Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Audi S5 Sportback / A5 Sportback / RS5

Recommended Posts

Senner Tuning Audi RS5

 

115015-Senner%20Audi%20RS5%2011.jpg

 

Senner Tuning se ovoga puta pozabavio Audijem RS5 Coupe, i to verzijom pre redizajna. Njegov 4.2 litarski V8 motor je pojačan na 504KS i 478 Nm obrtnog momenta (za 54KS više od fabričkog), što je zasluga reprogramirane ECU jedinice, novog sportskog izduvnog sistema i filtera za vazduh.

 

115016-Senner%20Audi%20RS5%20111.jpg

 

Automobil je takođe dobio i podešavajuće oslanjanje, set 20-inčnih alu točkova sa gumama Continental Sport Contact 5P, žute akcente i prednji crni gril. Kompletan Senner paket za RS5 Coupe inače košta 23.550 evra.

 


 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Audi RS5 TDI-e

 

115948-audi%20rs5%201.jpg

 

Upoznajte Audi koji bi mogao da postane prvi RS model sa dizel motorom...

Već neko vreme čuvenom nemačkom stazom Nirburgring kruže razni modeli Audija A5 sa novim 3.0L twin-turbo V6 dizel motorom, koji je težak svega 192 kg i mogao bi da donese veliku revoluciju u klasi. On se očekuje u serijskoj proizvodnji već tokom leta i to u dve verzije, sa 215KS i 268KS, a u samom startu bi trebalo da bude ponuđen samo u modelima A6 i A7. Međutim, model koji privlači mnogo više pažnje nosi TDI-e oznaku i ima identičan motor, ali sa čak 380KS.

Po nekim pričama, on bi trebalo da se pojavi u serijskoj proizvodnji sledeće godine i postane prvi RS model sa dizel motorom. Kao većina moćnijih dizel motora današnjice, TDI-e pruža dva turba - onaj prvi koji radi na manjim obrtajima i ima zadatak da pokrene automobil dok drugi turbo se pali tek na visokim obrtajima i pri višim brzinama.

 

115949-audi%20rs5%2011.jpg

 

Međutim, ono po čemu se TDI-e razlikuje je po tome da je u stanju da oba turba rade i u isto vreme, čime se i dobijva visoka snaga V6 dizel motora. To je moguće zahvaljujući malom električnom motoru, koji pokreće oba turba i već na 33000 o/min. dostiže svoju maksimalnu snagu. Pored pomenutih 380KS, TDI-e takođe razvija i veoma visokih 749 Nm obrtnog momenta na samo 11250 o/min. Nemački proizvođač vozila tvrdi da će ovaj motor biti jednako dobar kao i benzinac, mada rani testovi pokazuju da je RS5 sa benzinskim motorom ipak značajno brži na pravcu. Međutim, brojevi na papiru su više nego impresivni, sa ubrzanjem do 100 km/h za ispod četiri sekunde i maksimalnom brzinom 278 km/h.

 

115950-audi%20rs5%20111.jpg

 

TDI-e prenosi snagu na sva četiri točka preko osmostepenog automatskog menjača. Ovaj automobil je još uvek u test fazi, ali ukoliko dobije zeleno svetlo za serijsku proizvodnju jedina dizajnerska promena bi trebaloa da bude u vidu TDI oznaka. Na taj način, ovaj automobil bi trebalo da bude veliki ''sleeper'' sa veoma visokim performansama, ali i dalje sa veoma umerenom potrošnjom. Dok se mnogi pitaju zašto bi neko želeo performance automobil sa dizel motorom, Audi takođe tvrdi da je benzin trenutno značajno bolji izbor za sve one koji vole visoke brzine. Međutim, nakon dominacije na čuvenoj Le Man trci, postaje jasno bi dizel motori mogli početi da se nude u većoj meri u sportskim automobilima, a prvi na listi bi trebalo da bude sledeći Audi A8.

 

Autor: Talladega

 


 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wald International Audi A5 Sportback Sports Line

 

wald%20audi%20a5.jpg

 

Wald International je kao najavu za svoj novi stajling program namenjen restilizovanom Audiju A5 Sportback objavio jednu sliku, uz par osnovnih detalja. Japanski tjuner je za A5 Sportback predvideo Sports Line paket koji između opstalog sadrži novi prednji branik sa integrisanim spojlerom, nove pragove, kao i komplet novih alu točkova. Pretpostavlja se da je i zadnji deo pretrpeo određene izmene (pre svega branik sa difuzorom), ali na više detalja nećemo morati još dugo da čekamo jer će ovaj paket uskoro biti i zvanično predstavljen.

 


 

Share this post


Link to post
Share on other sites
TAG Motorsport Audi RS5

 

117551-tag%201.jpg

 

TAG Motorsport su među tjunerima koji imaju afinitete prema velikim točkovima i niskom klirensu vozila. Njihova fascinacija ovim fenomenom je najbolje prikazana u okviru ovog Audi RS5 modela koji su nedavno uradili za svog kupca.

 

117552-tag%2011.jpg

 

Točkovi u okviru ovog modela su HRE P101 u sjajno crnoj boji koja se odlično uklapa sa metalik sivom bojom vozila i žutim čeljustima kočnica koje proviruju ispod kočnica. Glavni detalj tretmana je naravno visina vozila koja je ostvarena zahvaljujući sistemu vazdušnog oslanjanja kompanije AccuAir.

 

117553-tag%20111.jpg

 

Nije preporučljivo voziti ovaj Audi RS5 na najnižem podešavanju oslanjanja jer ćete svakako ostati bez branika, ali vozilo izgleda veoma zanimljivo. RS5 pokreće V8 motor koji razvija 450KS što je dovoljno da ovaj model pokreće više nego pristojno.

 


 

Share this post


Link to post
Share on other sites
ABT Audi AS5 Dark

 

119192-abt%20as5%2011.jpg

 

ABT Sportsline je pripremio novi stajling paket za Audi A5, i to za njegove Sportback i Coupe verzije.

 

119191-abt%20as5%201.jpg

 

Paket je nazvan AS5 Dark, a pored aero body paketa (prednji spojler, spojler na prtljažniku, zadnji difuzor...) i detalja crvene boje, dostupan je i sa kompletom gloss black alu točkova od 20 inča), Dark oznakama, otvorima za vazduh na prednjim blatobranima, crnim prednjim grilom, sportskim izduvnim sistemom sa izduvnim cevima u crnoj boji, modifikovanim ogibljenjem, Dark patosnicama i ABT oznakama.

 

119193-abt%20as5%20111.jpg

 


Share this post


Link to post
Share on other sites
ABT Audi RS5-R

 

120541-abt%20rs5%201.jpg

 

ABT u svojoj ponudi ima i modifikovani Audi RS5 sa R paketom koji između ostalog sadrži doterani eksterijer, novi izduvni sistem i nešto jači motor. ABT Audi RS5-R Coupe ima 4.2 osmocilindrični motor koji ovde razvija 345 kW/470KS i 440 Nm obrtnog moemnta, ubrzanje do 100 km/h traje 4.3 sekunde, dok je najveća brzina 290 km/h.

 

120542-abt%20rs5%2011.jpg

 

ABT Sportsline paket za RS5-R Coupe podrazumeva i modifikovano ogibljenje, set alu točkova od 20 inča, gume 275/30 ZR20, novi izduvni sistem, kao i aero body kit od ugljeničnih vlakana (prednji spojler, pragovi, zadnji difuzor, zadnji spojler).

 

120543-abt%20rs5%20111.jpg

 


 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Audi RS5 Coupe Sport Edition

 

123616-audi%20rs5%201.jpg

 

Audi je na američkom tržištu promovisao novo ograničeno izdanje RS5 Coupea modelske godine 2015. U pitanju je RS5 Coupe Sport Edition za koji je zaslužan Audi Exclusive, a biće ponuđen u ograničenoj seriji od samo 75 primeraka.

 

123617-audi%20rs5%2011.jpg

 

Kupcima na raspolaganju stoje dve boje eksterijera (Daytona Gray i Nardo Gray), a tu su i crvena kočiona klešta, alu točkovi od 20 inča, kožna sportska sedišta (Black / Crimson Red Nappa kombinacija), Crimson Red šavovi, Crimson Red paneli na vratima, kožni volan...

 

123618-audi%20rs5%20111.jpg

 

Pod haubom je 4.2 litarski V8 motor sa 450KS i 429 Nm, u paru sa sedmostepenim S tronic menjačem, a pogon je quattro na sva četiri točka.

 

123619-audi%20rs5%201111.jpg

 

Ubrzanje od 0-60 milja na sat (96 km/h) traje 4.5 sekunde, a ovaj Coupe može do  el. ograničenih 280 km/h. Cena Audija RS5 Coupe Sport Edition u SAD-u iznosi 87.575 tamošnjih dolara.

 


Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi S5 Coupe sa Vorsteiner točkovima

 

vorsteiner%20s5%2011.jpg

 

Američki tjuner Vorsteiner je Audi S5 Coupe opremio sa novim setom V-FF 103 alu točkova, a  rezultat vidite na priloženim slikama.

 

vorsteiner%20s5%201.jpg

 

U pitanju su točkovi od 20 inča (i to lakši od fabričkih) u Mercury Silver izdanju (20x10), sa gumama 275/30. 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi RS5 Cabrio Ruby Black

 

129629-audi%20rs5%201.jpg

 
Audi Forum Neckarsulm trenutno predstavlja doterani RS5 Cabrio za koji se pobrinuo Audi Exclusive.
 

129630-audi%20rs5%2011.jpg

 
Naime, ako kupac želi da potroši i više od 89.900 evra koliko košta standardni RS5 Cabrio, primerak na slikama je napravljen upravo da zadovolji takve kupce.
 

129631-audi%20rs5%20111.jpg

 

129632-audi%20rs5%201111.jpg

 
auto je dobio Ruby Black metalik boju, set petokrakih 20-inčnih alu točkova (u crnoj boji i sa crvenim akcentima), satin retrovizore, RS sportski izduvni sistem, dvobojna S sportska sedišta sa kožom i alkantarom, sportski volan sa zaravnjenim donjim delom i alkantara chili red donjim delom, nove patosnice i akcente od ugljeničnih vlakana.
 

129633-audi%20rs5%2011111.jpg

 
RS5 Cabrio pod haubom ima 4.2 V8 motor sa 331 kW/450KS i 430 Nm, dovoljno za ubrzanje do 100 km/h u trajanju od 4.9 sekundi i najveću brzinu od 250 km/h (na zahtev iznosi 280 km/h).
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi S5 Coupe sa Vorsteiner točkovima

 

134226-vorsteiner%2011.jpg

 
Dok se čeka na novi Audi A5, tjuneri naravno i dalje doteruju aktuelni model, pa je tako pred nama i ovaj primerak sportske S5 verziju u atraktivnoj plavoj boji i sa Vorsteiner točkovima.
 

134227-vorsteiner%20s5%201.jpg

 
Petotraki točkovi su inače Vorsteiner V-FF 104 Flow Forged Wheels, a na automobilu pažnju privlače i detalji poput plave boja Audijevog loga na prednjem grilu kao i plava kočiona klešta.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

TEST Audi RS 5 Coupe: Sportska elegancija

 

TOP02651.jpg

 
Ako izuzmemo model R8, čija je druga generacija nedavno promovisana, jedan od najatraktivnijih kupea u Audijevoj ponudi jeste RS 5. Ovaj model predstavlja neku vrstu ''zlatne sredine'' u svakom pogledu. Nije najveći, ni najsnažniji, ali je daleko od najmanjeg i najslabijeg sportiste u bogatoj ponudi proizvođača iz Ingolštata.
 

TOP0649.jpg

 
U pitanju je jedan od onih automobila koji nije stilizovan tako da bude upadljiv već na prvi pofled, ali s druge strane, teško da može da ostane neprimećen na parkingu. Kada se tome doda proverena Audijeva tehnologija, nije teško pretpostaviti da je konačno ''pakovanje'' veoma interesantno. A kako sve to izgleda i kako funkcioniše, pokušali smo da otkrijemo tokom testiranja. Kao što sam već rekao, RS 5 definitivno nije model nastao tako što je dizajner dobio direktivu da kreira upadljiv i preterano agresivan automobil. Izgled ovog prelepog kupea je više definisan decenijskim nasleđen i jasno određenom politikom VW koncerna, nego nekom naprasnom idejom šefa dizajnerskog tima.
 

TOP0288.jpg

 
Prednji deo je upadljiv po velikoj hromiranoj ''single frame'' maski hladnjaka trapeznog oblika. Ovaj detalj nemerljivo doprinosi vizuelnoj identifikaciji svih Audi modela, a predstavlja i vizuelno podsećanje na moćne predratne Auto-Union ''trkače'' koji su vodili borbe sa Mercedesovim srebrnim strelama. Na taj način je zadovoljen i dizajnerski zahtev, ali je istovremeno stavljeno do znanja da je Audi i kompanija sa bogatom istorijom.
 

TOP0629.jpg

 
Sa obe strane ove retro stilizovane maske se nalaze svetlosne grupe, koje po svim merilima, predstavljaju poslednju reč tehnike. Ujedno, one su i efektan dizajnerski element, posebno ako se u obzir uzmu dnevna LED svetla, zahvaljujući kojima automobil ima “namršten pogled”, pogotovo ako ga ugledate u retrovizoru, u levoj traci auto-puta! Klasične “maglenke” u donjem delu su mesto ustupile velikim otvorima za vazduh, iza kojih se naziru velike izmenjivače toplote.
 

TOP0075.jpg

 
Jedan od aduta popularnog Audijevog kupea, čak i kada nije u moćnom RS izdanju, predstavlja bočna linija. Iz ovog ugla, automobil izgleda kao ''kameni oblutak'' sa neke egzotične plaže koji je priroda do savršenstva oblikovala hiljadama godina. Jedina oštra ivica se nalazi na kraju poklopca prtljažnika, a i ona je tu sa zadatkom da preseče opstrujavanje vazduha i eliminiše vrtloženje iza automobila pri visokim brzinama koje se nepovoljno odražava na aerodinamiku.
 

TOP0144.jpg

 
Automobil je bio opremljen atraktivnim 20-inčnim točkovima koji se dobujaju uz doplatu, a koji dizajnom podsećaju na rotore neke moćne turbine. Iza ovih točkova, koji više otkrivaju nego što sakrivaju, nalaze se veliki kočioni diskovi izrađeni od keramike. Kako sam već imao priliku da testiram RS 5 sa standardnim čeličnim diskovima, zanimalo me je kako će se ove, značajno bolje kočnice, nositi sa više od 1.700 kilograma teškom karoserijom i 450 konjskih snaga!
 

TOP0177.jpg

 
Gledan sa zadnje strane, RS 5 odiše jednostavnošću, a ističe se samo diskretan difuzor i prikriveni dvostruki završetak izduvnog sistema, crne boje. Kao deo posebnog paketa opreme je i takozvani ''alu-look'', a on je prepoznatljiv po aluminijumskoj lajsni iznad difuzora, kućištima spoljnih retrovizota i prednjem spliteru. Svi ovi detalji se odlično uklapaju sa crvenom bojom karoserije, čineći skladnu celinu koja i na oko odiše kvalitetom.
 

TOP0080.jpg

 
Unutrašnjost predstavlja školski primer dobre ergonomije i kvaliteta, i to je polje na kojem Audi uglavnom prednjači u odnosu na Mercedes i BMW. U ovom modelu se još nalazi klasična analogna tabla sa instrumentima. Imao sam priliku da testiram novi TT sa digitalnom instrument tablom koja je fenomenalna, ali me ipak raduju i klasični analogni instrumenti. Tu je i Audijev MMI interfejs, koji je možda pomalo komplikovan, pa bi na tom polju Audi možda mogao da se ugleda na pomenute konkurente.
 

TOP0110.jpg

 
Sedišta su klasična, sportski oblikovana, u stilu koji Audi godinama neguje. Kompromis udobnosti i odlične podrške tokom oštrije vožnje je idealan, a nisu nepraktična ni tokom svakodnevne vožnje, jer ulazak u automobil i izlazak iz njega nije otežan dok je kvalitet materijala na vrhunskom nivou. Plastične komponente, kožne presvlake, aluminijumske aplikacije… sve je savršeno uklopljeno, a na tom polju, Audi je dostigao apsolutni maksimum. Zaista je teško pronaći neki detalj u kabini koji ne opravdava visoku cenu automobila.
 

TOP0128.jpg

 
Startujem motor, koji se oglašava prelepim V8 baritonom! Kaad čujem ovakav zvuk motora, po ko zna koji put počinjem da preispitujem svoje stavove o ''downsizingu'' i ekologiji. Zašto je to toliko postalo važno, zar je važno da li automobil troši sedam ili 17 litara, kada samo komercijalni avioni, svake sekunde, sagorevaju tone i tone goriva, a da se niko nikada nije zapitao o tome kako nemaju ugrađen ni katalizator… Ali, nije važno, studija o tome da li su za globalno zagrevanje krivi automobili, avionski saobraćaj, industrija ili je to jednostavno deo prirodnog procesa, verovatno ne bi stala na strane svih TopSpeed izdanja u ovih petnaestak godina, pa je bolje da o tome ni ne razmišljam.
 

TOP0154.jpg

 
Dakle, bolje da se prepustim užitku za upravljačem ovog automobila, bez griže savesti. Dajem pun gas i počinjem lagano da tonem u sedište. Posle četiri i po sekunde, kazaljka brzinomera je već kod broja 100, a silina ubrzanja tek neznatno jenjava. Pritom moram još jednom da napomenem da je sva ta “igra” ubrzanja propraćena fantastičnim zvukom motora. Izduvni sistem ima klapnu koja se u sportskom modu ili pri visokim obrtajima otvara, tako da zvuk postaje i lepši, i prodorniji! A, i pored povelike zapremine, ovaj motor tek pri visokim obrtajima pokazuje pravi karakter. Iako bi bilo očekivano da Audi u ovaj automobil stavi turbo motor, odlučeno je da to ipak bude atmosferac, koji maksimalnih 450 konjskih snaga oslobađa tek kada kazaljka prevali podeok od 8.000 obrtaja.
 

TOP0153.jpg

 
Pored motora, za odlične performanse je zaslužna i fantastična sedmostepena automatska transmisija. Automatski mod je sasvim dovoljan u većini situacija, pogotovo zato što je moguće setovati radni mod da bude komforan ili sportski, a tu je, naravno, i manuelni režim rada. On od vozača traži malo više umeća i koncetracije, a nagrada sledi u punoj kontroli, kao i činjenici da vozač, na neki način, diriguje i osmocilindarskom orkestru. Čini mi se da je motor možda mogao da bude još bučniji, ali pretpostavljam da su Audijevi stručnjaci dobro procenili potencijalnog kupca i namenu automobila.
 

TOP0145.jpg

 
Snaga se do podloge prenosi preko sva četiri točka i to je još jedan od Audijevih aduta. Zahvaljujući permanentnom quattro pogonu, vozne karakteristike su fantastične, a snaga i dobar prenos čine da vozač počne da zaboravlja kolika je zapravo masa ovog automobila. Centralni diferencijal je sa automatskom blokadom, tako da se snaga uvek idealno prenosi po osovinama, iako se zbog sportskog ''filinga'', standardno nešto više obrtnog momenta isporučuje na zadnju osovinu. Minimalna kontrolisana zanošenja su ipak moguća, ali zaista minimalna, jer se veoma brzo, na efikasan način uključuje i elektronska kontrola stabilnosti.
 

TOP0426.jpg

 
Zaista je potrebno da vozač poželi da pobedi zakone fizike da bi se ovaj automobil izbacio sa željene putanje. Kada sam rekao da su snaga i quattro pogon zaslužni za utisak kao da je automobil 500 kilograma lakši, moram da dodam da tom utisku doprinose i kočnice. To se ne primećuje tokom svakodnevne vožnje, ali prednji keramički diskovi, u određenim uslovima vožnje, zaista menjaju karakter automobila, tako da vozač može sa punim poverenjem da ga vozi iz kruga u krug!
 

TOP0629.jpg

 
Modelom RS 5 Audi je i sebi i drugima postavio visoke standarde. Ne treba smetnuti s uma da je i njegova osnovna cena prilično visoka, a uz malo dodatne opreme, veoma lako postaje i šestocifrena. Svaki kupac treba da odluči koja doplata se isplati, a koja ne. U prvi mah se možda čini da doplata za keramičke diskove u visini malog gradskog automobila nije opravdana, ali je činjenica da sa kočnicama od kompozita, ovaj automobil jednostavno nije isti kao onaj sa klasičnim čeličnim.
 

TOP0136.jpg

 
U najkraćem, sa tehničke tačke gledišta, ovaj kupe je jedan od najboljih u klasi, a i dizajnerski jedan od najatraktivnijih. U Audiju su očigledno otkrili tajni recept kako da automobil ujedno bude nenametljiv, ali da istovremeno ima i više nego upečatljiv nastup.
 
Danilo Jojić/TopSpeed
 
preuzeto sa - TopSpeed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Audi A5 potvrđen za 2016. godinu

 

audi%20a5%20coupe.jpg

 
Kako piše B92, frankfurtskom premijerom nove generacije modela A4, Audi je započeo obnovu familije vozila A4 / A5. Na redu su Audi A5 Coupe i Audi A5 Sportback, koji će biti predstavljeni 2016. godine, saopštio je nemački proizvođač. Oba modela pojaviće se u prodaji tokom naredne godine. Za premijeru kupea najverovatnije će biti odabran salon automobila u Ženevi, u martu 2016, dok bi Sportback verzija sa 5 vrata trebalo da bude izložena na sajmu u Parizu, u oktobru. Osim dve ''petice'', 2016. bi trebalo da debituje i novi A4 Allroad quattro.
 

134122-audi%20aq%2011.jpg

 
Sva tri navedena modela bazirana su na istoj MLB Evo mehaničkoj platformi koju koriste nova A4 limuzina i karavan. O novim modelima za sada nema zvaničnih informacija iz Audija, ali očekuje se da će biti za nijansu veći od prethodnika uz značajno smanjenje mase. Što se tiče Audija A5 Cabrio, on će se najverovatnij pojaviti u prodajnim salonima 2017. godine. Novi modeli koristiće paletu motora iz Audija A4. Na raspolaganju je 2.0 TFSI benzinac u verzijama sa 190 ks (140 kW) i 320 Nm, i 252 ks (185 kW) i 370 Nm. Audi S5 trebalo bi da dobije 3.0 TFSI sa 354 ks (260 kW) i 500 Nm. Što se tiče dizelaša, dostupne su 2.0 TDI jedinice (nemaju veze sa aktuelnim spornim VW Euro 5 dizel motorima) sa 150 ks (110 kW) i 320 Nm, te 190 ks (140 kW) i 400 Nm. U vrhu ponude dizelaša naći će se 3.0 TDI sa 218 ks (160 kW) i 400 Nm, i 272 ks (200 kW) i 600 Nm. Audi već radi na RS varijantama A4 / A5 porodice, koji će biti dostupan u verzijama A4 Sedan i Avant, kao i A5 Coupe, Sportback i Cabriolet.

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snimljen novi Audi A5

 

139644-audi%20a5%2066.jpg

 
Lovci na auto novitete su nedavno uspeli da snime još jedan test primerak nove generacije Audija A5, uključujući i njegovu unutrašnjost. Po nekim ranijim najavama, Audi će novi A5 Coupe zvanično predstaviti početkom marta sledeće godine, na sajmu automobila u Ženevi, a kasnije će ponudu zaokružiti i novi A5 Sportback i A5 Cabrio.
 

139643-audi%20a5%206.jpg

 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snimljen i novi Audi A5 Cabrio

 

audi%20a5%20cc.jpg

 
Nakon promocije nove generacije Audija A4 (B9), i to u limuzinskoj i karavanskoj Avant verziji, na red za zamenu stiže i A5 linija. Kako stvari sada stoje, novi A5 Coupe će premijeru imati u martu sledeće godine, na sajmu automobila u Ženevi, dok se A5 Sportback očekuje u oktobru, na sajmu u Parizu. Preostaje još novi A5 Cabrio, čija prodaja bi trebalo da da počene tokom 2017. godine.
Kao što je to bio slučaj i sa novim A4, ni kod A5-ice dizajn neće pretrpeti nikakvu revoluciju, a ovaj konkurent BMW-u Serije 4 Cabrio i budućem Mercedesu C klase Cabrio bi trebalo da bude nešto duži od sadašnjeg modela. Poput A4, i novi A5 Cabrio će biti nešto lakši od svog prethodnika, uz očekivanu manju potrošnju goriva. U opremi će se između ostalog naći i Head-up displej, digitalna instrument tabla, MMI infotainment sistem, adaptivni tempomat, sistem koji vozača upozorava da izašao iz svoje trake, sistem za prepoznavanje saobraćajnih znakova, parking assistant, Bang & Olufsen sound sistem... Na početku prodaje će novi A5 Cabrio biti dostupan sa nekoliko motora, između ostalog sa benzincima oda 190KS i 252KS, kao i sa TDI dizelašima. Kasnije će ponuda biti obogaćena, uključujući S5 i RS5 varijante sa 354KS odnosno 450KS.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi S5 Coupe Mahogany Mica

 

140590-audi%20a5%2066.jpg

 
Audi Forum Neckarsulm prikazuje Audi S5 Coupe koji se odikuje brojnim opcionim elementima.
 

audi%20a5%206666.jpg

 
Za ovaj primerak se pobrinuo Audi Exclusice, a radi se o vozilu sa opcionom Audi individual Mahogany Mica bojom (košta inače 2.400 evra), kompletom 19-inčnih alu točkova sa gumama 255/35 R19 (po ceni od 1.950 evra), kao i doteranim enterijerom (Valcona koža sa Moon silver šavovima, dvobojni kožni volan, drvo, aluminijumski detalji...).
 

140589-audi%20a5%206.jpg


audi%20a5%20666.jpg

 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Liberty Walk Audi S5

 

liberty%20s5%20111.jpg

 
Audi S5 sa 4.2 litarskim V8 motorom je još jedna ''žrtva'' tjuning firme Liberty Walk koja je za ovaj nemački kupe predvidela novi widebody kit.
 

liberty%20s5%2011.jpg

 
U kratkoj vesti se ne pominje cena paketa, a kao i obično kada se radi o kreacijama ove tjuning kuće, automobil je pre svega dobio proširenja blatobrana.
 

liberty%20s5%201.jpg

 
Takođe, tu je i set novih pragova, kao i prednji spojler, spojler na prtljažniku, komplet novih točkova sa Faloken gumama i modifikovano oslanjanje.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Audi A5 Coupe na MLB platformi

 

audi%20a5%20c.jpg

 
Nakon promocije nove generacije Audija A4 (B9), i to u limuzinskoj i karavanskoj Avant verziji, na red za zamenu stiže i A5 linija. Novi A5 Coupe se može očekivati kasnije ove godine, zatim stiže i A5 Sportback, a onda preostaje još novi A5 Cabrio, čija prodaja bi trebalo da da počne tokom 2017. godine. Kao što je to bio slučaj i sa novim A4, ni kod A5-ice dizajn neće pretrpeti nikakvu revoluciju, a ovaj konkurent BMW-u Serije 4 Coupe i Mercedesu C klase Coupe bi trebalo da bude nešto duži od sadašnjeg modela. Poput A4, i novi A5 Coupe (na MLB platfomi) će biti nešto lakši od svog prethodnika (za nekih 100 kg), uz očekivanu manju potrošnju goriva. U opremi će se između ostalog naći i Head-up displej, digitalna instrument tabla, MMI infotainment sistem, adaptivni tempomat, sistem koji vozača upozorava da izašao iz svoje trake, sistem za prepoznavanje saobraćajnih znakova, parking assistant, Bang & Olufsen sound sistem...   
Na početku prodaje će novi A5 Coupe biti dostupan sa turbo četvorocilindričnim benzincima, kao i dizelašima. Tu će biti i benzinski i dizelski V6 agregati, a moguća je i plug-in hybrid varijanta sa kombinacijom TFSI benzinca i elektromotora. Kasnije će ponuda biti obogaćena, uključujući sportske S5 i RS5 varijante (ovaj poslednji sa V6 twin-turbo motorom i oko 500 konja). 
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Promocija novog Audija A5 Coupe zakazana za 18. maj

 

145080-audi%20a5%20c.jpg

 

Nakon promocije nove generacije Audija A4 (B9), i to u limuzinskoj i karavanskoj Avant verziji, na red za zamenu stiže i A5 linija. Novi A5 Coupe će premijeru iamti 18. maja u Ingolstadtu (prodaja startuje sredinom septembra), krajem 2016. stiže i A5 Sportback, a onda preostaje još novi A5 Cabrio, čija prodaja bi trebalo da da počne tokom 2017. godine.

 

145081-audi%20a5%20sb.jpg

 

Kao što je to bio slučaj i sa novim A4, ni kod A5-ice dizajn neće pretrpeti nikakvu revoluciju, a ovaj konkurent BMW-u Serije 4 Coupe i Mercedesu C klase Coupe bi trebalo da bude nešto duži od sadašnjeg modela. Poput A4, i novi A5 Coupe (na MLB platfomi) će biti nešto lakši od svog prethodnika (za nekih 100 kg), uz očekivanu manju potrošnju goriva. U opremi će se između ostalog naći i Head-up displej, digitalna instrument tabla, MMI infotainment sistem, adaptivni tempomat, sistem koji vozača upozorava da izašao iz svoje trake, sistem za prepoznavanje saobraćajnih znakova, parking assistant, Bang & Olufsen sound sistem... Na početku prodaje će novi A5 Coupe biti dostupan sa turbo četvorocilindričnim benzincima, kao i dizelašima. Tu će biti i benzinski i dizelski V6 agregati, a moguća je i plug-in hybrid varijanta sa kombinacijom TFSI benzinca i elektromotora. Kasnije će ponuda biti obogaćena, uključujući sportske verzije S5 (sa šestocilindrašem od 354KS) i RS5 (ovaj drugi stiže 2017. godine sa V6 twin-turbo motorom i oko 500 konja). 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi S5 Sportback stiže sa 354KS

 

audi%20s5%20sb.jpg

 

Audi je veoma blizu završetka redizajniranog S5. Na putevima u Nemačkoj trenutno traju poslednja testiranja. Izgleda sportskije od prethodnika, a mnoga dizajnerska rešenja uzeo je od novog A4. Unutrašnjost je uglavnom preneta iz standardnog modela, ali s detaljima koji ipak otkrivaju da se radi o snažnijoj verziji. Ispod lima nalazi se 3.0 V6 TFSI sa 354KS. Spojen je na 8-stepeni tiptronic menjač. Do stotke stiže za 4.8 sekundi, a najveća brzina mu je 248 km/h.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...