Jump to content
FAS Euroauto Goran
nenadbmitrovic

Fiat Punto mk.2 - problem sa brisačima

Recommended Posts

imao sam problem sa brisacima, kada dam kontakt sami se pale i rade dok auto ne izgasim. brisaci su mi ostali ''zaglavljeni'' i sada stalno rade. skidao sam sve releje, osigurace otvarao motorcic (prvi deo) skidao ablender, otvarao i nista oni i dalje rade kada se da kontakt. mislim da je ablender on kosta 14000 u kit autu. ako neko ima iskustva sa ovim neka javi. za sada sam napravio mali ''most'' premostio sam 1 na 3 brzinu pa tako da mogu da ih izgasim. hvala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima,

javio mi se problem sa brisacima.Kada upalim iste na prvu brzinu tj.onu sa vremenskim kasnjenjem brisaci krenu pa stanu pa opet krenu.U isto vreme iza volana cujem neko krckanje,kao da se rele cuje.Pitanje je sta vi mislite da li je problem do releja,i ako je do njega gde se nalazi rele brisaca.

Hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne razumem šta znači krenu pa stanu, misliš seckaju dok rade? :)

Ako nije ovo, rele ti je kod desnog kolena onaj poklopac gde su osigurači, tu je ja mislim i rele, ima ih par komada...

A rele ti ustvari uključuje-isključuje brisače u rad i tako dobiješ povremen obris, znači rele mora da cakne na početku i kraju putanje rada brisača :)

Edited by Oktopod

Share this post


Link to post
Share on other sites

nemaju brisaci rele(automat)u kabini. Sve se nalazi na motoru brisaca a komandu dobijaju od rucice u kabini.

postoje slike ovde na forumu kako to resiti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem resen.Skinuo sam motor brisaca, skinuo poklopac ,osmirglao kontakte i to je to.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Narode unazad dvadeset dana brisaci i rade kako oni hoce, naime kad ubacim u onu prvu brzinu kad treba da bude pauza izmedju brisanja oni obrisu jednom, pa pauza, pa onda dva tri puta brzo, pa pauza, bukvalno kako oni hoce, jednom mi se desilo da sam ih ugasio a oni nastavili da rade.

Od popravki na samim brisacima pre nekih deset meseci je onaj zub sto drzi metlicu brisaca ( vozacevog ) se otkacio ( pukao onaj plasticni deo koji ne moze da se kupi posebno ) , pa je popravljen sa busenjem i stavljanjem zice kroz njega kao osigurac. Nista ne skripi, naravno kao i do sad se cuje ono pucketanje kad se upalie i ugase, ali koliko sam citao to je normalno.

Ako iko ima ideju nek pomaze.

Edited by neshaoct
moved post

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svaka cast za temu,ima nas jos kojima secka,vec sam hteo kod majstora da idem,garant bi mi izmenjao pola prednjice da bi napravio jedne pisljive brisace...danas rastavljam,cim stignem sa posla,pa cemo videti el ima rezultata gore navedenog opisa posla :welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites

led,lisce,blato jedino ne nadjoh krokodile

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znam da Fiati imaju problem sa elektrikom, ali ovo me ubija.. Naime, svaki put kada dam kontakt brisaci se ukljuce, odrade par perioda i zaustave se. Zaustavljaju se proizvoljno, nikad dve puta na istom mestu. Takodje kada ih ukljucim (prvi stepen na dole, onaj sa periodom), oni isto tako obrnu par krugova i stanu negde. Onaj pomocni polozaj rucice (na gore) radi samo dok je pritisnuta rucica na gore, cim se otpusti, brisacu momentalno staju. Zamenjeni su i ablender i motor brisaca, problem je ostao. Da li je mozda neko imao slican problem?

Edited by Nex

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li mi neko moze reci o cemu sa radi:

kada ukljucim brisace u prvu brzinu kao da negde zapinju i cuje sa zujanje iz instrunent table,cim se prebace u drugu ili trecu rade normalno.

Posle toga kad ih vratim u prvu brzinu rade normalno...

Edited by neshaoct
spojena tema

Share this post


Link to post
Share on other sites

pogleda temu problem sa brisacima...trebalo bi da se ociste kontakti u motoricu....i ja sam imao tih problema i podmazao mascom i malo kontakte podigao i radilo je normalno ali sada opet pocelo da secka...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja sam imao slican problem na puntu mk1 i lik na otpadu mi je trazio 40 eura za polovan motor o.O na poslu sam raskupusao kola, izvadio motor i zamenuo lezaj koji sam kupio za 450 din, u njemu je bio problem... elektromotor sam po sebi ili radi ili ne radi, nema nista izmedju, tako da je lezaj najcesci problem kod ovih stvari

Share this post


Link to post
Share on other sites

da limi neko moze reci o cemu se radi.Naime na mom puntu kad ukljucim brisace na prvu brzinu kad se vracaju nazat zapinju sve dok ne odrade dva tri kruga onda rade normalno.Cuje se zujanje iz table

Edited by neshaoct
spojena tema

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav. Treba mi uputstvo kako da podesim visinu brisača za mog puntaća? Bili su veoma spušteni, ali su momci u Glass Servisu koji su mi postavljali šoferku podigli oba. Levi mi odgovara (vozačev) jer mi u krajnjoj vertikalnoj poziciji zahvata skoro do kedera (ranije je zahvatao 10 cm pre kedera, što me nerviralo).

Desni brisač je po meni mnogo visoko, mada sam video na puntaćima iz Kg da je visina otprilike ista kao na mom. Ali meni se jednostavno ne sviđa i rado bih ga spustio bar za 1 cm.

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...