oktopod 283 Posted December 14, 2011 Tačno je vreme...Cene delova imaš na sajtu AP sport, izabereš levo model auta i izađe ti spisak delova sa cenama za veliki servis. Ruke su ti od 60 do 100 EUR, zavisno od servisa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
biohazardny 0 Posted December 16, 2011 Radim dihtung glave na puntu 1.2 16v i imam problem Istezu se srafovi , vec tri dana ne moze majstor da zavrsi. Kupio sam nove srafove i opet isto. prvo su se istezala dva , pa onda cetri strafa. Kaze mi da kupim opet nove srafove glave. U cemu moze da bude problem? Quote Share this post Link to post Share on other sites
banjo1990 264 Posted December 16, 2011 Pa u šrafovima glave . Tačno se zna na koji moment se pritežu ti šrafovi, a ako se istežu, onda ne valja kvalitet samog šrafa. Zna se tačno od kog materijala se prave i kakav kvalitet moraju da zadovolje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
biohazardny 0 Posted December 16, 2011 Kupio sam payen srafove u euro 07...Nece da mi ih vrate. Mogu li da se naprave kvalitetni srafovi? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ficka 0 Posted December 16, 2011 Idi lepo u regularni fiatov servis i reši problem. Ima smisla otići u AP sport ili u Euro 07 za neki ne vitalni deo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
biohazardny 0 Posted December 16, 2011 Nemam pojma vise sta je original , a regularni servis mi je na 300 km. Auto mi 15 dana sedi kod majstora u garazi. 14 srafova je rastego za broj. 6 su ok. Videcu u delti da sta imaju pa nek me oderu Quote Share this post Link to post Share on other sites
biohazardny 0 Posted December 16, 2011 Zna li neko kako treba da se stezu srafovi kod 1.2 16v. Ovaj moj majstor prvo stegne moment kljucem pa onda dva puta pod 90 stepeni < pa opet uzme moment kljuc i srafovi krckaju , ali ova 4 srafa nece. Ovo zadnje mi je sumnjivo zasto ih proverava da krckaju kad ne pise na srafovima . Ako ima neko neka objasni . Ne kupuju mi se srafovi po treci put Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 283 Posted December 16, 2011 (edited) Treba tako otprilike, ovo su podaci za 8V:stage 1 22 lbf or 30 Nm ftstage 2 angle tighten further 90 degreesestage 3 angle tighten further 90 degreesetighterning order8,6,2,5,107,3,1,4,9 Edited December 16, 2011 by Oktopod Quote Share this post Link to post Share on other sites
jade_saibot 0 Posted May 7, 2012 (edited) Nadjoh temu konacno, ovo je moj Punto, samo dizelTrebalo bi da odradim veliki servis jer ga jos uvek nisam radila od kad sam auto kupila. Posto sam ga terala kod raznih majstora za razne probleme, preveravane su mi kocnice, trap, pran motor, zamenjeno kompletno ulje, filter za ulje... E sad, ja pretpostavljam da se na velikom servisu rade jos nekakve razne stvarcice koje ja ni ne znam da postoje, ali posto se zaista ne razumem, treba mi savet.Ima li neko preporuku gde da odradim servis i ako bi neko mogao ukratko da mi objasni po kom principu se servis radi, tj. jel majstor zameni sve sto treba da zameni pa ti na kraju ispostavi racun ili samo pregleda auto pa ti isprica sta ne valja pa biras jel hoces da menjas i kaze ti cene ili pak neka kombinacija ove dve varijante gde on odradi neke uobicajene stvari a za neke krupnije probeme prvo obavesti mene... hm.. valjda sve ovo zvuci konfuzno ali zaista nemam pojma nista.I da li recimo, ako ja znam za neki problem, tipa 'auto mi i dalje radi delic sekunde posto okrenem kljuc da ga iskljucim' treba da napomenem majstoru ili taj servis ukljucuje bas sve sto bi moglo da ne bude u redu.Da li ja njemu prvo ispricam sta je sve skoro menjano ili proveravano ili popralvjano pa da on zna da recimo ulje ne treba da mi menja ili se to u principu tako ne radi.Bitno mi je da odem kod majstora koji nece da iskoristi cinjenicu da ja nemam pojma nista o automobilima jer se to prilicno vidi kad se ja onako pojavim kao zbunjena devojcica i pocnem da postavljam glupa pitanja I naravno, otprilike koliko je to love? Edited May 7, 2012 by jade_saibot Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted May 7, 2012 za lovu ne znam da ti kazem posto jedan zavodljivi osmeh moze da promeni cenu mnogo ali ti preporucujem servis goran ima i reklamu i adresu ofde na forumua nacuo sam da tamo postoji neko zensko s kojom mozes da popijes kafu i da se do mile volje ispricate dok goran obavi posao... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dr. Tuborg 37 Posted May 7, 2012 Dok se njih dve ispricaju docice opet vreme i za mali servis. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted May 7, 2012 Servis veliki,ako se radi,radi se komplet,nema ovo je ok,moze da prodje itd,znaci,radis i ne mislis..Menja se set zupcastog,pumpa za vodu(paraflu antifriz takodje),lin.kais,sa spanerima ako vozilo ima klimu,plus na to moze da se doda mali servis,ako nije skoro radjen.P.S.Ne bi bilo lose,ako mozes da uradis servis sa originalnim delovima,sigurnije je i veca je garancija i duzi interval zamene(na vecoj km se radi sledeci veliki servis.) Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted May 7, 2012 ...Ima li neko preporuku gde da odradim servis...Tema u kojoj su iskustva, preporuke oko servisa je ovde:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=5125 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dača01 1 Posted May 10, 2012 Pošto sam juče odradio veliki servis, evo da podelim sa vama šta je odrađeno i po kojim cenama... Možda nekome i pomogne...Linijski kaiš 1.000,00 Impex Auto DAYCOZupčasti kaiš 950,00 Impex Auto DAYCOVodena Pumpa 2.400,00 Impex Auto ValeoDihtung poklopca ventila 350,00 Impex Auto ItalijanskiMotorno ulje 3 litra 2.250,00 Impex Auto Selenia 20 KFilter ulja 550,00 --------------- UFIFilter vazduha 650,00 Impex Auto FILTRONFilter klime 650,00 Impex Auto FILTRONVoda destilovana 3 litra 70,00 AP sport -----------Tečnost za hladnjak 3litra 1.650,00 AP sport Paraflu UPLežaj špa. zupčastog kaiša 1.150,00 AP sport DAYCOLežaj špa. kanalnog kaiša 1.029,00 AP sport INA Ruke: 2.500.00 Ukupno: 15.199,00Inače, morao sam da menjam i vraćam neke stvari u prodavnicu jer su mi pogrešno dali.... da lisu mi duži filter za ulje, nego što je bio na motoru, pa sam ga vratio , jer je izduvna grana bila preblizu, pa mi moglo nešto da se ošteti, ako nabudžim ovaj duži, koji sam dobio...Inače, zupšati kaiš je konstrukcijski tako glupo rešen, da moraš otkačiti celu stranu motora i podupreti ga dizalicom, da bi oslobodio kaiš i vodenu pumpu...Pozdrav svima... Quote Share this post Link to post Share on other sites
DjoleBGD 0 Posted May 11, 2012 (edited) Presao sam 30.000+ km sa mojim Zuntom sledi mi 3 servis (3 godisnji). Ugradio sam plin pre 2 nedelje takodje . Interesuje me sta mora da se menja na 30.000 sem stvari koje menjam svake godine filtera ,ulja i sl. Jel moram da obracam paznju koje motorno ulje koristim obzirom da se sada vozi na plin. Mislim da cu svecice morati da menjam i paknove najverovatnije... na sta trebam jos da obratim paznju? Koje filtere preporucujete cuo sam da su Knecht jako dobri ukljucujuci i filter klime sa aktivnim ugljem . Ulje ne bih da menjam znaci ostao bi na seleniji 20k kao i ove tri godine.Za svecice jos ne znam vidim dosta njih nude NGK . Verujem da je dosta vas preslo ovu kilometrazu pa me zanima sta ste sve menjali i koje delove od kojih proizvodjaca ste kupovali. Imam u planu da ugradim i daljinsko zakljucavanje , mozda neki alarm uz to. hvala ! Edited May 12, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
podvarak 1 Posted May 11, 2012 Svecice pod obavezno, pogotovo sto si ugradio plin skoro. Sto se tice alarma i daljinskog, ubaci META i nema da brines (mislim da su u Delti na nekoj akciji sad). Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted May 11, 2012 Na drugom sevisu (30000km),ovom slucaju trecem kod tebe ,obavezna je zamena svih filtera ,motornog ulja i svecica,plocice po potrebi.Tako je ugradi meta alarm,originalan ,koji ide za punta,imas i po netu vidjao sam na polovnimautomobilima,za deltu ne znam da li imaju alarme. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted May 12, 2012 Deo je prebačen ovde:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=44512&st=60#entry814296------------------------Deo je obrisan jer ga tehnički nije bilo moguće prebaciti bilo gde.------------------------- Znam da je lakše, ali ne može. Šta to ne može?- Ne može 10 pitanja u jednu temu, ne može da takav bude ni naslov teme.A, zašto ne može?Zato što iz naslova teme mora da se vidi njen sadržaj. Kako to da se vidi ako piše i još po nešto? Ne može jer forum mora da bude pregledan. Od foruma koji nije pregledan niko nema koristi. Ne može jer niko pretražujući internet neće kucati ''i još nešto'', ''ostala pitanja'' ili sl., nego će kucati veliki servis Punto, daljinsko zaključavanje i sl.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dača01 1 Posted May 12, 2012 Svecice pod obavezno, pogotovo sto si ugradio plin skoro. Sto se tice alarma i daljinskog, ubaci META i nema da brines (mislim da su u Delti na nekoj akciji sad).Ja imam taj Meta system alarm... I nisam nešto previše oduševljen.... Kad uključim alarm, nekad mi se pored svetlosnog signala, javi i zvučni signal, a nekad nema zvučnog signala... Nemam pojma zašto? Prvo sam mislio da zbog buke ne čujem, ali onda sam shvatio da je ipak to tako... Osim toga, baterije (dva komada) na daljinskom se vrlo brzo troše, pa se plašim da jednog dana neću moći da deaktiviram alarm. A dovoljno je da preko komandne table stavim onaj štitnik za sunce i već moram da priđem na metar od auta da bi ga otključao...Postovao sam na ovoj temi već, kako mi izgleda ključ i daljinski...http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=39906&st=20#entry813788 Quote Share this post Link to post Share on other sites
podvarak 1 Posted May 12, 2012 Koliko sam upucen, to bi trebalo da bude stara verzija, novije imaju plave daljince. Ja nikad nisam menjao bateriju od juna 2009 godine, niti sam imao ikakvih problema sa zakljucavanjem/otkljucavanjem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kolimor 12 Posted May 13, 2012 Pozrdav ljudi.Pitanje za Daču - Gde odradi taj veliki servis? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dača01 1 Posted May 14, 2012 Iz Niša sam, da ne bude zabune... Veliki servis sam odradio kod mog majstora, koji mi je i ranije održavao automobile.. Zove se Jugoslav i žuvi u naselju Pantelej.A auto je 2001 godište, tako da nisam imao obavezu da radim u ovlašćenom servisu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kolimor 12 Posted May 14, 2012 Ok. Hvala ti.EDIT: E, zaboravih da te pitam.Da li si zadovoljan kvalitetom opreme koju si ugradio, mislim na proizvođače auto delova? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dača01 1 Posted May 14, 2012 Iskreno, ne znam... Posle servisa nisam prešao ni 100 km.. Znaš kako, nisam pametan.... Nikad ne znam koliko je to sve zapravo original i koji je kvalitet... Ono što znam je da sam kupio opremu namenjenu za taj auto i za taj servis...Ali ono što sam stvarno primetio, nije trip, da mi motor nekako mirnije radi, nakon promene ulja... Auto mi prosto klizi po putu i mogu reći da sam zadovoljan sa ovim što primećujem do sada... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kolimor 12 Posted May 15, 2012 Da, da...slažem se.Nadam se da neće biti problema. Quote Share this post Link to post Share on other sites