Jump to content
FAS Goran
MISHONNIUM

Lancia Lybra 1.9 JTD - problem sa paljenjem / previše bučno / trese pri paljenju / dugo vergla

Recommended Posts

I sad mi se ugasi na semaforu iz cista mira, samo sto sam stao on kao da si kljuc okrenuo.

Senzor nivoa ulja resio, zica se otkinula sad je ok ali i dalje blinka grejac.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jesi li vozio auto ikako na dijagnostiku, ako nisi uradi to. To sto ti se ugasila sve mi baca na senzor radilice, na kojoj temperaturi motora se ugasila? Sto se tice grijaca malo je cudno ako svi rade, jesi li provjeravao kablove koji se kace na grijace, tu ti treba mala pomoc kada das kontakt ispitaj svaki dovod struje pa da i tu mogucnost iskljucis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na radnoj se ugasila, ravno na 90.

proverio sve, nego mi se cini da ima jedan kontakt od releja grejaca neku vezu sa nekim senzorom, da li bregaste ili radilice, mozda i temp, ali sad da me ubije bog ne mogu se setiti gde sam procitao. Pa sumnjam da je ovo isti problem vezan za tesko startovanje zimus, ocigledno senzor pri kraju.

PS gde se nalazi konektor senzora radilice, video sam kablic da vodi negde oko alternatora ali dokle nije mi jasno i odakle da mu pridjem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eh pa on zamenio senzor nivoa ulja i EGR. Meni Egr blokiran, nema sanse da je on, a sumnjam na RPM senzor, sutra idem na dijagnostiku, danas mi se opet ugasi na sred ulice, ucestalo bre, i to nije skroz podigao temp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dijagnostika kaze senzor radilice, zamenjen danas, pola sata posla. Ko stavi kacenje kabla na sredinu motora, nepristupacno sa svakog pogleda. Videcu dalje ponasanje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prepoznatljivo bolje radi auto. Lepse prima gas, ostrij je i lepse mi pali. Ko bi reko. Ovo se isplati menjati cima malo pocne da zeza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li senzor temperature rashladne tecnosti utice na "zakretanje paljenja" kod JTD, i sta igra ulogu sauha kod ovih motora. Citao sam da VW ima jedan deo i senzoru a neki i poseban, koji kada je hladan motor daju signal da se brizga vise goriva i da kada taj senzor strada teze pale zimi jer je smesa siromasna.

Ako oslavi senzor temperature kod jtd, da li moze da zeza prilikom paljenja zimi, u smislu da je smesa i ugao paljenja neadekvatan?

Mozda je pitanje glupo ali eto zanima me, posto sam na TIPU TDS imao sauh koji je bio mehanicki ali potopljen u rashladnu tecnost i sajla vodi na pumpu visokog pritiska, pa kako je kod jtd?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najverovatnije da ima uticaja na zakretanje paljenja u ranije i vecu kubikazu ubrizgavanja goriva pri nizim temperaturama. Javlja se chekichav zvuk koji se smanjuje povecanjem radne temperature.Slucaj kod mog jtd-a je da je bio puno bucan i chekicav sve dok nisam zamenio termostat u kompletu sa senzorom temperature, od tad radi mirnije i tise.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jutros mi se nesto cudno desi.

Na -12 upali ko mina, a prosle godine sam imao problema, u medjuvremenu sam zamenio RPM senzor jer mi se gasio na semaforu vec sam ranije pisao, pa je on verovatno i bio problem. Nego mi se jutros ugasio 2 puta u gradu u voznji, da li je moguce da je opet senzor radilice, BOSH sam stavio RICAMBI u Ap sportu kupio, ili moze bit sta drugo. Iz dva verglanja upali. Temperatura motora ok 75 bila, kako sam razumeo senzor zeza samo ako je vruc motor na 90 stepeni, i nece par minuta da upali, tako mi bilo prosli put????

Share this post


Link to post
Share on other sites

moze da bude senzor ponovo...

niko ti nije garantovao koliko ces kilometra da predjes s novim senzorom...

baci ga na diagnostiku...

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. pritisak goriva

2. senzor pritiska goriva

To mi pokazalo na adijagnostici, nisam menjao godinu dana filter goriva, moguce da imao vode i zaledio sta mislite?

Danas se nije gasila.

Znaci nije rpm senzor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pozdrav svima.imam problem povremeno ,kada palim auto ,motor nenormalno zatrese,to se desava jednom u pet dana.kada ugasim i upalim ponovo on startuje normalno.na istrument tabli ne priijavljuje nikakve greske.uradjen veliki servis,ali se i pre toga  to desavalo.

 

1.9 jtd lancia libra

Edited by neshaoct
prebačeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel pritiskate kvačilo kada palite i gasite auto? Meni reče majstor da ima neki ventil koji bi mogao da utiče na stresanje pri gašenju kod mene jer se auto stresa ponekad nevezano od toga da li držim pritisnuto kvačilo ili ne, ali sam totalno zaboravio da ga pitam da to bliže pogledamo

Edited by igor0511

Share this post


Link to post
Share on other sites

A to sam mogao pitati mog majstora da pogleda, zna meni da zatrese neka ludački, imam osjećaj da će se raspanuti auto, pa ga onda ugasim i upalim ponovo normalno. A nekad ostavim malo duže da stoji u kontakt poziciji pa ga onda"kresnem" sasvim normalno. 

 

I još da podjelim sa vama da mi je danas neki Lybraš (ruke mu se osušile) skonuo onu malu žabicu što zatvara one rupe za tregere na krovu. Pa eto ako vidi ovo ikad poželio bi mu da mu se neko zakuca u kola. Pusa pusa, kiss kiss.

Share this post


Link to post
Share on other sites

znaci da od 4 cilindra upali samo jedan I to nakrivo kazi majstoru da proveri dizne I pritiske....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nosač je provjeren odavno i u odličnom je stanju, a i kontam da bi onda tresao stalno da je nosač pošao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaboravih da napomenem da se desi da se zatrese isto ako npr idem u rikverc uz brdo a ne dam dovoljno gasa i onda počne da trese i moram ugasim kola. trebao bih sledeće sedmice da provjerim dizne, a ako nisu ni one onda ga j**i :p

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi, imam drugachiji problem na Lybri...nekada pali bez problema, malo zadrhti,ali u granicama normale, a nekada pri okretanju kljucha masina pocne toliko da urla i da se trese da se sam ugasi..i nekada zaredja tako bezbroj puta, nekada uspe da slozi kada mu dodam gas u trenutku kada zavergla,ali nekada to ne pali...toliko trese kada se to desi da je iskidao gumu sa gornjeg nosaca motora(koska)...pri malom gasu,i laganom kretanju "secka" i kada primi gas poleti kao nenormalan..kao da se blago gusi na leru.dok ne primi gas...

Unapred hvala svima na pomoci i savetima !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...