Jump to content
FAS Goran
klaywert

Fiat Punto mk.2 - veliki servis / mali servis

Recommended Posts

Uradjen veliki i mali servis, 

 

gledam ove stare delove jedan kais je sa unutrasnje strane kada se onako izvrne sav ispucan, i ostali delovi se vide da su bili za zamenu, na vreme sam sve izmenjao. Auto ide mnogo bolje sinoc sam se malo vozikao. :D

 

Paljenje i dalje mora sa zadrskom gasa dakle nije do svecica i kablova, ipak ce morati Goran to da pregleda.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On ‎19‎.‎4‎.‎2017‎. at 9:30 PM, Gavrilo011 said:

haha ovaj put cu ga poslusati za tvoj savet u vezi crvenog :D

Kad sam citao njegov problem i kada sam video ono sve nisam mogao da verujem, znam da bih ga izvrnuo u onom servisu... nedaj boze nikom :D

 

 

Malo me bune one svecice na kraju, dal oznaku koju je naveo @neshaoct NGK DCPR7E-N-10 ili BOSCH YR7DEU za Punta 1.2 8v

Ili na kraju uzeti ove druge NGK BKR5EZ za Punta 1.2 8v

Citam i ne znam sta sam gde vise procitao, ceo dan citam, jedni kazu ove, drugi kazu one.. onda jedni kazu da su ove 14mm a ove druge 12mm. Opet isti auto a razlicite dimenzije.
Vise ne znam ko je trebaju da se kupe, svako pise drugacije.
 

NGK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam gde bih drugde pitao, ali moze i ovde, cemu sluzi ovaj zaokruzeni konektor na filteru nafte?

 

KUCISTE-FILTERA-GORIVA-ZA-FIAT-PUNTO-2_slika_O_35563745.thumb.jpg.863917171df2cb07eac84c29c7af80c0.jpg

 

Juce sam primetio da mi je pukla jedna zica na samom konektoru, nema nacin da se nastavi jer je do samog dzeka, ima svega par licni po 2-3mm. Zamenicu dzek, to nije frka, ali me interesuje sta je to, cemu sluzi? Znam da je senzor temperature onaj zeleni dzek desno na slici, a grejac filtera je onaj levi dzek, ovaj nemam predstavu sta radi...

 

Inace od pre nedelju dana mi pali lampicu grejaca posle kontakta i treperi jos oko pola minuta. Mislio sam da je riknuo neki grejac (sto najverovatnije i jeste), ali jel moze ta lampica da se pali zbog prekida u tom konektoru?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li se mali servis radi na predjenu kilometrazu( tipa 10k) ili na vremenski period od godinu dana?

Ili se praktikuje sta se prvo ispuni?

Sent from my SM-A500FU using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, rage_man said:

Da li se mali servis radi na predjenu kilometrazu( tipa 10k) ili na vremenski period od godinu dana?

Ili se praktikuje sta se prvo ispuni?
 

Eto, samom si sebi dao odgovor (boldovano). :) 

Kod mene je recimo bio slucaj da sam prosle nedelje radio mali servis posle godinu dana a presao svega 6.000 km za taj period. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po Stalkeru mozes da guras i do 18 meseci ako nemas kilometre, naravno da to ne budu dve zime nikako...Hocu da kazem da neki mesec preko nije opasno...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav društvo.

 

Planiram sam da uradim mali servis i neke sitnice na Puntu 2 1.2 8v 2001 godište.

 

Treba mi vaša pomoć oko izbora delova, šta izbegavati, gde kupiti...

 

Dakle, treba mi sledeće:

 

Filter ulja - koji?

Filter vazduha - koji?

Filter klime - koji?

Ulje - Selenia 20K

 

Planiram još zamenu svećica. Jel ok NGK BKR5EZ?

 

Takođe bih promenio dihtung poklopca ventila. Da li ima kod nas Victor Reinz dihtung i zaptivna masa? Ili da jurim nešto drugo.

 

Unapred hvala na odgovorima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bi od filtera stavio sve UFI ili ako su ti preskupi onda Champion.

Ulje Selenia ako ti nije skupo, jeftinija verzija Ina Delta Sint ona je po specifikacijama najsličnija Seleni 20K.

Svjećice te koje si napisao. Brtva poklopca VR ili Elring.

 

Što se tiče diht mase ja je ne stavljam.

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, Jackkk said:

Pozdrav društvo.

 

Planiram sam da uradim mali servis i neke sitnice na Puntu 2 1.2 8v 2001 godište.

 

Treba mi vaša pomoć oko izbora delova, šta izbegavati, gde kupiti...

 

Filter ulja - UFI ili Muller

Filter vazduha -UFI ili Muller

Filter klime - Bilo koji

Ulje - Shell Hellix HX-7 10W-40, 3L.

 

Planiram još zamenu svećica. Jel ok NGK BKR5EZ?

Unapred hvala na odgovorima.

Ulje mozes u Auto Mika ili Kemoimpexu.

 

Filtere u Euroautu, reci da si clan foruma i dobices 10% popusta na kupovinu, uvek izadju u susret i umanje cenu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

odvrnes mali lim srafic na prednjem veznom limu na pocetku usisne cevi,otkacis kopcu koju si zaokruzio pa i one dve kopce sa strane i svuces kuciste filtera ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugari na mom auticu ( 1.2 16v) radjen je veliki servis u TIM-u (u avgustu 2015 godine)  od tada je presao 17.000km, kada trebam obratiti paznju na ove elemente, i da li se moze nekako utvrditi  da je kais u losem stanju, hvala! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uzeo sam puntic 1.2 8v 2004,ulje menjano pre 6 000km,veliki radjen na 125 000(8.2016),sad ima 140 000km.

Na koliko menjate ulje i filtere,tj mali servis i koje ulje preporucujete a da nije nesto preskupo,INA Delta Sin 10w40,Syntium 3000 5w40,Selenia Gold 10w40,Helix HX7 10W40...i koliko staje?

Na koliko radite veliki servis,koji antifriz preporucujete i koliko staje?

Takodje izgleda da mi je akumulator los,jel levi,desni,koliko ampera i udarna snaga se preporucuje,maglenke,elektricni retrovizori,podizaci stakala,manuelna klima...gledao sam neke jeftinije Monbat koji dosta hvale i Magnum koji sam imao i bio je odlican ili mozda Tenax?

Interesuje da li prilikom pucanja kaisa kaci klip ventil??

 

Edited by Max82

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Max82 ulje i filtere na 10.000 km ili godinu dana. Neko će reći da je bacanje para ako za godinu dana pređeš npr.  6.000 km i uradiš mali servis ali za max 4.000 dinara ne isplati se odlagati zamenu ulja i filtera.

Što se tiče ulja Shell hellix HX7 10W-40 ili Syntium 1000 10W-40 a ne onaj Syntium 3000 5W-40 jer ta gradacija ne ide za tvoj auto, oba su negde oko 500-600 dinara za 1L i za tvoj auto je dovoljno 3L jer pri zameni staje 2.8L u motor. Filtere možeš UFI ili Muller u Euroautu, ja ih kod njih uvek kupujem i extra su.

Veliki servis radiš na 60.000 km ili 5 godina, zavisno šta prvo dođe na redu. :)

Antiftiz G12 crveni, možeš bilo koji, ne moraš da se opterećuješ da uzimaš Paraflu fabrički preporučen i sl. Treba ti 2L antifriza i malo više od 2L destilovane vode jer se meša u razmeri 50:50 (ukupno staje 4.2L mešavine). Ako ti je termostat lošiji, preporuka da i njega zameniš ako budeš antifriz menjao, oko 900 dinara je Vernet.

 

I za akumulator ne moraš mnogo da se opterećuješ, uzmi neki jeftiniji tipa Monbat koji si spomenuo ili Biloxxi između 45 i 50Ah i završio si posao.

Edited by Axic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad ne znam kad je tacno radio mali servis,samo mi je rekao pre 6 000,ulje nije nesto promenilo boju,majstor mi je rekao da nije lose da ga zamenim ujesen.

Hvala na pomoci,samo me interesuje kaci li klip ventil prilikom pucanja kaisa,neki kazu ne,neki da?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Max82 Možeš i to promeniti, kočiono je svega 500 dinara i treba ti samo 0.5L koliko inače stiže u ambalaži. 

Evo u slici koliko tečnosti staje i šta je preporuka za menjačko, kočiono, motorno itd.

Screenshot_2018-04-15-12-17-33.thumb.jpg.7de16218eac21d4b123a4c3a46e7cb49.jpg

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala.

 

Interesuje me jel ovo zupcasti,meni taj kais ne deluje sjajno?

 

I ova usisna cev nema sraf,koji odgovara i jel potrebna matica?

 

 

IMG_20180415_152908.jpg

IMG_20180415_152931.jpg

Edited by Max82

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je PK kaiš  i nije baš u sjajnom stanju, rekao bih da je za zamenu što pre. Odnesi kod majstora da to zameni, nek stavi Dayco ili Conti oni su medju najboljima i oko 1.500 dinara im je cena.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izgleda da u Srbiji veliki servis znaci zamenu samo zupcastog kaisa,mada prijatelj je na pezou uvezenog iz Nemacke menjao zupcasti i pk,zupcasti nije bio los a pk je bio popucao kao ovaj moj,da li je moguce da je pk losijeg kvaliteta ili trpi vece naprezanje?

Videcu da uzmem neki jeftiniji,mozda onaj Dayco pa cu ga menjati u kracem intervalu tj za 2 godine,ako je cena rada ista mozda zamenim i zupcasti radi sigurnosti,nije lose da odem do majstora da mi vizuelno kaze kako mu deluje zupcasti,mada mi je prethodni rekao za oba da su ok.:(:(

Usisna cev jel se srafi u onu rupu sa srafom i maticom i kakvo je ulje INA Delta Sin 10w40?

Izgleda da me zeza i jedan senzor za abs koliko on kosta?

Imam da resim kad zvucnike napred hoce da prekidaju kad otvaram vrata i retrovizor kod vozaca koji ide gore-dole a ne i levo desno,kontam da u oba slucaja su verovatno kontakti?

Edited by Max82

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...