Jastrebov 6 Posted April 4, 2014 Pazi ovako da ti kazem posteno i bez zavlačenja kao sto po forumima rade mnogi:U mom radnom veku ( od 1987 do sad ) Nisam imao slučaj da je prolupala klipnjača a da nije morala i radilica da se obrađuje. Jer ono sto Zajebe radilicu ti ne vidiš . A to znaci da ako je prolupala klipnjaca - leteći lezaj mora da je ostetila i radilicu a pogotovo KLIPNJACU. Makar se na radilici zalepilo nesto malo materijala sa lezaja. A to malo je 0,10 -0,30-0,50mm. Ili je jednostavno kriva klipnjaca ili samo koleno radilice. Drugo : Zasto je prolupala??? baviti se posledicom a uzrok zanemariti je isto kao i posle tusiranja obući smrdljive gaće i čarape. Malo ce da smrduca dole ali nema veze.Mozda nije imala podmazivanje sa radilice . Zapušena radilica ili blok motora, ispao ili propusta negne neki čep, Mozda je filter bio zapusen... ( u svakom slucaju morala bi se skinuti radilica da se proveri ili ocisti. Ili blok motora) Prema tome nemojte se zavaravati pricama oko toga kao samo je malo osteceno itd...Pa samo malo ste ga turirali kada je bio kod bosiste i kod jos nekog majstora i kako onda nije mogao da provali da je prolupao motor. Isto tako bilo mu je gusto ulje kada je hladan pa se nije culo da lupa. Pričaj priču maloj deci. I dalje sam pri onome sto sam ti gore upisao . Ako ti neko tako popravi auto ti trazi garanciju. Ili barem budi tu kada otvori karter i skine polutke od klipnjaca pa se sam uveri u to. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MARINER 0 Posted April 4, 2014 E takve komentare volim da procitam na forumu. Respekt Jastrebov. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vranic.a 0 Posted April 4, 2014 Slažem se 100% ali.. Bio tu, premereno. Video lično. Nisam neko ko ne zna sta je šta. Odlično znam šta je 0.1mm - merim delove sa preciznošću +-0.010mm a učestvujem i u pravljenu takvih za autoindustriju.Radilica nema nalepljenog materijala niti riseva (ovalnost ne znam-cilindričnost). Provereni kanali i očišćeni. Ima garancija.Sklopljeno sve i radi ko zvrčak. Auto prede. Ako počne da kucka u roku od godinu znaću kakav je i ovaj majstor. E sad suština moje priče je da je u autu kuckalo nešto, ja taj auto vozim 3 i po godine i sam menjam ulje na 10000 i filter i znam šta sam kupovao i radio. Šta je pre mene neko radio nemam pojma.Ali imam pojma da je auto otišao iz par servisa sa ozbiljnim problemom koji "ozbiljni" majstori nisu prepoznali a DEBELO naplaćuju svoje usluge.Pišem da ako ljudi imaju ovaj problem znaju šta da provere. Suma sumarum sve 350e sa rukama i zamenom zupčastog seta, vodene pumpe, karika i ležaja. Toliko od mene, hvala na strpljenju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jastrebov 6 Posted April 6, 2014 Nemam komentar vranic. Neka je sve tako kako si ti rekao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neomckane 2 Posted June 3, 2014 (edited) Pozdrav drustvo, nedavno mi se pojavio jedan problem. Naime, od pre par nedelja imam problema sa paljenjem motora nakon voznje.Primera radi, pre par dana sam presao po gradu 10ak kilometara, i ostavio kola na parkingu. Posle 20ak minuta se vratio do kola, okrenuo kljuc, i verglao mucenicki sigurno bar 5-6 sekundi dok nije na jedvite jade upalio. Isto ovo se danas desilo bratu - krenuo za Bg, vozio bez problema i dok je prilazio naplatnoj rampi, uspori toliko da se auto ugasi. Stane, okrene kljuc, i vergla i vergla i vergla, i ponovo je jeeedva upalio. Zanimljivo je sto bez problema upali ako stoji 3 dana na parkingu.Akumulator je kupljen u avgustu 2012. i cini mi se da je i dalje u dobrom stanju. Zna li neko u cemu moze biti problem? Dok ne dodje vikend, jer od posla nikako ne mogu da stignem da odem u servis.. Edited June 4, 2014 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mihailovic 29 Posted June 4, 2014 Teško je reći, samo ovako, preko opisa, ali ja bih posumnjao na senzor bregaste ili senzor radilice. Verovatno je neka elektronika dotrajala, i to tako da se "ponaša" kad se zagreje.Na akumulator nemaš potrebe da sumnjaš, čim motor vergla. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted June 4, 2014 http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/47520-stilo-19-jtd-ne%C4%87e-da-upali-dok-se-ne-ohladi-senzor-radilice/page-2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jastrebov 6 Posted June 7, 2014 Dimi li posle tako dugog verglanja??? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neomckane 2 Posted June 7, 2014 (edited) Nisam to primetio, pa ne mogu sa sigurnoscu da kazem. Obraticu paznju sledeci put kad se to desi.. Mada, znam da se desava da kada se auto sam ugasi (npr, kada se toliko uspori a ostane u brzini), pa se tad obicno odmah na frku okrene kljuc da sto pre upali, pa hoce da vergla 4-5 sekundi dok ne upali. Danas sam bio u servisu, prikacili dijagnostiku, i ni jedna greska nije bila vezana za ovaj problem. I poslednjih nekoliko dana se uopste ne manifestuje taj problem, tako da mi tek sad nije jasno do cega je to bilo u tih nekoliko navrata.. Edited June 7, 2014 by neomckane Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jastrebov 6 Posted June 8, 2014 (edited) Затвори ЕГР вентил са неком лименом плочицом па пробај даље . Edited June 8, 2014 by Jastrebov Quote Share this post Link to post Share on other sites
MISHONNIUM 15 Posted June 17, 2014 Samo gledaj da lim bude dobar, debeo, najbolje prohromski. Debljina min. d=0,55mm, 0,6mm a mozda je najbolje da uzmes 1mm. Nemoj koristiti lim od konzerve, oce da izgori i ode u usis. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vajs 0 Posted October 22, 2014 pozdrav svima. evo i ja da se javim sa svojim problemom, mislim da je ok da se nastavim na ovu temu, da ne otvaram novu. juce mi se auto ugasio u voznji i posle toga vise nije mogao da upali. odslepao ga nekako do firme, posto sam krenuo na posao, i posle zavrsenog radnog vremena, a to je nekih 7 sati kasnije, posle par pokusaja auto nekako upali, ali se kao pomalo gusio kad mu oduzmem gas. posle toga kad sam ga ugasio nije vise nikako upalio. e sad, danas pozovem jednog lokalnog majstora sa dijagnostikom i dijagnostika kaze senzor visokog pritiska goriva, a greska je P0191. u opisu greske stoje dve mogucnosti, taj senzor ili voda u gorivu? isto sam primetio da pumpa koja navlaci gorivo sada radi duze, i do 10 sekundi pre nego sto se ugasi a do sad je radila 3-4 sek. juce sam promenio i filter goriva, i probao sam da skinem crevo posle filtera, gorivo ide kad mu dam kontakt. jedino sto me sad zbunjuje je sto mi taj majstor predlaze da promenim kompletnu pumpu visokog pritiska, jer navodno me polovna pumpa izadje isto kao i nov senzor? predlaze mi da uzmem pumpu od coveka koji je u tu u istom mestu, koji ima brava isto 1.9jtd i koristi ga za delove. ima li to smisla, jel uopste ta pumpa odgovara za libru, i da li je stvarno pametnije uzeti polovnu pumpu umesto da zamenim samo senzor? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted October 22, 2014 A da prvo proverite pumpu u rezervoaru, mozda ima mnogo mulja, pa posle ciscenja nje ako ne radi idite dalje, mislim to za pocetak ne kosta.A ako je tvoja pumpa dobra sto bi je menjao, u krajnjem slucaju kupi regulator pritiska polovan ako neces nov. Ko ti garantuje kakva je ta polovna pumpa i koliko ce da traje njen regulator pritiska, a na kraju krajeva ako nece da ti proda samo regulator sa te pumpe, onda su tvoj majstor i taj u semi za delove pa zato hoce da ti zavale celu pumpu i da naplati ruke i za to. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bglion 401 Posted October 22, 2014 (edited) Skini prvo regulator pa vidi da nije prljav. A pogledaj i senzor pritisaka na railu. Edited October 22, 2014 by bglion Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vajs 0 Posted October 22, 2014 @Kuvalja: mislis da je moguce da je prljava pumpa u rezervoaru? gorivo izlazi iz filtera na crevo, kad dam kontakt i kad se upali pumpa. a i dijagnostika pokazuje nesto drugo? @bglion skinuo bih regulator ali ne znam ni gde se nalazi, i da li je to moguce u mojim uslovima posto nemam kanal. a isto i taj senzor pritiska na rail-u... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted October 22, 2014 Pa ne kosta te nista da proveris, a nemoze da skodi,cak naprotiv.Za regulator ti ne treba kanal, nalazi se na pumpi visokog pritiska, i mislim da nije nikakav problem da se skine. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bglion 401 Posted October 22, 2014 Regulator je na samoj pumpi.Jedini element sa elektricnim kontaktom. Imas dva inbus ili torx-a.Senzor je na kraju rail-a. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vajs 0 Posted October 22, 2014 uf, jel mozes bar da iskopas negde sliku tog regulatora da ne skidam na pamet ako ti nije problem Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vajs 0 Posted October 28, 2014 problem resen, bio kod majstora, ocistio regulator i pumpu u rezervoaru. lybra pali, za sada Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lybra1.9 0 Posted November 2, 2014 (edited) Auto nece da pali, u pitanju je Lybra 1,9 jtd 2001. god. Evo da vam detaljno opisem problem: Cale je vozio kola, bio je kod majstora gde su zamenili termostat, u povratku kuci je sve radilo kako treba, ali kad je stigao ugasio je auto i probao opet da upali, on nece. Samo vergla u prazno. Dolazio je taj majstor, prvo je mislio da je imobilajzer-nije. Kaze da uopste ne ubrizgava gorivo u dizne. Jos je rekao da moze biti da alarm zaje*ava. Ja ne znam da li ova Lybra ima alarm (cuo sam da sve Lybre imaju fabricki?!). Inace, auto se ne zakljucava daljinski jer je menjana brava (2 nova kljuca ali ne zakljucavaju daljinski jer nisu kodirani.). E, sad, taj je rekao da moze biti da je nekakva zastita od kradje, da je prekinut dovod goriva. Da li Lybra uopste ima to? Edited November 3, 2014 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted November 2, 2014 Aj nek se ohladi pa probaj da ga upalis. Mozda je senzor radilice pa da on zeza. A trebalo bi da ima blokadu goriva tj prekid goriva. Reci ce ti neko ko bolje zna to. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted November 2, 2014 (edited) Ima prekid dovoda goriva ali je on u slucaju sudara, ali idite kod nekog majstora koji ima dijagnostiku da pogleda uzrok. Moze biti dosta stvari od senzorike do napajanja gorivom, ali je ovo najbezbolnije i najbrze. Edited November 3, 2014 by neshaoct Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lybra1.9 0 Posted November 2, 2014 Bio na dijagnostici, mislim da pokazuje da nema ubrizgavanja goriva u dizne. Nisam bio tu kada su radili, bio je cale. Inace, ovo se desilo u petak ali nismo imali vremena ni ja ni cale ranije da pogledamo to. Kako funkcionise taj prekid dovoda goriva u slucaju sudara? Je l´treba da se samo pritisne pa ce opet imati goriva ili? Znam gde se nalazi dugme, sa leve strane vozacevog sedista na podu. Inace, danas dok su pokusavali da ga upale akumulator se ispraznio, tako da mogu tek sutra pokusati da ga upalim. Quote Share this post Link to post Share on other sites