Jump to content
FAS Goran
jboban

Fiat Stilo 1.9 JTD / MJet - gubi snagu...

Recommended Posts

Stao je. Ne prima gas. Ugasim ga pa upalim i malo ide ok i onda opet ne.  Poslije ga nisam više mogao ni upaliti. Nakon dva sata sam ga normalno upalio ali na ledu dajem gas i do 1500 okretaja počinje ga tušiti i neće dignuti okretaje. Odvezao sam ga u servis pa sad čekam. Jučer je promijenjen maf, očišćene klapne,usisne grane, provjereni senzori, egr. Sve kao u redu. Prijatelj mi sumnja na elektronski dio egr-a.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad kad sam ga upalio svjetlo samo check engine. Ulja ima normalno,do max, kontrolka ulja se normalno ugasi. 

Iako mi je prije par tjedana pisala obavijest da promijenim ulje motora ali sam to poništio dijagnostikom. Ulje sam promijenio prije 4000 km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ćao drugari, moj prvi post, iako dugo dugo čitam forum. Što bi rekli muka neterala :D. Auto je 2002 godište, Fiat Stilo JTD 1.9 115ks. Dešava se sledeće poslednjih dana, nakon oko 1km, auto kreće da gubi snagu ne prima gas (u leru obrtomer ide do ne vise od 1100-1200 RPM, bukvalno ignorniše komandu gasa dalje od toga), oseća se jak miris i dimi beličast dim, više nego bi trebalo. Nakon što "proguta" knedlu, vožnja nadalje je potpuno normalna, radi mirno, ne dimi i tako do sledećeg dana. Ovo se dešava nekih par dana tek, ali je obrazac uvek isti.

 

Par puta se desilo kada sam stao i nije imao snage da krene a da se ne ugasi (praktično sam bio stacionaran :huh:), i rad je bio nemiran dosta, kao na 3 cilinda da radi ili manje. No to traje oko minut max, nakon toga kreće normalno da se ponaša, čak i pri kasnoj promeni brzine (na 3-4k, inače menjam na oko 2k).

 

Na autu je pre manje od 8000 uradjen i veliki i mali servis. Bio sam do lokalnog majstora koji nije FIAT specijalista ali tada je auto radio normalno, i zaključak je bio ma samo teraj sve OK (nije kačen na dijagnostiku). Pošteno ga je isturirao, zagledao, uglavnom creva i kao to je sve OK. Na tabli nema grešaka, osim air-bag senzor... ko za inat tada je radio ko sat, mirno i bez glupiranja :huh:.

 

Ono na šta ja sumnjam, čitajući o sličnim problemima EGR, nisam ništa radio (verujem a je u funkciji, prvi sam vlasnik u zemlji), ili dizne... ako nešto znači auto se vozi po gradu kraće relacije osim 1-2 puta godišnje.

 

Izvinjavam se što je post duži... ideja je da idem u neki (dobar) servis naravno, ali bih voleo da imam ideju šta je problem i šta me čeka... koliko toliko.

Edited by Ivan
Spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

za pocetak druze zatvori egr, pola sata posla. inace meni se zbog egr ponasao tako auto da bi na kraju se ugasio i nije bilo sansi da upali. rasturim egr i vidim da je stara plocica progorela, zamenim i upalim auto bez problema

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 9/7/2016 at 11:06 AM, 77mario said:

Stao je. Ne prima gas. Ugasim ga pa upalim i malo ide ok i onda opet ne.  Poslije ga nisam više mogao ni upaliti. Nakon dva sata sam ga normalno upalio ali na ledu dajem gas i do 1500 okretaja počinje ga tušiti i neće dignuti okretaje. Odvezao sam ga u servis pa sad čekam. Jučer je promijenjen maf, očišćene klapne,usisne grane, provjereni senzori, egr. Sve kao u redu. Prijatelj mi sumnja na elektronski dio egr-a.

 

Od svega toga na kraju je bila pumpa goriva.

Odvezao auto drugom majstoru i riješio isti dan. Prošlo već 6 mj i sve ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima, 
Nov sa na forumu, a i sto se tice fiata.
Imam problem ogroman sa snagom, u pitanju je Stilo 1.9 140ks, a ide kao da je obican dizel od 60ks. Na preticanje sam zaboravio i uzbrdo idem u 2. ili 3. brzini max pritom sto on stigne do 4000 obrtaja, a nista se specijalno ne desava. Na autoputu stignem nekako do 120km/h i kada ubacim u 6. usporavam umesto da ubrzavam. Kada sam ga kupio lepio je za sediste i polako je poceo sve slabije dok nije doslo do ovog stanja. Zatvorio sam mu EGR ventil i dobio je jedva malo snage. Neko mi je rekao da je moguce da bude MAF ili senzor papucice gasa. Ako ima neko kome se slicno desavalo zamolio bih ga da mi pomogne posto svaki majstor ima neku svoju teoriju. I ako nekome nije problem da mi slika(kao debilu) i zaokruzi gde se nalazi MAF i MAP.
Jos samo da dodam da je motor u dobrom stanju u ne izbacuje nikakav dim i cuje se sasvim korektno i nema cudnih zvukova.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@HxCxAxR

 

Prvo dijagnostika da se vide greske, provere parametri pa sve ostalo, ali ajde za pocetak probaj da odkacis protokomer (maf) pa tako probaj auto...
Nalazi se na crevu koje ide od kucista filtera vazduha do turba kad gledas pod haubom levo od akumulatora.....

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kupio sam nedavno fiat bravo 1.9mjet 85kw, izgubio je snagu isao je samo do 2000obrtaja vozio sam ga tako dva dana odjednom se ugasio u voznji sad ne moze da upali. ponekad nakon dugog verglanja upali na 10sekundi onda opet mrtav na dijagnostici ne prijavljuje gresku

 

 

 

Edited by Darko123

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima. Hteo sam da se konsultujem sa vama prvo pa da vidim sta mi je ciniti. Auto gubi snagu. Pogotovo na uzbrdici primer- hocu iz prve u drugu, odradi ali u trecu kada ubacim kao da ne moze da izvuce a papucica gasa je do daske zalepljena i gusi se i moram u manju da vratim. I sto je veca uzbrdica to je gori efekat. Pri tom na uzbrdici jako se primeti pad broja obrtaja pri promeni u vecu brzinu tako da moram da dodjem do 2700 2800 cak da bi u vecoj startovao na 1600 1700 broja obrtaja kako bi mogao da nastavi vucu. Auto  je Fiat Bravo 1.9 mjet 2007 god i ima 150 konja sto mi uopste nije razumljivo obzirom na tu kolicinu snage. Vozio sam se u Insigniji 131 ks da uporedim uzbrdo i on bez problema vuce uzbrdo dok moj sa vise konja se gusi i jedva vuce u trecoj. Bio kod majstora cistio egr ventil, kaze majstor na dijagnostici da se i protokomer nije sjajno pokazao.Sta bi to bilo, da li mozete da mi date neki savet u slucaju da i do protokomera nije problem koji planiram da zamenim? Gde bi dalje mogao biti uzrok?Hvala unapred.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima, imam problem na fiat stilo 1.9 jtd auto mi ne reaguje na gas nakon 2000 obrtaja motor se cuje glasno a reaguje presporo, vec je bio kod majstora radio normalno mesec dana sad opet sve isto, kad ga istiskam po gasu zna i da koci sam kao da mi ne da da vozim brzo, menjao sam firllter goriva pa nisam vratio senzor jer je pukla u toku menjanja,jel moguce da je zbog toga sve to ?HVALA !

 

Edited by Ivan
Spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Konkretno zbog senzora za prisustvo vode ( ako na njega mislis) nije, eventualno ako nije lepo vracena gumica koja ide ispod njega pa da uvlaci fals vazduh. Proveri to, proveri egr ventil da nije prljav ili ga blokiraj makar za probu, izdzekaj protokomer pa probaj...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/4/2021 at 3:33 PM, Vlajko00 said:
Pozdrav svima, imam problem na fiat stilo 1.9 jtd auto mi ne reaguje na gas nakon 2000 obrtaja motor se cuje glasno a reaguje presporo, vec je bio kod majstora radio normalno mesec dana sad opet sve isto, kad ga istiskam po gasu zna i da koci sam kao da mi ne da da vozim brzo, menjao sam firllter goriva pa nisam vratio senzor jer je pukla u toku menjanja,jel moguce da je zbog toga sve to ?HVALA!

EGR zapušen.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...