Mladjautd 0 Posted August 28, 2013 A da li moze da se radi veliki servis u etapama, jedan mesec ulje i filter ulja, drugi mesec ostali filteri, treci kais i spaneri? tj. zbog nedostatka novca da se uradi sve odjednom, jel moze ovako? Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted August 28, 2013 Ti mešaš mali i veliki servis. Ulje i filtere možeš da menjaš kad god hoćeš, a veliki podrazumeva otvaranje razvoda motora,skidanje rolera,španera,vodene pumpe i td. To se radi odjednom i košta 60-ak eur. Quote Share this post Link to post Share on other sites
spidz1 0 Posted September 9, 2013 (edited) Hvala puno na savetima. Edited September 9, 2013 by spidz1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisha 0 Posted September 11, 2013 Ja sad vise ne znam sta spada u mali a sta u veliki servis ajd neka neko napise molio bih...Jedni mi pricaju ovako jedni onako,a ovde vidim trece... Quote Share this post Link to post Share on other sites
mare batica 0 Posted September 11, 2013 sta nije jasno? mali servis- ulje i filteri. veliki servis - kaisevi,spaneri,roleri,vodena pumpa, ulje i filteri. Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2337 Posted September 11, 2013 naravno,tako je,nema tu filozofiranja puno,dobro ja sad kad sam radio veliki servis,nisam menjao filtere i ulje jer sam to vec bio odradio,samo pumpu,spaner,roler i naravno zupcasti kais i mala provera trapa Quote Share this post Link to post Share on other sites
Skajnet 0 Posted September 16, 2013 Pitanje za poznavaoce: Punto 1.2 16v ima 1 spaner zupcastog ili 2? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted September 16, 2013 Jedan spaner ima Quote Share this post Link to post Share on other sites
Skajnet 0 Posted September 16, 2013 Odlično,jer sam se zbunio gledajući shemu na Eperu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
profa_chb 18 Posted October 17, 2013 Stanes nad kanalom, sidjes i odvrnes sraf za ispustanje ulja na karteru (inbus, mislim da je 12'). Sacekas da iscuri, uzmes lanac za filtere ili probaj i rukom i odvrnes filter ulja i sacekas da se sve lepo ocedi.Zavrnes sraf za ispustanje ulja na karteru do kraja, pazi da vratis bakarnu sajbnu ili stavi novu, uzmes nov filter za ulje, namazes gumicu na filteru uljem, i zasrafis jako ali rukom koliko mozes.Sipas ulje u motor ( Selenia 20k ili Gold) staje oko 2,8l zavisi od velicine filtera ulja, znaci sipaj oko 2,5l sacekaj malo i proveri nivo na sipci. Tako radi vise puta dok nedodje nivo ulja izmedju polovine i max. Upali auto da poradi malo, gledaj da ugasi lampu za pritisak ulja, ugasi motor i ostavi ga neko vreme da se ulje spusti u karter i proveri ponovo nivo ulja u motoru, jer je sada malo ulja povukao filter za ulje. To ti je to. Treba ovih dana i ja da radim servis na mom Puntu. Čuo sam foru od ortaka, da nakon zamene ulja i filtera ne treba paliti motor, već otkačiti senzor radilice, i onda malo zaverglati, da "razbaca ulje". Onda zakačiti senzor i upaliti motor. Šta vi mislite o tome? Quote Share this post Link to post Share on other sites
majstormica 25 Posted October 17, 2013 Svakako će razbacati ulje kad upališ auto, tako da nema potrebe izmišljati toplu vodu. To je moje mišljenje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted October 17, 2013 Mislis da ugasi lampicu na verglanju? Moze, ali nema potrebe stvarno, i ovako je ugasi odmah. Quote Share this post Link to post Share on other sites
profa_chb 18 Posted October 18, 2013 Ok, hvala! Prvi put radim, pa ne bih da zeznem nešto Inače, čitao sam malo i u Haynes-u, a našao sam i klip na youtube-u.Možda je ovo više za Uradi Sam, ali, da ne načinjem temu tamo. Prethodna dva "godišnja servisa" sam radio u Delti i Kompresoru (jedan je bio a 11k, drugi na 25k). Tek sad sam skontao da su mi oba puta menjali filter za vazduh, ali ne i filter za vazduh u kabini. Ne kapiram sledeće, u onoj tabeli piše da se filter u kabini menja jednom godišnje, a filter za vazduh se menja na 45k, ili na godinu dana, ako se auto vozi u "prašnjavim" uslovima. Iskren da budem, nisam ni naglašavao šta treba da mi rade, već sam samo naglašavao da je u pitanju redovan servis na godišnjem nivou. Verovatno oni tumače na svoj način, no nebitno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
JovicaSM 0 Posted November 14, 2013 Pozdrav svima, relativno sam nov član foruma, a i vlasnik Punta Mk2 2001 8V...Pretražio sam većinu tema, ali nisam našao preporuku za neki kvalitetan servis za Fijate u Novom Sadu, pa ako nije problem da mi se preporuči neki...Hvala! Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 14, 2013 Iskustva sa servisima su ovde:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=5125 Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiroslavL 0 Posted December 10, 2013 Nasao na Kupujem Prodajem ovo za 5300 dinara a dobije se :Kais zupcasti BOSCHLezaj spanera OPTIMAL AG & CO. KGPumpa za vodu Metelli SpaKais kanalni, 5 PK 5PK1152 DaycoLezaj spanera kaisa kanalnog Dayco. Da li vredi te pare ili da kupujem deo po deo ?https://www.kupujemprodajem.com/Veliki-Servis-za-Fiat-Punto-1-2-8v-9147236-oglas.htm?filter_id= Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted December 10, 2013 7000 i nesto preko izlazi sve u Ap sportu, pa ti sad biraj...Pitaj Boleta sa foruma za original delove. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiroslavL 0 Posted December 10, 2013 Ok , hvala . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dule_87 0 Posted December 17, 2013 Pozzz za forumase Imam jedno pomalo zbunjujuce pitanje za mene Imam Sportinga 2001 1.2 16v 80 hp...E sad problizio mi se veliki servis za njega,zadnji put mi je radjen sa 77hiljada,a sad ima 152hiljade..U Ap Sportu sam izabrao u korpu 4stavke za veliki servis,osim vodene pumpe.Delovi su oko 6000 i nessto :)U kit komercu su mi da lispecifikaciju ima 5stavki za veliki servis i kostaju oko 9000hiljada isto bez vodene pumpe...Mene sad interesuje kako u AP Sportu imaju 4stavke od kojih su to:Kaiš zupčasti - Fiat Punto 1.2 16 VLežaj španera zupčastog kaiša - Fiat Punto 1.2 16 V,Kaiš kanalni - Fiat Punto 1.2 16 Ventila i Ležaj španera kanalnog kaiša - Fiat Punto 1.2 16 V. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted December 17, 2013 9000 je sa pumpom sigurno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dule_87 0 Posted December 18, 2013 niko da odg.? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted December 18, 2013 A koja je onda to peta stavka u Kit komercu ako nije pumpa, da nisu izmislili jos neki deo za zamenu a da kosta oko 3000? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dule_87 0 Posted December 18, 2013 lezaj spanera pk kajisa, Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted December 18, 2013 To si napisao da spada u to u ap sportu sto je cetvrti deo, sigurno ide i pumpa u tih 9000 raspitaj se ponovo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dule_87 0 Posted December 19, 2013 U ap sportu pise lezaj kanalnog spanera u delovima za veliki servis,a posebno pise deo lezaj pk kajisa,koga nema u delovim a za v.servis? Jel ima neko strucan ko zna koji tacno delovi idu za servis punta 1.2 16v 80hp? Quote Share this post Link to post Share on other sites