 18, 2018 Zdravo, treba mi pomoc ako neko ima ideju sta moze da bude... Naime, Lybra 1.9 jtd - ugasio se u voznji, nece da upali, tada je imao gresku prekidaca dole kod kvacila, videli smo da je polomljena plastika na njemu, resetovali gresku i premostili prekidac, ne javlja se greska vise... Takodje greske su na kompjuteru za sve 4 dizne (P0201-0204), posle resetovanja greski one se vrate pri pokusaju da se upali auto, samo vergla i nista... Ima samo te greske, nista vise, na dizne ne dolazi napon sa kompjutera (merili)... Jel ima neko ideju sta moze da bude problem? Hvala na pomoci. Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 694 Posted February 23, 2018 Pumpa za gorivo? Pokusaj i da raskacis map tj protokomera pa da upalis bez njega. Quote Share this post Link to post Share on other sites