Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Audi S5 Sportback / A5 Sportback / RS5

Recommended Posts

CarAdvice video: 2017. Audi S5 ice drift

 

 

 

---------------------------------

 

ABT Audi S5 sa 425KS

 

abt%20s5%201.jpg

 

Na ženevskom štandu tjuning kuće ABT Sportsline će se između ostalog naći i modifikovani Audi S5 Coupe.

 

abt%20s5%2011.jpg

 

ABS Sportsline je za njega predvideo pojačani 3.0 TFSI motor (sa fabričkih 354KS i 500 Nm na 425KS i 550 Nm), opcioni aero paket, kao i komplet alu točkvoa od 19 i 20 inča (posebno se ističu 20-inčni ABT Sport GR točkovi).

 

abt%20s5%20111.jpg

 

U kratkoj vesti se ne navode podaci o ubrzanju i najvećoj brzini. Podsećanja radi, ABT Sportsline će na sajmu u Ženevi prikazati čitavu seriju doteranih modela, a među njima i Volkswagen Golf GTI Clubsport S sa 370KS, Audi S4 sa 425KS i Audi TT RS-R sa 500KS.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Audi RS5 pokreće 2.9 litarski biturbo motor sa 457KS

 

162713-audi%20rs5%2011.jpg

 

Lakši, lepši, snažniji i brži od istoimenog prethodnika, novi Audi RS5 u prodaju stiže u maju.

 

162714-audi%20rs5%20111.jpg

 

Jedna od glavnih novosti koja je vezana uz novi Audi RS5, za koji izvršni direktor odeljenja Audi Sporta kaže da je istinski primerak klasičnog GT automobila, jeste činjenica da ga pokreće 2.9 litarski biturbo V6 motor koji pokreće i Porsche Panameru 4S.

 

162712-audi%20rs5%201.jpg

 

U okruženju Audijevog sportskog Coupea, koji prema mišljenju mnogih spada među najskladnije i najlepše automobile svih vremena, motor nudi 457KS i 600 Nm obrtnog momenta, što je čak 170 Nm više u odnosu na ono što je nudio motor u prethodnom RS5.

 

162716-audi%20rs5%201111.jpg

 

Uz podatak da je novi Audi RS5 60 kilograma lakši od prethodnika, pomenute brojke koje odlikuju biturbo motor dovoljne su da Coupe s permanentnim pogonom preko obe osovine (quattro) od 0 do 100 km/h stiže nakon 3.9 sekundi i razvije 280 km/h, ako se kupac odluči za opcioni paket Dynamic. Na opcionoj listi je i nekoliko drugih komponenti među kojima izdvajamo keramičke kočnice, adaptivni sistem upravljanja i sistem DRC (Dynamic Ride Control). Uz Audijev akronim RS stižu i izuzetno sportska prednja sedišta, multifunkcionalni upravljač s ravnim donjim delom, ali i RS monitor koji pokazuje brojne informacije (pritisak u gumama, trenutni obrtni moment motora, delovanje g-sila...).

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi RS5 Coupe Sonoma Green

 

165705-audi%20rs5%201.jpg

 

U Audi Forumu u Ingolstadtu je izložen i atraktivni Audi RS5 Coupe u upadljivoj Sonoma Green boji (po ceni od najmanje 3.000 evra).

 

165707-audi%20rs5%20111.jpg

 

Tu su i RS Dynamic Pack po ceni od 5.900 evra (između ostalog sadrži i adaptivno oslanjanje, Matrix-LED prednja svetla i povećanje najveće brzine sa 250 na 280 km/h), pa petokraki točkovi (doplata 2.000 evra), Black Look paket od 5.500 evra, RS-Sport izduvni sistem za 1.200 evra i crna kožna sedišta sa žutim šavovima.

 

165706-audi%20rs5%2011.jpg

 

Automobil pokreće 2.9 litarski biturbo V6 motor sa 457KS i 600 Nm obrtnog momenta.

 

165708-audi%20rs5%201111.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

JMS Audi A5 Coupe

 

165774-jms%201.jpg

 

JMS race design je obogatio svoju ponudu i paketom za Audi A5 Coupe.

 

165775-jms%2011.jpg

 

U ovom slučaju imamo body kit (prednji spojler, zadnji difuzor), komplet Cor.Speed Challenge alu točkova od 20 do 22 inča, Eismann izduvni sistem od nerđajućeg čelika, kao i modifikovano KW oslanjanje.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi A5 Sportback g-tron

 

166036-audi%20a5%201.jpg

 

Sem više tjuniranih Golfova, Volkswagen grupacija na tradicionalnom Worthersee GTI okupljanju prikazuje i Audi A5 Sportback g-tron.

Ova Audijeva "petica" može da se kreće i na komprimovani prirodni gas (CNG), pri čemu se za pogon brine 2.0 TFSI motor sa 125 kW/170KS i 270 Nm obrtnog momenta (u paru sa S tronic menjačem).

 

166037-audi%20a5%2011.jpg

 

Kako se kaže u fabričkom saopštenju, automobil od 0 do 100 km/h ubrzava za 8,5 sekundi, postiže maksimalnih 226 km/h, a na 100 km potroši 3,8 kg plina (odnosno 5,6 litara benzina kada se kreće na benzin).

 

166038-audi%20a5%20111.jpg

 

Autonomija na CNG iznosi 500 km, a na benzin još 450 km.

Automobil za Worthersee GTI okupljanje je dobio i specijalni dvobojni eksterijer (zadnji plavi deo sa saćastom šemom), kao i plave detalje (u prednjim svetlima, kočiona klešta...).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

ABT Audi A5 Cabrio

 

166860-abt%20a5%20111.jpg

 

Sem A5 Coupea, tjuning kuća ABT Sportsline nudi i modifikovani Audi A5 Cabrio. ABT Sportsline je za njega predvideo pojačani 2.0 TFSI motor (sa fabričkih 252KS i 370 Nm na 330KS i 440 Nm), opcioni aero paket, kao i komplet alu točkova od 19 i 20 inča (sa Dunlop ili Continental gumama).

 

166858-abt%20a5%201.jpg

 

Takođe, u ponudi je i kit za pojačanje 2.0 TDI motora (na 215KS i 440 Nm odnosno na 250KS i 450 Nm).

 

166859-abt%20a5%2011.jpg

 

U kratkoj vesti se ne navode podaci o ubrzanju i najvećoj brzini, ali je navedeno da se cene paketa za pojačanje motora kreću od 1.672 do 1.924 evra (uz dodatnih 147 evra za ugradnju).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

ABT Audi S5 Cabrio

 

abt%20s5%206.jpg

 

Tjuning kuća ABT Sportsline u svojoj ponudi sem modifikovanog Audija S5 Coupe ima i njegovu S5 Cabrio varijantu. ABS Sportsline je za njega predvideo pojačani 3.0 TFSI motor (sa fabričkih 354KS i 500 Nm na 425KS i 550 Nm), opcioni aero paket, nove patosnice i osvetljenje pragova, kao i komplet alu točkova od 19 i 20 inča.

 

abt%20s5%2066.jpg

 

U kratkoj vesti se ne navode podaci o ubrzanju i najvećoj brzini.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

TopSpeed test: Audi A5 Sportback

 

audi%20a5%20ts.jpg

 

Audiju baš ide od ruke poigravanje sa brojevima - iz ''četvorke'' je izvedena ''petica'', prvo Coupe, a zatim i Sportback, dok je od ''šestice'' nastala ''sedmica''...

Ovde imamo klasičan primer kako je trozapreminska limuzina efektno pretočena u atraktivni ''liftback'' sa naglašenim kupe oblikom. Druga generacija modela A5 Sportback predstavila nam se u pravom svetlu, u ''ful'' opremi, sa novim dvolitarskim turbo motorom od 252 KS i proverenim quattro pogonom na sva četiri točka. Audijeva interpretacija kupea sa petora vrata nije od juče, štaviše, u Ingolštatu su iskoračili u tom pravcu nepune dve godine nakon što je na osnovi modela A4 predstavljen A5 - klasičan kupe sa dvoja vrata. A5 Sportback kreiran je 2009. godine sa namerom da se u premium srednjoj klasi ponudi nešto novo, drugačije i originalno. Cilj je bio iznedriti kvalitetan, praktičan i dinamičan kupe sa petora vrata.

 

 

 

Jednom rečju, model širokog spektra, podoban da zadovolji visoke kriterijume porodične i poslovne klijentele koja, pre svega, stremi ka individualizmu. Da su napravili pravi potez kao i da je tržište gladno ovakvih automobila, svedoči to što je A5 Sportback u Evropi godinama unazad beležio i do 50 odsto veću prodaju nego A5 Coupe i A5 Cabriolet zajedno.

 

 

 

Čim se pojavila nova generacija popularnog Audijevog modela A4, bilo je jasno da je samo pitanje trenutka kada će uslediti ''varijacije na temu'' A5, odnosno dolazak druge generacije kupea, kabrioleta i liftbeka sa petora vrata, poznatijeg kao Sportback. Sa novim kupeom S5 smo se upoznali prošlog leta na međunarodnoj prezentaciji, a sada nam je, nakon domaće premijere na Salonu automobila u Beogradu, na test stigao i A5 Sportback.

 

 

 

S obzirom na to da smo već testirali i A4 sa snažnim V6 dizelom od 272 konjske snage, kao i pomenuti S5 sa 354 KS, posebno nas je zainteresovalo kakav će utisak ostavili kupe sa petora vrata u kombinaciji sa novim 2.0 TFSI motorom i quattro pogonom na sva četiri točka. Reč je o najsnažnijem četvorocilindarskom agregatu u ponudi ovog modela.

 

 

 

Raspolaže sa 252 konjske snage i 370 Nm obrtnog momenta, a snagu prenosi isključivo preko S tronic menjača sa dvostrukim kvačilom. Nije dostupan sa manuelnom transmisijom, ali je zato kupcima ostavljen izbor između prednjeg i pogona na sva četiri točka. No, o mogućnostima motora i voznim svojstvima nešto kasnije, jer je najpre red da se pozabavimo osnovnim karakteristikama ovog atraktivnog automobila.

 

 

 

Sa dužinom koja prebacuje 4.7 metara, širinom većom od 1.8 m i visinom ispod 1.4 metra, novi A5 Sportback dinamičnim proporcijama nastavlja da neguje tipičnu kupe siluetu. Tome doprinosi i pozamašan razmak između osovina, a još više dugačka hauba, te padajuća linija krova u ''fastback'' stilu koja završava daleko pozadi, gotovo uz samu ivicu ''repa''.

 

 

 

Atraktivan stil pojačava i niska, ispupčena i znatno šira ''single farme'' maska hladnjaka spram one sa prethodne generacije. Celokupan utisak kod testiranog modela kompletira S Line spoljašnji paket u kombinaciji sa S Line sportskim paketom, koji se doplaćuju oko 1.600, odnosno 1.800 evra.

 

 

 

Za taj novac dobijate hromirane detalje i diskretne štitnike na karoseriji, ojačane odbojnike, spušteno oslanjanje, sportska sedišta, pragove visokog sjaja, antracit tamno nebo… Standardna veličina aluminijumskih točkova uz ovu konfiguraciju iznosi 18 inča, dok je testirani model opremljen opcionim 19-icama (1.330 evra), ''obuvenim'' u Continental SportContact 5P pneumatike.

 

 

 

Kada se otvore vrata, odmah ćete primetiti da nedostaju ''okviri'' prozora i to je još jedan element u duhu pravih kupea. Enterijer je stilski preslikan sa A4 i ne nudi ništa novo, ali zato odiše kvalitetom, luksuzom i modernim tehnologijama. Još jednom ćemo se osvrnuti na virtuelni kokpit, odnosno digitalnu instrument tablu koja nudi različite prikaze. Možete odabrati dva mala cajgera sa navigacijom između ili dva velika sa nešto manjim prikazom različitih funkcija, itd.

 

 

 

Moramo da spomenemo i završnu obradu dovedenu do perfekcije. Centralni greben je minimalistički sveden, ostavljene su komande za Audi Drive Select odnosno izbor režima vožnje, klimatizaciju i veliki multimedijalni ekran, dok su ostali tasteri, poput onih za rukovanje multimedijom, navigacijom i ostalim podešavanjima automobila, preseljeni na široki tunel između vozača i suvozača. Posebnu pažnu privlači jedan detalj - prelepo dizajnirana, svedena i ergonomski idealno postavljena ručica sedmostepenog automatskog menjača sa dvostrukim kvačilom.

 

 

 

Što se tiče ergonomije u globalu, ona je takođe odlična. Sedi se nisko, što svakako vole ljubitelji ovakvih automobila, iako takva pozicija otežava ulaženje i izlaženje iz vozila. Međutim, uprkos dinamično oblikovanoj karoseriji, komfora nisu lišeni ni putnici na zadnjim sedištima, što je za svaku pohvalu i naročito će se dopasti porodičnim kupcima.

 

 

 

A kada se smestite u udobno vozačko sedište koje se pokreće pomoću elektromotora, sa izuzetkom mehanički podesive dužine sedalnog dela, poželećete da u njemu ostanete jako, jako dugo. Za to je zaslužan izuzetno prijatan ambijent u kokpitu, ali i vozna svojstva modela A5 Sportback 2.0 TFSI. Turbo motor sa četiri cilindra je veoma uglađen i elastičan, te rado prima gas u svim opsezima.

 

 

 

U vožnji na niskim obrtajima gotovo se i ne čuje, dok prilikom snažnijeg dodavanja gasa, do kabine dopire prijatno rezak zvuk koji još više dolazi do izražaja u voznom režimu Dynamic. Inače, pored njega, Drive Select nudi i Comfort, Auto i Iindividual, a u zavisnosti od izbora, menja se odziv na gas, potrošnja, osetljivost servo upravljača, rad menjača…

 

 

 

Inače, S tronic raspolaže sa sedam stepeni prenosa, a pored normalnog Drive moda, tu je sportski, kao i manuelni. Zahvaljujući dvostrukom kvačilu, ''šaltovanje'' je gotovo neprimetno u mirnoj vožnji, dok su u sportskom režimu promene odsečnije i do njih dolazi na višim obrtajima. Tada do izražaja dolazi sav potencijal moćnog četvorocilindarskog motora. Iako ubrzanje do stotke od 6.5 sekundi za automobil od 252 KS ne deluje naročito impresivno, međuubrzanja u opsegu od 70 do 130 km/h svakako jesu.

 

 

 

Zahvaljujući velikoj rezervi snage, preticanja i ubrzavanja su munjevita, pa je potrebno voditi računa jer se očas posla prekoračuju zakonska ograničenja u pogledu brzine kretanja na našim putevima. Iako snažan, 2.0 TFSI nije previše žedan - u gradskom režimu pije oko 10 litara, dok na otvorenom drumu potrošnja iznosi oko 7 litara. Recimo, na auto-putu pri 130 km/h u krajnjem stepenu prenosa vozi na niskih 1.800 o/min i tada troši 7 litara, dok na 150 km/h pri 2.000 obrtaja, bord kompjuter očitava 8.5 litara na 100 km. U tim trenucima odlična aerodinamika i ležeran rad motora doprinose akustičnom komforu, tako da se od spoljnih faktora u kabini samo blago čuju odlični Continental SportContact 5P pneumatici.

 

 

 

Zahvaljujući sportskom oslanjanju i niskom težištu, a pre svega quattro pogonu, automobil je teško izbaciti iz balansa. Iako bi upravljanje moglo da bude i za nijansu direktnije, sa distribucijom snage u odnosu 60 odsto nazad, 40 odsto napred, A5 Sportback 2.0 TFSI quattro je veoma upravljiv i lako skreće pod gasom. Ipak, za ovako sportski profilisan model ne može da se kaže da je baš udoban na našim putevima. Oslanjanje je tvrdo, što u gradskoj vožnji nije primetno, ali dolazi do izražaja pri bržoj vožnji na delovima auto-puta sa poprečnim neravninama gde točkovi prenose udarce do leđa putnika. Sa druge strane, za pohvalu je to što čak i na neravnom putu, sva četiri točka ostaju u čvrstoj koheziji sa podlogom što doprinosi izuzetnoj voznoj dinamici.

 

 

 

Na osnovu svega možemo da zaključimo kako je Audi napravio pun pogodak sa novom generacijom modela A5 Sportback, a to posebno važi za verziju sa 252 KS i quattro pogonom. Ovaj brz, dinamičan, atraktivno oblikovan i praktičan automobil u najvećoj meri predstavljaće izbor kupaca koji streme ka individualizmu i žele da budu zapaženi. Naravno, ta ekskluzivna nota koja ima i svoju cenu - najjeftinija verzija sa 2.0 TFSI motorom i quattro pogonom u Srbiji košta 49.295 evra, gotovo 7.000 evra više od ekvivalentnog A4, dok cena testiranog modela sa izuzetno bogatom opremom i metalik bojom završava na 73.346 evra.

 

Utisak
Audi A5 Sportback u novom izdanju predstavlja usavršen koncept atraktivnog i dinamično oblikovanog automobila koji je ujedno i praktičan

Ocena
+ Motor, dizajn, enterijer
–  Tvrdo oslanjanje

 

Tekst: Uroš Dedić/TopSpeed

Fotografije: Aleksandar Savin

 

preuzeto sa - topspeed.telegraf.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...