Jump to content
Goran
jboban

Fiat Stilo 1.9 JTD / MJet - gubi snagu...

Recommended Posts

Padnu mi obrataji na 700,zatim se vrate  u normalu kada palim auto ili kocim na semaforu pa razvodvojim na kvacilu...Ne uvek ponekad imam osecaj kao da ce se ugasiti to traje par sekundi.Marea jtd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dakle i meni se desava u zadnjih pet-sest dana da izgubi snagu na sekund pa se povrati.....citao sam savete i sugestije i jos nisam bio do majstora. Otici cu naravno, ali sam hteo da pitam ima li neke veze sa gorivom. Naime, dizel vec nekoliko godina sipam na molovim pumpama, medjutim poslednja dva puta sipah na NISu i posle toga jos jednom na molu. Od tada su poceli simptomi. Inace, kada sam sipao na NISu, kao da sam osetio da auto nema taj cim, ono da povuce.... povuce ali nekako to odradi ravnomernije....ne znam...ima li ovo neke veze sa tim? Kakva su iskustva sa gorivom vezano za ovaj problem....?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vozim danas stila normalno,odjednom izgubi snagu.Na leru radi normalno,gas prima slopo i skoro nikako.Na ravnom ide nikako uzbrdo nikako.

Gresku ne izbacuje na displeju a ni na dijagnostici je nema.Kada pritisnem gas turbina ne radi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slična stvar i kod mene. Ujutru, hladan, na posao i uzbrdica dugačka, na nekih 1600 do 1800 obrtaja počne da štuca, potopim gas on ode i nema ništa, ponovo spustim ispod 2000 obrtaja on štucka. Jutros da upalim, odmah se ugasi, tako tri puta i upali, bez promena rada motora, i opet to štucanje na manjem gasu. Kad je zagrejan toga nema, a i da napomenem da mi ne radi grejač. Vidim šta savetujete drugima, tako da tako i meni nešto sleduje, za početak čišćenje maf, mar, egr...

Ima neko ovde iz Valjeva?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sinoć skidao egr, bilo je baš malo gareži, samo sam očistio dobro i vratio, nisam ga blokirao zbog senzora da me ne zeza. Jutros ista priča, štuca opet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verovatno misli na gresku :)

Nema veze to sto je cist ventil, on moze sam po sebi da bude neispravan i da otvara kada ne treba. Nista nisi postigao dok ga ne blokiras fizicki i tako proveris

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa koliko vidim JTD je u pitanju, na njemu moze slobodno da ga zatvori. Gresku ce javiti samo u memoriji, ne i na tabli.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izvini što kasnim, bio sam u gužvi ovih dana pa nisam stigao ništa da uradim.

Aj probaću, to je bar lako. Može savet? Smatram da je najbolje staviti na ono metalno rebrasto crevo, grešim li?

A i da se nadovežem, ugasi se beda pre neki dan iz čista mira, da napomenem da je bio u radnoj temp. Upali odmah bez problema kao da ništa nije bilo. Ne prikazuje nikakvu grešku.

Probao sam mareu sa istim motorom (1.9 JTD 85 kw) i primetim da je dosta agresivnija i bolje povlači na malom gasu do 2000, u brdu se baš oseti, dok ona odmah prima obrtaje ovaj moj se nekako muči i guši.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E, društvo, nikako da se javim, zablokirao sam egr kao sto ste rekli. Taj problem sa štucanjem je i dalje tu, ali bih rekao da je malkice živahniji na malom gasu. E, da, primetio sam da je ona debela plastična cev, što ide na kućište filtera, masna od ulja, a i nigde ne vidim da je pukla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugari, imam mali problemcic sa autom (Stilo 1.9 JTD). Osecam u zadnjih par dana da auto gubi snagu na 3000 obrtaja, povuce iz malih obrtaja kao i pre, kad dodje na 3000 kao da proguta knedlu na sekundu i nastavi dalje u velike obrtaje normalno. Egr je mehanicki zatvoren, creva interkulera nisu u pitanju, nema nikakvog dima, ne trosi ulje, najnormalnije auto radi. Da li problem moze biti u protokomeru ili map senzoru?

Edited by neshaoct
prebačeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Turbina isti zvuk ima kao i pre, diskretno zapisti nista sto bi ukazalo na njen otkaz, manifeatovalo bi se valjda i kroz potrosnju ulja?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni deluje kao protokomer, raskaci ga pa probaj auto bez njega.

Drugi tip je vakuum (overboost/creva/T racva), ali tada obicno javi gresku.

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni deluje kao protokomer, raskaci ga pa probaj auto bez njega.

Probaj ovo, nemas sta da izgubis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mene nije izbacivao nikakvu gresku kada raskacim protokomer (JTD 115, 2002.).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...