Jump to content
FAS Goran
klaywert

Fiat Punto mk.2 - veliki servis / mali servis

Recommended Posts

A da li moze da se radi veliki servis u etapama, jedan mesec ulje i filter ulja, drugi mesec ostali filteri, treci kais i spaneri? tj. zbog nedostatka novca da se uradi sve odjednom, jel moze ovako?  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ti mešaš mali i veliki servis. Ulje i filtere možeš da menjaš kad god hoćeš, a veliki podrazumeva otvaranje razvoda motora,skidanje rolera,španera,vodene pumpe i td. To se radi odjednom i košta 60-ak eur.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sad vise ne znam sta spada u mali a sta u veliki servis :question:  ajd neka neko napise molio bih...Jedni mi pricaju ovako jedni onako,a ovde vidim trece...

Share this post


Link to post
Share on other sites

naravno,tako je,nema tu filozofiranja puno,dobro ja sad kad sam radio veliki servis,nisam menjao filtere i ulje jer sam to vec bio odradio,samo pumpu,spaner,roler i naravno zupcasti kais i mala provera trapa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stanes nad kanalom, sidjes i odvrnes sraf za ispustanje ulja na karteru (inbus, mislim da je 12'). Sacekas da iscuri, uzmes lanac za filtere ili probaj i rukom i odvrnes filter ulja i sacekas da se sve lepo ocedi.

Zavrnes sraf za ispustanje ulja na karteru do kraja, pazi da vratis bakarnu sajbnu ili stavi novu, uzmes nov filter za ulje, namazes gumicu na filteru uljem, i zasrafis jako ali rukom koliko mozes.

Sipas ulje u motor ( Selenia 20k ili Gold) staje oko 2,8l zavisi od velicine filtera ulja, znaci sipaj oko 2,5l sacekaj malo i proveri nivo na sipci. Tako radi vise puta dok nedodje nivo ulja izmedju polovine i max. Upali auto da poradi malo, gledaj da ugasi lampu za pritisak ulja, ugasi motor i ostavi ga neko vreme da se ulje spusti u karter i proveri ponovo nivo ulja u motoru, jer je sada malo ulja povukao filter za ulje. To ti je to.

 

Treba ovih dana i ja da radim servis na mom Puntu. Čuo sam foru od ortaka, da nakon zamene ulja i filtera ne treba paliti motor, već otkačiti senzor radilice, i onda malo zaverglati, da "razbaca ulje". Onda zakačiti senzor i upaliti motor. Šta vi mislite o tome?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, hvala! Prvi put radim, pa ne bih da zeznem nešto ;) Inače, čitao sam malo i u Haynes-u, a našao sam i klip na youtube-u.

Možda je ovo više za Uradi Sam, ali, da ne načinjem temu tamo.

 

 

Prethodna dva "godišnja servisa" sam radio u Delti i Kompresoru (jedan je bio a 11k, drugi na 25k). Tek sad sam skontao da su mi oba puta menjali filter za vazduh, ali ne i filter za vazduh u kabini. Ne kapiram sledeće, u onoj tabeli piše da se filter u kabini menja jednom godišnje, a filter za vazduh se menja na 45k, ili na godinu dana, ako se auto vozi u "prašnjavim" uslovima. Iskren da budem, nisam ni naglašavao šta treba da mi rade, već sam samo naglašavao da je u pitanju redovan servis na godišnjem nivou. Verovatno oni tumače na svoj način, no nebitno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima, relativno sam nov član foruma, a i vlasnik Punta Mk2 2001 8V...
Pretražio sam većinu tema, ali nisam našao preporuku za neki kvalitetan servis za Fijate u Novom Sadu, pa ako nije problem da mi se preporuči neki...
Hvala! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nasao na Kupujem Prodajem ovo za 5300 dinara a dobije se :

Kais zupcasti BOSCH
Lezaj spanera OPTIMAL AG & CO. KG
Pumpa za vodu Metelli Spa
Kais kanalni, 5 PK 5PK1152  Dayco
Lezaj spanera kaisa kanalnog Dayco. Da li vredi te pare ili da kupujem deo po deo ?

https://www.kupujemprodajem.com/Veliki-Servis-za-Fiat-Punto-1-2-8v-9147236-oglas.htm?filter_id=

Share this post


Link to post
Share on other sites

7000 i nesto preko izlazi sve u Ap sportu, pa ti sad biraj...Pitaj Boleta sa foruma za original delove.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozzz za forumase :) Imam jedno pomalo zbunjujuce pitanje za mene :) Imam Sportinga 2001 1.2 16v 80 hp...E sad problizio mi se veliki servis za njega,zadnji put mi je radjen sa 77hiljada,a sad ima 152hiljade..U Ap Sportu sam izabrao u korpu 4stavke za veliki servis,osim vodene pumpe.Delovi su oko 6000 i nessto :)U kit komercu su mi da lispecifikaciju ima 5stavki za veliki servis i kostaju oko 9000hiljada isto bez vodene pumpe...Mene sad interesuje kako u AP Sportu imaju 4stavke od kojih su to:Kaiš zupčasti - Fiat Punto 1.2 16 VLežaj španera zupčastog kaiša - Fiat Punto 1.2 16 V,Kaiš kanalni - Fiat Punto 1.2 16 Ventila i Ležaj španera kanalnog kaiša - Fiat Punto 1.2 16 V. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A koja je onda to peta stavka u Kit komercu ako nije pumpa, da nisu izmislili jos neki deo za zamenu a da kosta oko 3000?


 

Share this post


Link to post
Share on other sites

To si napisao da spada u to u ap sportu sto je cetvrti deo, sigurno ide i pumpa u tih 9000 raspitaj se ponovo ;)


 

Share this post


Link to post
Share on other sites

U ap sportu pise lezaj kanalnog spanera u delovima za veliki servis,a posebno pise deo lezaj pk kajisa,koga nema u delovim a za v.servis?

 

Jel ima neko strucan ko zna koji tacno delovi idu za servis punta 1.2 16v 80hp?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...