beli_Punto 123 Posted July 26, 2015 Covek je pitao da li da menja i vodenu pumpu ... Kad je bal, nek se je## i princeza, bolje da menjas sve, nego posle da juris majstora da opet skida sve, a menja samo vodenu pumpu ... Usput racunaj i da zamenis antifriz Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 20048 Posted July 26, 2015 (edited) Ja bih Barone da sam na tvom mestu uradio v. servis. Mislim da ce ti biti mirnija glava a pritom sto rece jedan od kolega u postovima iznad nece ti majstor platiti stetu koja bi verovatno ispala 2x skuplja i veliki servis nikad nije bacanje para. U svakom slucaju menjaj i pumpu za vodu, oba kajisa, spaner zupcastog, roler kanalnog i sto rece Beli mozes i antifriz i svecice ako ih nisi do sad menjao.Naravno antifriz i svecice nisu moranje uz veliki servis, njih mozes i pred zimu da zamenis ako trenutno nisi u mogucnosti. Edited July 26, 2015 by Axic Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted July 26, 2015 sutra cu da odem do servisa pa cu videti sta ce mi reci, zanimljivo je to da u knjizi uopste ne pise kada treba raditi servise...Pise, i to bas ovako kako je Totti napisao, i pise da se na 45.000km proverava u kakvom je stanju. Ima tabela u kojoj je sve to oznaceno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
baron21 7 Posted July 26, 2015 bas cu da pogledam opet, al ja u tim tabelama video samo ono tipa na 1000km proveriti tecnosti i slhvala svima na odgovorima Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted July 26, 2015 (edited) Uvek pise vremenski interval i interval u predjenim kilometrima, znaci sta prvo od toga naidje. 5 godina je za parce ojacane gume sirine 2cm i debljine 0,5cm saaasvim dosta kao sto sam i rekao pa i da je stajala u sobi I menjaj i pumpu za vodu jer je na toliku ukupnu cifru ona toliko mala stavka da ne razumem zasto ljudi prave dilemu oko toga. Ona ti je par hiljada din, a ako se desi da zezne nakon v.servisa, ruke za zamenu kostaju isto kao i za ceo v.servis.@Goran, trebam da ti slikam moj stari kajs od stila pa da vidis kakve tragove su ostavile na njemu 5god i 50i neka hiljada km. A spaneri i pumpa za vodu ko novi Edited July 26, 2015 by MS PK Quote Share this post Link to post Share on other sites
Darko Kg 15 Posted July 27, 2015 Ja sam veliki servis na Zastavi 10 uradio posle osam godina i 33000km. Osim linijskog svi ostali delovi su bili kao novi, tako da kada bi se sad pitao sigurno bi vozio deset godina sa orginalnim fabrickim delovima, pod uslovom da se uklapam sa kilometrazom koju je propisala servisna knjiga! Inace desetku sam kupio sa 19000km i bila je stara 6 godina. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted July 27, 2015 Kažem, meni tih 5 godina deluje sramotno malo... Nisam nikad čuo da je kod još nekog auta toliko malo propisano. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kroki23 3 Posted July 29, 2015 Jao cega se ovde covek sve nacita. Zar mislite da je fabricka pumpa za vodu istog kvaliteta kao zamenska? Fabricke ljudi ne menjaju ni posle 100.000,zamenske daj boze da pola te cifre izdrze. Kupi "najkvalitetniju" pumpu na trzistu koju mozes naci kod nas i uporedi je sa fabrikom,pa ce ti se samo kazati. Coveku savetujete da obavezno zameni pumpu,a antifriz i svecice,ako je u mogucnosti?! Pa koliko kostaju te 2 stavke? Pa nece valjda antifriz menjati pred zimu,ako vec sad odradi veliki servis kada se moze isprati ceo sistem od starog . Pa jos ako ima plavi,a hoce recimo crveni. Quote Share this post Link to post Share on other sites
pedjabj 16 Posted July 29, 2015 (edited) I slazem se i ne sa tobom.Prvo, ja bih menjao pumpu.Na sestrinom Z10 je izgledala kao nova, ali po skidanju iste se videlo da bi bilo rizicno voziti jos bez velikog servisa.Drugo, kod mene se podrazumeva da se svecice menjaju na 30000 km/ u mom slucaju na 20000 km jer imam TNG i nemam nameru da povezujem veliki servis sa zamenom svecica, sem ako se ne pogodi kilometraza/vreme.Sada, posle velikog servisa kod sestre, koji sam gledao kako se radi, planiram pod OBAVEZNO da zamenim i antifriz, a ne da se ispusta, pa skuplja, pa da se vraca. Edited July 29, 2015 by pedjabj Quote Share this post Link to post Share on other sites
rknbgd 0 Posted November 14, 2015 (edited) Interesuje me kad treba menjati zupcasti kaiš na puntu ? Imam Classic-a sa LPG (fabricki) i klimom 2010 godiste i presao sam oko 50000 km. Da li u slucaju pucanja zupcastog mogu da se iskrive ventili ? Hvala Edited November 16, 2015 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
pedjabj 16 Posted November 14, 2015 Imamo istu ili slicnu pricu.Ja planiram da to uradim pocetkom 2017-te.Presao sam 45000km. ,isto godiste. Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan81 24 Posted November 14, 2015 Nema opasnosti po ventile na tom motoru,1,2 8v ne krivi ventile! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sasa_NS 54 Posted November 14, 2015 90.000 km ili 5 godina, šta pre dođe. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gorank82 183 Posted November 14, 2015 Ja taj fabricki kais ne bi dirao do 90 uopste Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dimitrijus 3 Posted November 15, 2015 ja sam prešao 95 ... i sve ok... planiram sl. godine veliko servis... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 20048 Posted November 15, 2015 (edited) 90.000 km ili 5 godina, šta pre dođe.+1Moze za 5 godina da se predje recimo 25.000km ali svakako treba promeniti kais. Nije neka skupa investicija a mirna glava. Edited November 15, 2015 by Axic Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan81 24 Posted November 16, 2015 Kais za 1,2 8v je od 800din pa navise,spaner je od 3500,nije velika investicija! Quote Share this post Link to post Share on other sites
rknbgd 0 Posted November 22, 2015 90.000 km ili 5 godina, šta pre dođe.+1Moze za 5 godina da se predje recimo 25.000km ali svakako treba promeniti kais. Nije neka skupa investicija a mirna glava. Hvala svima. Odlucio sam da zamenim sve (spaner, kais, pumpu .. ), posto nisam strucan za te radove, ne bih voleo da me ostavi negde uz put....Nadam se samo da je tacan info da ventili ne mogu da stignu glave kod ovog punta sa 8v, 1.2 jer sam ranijih godina sa drugim automobilom imao neprijatno iskustvo (nije bio fiat) kad je otisao kais. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sasa_NS 54 Posted November 22, 2015 (edited) Kažu da se to ne može desiti, a opet pročitao sam na više mesta da Classic ima drugačiju glavu (a pogotovo model sa fabričkim TNG-om za koji i FAS kaže da ima izmena u odnosu na standardan), tako da ko će ga znati, ni ja ne bih rizikovao i menjao bih to prema fabričkoj preporuci, a to je 90.000 ili 5 godina. Mir nema cenu. Edited November 22, 2015 by Sasa_NS Quote Share this post Link to post Share on other sites
zlaja78 6 Posted February 10, 2016 (edited) Prvi sam vlasnik fiat punta classic 1.2 dynamic 2009 g. Za ovih 6 godina presao sam samo 21.000 km. Redovno sam menjao ulje,filter ulja,filter vazduha i antifriz prosle godine. Inace ovaj model je bez klime. Treba mi neki savet da li je potrebno raditi veliki servis zbog starosti automobila a ne kilometraze? Edited February 13, 2016 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17670 Posted February 10, 2016 (edited) Slicno kao za mali servis - predjena kilometraza ili vremenski interval, isto vazi i za veliki servis.Pogledaj sta tacno kaze fabrika za tvoj model, sa originalnim delovima je npr. kod Stila, zavisno od modela, preporuka 120-150 000km ili 5 godina (3 godine u otezanim uslovima eksploatacije).Sa zamenskim delovima, majstori ovde obicno preporucuju 60-70-80 000 km ili tih 5 godina.Ako auto ostavljam za sebe, u tvom slucaju bih svakako uradio veliki servis. Pogotovo sto pojedine komponente mnogo brze propadaju nekoriscenjem i stajanjem.Ako nisi, obavezno zameni i kociono ulje, izuzetno je higroskopno, upija vlagu, samim tim ubrzava propadanje elemenata kocionog sistema, a u kriticnim situacijama pogorsava kocenje. Ako gledamo vremenski, preporuka je menjati ga na 2 godine.Moje skromno misljenje. Edited February 10, 2016 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
puntara94 0 Posted March 11, 2016 (edited) Poz ljudi evo kupio sam Punta 1.2 8v 44kw 2000god benzinac, hocu da mu uradim veliki i mali servis. sta sve spada pod veliki a sta pod mali servis? Edited March 11, 2016 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 11, 2016 @puntara94 Baci pogled sada, nakon spajanja tema, na sve ranije napisano u temi na kojoj smo. Quote Share this post Link to post Share on other sites