Jump to content
FAS Goran
MISHONNIUM

Lancia Lybra 1.9 JTD - problem sa paljenjem / previše bučno / trese pri paljenju / dugo vergla

Recommended Posts

Dugme treba da bude u donjem položaju (sabijeno),kad iskoči, tada gasi instalaciju. Pogledaj dobro imobilajzer,simbol kjuča MORA da se ugasi par sekundi po davanju kontakta. Ako se ne gasi, to je razlog.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ajd da pitam nesto kad vec spominjete regulator goriva. 

Vidim da nije problem da se skine a onaj pantrljak sto viri, jel on nekog slabijeg kvaliteta, da se ne polomi kod vracanja ili skidanja?

 

I jos nesto, cime se cisti, ultrazvuk ili moze i neki carbon cleaner?

Share this post


Link to post
Share on other sites

pozdrav .da li bi neko mogao da mi da neki savet . lancia libra 1.9 jtd.u voznji 2,3, brzina izmedju 1500-2000 obrtaja hoce da blago trza .auto ide po meni dosta dobro  lepo puni kada stisnem gas ali imam utisak kao da neradi rastereceno . dosada sam vozio benzice pa je mozda to ta razlika . inace upravo uradjen mali servis(ulje,antifriz,svi filteri) zamenjen overboost ventil i creva vakuma od njega,egr zapusen ,menjan senzor obrtaja radilice,zamenjena plivajuca remenica na alternatoru (mozda nisam dobro rekao) ,lamela,korpa i druk lezaj,protokomer ok,map senzor nije nesto prljav,pali lepo i uvek isto ,pri prvom  paljenju baci malo crnog dima i generalno malo dimi koliko ja mogu da vidim iz retrovizora .netrosi ulje ,nepali nikakve lampice sem airbega ona sija non stop,katalizator cist i u funkciji. MOZDA SE JA TRIPUJEM ALI VOLIM ISPRAVAN AUTO ! voleo bih da cujem misljenje nekog iskusnijeg tj. vase komentare ? i da fiatova dijagnostika nista nepokazuje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pozdrav .da li bi neko mogao da mi da neki savet . lancia libra 1.9 jtd.u voznji 2,3, brzina izmedju 1500-2000 obrtaja hoce da blago trza .auto ide po meni dosta dobro  lepo puni kada stisnem gas ali imam utisak kao da neradi rastereceno . dosada sam vozio benzice pa je mozda to ta razlika . inace upravo uradjen mali servis(ulje,antifriz,svi filteri) zamenjen overboost ventil i creva vakuma od njega,egr zapusen ,menjan senzor obrtaja radilice,zamenjena plivajuca remenica na alternatoru (mozda nisam dobro rekao) ,lamela,korpa i druk lezaj,protokomer ok,map senzor nije nesto prljav,pali lepo i uvek isto ,pri prvom  paljenju baci malo crnog dima i generalno malo dimi koliko ja mogu da vidim iz retrovizora .netrosi ulje ,nepali nikakve lampice sem airbega ona sija non stop,katalizator cist i u funkciji. MOZDA SE JA TRIPUJEM ALI VOLIM ISPRAVAN AUTO ! voleo bih da cujem misljenje nekog iskusnijeg tj. vase komentare ? i da fiatova dijagnostika nista nepokazuje.

Probaj negde da se prikačiš na komp i da voziš. Dijagnostika ima mogućnost da snima sve parametre u toku voznje ,pa kada počne to cimanje da se snimi rad motora i da se kasnije proveri .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam problem sa autom,vozim lanciu lybru 1.9jtd vec tri godine i iskreno sam zadovoljan autom.Medjutim zadnjih 10 dana imam problem sa paljenjem,tj desava se da upali zaredom jedno pet puta pa sledeci put nece ,pa opet iznova.Nema veze dali je hladan auto ili zagrejan,simptomi su isti!Na dijagnostici nikakvu gresku ne izbacuje,probao sam da zamenil senzor radilice ali nije do njega!

 

Ima li iko kakav predlog sta bi moglo biti!U voznji se normalno ponasa, nema nikakvih promena.

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

@sale82

 

Krštenica auta. :) 

Sad ozbiljno, pogledajte na dijagnostici kako radi EGR, koliko je otvoren/zatvoren. Ima iskustava da kada on krene da zeza, auto tako sa vremena na vreme teže pali, tj. ne upali uopšte iz prvog puta, pa makar verglao do sutra, a čim se okrene ključ sledeći put upali bez problema.

Mogu i dizne da budu uzrok otežanog paljenja, kada ''curkaju'', naročito kada auto duže odstoji. Kod Stila njihov rad (kolike su korekcije) može da se pogleda preko dijagnostike, ne znam može li i na Lybri.

 

Baci pogled sada, nakon spajanja tema, i na sve ranije napisano u temi na kojoj smo. :thumbup: 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dizne su proverili i kazu da su ok,a EGR ventil mi je zatvoren.Sto se potrosnje tice nisam primetio da se povecala pa da sumnjam na neku od dizni.Hvala u svakom slucaju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravo, treba mi pomoc ako neko ima ideju sta moze da bude...

Naime, Lybra 1.9 jtd - ugasio se u voznji, nece da upali, tada je imao gresku prekidaca dole kod kvacila, videli smo da je polomljena plastika na njemu, resetovali gresku i premostili prekidac, ne javlja se greska vise... Takodje greske su na kompjuteru  za sve 4 dizne (P0201-0204), posle resetovanja greski one se vrate pri pokusaju da se upali auto, samo vergla i nista... Ima samo te greske, nista vise, na dizne ne dolazi napon sa kompjutera (merili)... Jel ima neko ideju sta moze da bude problem?

Hvala na pomoci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...