vranic.a 0 Posted April 5, 2012 I sad mi se ugasi na semaforu iz cista mira, samo sto sam stao on kao da si kljuc okrenuo.Senzor nivoa ulja resio, zica se otkinula sad je ok ali i dalje blinka grejac. Quote Share this post Link to post Share on other sites
haze 1 Posted April 5, 2012 Jesi li vozio auto ikako na dijagnostiku, ako nisi uradi to. To sto ti se ugasila sve mi baca na senzor radilice, na kojoj temperaturi motora se ugasila? Sto se tice grijaca malo je cudno ako svi rade, jesi li provjeravao kablove koji se kace na grijace, tu ti treba mala pomoc kada das kontakt ispitaj svaki dovod struje pa da i tu mogucnost iskljucis. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vranic.a 0 Posted April 6, 2012 Na radnoj se ugasila, ravno na 90.proverio sve, nego mi se cini da ima jedan kontakt od releja grejaca neku vezu sa nekim senzorom, da li bregaste ili radilice, mozda i temp, ali sad da me ubije bog ne mogu se setiti gde sam procitao. Pa sumnjam da je ovo isti problem vezan za tesko startovanje zimus, ocigledno senzor pri kraju.PS gde se nalazi konektor senzora radilice, video sam kablic da vodi negde oko alternatora ali dokle nije mi jasno i odakle da mu pridjem? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted April 6, 2012 Ova tema:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=47520 Quote Share this post Link to post Share on other sites
vranic.a 0 Posted April 6, 2012 Eh pa on zamenio senzor nivoa ulja i EGR. Meni Egr blokiran, nema sanse da je on, a sumnjam na RPM senzor, sutra idem na dijagnostiku, danas mi se opet ugasi na sred ulice, ucestalo bre, i to nije skroz podigao temp. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vranic.a 0 Posted April 7, 2012 Dijagnostika kaze senzor radilice, zamenjen danas, pola sata posla. Ko stavi kacenje kabla na sredinu motora, nepristupacno sa svakog pogleda. Videcu dalje ponasanje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vranic.a 0 Posted April 12, 2012 Prepoznatljivo bolje radi auto. Lepse prima gas, ostrij je i lepse mi pali. Ko bi reko. Ovo se isplati menjati cima malo pocne da zeza. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vranic.a 0 Posted December 7, 2012 Da li senzor temperature rashladne tecnosti utice na "zakretanje paljenja" kod JTD, i sta igra ulogu sauha kod ovih motora. Citao sam da VW ima jedan deo i senzoru a neki i poseban, koji kada je hladan motor daju signal da se brizga vise goriva i da kada taj senzor strada teze pale zimi jer je smesa siromasna.Ako oslavi senzor temperature kod jtd, da li moze da zeza prilikom paljenja zimi, u smislu da je smesa i ugao paljenja neadekvatan?Mozda je pitanje glupo ali eto zanima me, posto sam na TIPU TDS imao sauh koji je bio mehanicki ali potopljen u rashladnu tecnost i sajla vodi na pumpu visokog pritiska, pa kako je kod jtd? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MARINER 0 Posted December 7, 2012 Najverovatnije da ima uticaja na zakretanje paljenja u ranije i vecu kubikazu ubrizgavanja goriva pri nizim temperaturama. Javlja se chekichav zvuk koji se smanjuje povecanjem radne temperature.Slucaj kod mog jtd-a je da je bio puno bucan i chekicav sve dok nisam zamenio termostat u kompletu sa senzorom temperature, od tad radi mirnije i tise. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vranic.a 0 Posted December 10, 2012 Jutros mi se nesto cudno desi.Na -12 upali ko mina, a prosle godine sam imao problema, u medjuvremenu sam zamenio RPM senzor jer mi se gasio na semaforu vec sam ranije pisao, pa je on verovatno i bio problem. Nego mi se jutros ugasio 2 puta u gradu u voznji, da li je moguce da je opet senzor radilice, BOSH sam stavio RICAMBI u Ap sportu kupio, ili moze bit sta drugo. Iz dva verglanja upali. Temperatura motora ok 75 bila, kako sam razumeo senzor zeza samo ako je vruc motor na 90 stepeni, i nece par minuta da upali, tako mi bilo prosli put???? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted December 10, 2012 moze da bude senzor ponovo...niko ti nije garantovao koliko ces kilometra da predjes s novim senzorom...baci ga na diagnostiku... Quote Share this post Link to post Share on other sites
vranic.a 0 Posted December 11, 2012 1. pritisak goriva2. senzor pritiska gorivaTo mi pokazalo na adijagnostici, nisam menjao godinu dana filter goriva, moguce da imao vode i zaledio sta mislite?Danas se nije gasila.Znaci nije rpm senzor. Quote Share this post Link to post Share on other sites
acasek 0 Posted August 1, 2013 (edited) pozdrav svima.imam problem povremeno ,kada palim auto ,motor nenormalno zatrese,to se desava jednom u pet dana.kada ugasim i upalim ponovo on startuje normalno.na istrument tabli ne priijavljuje nikakve greske.uradjen veliki servis,ali se i pre toga to desavalo. 1.9 jtd lancia libra Edited August 5, 2013 by neshaoct prebačeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Noćni 0 Posted August 2, 2013 (edited) Moze da bude zamajac ili korpa ,to jedino kod krstenog majstora da ti se proveri. Edited August 2, 2013 by Noćni Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sardun 0 Posted August 3, 2013 I ja imam isti problem, misliš da bi to mogao biti razlog? Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2823 Posted August 3, 2013 (edited) Jel pritiskate kvačilo kada palite i gasite auto? Meni reče majstor da ima neki ventil koji bi mogao da utiče na stresanje pri gašenju kod mene jer se auto stresa ponekad nevezano od toga da li držim pritisnuto kvačilo ili ne, ali sam totalno zaboravio da ga pitam da to bliže pogledamo Edited August 3, 2013 by igor0511 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted August 3, 2013 nije u pitanju zmajac nego neki od klipova ne odradi kako treba.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sardun 0 Posted August 3, 2013 A to sam mogao pitati mog majstora da pogleda, zna meni da zatrese neka ludački, imam osjećaj da će se raspanuti auto, pa ga onda ugasim i upalim ponovo normalno. A nekad ostavim malo duže da stoji u kontakt poziciji pa ga onda"kresnem" sasvim normalno. I još da podjelim sa vama da mi je danas neki Lybraš (ruke mu se osušile) skonuo onu malu žabicu što zatvara one rupe za tregere na krovu. Pa eto ako vidi ovo ikad poželio bi mu da mu se neko zakuca u kola. Pusa pusa, kiss kiss. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted August 3, 2013 znaci da od 4 cilindra upali samo jedan I to nakrivo kazi majstoru da proveri dizne I pritiske.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veki 8 Posted August 5, 2013 a moze biti i nosac motora Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted August 5, 2013 nije nosac niti on moze da bude... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sardun 0 Posted August 5, 2013 Nosač je provjeren odavno i u odličnom je stanju, a i kontam da bi onda tresao stalno da je nosač pošao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sardun 0 Posted August 11, 2013 Zaboravih da napomenem da se desi da se zatrese isto ako npr idem u rikverc uz brdo a ne dam dovoljno gasa i onda počne da trese i moram ugasim kola. trebao bih sledeće sedmice da provjerim dizne, a ako nisu ni one onda ga j**i Quote Share this post Link to post Share on other sites
zwook 0 Posted August 28, 2013 Ljudi, imam drugachiji problem na Lybri...nekada pali bez problema, malo zadrhti,ali u granicama normale, a nekada pri okretanju kljucha masina pocne toliko da urla i da se trese da se sam ugasi..i nekada zaredja tako bezbroj puta, nekada uspe da slozi kada mu dodam gas u trenutku kada zavergla,ali nekada to ne pali...toliko trese kada se to desi da je iskidao gumu sa gornjeg nosaca motora(koska)...pri malom gasu,i laganom kretanju "secka" i kada primi gas poleti kao nenormalan..kao da se blago gusi na leru.dok ne primi gas...Unapred hvala svima na pomoci i savetima ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
bglion 401 Posted August 28, 2013 Filter goriva ili mozda pumpa za gorivo (da li je cujes kad das kontakt) Quote Share this post Link to post Share on other sites