Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Audi S5 Sportback / A5 Sportback / RS5

Recommended Posts

Premijera novog Audija A5 zakazana za 2. jun

 

audi%20a5%20c.jpg

 

Nemački mediji su objavili informaciju da će Audi premijeru nove generacije modela A5 održati 2. juna. Treba naglasiti da će 2. juna promociju imati novi A5 Coupe, dok će kasnije na red doći i A5 Sportback, kao i novi A5 Cabrio čija prodaja bi trebalo da počne tokom 2017. godine.

 

145080-audi%20a5%20c.jpg

 

Kao što je to bio slučaj i sa novim A4, ni kod A5-ice dizajn neće pretrpeti nikakvu revoluciju, a ovaj konkurent BMW-u Serije 4 Coupe i Mercedesu C klase Coupe bi trebalo da bude nešto duži od sadašnjeg modela. Poput A4, i novi A5 Coupe (na MLB platfomi) će biti nešto lakši od svog prethodnika (za nekih 100 kg), uz očekivanu manju potrošnju goriva. U opremi će se između ostalog naći i Head-up displej, digitalna instrument tabla, MMI infotainment sistem, adaptivni tempomat, sistem koji vozača upozorava da izašao iz svoje trake, sistem za prepoznavanje saobraćajnih znakova, parking assistant, Bang & Olufsen sound sistem...   Na početku prodaje će novi A5 Coupe biti dostupan sa turbo četvorocilindričnim benzincima, kao i dizelašima. Tu će biti i benzinski i dizelski V6 agregati, a moguća je i plug-in hybrid varijanta sa kombinacijom TFSI benzinca i elektromotora. Kasnije će ponuda biti obogaćena, uključujući sportske verzije S5 (sa 3.0 litarskim šestocilindrašem od 354KS) i RS5 (ovaj drugi stiže 2017. godine sa V6 twin-turbo motorom i oko 500 konja).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sledeće godine stiže i novi Audi A5 Sportback

 

149075-audi%20a5%20sb%201.jpg

 

Dok čekamo da Audi 2. juna ove godine održi premijeru nove generacije modela A5 Coupe, pojavilo se i nekoliko nezvaničnih rendera na kojima je prikazan i novi A5 Sportback. Naime, Audi će po ranijim najavama 2. juna predstaviti samo novi A5 Coupe, dok će kasnije na red doći i A5 Sportback (tokom 2016. godine), kao i novi A5 Cabrio.

 

149076-audi%20a5%20sb%2011.jpg

 

Kao što je to bio slučaj i sa novim A4, ni kod A5-ice dizajn neće pretrpeti nikakvu revoluciju, već možemo očekivati stajling primenjen na novijim modelima ove marke. Poput A4, i novi A5 (na MLB platfomi) će biti nešto lakši od svog prethodnika, uz očekivanu manju potrošnju goriva. U opremi će se između ostalog naći i Head-up displej, digitalna instrument tabla, MMI infotainment sistem, adaptivni tempomat, sistem koji vozača upozorava da izašao iz svoje trake, sistem za prepoznavanje saobraćajnih znakova, parking assistant... U gami motora će se naći benzinci i dizelaši, a kasnije i sportske verzije S5 (sa 3.0 litarskim šestocilindrašem od 354KS) i RS5 sa V6 twin-turbo motorom i oko 450 konja. Takođe, pominju se i hibridne verzije, uključujući i kombinaciju dizelaša i elektromotora.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Audi A5 i zvanično

 

audi%205%208888888.jpg

 

Kao što je ranije bilo i najavljeno (uz brojne ''teaser'' slike), Audi je i zvanično premovisao novu generaciju modela A5 koji će kupcima biti dostupan od jeseni.

 

audi%205%2088888888.jpg

 

Promociju je prvo imao novi A5 Coupe (kao i S5 Coupe), dok će kasnije na red doći i A5 Sportback, kao i novi A5 Cabrio.

 

audi%205%20888888.jpg audi%205%2088888.jpg

 

Kao što je to bio slučaj i sa novim A4, ni kod A5-ice dizajn nije pretrpeo nikakvu revoluciju, a ovaj konkurent BMW-u Serije 4 Coupe i Mercedesu C klase Coupe sada ima i više mesta u unutrašnjosti. Ovde treba pomenuti da je novi A5 Coupe dugačak 467 cm, širok je 185 cm, a međuosovinsko rastojanje iznosi 276 cm.

 

audi%205%208888.jpg audi%205%20888.jpg

 

Poput A4, i novi A5 Coupe je nešto lakši od svog prethodnika (do 60 kg), uz potrošnju goriva koja je u zavisnosti od verzije i do 22 odsto manja nego ranije.

 

audi%205%207.jpg audi%205%2077.jpg

 

Treba pomenuti da koeficijent otpora vazduhu iznosi 0.25, kao i da je zapremina prtljažnika povećana na 465 litara.

 

audi%205%2088.jpg

 

U opremi će se između ostalog naći i Head-up displej, digitalna instrument tabla (Audi Virtual Cockpit od 12.3 inča), MMI infotainment sistem, podrška za Android Auto i Apple Car Play, adaptivni tempomat, sistem koji vozača upozorava da izašao iz svoje trake, sistem za prepoznavanje saobraćajnih znakova, parking assistant, Bang & Olufsen sound sistem...  

 

audi%205%209.jpg audi%205%2099.jpg

 

U početku će gama motora obuhvatati dva TFSI turbo benzinca i tri TDI turbo dizelaša, sa rasponom snage od 190KS do 286KS, dok će sportski S5 Coupe pokretati 3.0 litarski V6 sa 354KS. S5 Coupe od 0 do 100 km/h ubrzava za 4.7 sekundi, a po fabričkim podacima ima prosečnu potrošnju goriva od 7.3 l/100 km. U zavisnosti od motora, ugrađivaće se tri menjača, pa će tako verzije sa četvorocilindrašima i 3.0 TDI sa 218KS imati šestostepeni manuelni ili sedmostepeni S-Tronic sa dvostrukim kvačilom, dok će dizelaš sa 286KS i S5 imati osmostepeni Tiptronic.

 

audi%205%20999.jpg audi%205%2099999.jpg

 

U ponudi će biti i varijante sa quattro pogonom na sva četiri točka, a što se cena tiče one za sada nisu saopštene (mada se očekuje da budu za 1.000 do 2.000 više u poređenju sa dosadašnjim modelom).

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Audi A5 Cabrio za 2017.

 

Audi%20S5%20Cabrio.jpg

 

Nakon što je Audi predstavio novu, drugu generaciju A5 Coupea, nemački Auto Bild se pozabavio i budućom verzijom u A5 porodici. Na ovom nezvaničnom renderu je prikazan novi A5 Cabrio, tačnije njegova sportska S5 varijanta. Automobil se očekuje na leto sledeće godine, a kako se navodi biće nešto duži i širi od prethodnika, ali i lakši (do 100 kg). Kod A5 Cabria možemo očekivati nekoliko benzinaca i dizelaša sa rasponom od 150KS do 354KS (ovaj potonji sa 354KS je inače S5). Što se tiče još jačeg RS5 Cabria, njega bi trebalo da pokreće V6 agregat sa oko 480KS, a dobiće i agresivniji aero paket, RS prednji gril, nove alu točkove, sportski podešeno oslanjanje i izduvni sistem, kao i modifikovani enterijer sa sportskim sedištima.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Liberty Walk Audi A5

 

153071-liberty%201.jpg

 

Još jedan automobil je dostupan sa kompletnim widebody paketom japanske tjuning kuće Liberty Walk, a to je Audi A5 Coupe prethodne generacije.

 

153073-liberty%20111.jpg

 

Ovde u stvari i nema iznenađanja, budući da smo od Japanaca već navikli da njihow widebody kit podrazumeva proširenja blatobrana, upadljivi zadnji spojler, set pragova, prednji spojler...

 

153072-liberty%2011.jpg

 

Takođe, u paketu su i vazdušno oslanjanje, novi točkovi i Falken gume, kao i FLexhaust izduvni sistem.

 

153074-liberty%201111.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Audi A5 Sportback i S5 Sportback

 

audi%20a5%201111.jpg

 

Nakon što je Audi pe nekoliko meseci predstavio novu, drugu generaciju A5 Coupea (kao i S5 Coupe), red je došao i novi A5 Sportback. Nova generacija A5 Sportbacka će zvaničnu premijeru imati krajem ovog meseca na sajmu automobila u Parizu, a do tada nemački proizvođač je objavio set slika i najosnovnije detalje.

 

audi%20a5%20111.jpg

 

Kao što je to bio slučaj i sa novim A4 i A5 Coupeom, ni dizajn A5 Sportbacka nije pretrpeo nikakvu revoluciju, ali zato sada sada ima više mesta u unutrašnjosti. Ovde treba pomenuti da novi A5 Sportback ima za 14 mm duže međuosovinsko rastojanje (sada 2824 mm), da nudi 11 mm više mesta za ramena vozača i suvozača, kao i 24 mm više mesta za kolena putnika pozadi. Ovde i podatak da zapremina prtljažnika iznosi 480 litara.

 

audi%20a5%2011111.jpg 154309-audi%20a5%2011.jpg

 

Poput A5 Coupea, i novi A5 Sportback je lakši od svog prethodnika (do 85 kg), budući da je napravljen na MLB Evo platformi, a manja je i potrošnja goriva.

 

154308-audi%20a5%201.jpg

 

U opremi će se između ostalog naći i Head-up displej, digitalna instrument tabla (Audi Virtual Cockpit od 12.3 inča), MMI infotainment sistem, podrška za Android Auto i Apple Car Play, adaptivni tempomat, sistem koji vozača upozorava da izašao iz svoje trake, sistem za prepoznavanje saobraćajnih znakova, parking assistant, Bang & Olufsen sound sistem... 

 

audi%20a5%20111111.jpg audi%20a5%201111111.jpg

 

U početku će gama motora A5 Sportbacka obuhvatati dva TFSI turbo benzinca i tri TDI turbo dizelaša, sa rasponom snage od 190KS do 286KS, dok će sportski S5 Sportback pokretati 3.0 litarski V6 sa 354KS. S5 Sportback od 0 do 100 km/h ubrzava za 4.7 sekunde i postiže el. ograničenih 250 km/h.

 

audi%20s5%20222.jpg

 

U zavisnosti od motora, ugrađivaće se tri menjača, i to šestostepeni manuelni ili sedmostepeni S-Tronic sa dvostrukim kvačilom, kao i osmostepeni Tiptronic.

 

audi%20s5%2022.jpg

 

S5 Sportback naravno ima i atraktivniji eksterijer sa aero paketom, veće alu točkove, sportski podešeno oslanjanje, jače kočnice, sportski izduvni sistem sa četiri izduvne cevi i modifikovani enterijer sa sportskim volanom sa zaravnjenim donjim delom i sportskim sedištima.

 

audi%20s5%202.jpg audi%20s5%202222.jpg

 

Takođe, u gami će se naći i A5 Sportback g-tron sa 2.0 TFSI motorom sa 170KS koji može da koristi i Audi e-gas ili prirodni gas. Cene u Nemačkoj startuju od 37.800 evra za bazni A5 Sportback i od 62.500 evra za S5 Sportback.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snimljen novi Audi RS5

 

155115-audi%20rs5%20coupe.jpg

 

Nakon što je Audi predstavio novu, drugu generaciju modela A5 i S5, uhvaćen je i maskirani test primerak buduće, najjače RS5 varijante. Treba podsetiti da novi A5 Coupe u ponudi ima nekoliko benzinaca i dizelaša sa rasponom od 190KS do 354 KS (ovaj drugi sa 354KS je inače S5). Što se tiče RS5 Coupea modelske godine 2017, njega bi trebalo da pokreće 3.0 litarski V6 agregat sa oko 450KS, a dobiće i agresivniji aero paket, RS prednji gril, nove alu točkove, sportski podešeno oslanjanje i izduvni sistem, jače kočnice, kao i modifikovani enterijer sa sportskim sedištima.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

TopSpeed test: Audi S5 Coupe 3.0 TFSI quattro

 

audi%20s5%20ts.jpg

 

Devet godina je prošlo od kako je proizvođač iz Ingolštata elegantnim sportskim kupeom uzburkao automobilski svet. Sada je vreme za novu, drugu, generaciju kod koje promene nisu samo ''kozmetičke'', a mi smo u potrazi za dodatnim sportskim genima, pored modernijeg dizajna, sofisticirane aerodinamike, novih motora i inovativne tehnologije, otišli i dalje, do modela S5 Coupe. Veoma je nezahvalan posao kada treba unaprediti nešto što je već izuzetno dobro i što godinama unazad uspešno egzistira na tržištu. To je upravo slučaj sa modelom Audi A5 Coupe. Međutim, prostora za napredak ima uvek, samo je potrebno promeniti ugao posmatranja. Tako, pored generalnog ''zaoštravanja'' linija spoljašnjeg izgleda, niže siluete, veće maske hladnjaka, novih svetslosnih grupa i utiska trodimenzionalnosti, ali i obnovljenog kokpita, priča se stalno vrti oko dizajna. Međutim, povećanje kvaliteta i napredak dolazi tek sa, na prvi pogled, manje uočljivim detaljima… Malo ko će se, recimo, zadržati na podatku da novi A5 Coupe ima 17% više snage i 22% manju potrošnju u odnosu na prethodnu generaciju. Ipak, Audi je odlučio da sve to nije dovoljno sportski i odmah ''u vatru šalje'' i još ''oštriji'' model, naravno, sa oznakom S5 Coupe.

 

Foto: Audi Photo Team

 

A kod njega, ostavljamo za trenutak dizajn po strani i odmah prelazimo na suštinu, odnosno potpuno novi motor. Ovo ''potpuno'' treba shvatiti doslovno, jer kod 3.0 TFSI agregata više od 800 delova ili 90 procenata je potpuno novo! Iz 2.995 ccm radne zapremine V6 motora sa turbopunjačem dobijeno je tačno 354 KS, što je za 21 konjsku snagu više nego kod prethodinka. Još više raduje da je maksimalni obrtni moment povećan za 60 Nm, pa tako sada iznosi okuglo 500 Nm.

 

Foto: Audi Photo Team

 

U praksi, za upravljačem ovo povećanje snage se, iskreno, i ne oseti toliko, koliko veći obrtni moment koji počinje od veoma niskih 1.370 obrataja u minuti, pa do 4.500 o/min. Bolji odziv na komandu gasa i veća efikasnost postignuti su zahvaljujući novom procesu sagorevanja smeše goriva i vazduha u cilindrima, tzv. ''B-ciklusu'' koji podrazumeva kraće vreme ubrizgavanja, ali pod većim pristiskom….

 

Foto: Audi Photo Team

 

Zanimljiv je i položaj, kao i konstrukcija turbo-punjača sa twin-scroll tehnologijom, koji je sada tu umesto mehaničkog kompresora, prisutnog kod prethodnika. Suština je da su izduvni gasovi koji ga pokreću sada odvojeni od ostatka, čime se sprečava dodatno vtrloženje. Pri tome, turbo-punjač je postavljen pod uglom od 90 stepeni u odnosu na glave cilindra, praktično na vrhu motora, tako da su poremećaji protoka minimalni.

 

Foto: Audi Photo Team

 

Posebnu ulogu ima smanjenje mase samog trolitarskog V6 TFSI motora koje iznosi 14 kilograma, tako da ceo agregat sada ima 172 kg. To je postignuto primenom novih legura aluminijuma i procesa livenja, a novim konstrukcionim rešenjima dobijen je i bolji termalni menadžment motora, odnosno brže postizanje optimalne radne temperature uz manje trenje i habanje, kao i efikasno hlađenje izduvnih gasova.

 

Foto: Audi Photo Team

 

Sve ovo, svakako, ne deluje tako monotono u praksi… Novi Audi S5 Coupe sa osmostepenim Tiptronic menjačem je sve, samo ne dosadan automobil! Promene stepena prenosa su uglađene i brze, a prenosni odnosi dobro odmereni. Logično, niži stepeni su nešto kraći, radi sportskog doživljaja, a viši duži, zbog smanjenja broja obrtaja i potrošnje goriva. Ono što oduševljava je ubrzanje od 4.7 sekundi do 100 km/h, a ono što iritira je ograničenje maksimalne brzine na 250 kilometara na čas. No, bilo kako bilo, vozač može da se zabavlja izborom moda promene stepena prenosa D, S i E, te koristi komande iza obruča upravljača ili one na samoj ručici menjača. Sve one se elektronski, tj. putem ''žice'' prenose do računara koji je brine o njihovom srpovođenju. Zvuk koji se tom prilikom oslobađa je odličan, baš kao i performanse.

 

Foto: Audi Photo Team

 

A, efikasnost? Pa, i ona je dobra, te Audi potrošnju goriva deklariše za 5% manju u odnosu na prethodnika, tačnije na 7.4 litra benzina, mada u režimu vožnje koji je važio o okolini Porta u Portugalu, ta je cifra znatno veća!

 

Foto: Audi Photo Team

 

Permanentni pogon na sva četiri točka, poznatiji kao quattro, svakako da ima značajan doprinos odličnoj stabilnosti i sigrnom vođenju kroz krivine. Sa S5 Coupeom se u njih ne ulazi, već se one ''napadaju'', nešto poput kapija u skijanju. U normalnim uslovima vožnje, centralni diferencijal prenosi 60% snage na zadnju, a 40% na prednju osovinu. Međutim, ukoliko dođe do proklizavanja, snaga se rapidno preraspodeljuje na drugu, stabilniju, osovinu, tako da, recimo, točkovi napred mogu dobiti i do 85, a oni pozadi i do 70 procenata.

 

Foto: Audi Photo Team

 

U ovoj priči je i inteligentna softverska funkcija, sistem selektivne kontrole obtaja točkova, koji asistira quattro pogonu na taj način, što pri dinamičnoj vožnji, dakle u oštrim krivinama, minimalno koči točkove sa ''unutrašnje'' strane pre nego što oni počnu nekontrolisano da se okreću. Ova intervencija se događa čak i kada vozač nije pritisnuo papučicu gasa, omogućavanjući da zbog razlike u brzinama okretanja točkova, automobil lakše uđe u zaokret. Pri tome, Audi S5 Coupe je precizan, agilan i stabilan, čak i više nego što to prosečan vozač očekuje i stalno traži još veće i veće angažovanje, mada sa masom od ukupno 1.615 kg, koja je za 60 kilograma manja nego kod prethodnika, ipak treba biti obazriv.

 

Foto: Audi Photo Team

 

Sportski diferencijal na zadnjoj osovini, koji kontroliše broj obrtaja točkova, a koji je deo dodatne opeme, još povećava dinamičan doživljaj vožnje. Prilikom ubrzanja u krivini, softver distribuira više snage onom točku sa spoljašnje strane, praktično ''gurajući'' automobil u zaokret, ali ukoliko vozač postane previše ambiciozan, kontrolna računarska jedinica u saradnji sa Audi Drive Select će to sprečiti.

 

Foto: Audi Photo Team

 

Audi S5 Coupe ima i novi S Sport nezavisni sistem oslanjanja u pet tački vezivanja, sa klasičnim upornicama i poprečnim stabilizatorima, kod kojeg vozač može da pritiskom na taster i uz pomoć elektro-magnetnih ventila bira brzinu protoka fluida, a time i tvrdoću CDC amortizera. Pri tome, računar kontroliše svaki od amortizera odvojeno… Šestoklipne kočione čeljusti napred, crvene boje, sa logoom S i veliki samoventilirajući diskovi prečnika 350 mm, jasno ukazuju na sportske gene. To znači da ovaj Audi nema problema sa zaustavljanjem, čak ni kada je nihova temperatura nešto viša. Nema ni nagoveštaja ''fejdinga''.

 

Foto: Audi Photo Team

 

Na kraju, kako god bilo, priča opet dolazi do teme dizajna! Nove LED svetlosne grupe i veliki uvodnici vazduha za hlađenje, te drugi aerodinamični dodaci, sa aluminijumskih i hromiranim aplikacijama izledaju sasvim dobro. No, crvena boja ''Misano Red'' je nekako ona koja najviše odogovara ovom automobilu i njegovom karakteru.

 

Foto: Audi Photo Team

 

Što se tiče enterijera, pa on je, može se reći, ''klasičan'' u duhu kuće Audi, a opet inovativan. Moguće je birati između 30 boja nočnog osvetljenja kokpita, mada ga odlikuju čiste linije i jasna podela na vertikalnu i horizontalnu orijentaciju. Veliki centralni displej od 12.3 inča samo dopunjuje utisak o preglednosti i ''oštrini'' grafike koja se tu sreće, kao i na instrument tabli ispred vozača, poznatoj kao Audi Virtual Cockpit. Funkcija i komandi ima previše da bi ukratko bile opisane… Ono što je važnije od toga, je da vozač, ali i preostala tri putnika sede prilično dobro. Zapravo, najviše vozač i suvozač, dok će oni nešto krupniji pozadi, vožnju svakako upamtiti i pored činjenice da u odnosu na prethodnu generaciju, Audi S5 Coupe ima 17 mm više prostora u dužinu, kao i 12 za glave, pa 26 za ramena i 23 mm za kolena.

 

Foto: Audi Photo Team

 

I tako, nakon što je prva generacija modela A5/S5 u verzijama Coupe, Sportback i Cabriolet prodata u više od 320.000 komada, sa ovom novom, još oštrijom i kompletnojom, Audi verovatno nema razloga za brigu. Automobil je potpuno ''zreo'' i kompletan, o čemu svedoči i preko 50.000 časova testova i više od milion pređenih kilometara, od nivoa mora pa do 3.600 metara nadmorske visine, na temperaturama od -30 pa do +50.

 

Foto: Audi Photo Team

 

Stari V8 motor od 4.2 litra iz prethodnog S5 Coupe je sada deo istorije i zato se treba okrenuti novom modelu, sa potpuno novim motorom. Takođe, potebno je još znati da kada se ove jeseni pojavi u prodajnim salonima u Nemačkoj, novi Audi A5 Coupe koštaće od 38.000 evra pa naviše, dok za verziju S5 Coupe, kao što je i ranije bilo, treba ruku zavući još dublje u džep!


Zoran Živkov/TopSpeed

Fotografije: Audi Photo Team

 

preuzeto sa - topspeed.telegraf.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Audi A5 Cabriolet i S5 Cabriolet

 

157398-audi%20a5%204.jpg

 

Nakon što je predstavio Coupe i Sportback, Audi je ponosno pokazao i svoj A5 i S5 Cabriolet.

 

audi%20a5%204444.jpg

 

Novi kabriolet iz Ingolstadta ima najčvršću i istovremeno najlakšu karoseriju u klasi. U odnosu na prošli model beleži povećanje torzione krutosti za 40 posto, dok je korišćenjem lakših materijala u izradi ušteđeno 40 kg. Audi A5 s prednjim pogonom i 2.0 litarskim TDI motorom težak je 1.690 kg.

 

157399-audi%20a5%2044.jpg audi%20a5%204444444.jpg

 

Kao što je slučaj sa Coupeom i Sportbackom, oštre linije karoserije karakterišu i verziju s mekim krovom. Taj krov može da se otvara pri brzini do 50 km/h, a potrebno je samo 15 sekundi, dok obrnuti proces traje tri sekunde duže.

 

audi%20a5%2044444.jpg audi%20a5%20444444.jpg

 

Automobil je udobniji od prethodnika zahvaljujući 14 mm dužem međuosovinskom rastojanju, što je rezultiralo sa 18 mm više prostora za noge za putnike na zadnjim sedištima.

 

audi%20a5%2044444444.jpg

 

A5, odnosno S5, sada je mnogo udobniji i na dužim putovanjima. Dobre vesti su stigle i za putnike na prednjim sedištima, gde je prostor za ramena povećan za 26 mm.

 

audi%20s5%2044444.jpg

 

Kabrioleti se uglavnom ne mogu pohvaliti praktičnošću, ali, kabriolet A5 poseduje dodatnih 60 litara prtljažnog prostora, odnosno 380 litara kada je krov podignut. Zadnje sedište je deljivo u odnosu 50:50. Prtljažnik se otvara automatski pritiskom na daljinski upravljač, kao i na dugme na vozačevim vratima. Opciono je moguće dobiti i senzor u zadnjem braniku, koji detektuje pokret i otvara prtljažnik.

 

audi%20s5%204444.jpg

 

Kao što se moglo i očekivati, motori su preuzeti od Coupea i Sportbacka, tako da kupci mogu da biraju između četvorocilindričnih i šestocilindričnih agregata.

 

audi%20s5%20444444.jpg

 

Trenutno je najsnažniji 3.0 litarski V6 motor koji razvija 354KS i 500 Nm obrtnog momenta u Quattro verziji s automatskim menjačem u modelu S5. Automobil od 0 do 100 km/h ubrzava za 5.1 sekundu i postiže el. ograničenu maksimalnu brzinu od 250 km/h.

 

audi%20s5%20444.jpg

 

Audi će sledeće godine predstaviti i RS5 Cabriolet sa 2.9 litarskim V6 biturbo motorom pozajmljenim od najnovijeg Porschea Panamere 4S. Ovaj motor razvija 440KS i 550 Nm obrtnog momenta. Prerano je govoriti o tome da li će RS5 imati istu snagu ili će doći do promena.

 

audi%20s5%2044.jpg

 

A5 i S5 Cabrolet će se u prodaji naći u martu sledeće godine. U Nemačkoj će A5 Cabriolet koštati 49.350 evra, a snažniji S5 Cabriolet 67.800 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mogući izgled novog Audija RS5

 

audi%20rs4%20c.jpg

 

Nakon što je Audi ranije ove godine predstavio novu, drugu generaciju modela A5 i S5, uhvaćeni su i maskirani test primerci buduće, najjače RS5 varijante. Na osnovu tih špijunskih fotografija je nastao i ovaj novi render njegovog mogućeg izgleda. Treba podsetiti da novi A5 Coupe u ponudi ima nekoliko benzinaca i dizelaša sa rasponom od 190KS do 354 KS (ovaj drugi sa 354KS je inače S5). Što se tiče RS5 Coupea modelske godine 2017, njega bi trebalo da pokreće 2.9 litarski V6 bi-turbo agregat, poznat iz Porsche Panamere 4S, gde raspolaže sa 440KS i 550 Nm obrtnog momenta. Treba napomenuti da će novi RS5 biti napravljen na MLB Evo platformi, što će značiti i smanjenje mase. Novi RS5 će naravno dobiti i agresivniji aero paket, RS prednji gril, nove alu točkove, sportski podešeno oslanjanje i izduvni sistem, jače kočnice, kao i modifikovani enterijer sa sportskim sedištima. Na kraju, tokom 2018. godine se očekuje i Audi RS5 Cabrio, a ne treba isključiti ni RS5 Sportback.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fostla Audi RS5

 

159527-fostla%20111.jpg

 

Dok čekamo na novu generaciju Audija RS5, stara verzija je prošla doterivanje u kompaniji Fostla. Prvo u oči upada specijalna red chrome folija, a zatim i glos black detalji, zatamnjena svetla i dvobojni točkovi.

 

159525-fostla%201.jpg

 

Takođe, V8 motor je pojačan na 481KS i 628 Nm obrtnog momenta, za šta je zaslužan PP-Performance.

 

159526-fostla%2011.jpg

 

Ovakav paket za RS5 Coupe košta 11.768 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi S5 Cabrio na sajmu u Detroitu 2017.

 

 

 

 

----------------------------------

CarBuyer video: Test 2017 Audi A5 Coupe

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Audi RS5 sa 450KS

 

audi%20rs4%20c.jpg

 

Nakon što je Audi prošle godine predstavio novu, drugu generaciju modela A5 i S5, uhvaćeni su i maskirani test primerci buduće, najjače RS5 varijante. Treba podsetiti da novi A5 Coupe u ponudi ima nekoliko benzinaca i dizelaša sa rasponom od 190KS do 354 KS (ovaj potonji sa 354KS je inače S5). Što se tiče RS5 Coupea, njega će pokretati 2,9 litarski V6 bi-turbo agregat, poznat iz Porsche Panamere 4S, gde raspolaže sa 440KS i 550 Nm obrtnog momenta. Međutim, po poslednjim vestima ovaj motor će u Audiju RS5 Coupe i RS5 Sportback (i RS4 Avantu) imati nešto više snage, i to 450KS i 600 Nm. To znači da će novi RS5 Coupe do 100 km/h ubrzavati za manje od 4 sekudne, dok će najveća brzina biti el. ograničena na 250 km/h (kao opcija će se nuditi i paket koji dozvoljava 280 km/h). Treba napomenuti da će novi RS5 biti napravljen na MLB Evo platformi, što će značiti i smanjenje mase. Novi RS5 će naravno dobiti i agresivniji aero paket, RS prednji gril, nove alu točkove, sportski podešeno oslanjanje i izduvni sistem, jače kočnice, kao i modifikovani enterijer sa sportskim sedištima.

 

156768-audi%20rs5%201.jpg

 

Takođe, promocija RS5 Coupea se očekuje već početkom marta na sajmu automobila u Ženevi, a novog RS4 Avanta u septembru na sajmu u Frankfurtu. RS5 Coupe u proizvodnju kreće u junu ove godine, a RS4 Avant u decembru. Za sada nije poznato kada startuje proizvodnja RS5 Sportbacka, ali je poznato da će se pojaviti nakon RS5 Coupea i RS4 Avanta.

 

150784-audi%20rs4%20avant.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Špijunske fotke: Novi Audi RS5

 

161233-audi%20rs5.jpg

 

Audi radi na finalnim pripremama novog RS5 modela, koji će navodno debitovati na Salonu automobila u Ženevi. Nova perjanica A5 serije imaće 3.0-litarski twin turbo V6 motor koji je debitovao u Panameri, uparen sa osmostepenim Tiptronic menjačem. Audijeva verzija novog V6 motora u novom RS5 modelu imaće više od 450 KS i 600 Nm obrtnog momenta. To će ovom vozilu omogućiti da od 0 do 100 km/h ubrza za manje od 4 sekunde, uz maksimalnu brzinu ograničenu na 250 km/h ili opcionih 280 km/h. Snaga će se, kao i obično, slati do sva četiri točka putem Audijevog čuvenog Quattro sistema pogona. Kao što se može videti na špijunskim fotografijama, novi RS5 nastaviće da se izdvaja od svoje manje braće po širokim blatobranima i branicima sa velikim vazdušnim otvorima spreda, kao i difuzorom pozadi. Masivni točkovi i kočnice, kao i suptilan zadnji spojler takođe će se naći na ovom modelu. Audi planira da predstavi novi RS5 model u formi kupea i kabrioleta na Salonu automobila u Ženevi, a proizvodnja počinje u junu. Dobra vest za ljubitelje RS verzija je da Audi planira da predstavi i RS4, u sedanskoj i Avant formi na Salonu automobila u Frankfurtu u septembru.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...